DISKUZE K ČLÁNKU "Dal bych jim dvě desetiny," říká Verstappen o případném souboji s Hamiltonem a Leclercem

Max Verstappen si věří na porovnání se svými největšími rivaly. Podle jeho slov si zkrátka o sobě každý jezdec musí myslet, že je tím nejrychlejším.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Dal bych jim dvě desetiny," říká Verstappen o případném souboji s Hamiltonem a Leclercem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 156, poslední 09.10.2019 18:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pinďa (Hlasovalo 10 lidí) 04.10.2019 20:54
Jezdí s Toyotou rally?Spíš válí kotrmelce s… »
» Petr Hloušek (Hlasovalo 9 lidí) 04.10.2019 21:21
zase jedna pani ve Španělsku povídala, stejně… »
» Pinďa (Hlasovalo 8 lidí) 04.10.2019 20:48
Alonsa nikdo nechce, takže nikomu nic nenaloží. … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Další pindy Verstappena. Že by dal Hamovi a Leclerkovi dvě desetiny, bude stejný omyl, jako když se cítil před letošní sezónou, na boj o titul. Aby na konci procitnul. Tak doufám, že brzy procitně i z těchto nesmyslů. 18

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.35.XXX
      Tak upřímně na co dát někomu dvě desetiyn v kvalifikaci, když ten druhej ho pak v závodě v klidu porazí?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Tak to jsou takové ty pověstné 2 desetiny... O těch mluvilo v minulosti spousta jezdců, já mu to nevyčítám... Je jasné, že takto to úplně nefunguje...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Já bych to za úplný nesmysl nepovažoval. Ten kluk je už od dětství výjimečný. Jen šel vždy hodně za hranu s tvrdostí.
      Jenže u obou jmenovaných by hodně narazil, protože Lewis je v této disciplíně letitě prověřený a LeClerc letos po Rakousku párkrát ukázal, že také umí.
      A další drobný problém je ve filosofii vozu. U Ferrari by vedle druhého mladíka asi dostal slovo, ale u Mercedesu by prostě musel jezdit s tím, co by dostal. Ne, že by tomu bylo u RB jinak, ale Newey je Newey. Ten umí připravit skvělý monopost i pro pilota se slabší odezvou.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        jone, já to za nesmysl považuji. A to z jediného důvodu. Podle mne je ten článek, stejně jako Maxovo prohlášení, napsán ze zjištných důvodů. A těmi důvody je jednak snaha vytvořit tlak na Hondu a RedBull, aby mu připravili lepší auto, než má konkurence. A druhak snaha vytvořit si pozici pro případný přestup, když se auto nepodaří. Ne nadarmo se srovnává zrovna s Hamiltonem (Mercedes ) a LeClerkem (Ferrari), přitom měl možnost říci i jiná jména, neméně kvalitních pilotů. Jenže ti nejezdí u momentálně nejsilnějších týmů.

        A omlouvat jeho výjmečnost tvrdostí "za hranou" mi nepříjde zrovna OK. Podle mne jen kazil soupeřům závody a šampionát. Když bude bojovat o titul, tak si bude muset rozmyslet tvrdost "za hranou" a bodové ztráty. (Já to vnímám u Vettela, ten když jezdil v dominantním autě, tak byl spolehlivý bezchybný kroužič na prvních místech. Když ale o ty první místa musel bojovat s nedominantním autem, potřeboval být tvrdý a také chodil často s tvrdostí za hranu, čímž se obíral o body a ještě ze sebe udělal troubu). U Maxe je to (tvrdost za hranou) zatím veřejností (ne mnou) vnímáno jako kladná vlastnost, protože nebojuje o titul. Až bude, tak buď bude muset notně ubrat, ale pak nemusí být tak rychlý, nebo se bude zbytečně připravovat o značnou porci bodů. 03
        Ale ono se stejně teď hraje o autí, do kterého by se mohl Maxík posadit, aby měl ten boj o titul co nejsnažší... 03 Proto beru takováto prohlášení hóóódně s rezervou. A také se to nebojím napsat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    2Fanda LH současný Mercedes jsou dvě nezávislé firmy. Motorářské oddělení je jiná firma tu Wolff a spol rozhodně nevlastní.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jinak byla "dohoda" , že Mercedes koupí celý Mclaren, vlastnil jak píšeš 40 % Mclarenu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.35.XXX
        Pokud mohu, zasáhnu, současný Mercedes je pod jednou střechou, ALE AMG drží vlastnictví nad Wolffem a celým týmem F1, zároveň Toto vlastní takové akcie, aby vedl tým F1 nikoliv ho vlastnil

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Vést by ho mohl i bez akcií, výsledky za ním jsou perfektní.
          Toto jen přesunul své finance do akcií, kde viděl lepší potenciál než u Williamsu. Je pravda, že si tím zároveň jistí pozici. Ale v jeho případě to dělá více jako koníček. Kdyby se pouze staral o své investice, přinese mu to násobně více než post šéfa stáje.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.61.XXX
        Vlastnil 40% a byl pokud se nepletu největším akcionářem... Protože 15% vlastnil Mansour Ojjeh... A zbytek rozhodně Dennisovi nepatřil... Mercedes dlouhodobě usiloval o vůdčí roli, které se přes vlastnění největšího podílu nikdy nedočkal... Tohle měl Dennis ošéfované dobře...

        Ale pointa byla, že Mclaren Mercedes byl tovární tým Mercedesu... Nebyl to zákaznický tým... Mercedes ten tým z významné části vlastnil, výrazně do něj investoval, poskytoval mu část svých zaměstnanců atd. atd. Taky tam bylo to Dennisovo právo veta na dodávání motorů pro jiný tým atd. atd... A dostali jsme se k tomu skrz Hamiltona, který je s Mercedesem spojený od začátku své kariéry...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          Ne, většinu vlastnila Bahrajnská kralovská rodina, jako tomu je i dnes, McLaren byl McLaren a ne tovární Mercedes, Mercedes s nimi úzce spolupracoval kvůli dodávání motorů a kvůli tomu, že spolu chtěli mít úspěch, ale pokd napíšeš, že McLaren byl prakticky tovární Mercedes, děláš z McLarenu tým Mercedes, což nikdy nebyl, stejně jako McLaren Honda nebyl tovární Honda a stejně jako dnes není RB tovární Honda

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.61.XXX
            Tím srovnáváním se jen ztrapňuješ, to se vůbec srovnávat nedá... Navíc se točíš kolem něčeho co je úplně mimo... Mclaren byl Mclaren souhlas a ten Mclaren byl tovární tým Mercedesu...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.35.XXX
              Tímhle tvrzením se ztrapnujes sám, McLaren byl McLaren a Mercedesu mu dodával motory tím to končí, úzká spolupráce jako předtím s Hondou, kapis to? 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.61.XXX
                Nekončí, vlastnil podíl, dodával lidi... Spolupráce byla zcela exkluzivní... Nenapsal jsi nic, co by vyvracelo, že to byl tovární tým Mercedesu...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  89.24.35.XXX
                  Honda taky vlastní podíl, u McLarenu taky vlastnila, logicky dodávali lidi, když si sami nedělali motor, tak tam zkrze to muselo být, dle tvé logiky ještě 2015 byl Williams tovární Mercedes, to že je uzska spolupráce, neznamená, že je to tovární tým, co furt na tom nechápeš? To by museli vlastnit že 100%

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    83.240.61.XXX
                    Nemuseli... Za mě by nemuseli vlastnit ani 1% resp. vůbec nic... To jestli tým je tovární nebo není nerozhoduje to komu patří, ale to jaké podpory se mu dostává... Jestli např. má tým přímý vliv na konstrukci PJ nebo se musí smířit s produktem jako takovým... Např. dnes typické, že novou revizi motoru dostane jako první tovární tým, zatímco zákazníci ji dostanou později...

                    Partnerství Mclaren Honda mělo mít stejný charakter, ale nefungovalo to... Taky se jednalo o exkluzivní partnerství, ale nekonec to byla spíš znouzectnost... Nicméně pokud někdo vnímal Mclaren jako tovární tým Hondy, tak já proti tomu v zásadě nic nemám... Nicméně vnímal jsem to spíše jako projekt Hondy, který měl vést k tomu, že se etabluje v F1... A za ten risk být jejich pokusným králíkem jsou ochotni štědře platit... Časem bylo v plánu být dodavatelem více týmům.

                    Zatímco Mercedes se s Mclarenem provázal dost úzce, hrdě se k týmu hlásil, nazýval ho stříbrnými šípy a měl dlouhodobý plán na jeho ovládnutí... Načež to časem vzdali a vydali se jinou cestou...

                    Srovnání s Williamsem je právě úplně mimo, to je čistý zákazník... Bere co je k dispozici a musí za to platit, když se mu nechce platit plná výše, tak musí vzít např. pilota...

                    O tomhle prostě mluvím:

                    "Dieter Zetsche sounds following his announcement yesterday. As the German car maker will switch factory support from Woking to Brackley starting 2010"

                    https://www.autoevolution.com/news/silver-arrows-announces-rivalry-with-mclaren-13312.html

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      89.24.35.XXX
                      Ale Mercedes dával podporu a dodával motory, nikoliv že to byl tovární Mercedes, navíc to tam máš factory support - to znamená tovární podpora 03 mimochodem do 2015 vlastnil Wolff 2015 akcií Williamsu a Mercedes jim dodával motory, proto ta narážka

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Fanda.LH

                        Fanda.LH

                        83.240.61.XXX
                        Jak říkám ty budeš tvrdit, že černá je bílá... Navíc tam mám "factory support", takže současný tým taky není tovární... ? Má jen tovární podporu, která přešla od Mclarenu... 20 20 A to s tím Wolfem je taky úplně mimo, jenže to snad ani nemá smysl vysvětlovat... 20 20

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Myslím že tomu tak bylo a v té době byli největším akcionářem, jenže právě jak píšeš nikdy to nebyl majoritní podíl čili neměli rozhodující pravomoci, nerozhodovali, proto mi ta věta přiznám se taky trochu nejde pod vousy. Ale je to tak trochu o slovíčkaření a o významu. Z pohledu spolupráce napsat že McLaren byl továrním týmem Mercedesu použitelné asi je, i když já bych se přikloňoval k označení McLaren byl týmem s tovární podporou Mercedesu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Charles Leclerc a Max Verstappen na tiskovce v Monaku

Leclerc nebo Verstappen? Irvine říká, kdo má podle něj vyšší potenciál

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 v Suzuce

"McLaren byl v Suzuce tak rychlý, že to Ferrari vzdalo," těší Sainze. Poprvé také držel tempo s Red Bullem

Lewis Hamilton v závodě v Soči

Hamilton prozrazuje s čím není u letošního Mercedesu spokojený

Sebastian Vettel v Japonsku

"Žádné změny." Vettel si svůj kvalifikační pokrok a rekord v Suzuce nedokáže vysvětlit

Sebastian Vettel v závodě v Japonsku

Vyhrál by Vettel, nebýt špatného startu? Binotto poodkryl pozadí GP Japonska

Lando Norris s McLarenem MCL34 v Suzuce

Férové závodění? Albon vystrčil Norrise z dráhy, ten je ale rád, že soupeř za kolizi nebyl potrestán + VIDEO

Max Verstappen v tréninku v Soči

Verstappen při kolizi s Leclercem přišel o 25 % přítlaku. Proč ho Red Bull nenechal závod dokončit? + VIDEO

Robert Kubica u mechaniků Williamsu

V boxech opět exceloval Williams, jaké strategie volily týmy v Japonsku?

Charles Leclerc s Ferrari SF90

Časy a rychlosti v sektorech: Přetlačovaná Hamiltona s Leclercem, jenž předvedl neskutečnou věc + VIDEO

Racing Point je přesvědčen, že Renaulty nebyly v Suzuce legální

Protest proti Renaultu uznán, rozhodnutí chvíli potrvá

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama