DISKUZE K ČLÁNKU "Snad se F1 v roce 2021 obejde bez DRS," doufá Hamilton

Lewis Hamilton by si přál, aby Formule 1 v sezóně 2021 po rozsáhlé změně technických pravidel nemusela využívat systém pro snížení odporu (DRS), který se využívá pro předjížděni, které kritici často označují za umělé.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Snad se F1 v roce 2021 obejde bez DRS," doufá Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 18.10.2019 17:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 18.10.2019 11:32
Concorde právě taky končí 2020, takže budou řešit… »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 18.10.2019 12:36
U Mercedesu a Ferrari je to ještě hlubší problém.… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 18.10.2019 09:16
Čím dál víc týmů je proti novým pravidlům. Dost… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    37.188.190.XXX
    DRS bude nutné i nadále. Smiřme se s tím...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Honza181

    Honza181

    81.162.199.XXX
    Myslím si, že DRS v F1 zůstane, je pravda, že nám všichni slibují jak se zlepší předjíždění, ale podle mě to tak horké nebude.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Čím dál víc týmů je proti novým pravidlům. Dost možná žádná změna nebude 18

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Ale bude 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Tak doufám že jo. Ty návrhy mají svoje mouchy...standardizace součástek nebo malá konstruktérská svoboda.
        Ale změnu to chce a ty pravidla mají i silné stránky jako návrat ground efektu, lepší rozdělení peněz, rozumné koncipovaný rozpočtový strop....atd.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          peníze řeší concorde, nikoliv pravidla. Naopak stabilita pravidel sníží náklady a nechá pole snížit rozestupy mezi týmy...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Concorde právě taky končí 2020, takže budou řešit opravdu vše.
            Stabilita pravidel na výdaje nemá vliv, týmy vždycky utratí to co mají dané utratit. A konkrétně Mercedes a Ferrari ženou svoje výdaje hodně vysoko.
            Rozestupy se obecně s konstantními pravidly skutečně zmenšují, nicméně má to svoje omezení. Střed pole se přibližuje špičce jenom proto, protože Mclaren by neměl patřit do středu pole! Když nebereme Mclaren, tak střed pole se přibližuje minimálně špičce. Neříkám aby všichni měli "právo" na úspěch (původní návrh rozpočtového stropu, který byl nesmyslně nízko), nicméně částečně omezit ty nejlepší je paradoxně i v jejich zájmu.

            S čím ostře nesouhlasím je standardizace dílů a výrazně omezená svoboda konstruktérů. Však právě proto bude strop a lepší přerozdělení příjmů z komerčních práv aby se šance rozumně srovnávaly. Proč to hnát do extrému i těmito opatřeními?

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              U Mercedesu a Ferrari je to ještě hlubší problém. Když jedna z těch stájí bude potřebovat nějaké extra zdroje, pokud bude reálná šance na titul a původní rozpočet už mezitím vezme za své, dozorčí rada koncernu jim obratem schválí a dá finance nad rámec původního rozpočtu. Respektive ono se to děje skoro rok co rok. Pro oba koncerny je to o prestiži. Však i proto do toho nehorázně sype i Renault a Honda. Nikdo z nich nechce být poražen.
              Co se týká standardizace, vidím to stejně. Ať nechají volný vývoj a možnost si koupit zákaznický monopost. V MotoGP to docela pěkně funguje. Osobně bych neměl nic proti tomu, kdyby se jelo na dvě bodování, aby i soukromé stáje měly možnost vyhrát svůj šampionát, ale promlouvat do celkové klasifikace, pokud porazí silné továrny a jejich satelitní stáje. Díky tomu bychom mohli mít na startu B-stáje nejen RB, ale minimálně 3 automobilek a možná by do toho šel i Mekáč. Pustil bych tam nějaké dvě perspektivní stáje, které by uměly udělat slušný "CRT" monopost a bylo by 30 monopostů na startu. A to už pak udělá slušnou podívanou, protože předjíždění okolistů někdy může zavařit těm na špičce a donutit je měnit strategie. Takhle je to o tom, že si od sebe jedou x-vteřin a přejedou Kubicu, půl minuty díra, Russela, půl minuty díra, Haasy, deset vteřin díra, STR/RP/Renaulty a je hotovo. Jediné vzrůšo tedy bývá, pokud se vedoucí jezdec a jeho pronásledovatelé dostanou do skupinky STR/RP/Renault, kteří často jedou pospolu a bojují. Kdyby takových skupinek bylo více, mohlo by to být daleko zajímavější.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Sebastian Vettel s Ferrari SF90 v Japonsku

Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?

Daniel Ricciardo po kvalifikaci v Soči

Ricciardovi u nových monopostů nezáleží na rychlosti. Důležité je těsné závodění, říká

Valtteri Bottas v kvalifikaci v americkém Austinu

Slabé výkony Bottase z poloviny sezony? Fin zná jejich důvod

Charles Leclerc po úspěsné kvalifikaci v Singapuru

Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?

Daniel Ricciardo v Suzuce před McLarenem Carlose Sainze

Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí

George Russell s Williamsem FW42 během kvalifikace v Austinu

"Rozpočtové stropy? Socialismus! Williams si je nezaslouží, nezajímá nás," hlásá Villeneuve

Lewis Hamilton slaví 6. mistrovský titul po závodě v americkém Austinu

Významné osobnosti chválí Hamiltona. "Ferrari by s ním vyhrálo," má jasno Montezemolo

Souboj Maxe Verstappena a Sebastiana Vettela

"Nižší maximální rychlost Ferrari byla v USA jasně patrná," komentuje Honda

Kimi Räikkönen s Alfou Romeo C38

"Je jedno, jestli jsem 11. nebo poslední." Räikkönen je po výborném výkonu zklamaný

Pneumatiky Pirelli v rámci sezónních testů v Barceloně

Zahodí Pirelli rok vývoje? Týmy nové pneumatiky pro rok 2020 nechtějí, jezdci si na ně stěžovali

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:00 - 16:30)
    • 2. Trénink (19:00 - 20:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (16:00 - 17:00)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Neděle

    • Závod (18:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama