DISKUZE K ČLÁNKU "Dal bych jim dvě desetiny," říká Verstappen o případném souboji s Hamiltonem a Leclercem
Max Verstappen si věří na porovnání se svými největšími rivaly. Podle jeho slov si zkrátka o sobě každý jezdec musí myslet, že je tím nejrychlejším.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Dal bych jim dvě desetiny," říká Verstappen o případném souboji s Hamiltonem a Leclercem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
jon
09:24 09.10.2019 90.176.154.XXXJá bych to za úplný nesmysl nepovažoval. Ten kluk je už od dětství výjimečný. Jen šel vždy hodně za hranu s tvrdostí.
Jenže u obou jmenovaných by hodně narazil, protože Lewis je v této disciplíně letitě prověřený a LeClerc letos po Rakousku párkrát ukázal, že také umí.
A další drobný problém je ve filosofii vozu. U Ferrari by vedle druhého mladíka asi dostal slovo, ale u Mercedesu by prostě musel jezdit s tím, co by dostal. Ne, že by tomu bylo u RB jinak, ale Newey je Newey. Ten umí připravit skvělý monopost i pro pilota se slabší odezvou.-
odin
18:00 09.10.2019 77.240.103.XXXjone, já to za nesmysl považuji. A to z jediného důvodu. Podle mne je ten článek, stejně jako Maxovo prohlášení, napsán ze zjištných důvodů. A těmi důvody je jednak snaha vytvořit tlak na Hondu a RedBull, aby mu připravili lepší auto, než má konkurence. A druhak snaha vytvořit si pozici pro případný přestup, když se auto nepodaří. Ne nadarmo se srovnává zrovna s Hamiltonem (Mercedes ) a LeClerkem (Ferrari), přitom měl možnost říci i jiná jména, neméně kvalitních pilotů. Jenže ti nejezdí u momentálně nejsilnějších týmů.
A omlouvat jeho výjmečnost tvrdostí "za hranou" mi nepříjde zrovna OK. Podle mne jen kazil soupeřům závody a šampionát. Když bude bojovat o titul, tak si bude muset rozmyslet tvrdost "za hranou" a bodové ztráty. (Já to vnímám u Vettela, ten když jezdil v dominantním autě, tak byl spolehlivý bezchybný kroužič na prvních místech. Když ale o ty první místa musel bojovat s nedominantním autem, potřeboval být tvrdý a také chodil často s tvrdostí za hranu, čímž se obíral o body a ještě ze sebe udělal troubu). U Maxe je to (tvrdost za hranou) zatím veřejností (ne mnou) vnímáno jako kladná vlastnost, protože nebojuje o titul. Až bude, tak buď bude muset notně ubrat, ale pak nemusí být tak rychlý, nebo se bude zbytečně připravovat o značnou porci bodů.
Ale ono se stejně teď hraje o autí, do kterého by se mohl Maxík posadit, aby měl ten boj o titul co nejsnažší... Proto beru takováto prohlášení hóóódně s rezervou. A také se to nebojím napsat.
-
-
-
-
-
jon
09:28 09.10.2019 90.176.154.XXXVést by ho mohl i bez akcií, výsledky za ním jsou perfektní.
Toto jen přesunul své finance do akcií, kde viděl lepší potenciál než u Williamsu. Je pravda, že si tím zároveň jistí pozici. Ale v jeho případě to dělá více jako koníček. Kdyby se pouze staral o své investice, přinese mu to násobně více než post šéfa stáje.
-
-
Fanda.LH
15:33 06.10.2019 83.240.61.XXXVlastnil 40% a byl pokud se nepletu největším akcionářem... Protože 15% vlastnil Mansour Ojjeh... A zbytek rozhodně Dennisovi nepatřil... Mercedes dlouhodobě usiloval o vůdčí roli, které se přes vlastnění největšího podílu nikdy nedočkal... Tohle měl Dennis ošéfované dobře...
Ale pointa byla, že Mclaren Mercedes byl tovární tým Mercedesu... Nebyl to zákaznický tým... Mercedes ten tým z významné části vlastnil, výrazně do něj investoval, poskytoval mu část svých zaměstnanců atd. atd. Taky tam bylo to Dennisovo právo veta na dodávání motorů pro jiný tým atd. atd... A dostali jsme se k tomu skrz Hamiltona, který je s Mercedesem spojený od začátku své kariéry...-
HellHogr
15:39 06.10.2019 89.24.35.XXXNe, většinu vlastnila Bahrajnská kralovská rodina, jako tomu je i dnes, McLaren byl McLaren a ne tovární Mercedes, Mercedes s nimi úzce spolupracoval kvůli dodávání motorů a kvůli tomu, že spolu chtěli mít úspěch, ale pokd napíšeš, že McLaren byl prakticky tovární Mercedes, děláš z McLarenu tým Mercedes, což nikdy nebyl, stejně jako McLaren Honda nebyl tovární Honda a stejně jako dnes není RB tovární Honda-
-
-
-
HellHogr
21:36 06.10.2019 89.24.35.XXXHonda taky vlastní podíl, u McLarenu taky vlastnila, logicky dodávali lidi, když si sami nedělali motor, tak tam zkrze to muselo být, dle tvé logiky ještě 2015 byl Williams tovární Mercedes, to že je uzska spolupráce, neznamená, že je to tovární tým, co furt na tom nechápeš? To by museli vlastnit že 100%-
Fanda.LH
22:04 06.10.2019 83.240.61.XXXNemuseli... Za mě by nemuseli vlastnit ani 1% resp. vůbec nic... To jestli tým je tovární nebo není nerozhoduje to komu patří, ale to jaké podpory se mu dostává... Jestli např. má tým přímý vliv na konstrukci PJ nebo se musí smířit s produktem jako takovým... Např. dnes typické, že novou revizi motoru dostane jako první tovární tým, zatímco zákazníci ji dostanou později...
Partnerství Mclaren Honda mělo mít stejný charakter, ale nefungovalo to... Taky se jednalo o exkluzivní partnerství, ale nekonec to byla spíš znouzectnost... Nicméně pokud někdo vnímal Mclaren jako tovární tým Hondy, tak já proti tomu v zásadě nic nemám... Nicméně vnímal jsem to spíše jako projekt Hondy, který měl vést k tomu, že se etabluje v F1... A za ten risk být jejich pokusným králíkem jsou ochotni štědře platit... Časem bylo v plánu být dodavatelem více týmům.
Zatímco Mercedes se s Mclarenem provázal dost úzce, hrdě se k týmu hlásil, nazýval ho stříbrnými šípy a měl dlouhodobý plán na jeho ovládnutí... Načež to časem vzdali a vydali se jinou cestou...
Srovnání s Williamsem je právě úplně mimo, to je čistý zákazník... Bere co je k dispozici a musí za to platit, když se mu nechce platit plná výše, tak musí vzít např. pilota...
O tomhle prostě mluvím:
"Dieter Zetsche sounds following his announcement yesterday. As the German car maker will switch factory support from Woking to Brackley starting 2010"
https://www.autoevolution.com/news/silver-arrows-announces-rivalry-with-mclaren-13312.html-
HellHogr
06:56 07.10.2019 89.24.35.XXXAle Mercedes dával podporu a dodával motory, nikoliv že to byl tovární Mercedes, navíc to tam máš factory support - to znamená tovární podpora mimochodem do 2015 vlastnil Wolff 2015 akcií Williamsu a Mercedes jim dodával motory, proto ta narážka-
Fanda.LH
07:53 07.10.2019 83.240.61.XXXJak říkám ty budeš tvrdit, že černá je bílá... Navíc tam mám "factory support", takže současný tým taky není tovární... ? Má jen tovární podporu, která přešla od Mclarenu... A to s tím Wolfem je taky úplně mimo, jenže to snad ani nemá smysl vysvětlovat...
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
00:13 07.10.2019 88.102.38.XXXMyslím že tomu tak bylo a v té době byli největším akcionářem, jenže právě jak píšeš nikdy to nebyl majoritní podíl čili neměli rozhodující pravomoci, nerozhodovali, proto mi ta věta přiznám se taky trochu nejde pod vousy. Ale je to tak trochu o slovíčkaření a o významu. Z pohledu spolupráce napsat že McLaren byl továrním týmem Mercedesu použitelné asi je, i když já bych se přikloňoval k označení McLaren byl týmem s tovární podporou Mercedesu.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek