DISKUZE K ČLÁNKU "Dal bych jim dvě desetiny," říká Verstappen o případném souboji s Hamiltonem a Leclercem
Max Verstappen si věří na porovnání se svými největšími rivaly. Podle jeho slov si zkrátka o sobě každý jezdec musí myslet, že je tím nejrychlejším.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Dal bych jim dvě desetiny," říká Verstappen o případném souboji s Hamiltonem a Leclercem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Fanda.LH
08:10 07.10.2019 83.240.61.XXXJak říkáš, je to slovíčkaření... Pro mě Mclaren továrním týmem byl z již uvedených důvodů... Tým s tovární podporou vnímám jako něco méně např. v MotoGp Movistar Yamaha a Petronas Yamaha... Kdy Petronas odebírá téměř identické stroje, ale prioritu a vývoj má na storst jejich tovární tým... Lepší by byl příklad u Ducati, kdy Pramac má k dispozici jeden letošní a jeden vylepšený loňský stroj... Tak ten letošní vnímám jako tovární podporu...
On je trochu problém se na to dívat zpětně... Protože dnes se k tomu prakticky Mercedes nehlásí... Mají svoji historii na kterou jsou hrdí a nemají potřebu se spojovat s někým dalším... Ale do toho rozchodu se k Mclarenu hrdě hlásili jako ke "svému" týmu...
A co se týče těch akcií... Majoritní podíl neměl, ten neměl nikdo a Ron Dennis rozhodně ne... Jenže to by normálně nebyl problém... Mohli by se s Ojjehem chytnout za ruce a věci změnit dle svých představ... Jenže tohle musel mít Dennis nějak smluvně ošetřené... I to, že si akcie odkoupil sám, tak musel mít ošetřené (Měl nejspíš předkupní právo apod.)... Proto to Mercedes po čase vzdal...-
jon
12:34 09.10.2019 90.176.154.XXXS tvrzením, že by se Mercedes nehlásil k historii s McLaren, nesouhlasím. Spíš bych řekl, že za dob Hondy u McLarenu bylo tabu na opačné straně. Vzpomínat na Mercedes nepřicházelo v úvahu, protože vzhledem k výsledkům by v Sakuře mohla vypuknout seppuka mánie.
V podstatě si nemyslím, že by ani jedna ze stran měla v sobě nějakou hořkost. Mercedes chtěl svoji tovární stáj, McLaren je nechtěl pustit za pomyslnou linii. McLaren chtěl exkluzivitu motorů, především pokud by se měli ukázat jako rozdílový faktor. V podstatě situace, které nepřicházely v úvahu ani na jedné straně. Tak došlo k očekávanému. Daimler vytasil prkenici a koupil Brawn. Prodal akcie McLarenu a připravil ho o tovární podporu, protože ta už nedávala smysl. Dodavatel motorů bez tovární podpory pro McLaren také smysl neměl, tak to upekli s Hondou. Jak šla historie dál je již známé.
Co by se k tomu hodilo dodat, vývoj celé situace se dal mapovat i na tom, kdy Lewis oznámil konec s McLarenem. Už tehdy bylo jasné, že to tam půjde výkonnostně dolů. V té době to šlo ještě i umělým způsobem, kdy si mohla fabrika jednoduše pohlídat, že zákazník bude za nimi.
-
-
-
-
-
-
HellHogr
15:36 06.10.2019 89.24.35.XXXPředpokládat můžeš, ale není to tak, forma Mercedesu je jako forma McLarenu - je tam pod hlavičkou jejich oddělení na F1, u Mercedesu na tuto skupinu prodávali i akcie, jake je v celém Mercedesu běžné, a to koupil Wolff i Lauda, ale stále se zodpovídají halvičce a tou je AMG. Ferrari je hodně specifikacé, tam se to člení Supersporty a F1, ale jsou provázány, takže vedení Fiatu - vzhledem ke koncernu má povinnost s prezidentem Ferrari rozhodovat o chodu obou oddělení, kde jsou zodpovědní lidé jako Binotto. No a nakonec Renault je úplně jinde, ten má širší vedení, kde jsou i zástupci automobilky a společně rozhodují o budoucnosti týmu
-
-
-
-
Miroslav D.
20:36 05.10.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
jenDalsiTeepack
20:46 05.10.2019 37.188.148.XXXNo někteří právě hlavou nejezdí a zídku neposlouchaj-
Miroslav D.
20:53 05.10.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
Fanda.LH
13:58 05.10.2019 83.240.61.XXXFascinuje mě zabedněnost některých lidí zde... Jednou tu člověk obhajuje kvality Schumachera. Teď zase, že Mclaren byl továrním týmem Mercedesu...
Mercedes vlastnil 40% podíl akcií v Mclarenu, které si následně Ron Dennis / Mclaren odkoupil zpátky... Nebyl hlavním sponzorem, to byl West, Vodafone... Jejich vztah je označován jako partnerství, nicméně to vůbec není důležité... Není to důležité pro označení tovární tým... Továrním týmem lze označit tým, který má tovární podporu... Mercedes vyvíjel a dodával nejen motory aj. primárně Mclarenu, ostatní byli jen zákazníky resp. byli by, kdyby nějací takový zákazníci za éry Mclaren / Mercedes existovali... Tady hloupost kvete a co je horší, když snoubí s arogancí...
Jinak pokud dobře chápu, tak současný Mercedes F1 tým vlastní Lauda 10%, Wolf 30% a Daimler AG 60%... Kdyby někdo snad chtěl tvrdit, že předtím byl Mercedes jen podílníkem, zatímco teď je 100% vlastníkem... Není tomu tak...
PS: Jestli se nepletu tak, aby mohl Mercedes někomu dodávat motory, tak to musel Ron Dennis schválit... To byl i případ Brawn GP... Kdyby tehdy Ron řekl, že nic nebude, tak dnes žádný tým Mercedes neexistuje...
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_in_Formula_One
https://www.mercedesamgf1.com/en/mercedes-amg-f1/amg-f1-news/amg-f1-article/toto-wolff-and-niki-lauda-renew-contracts-with-mercedes-to-end-2020/-
Fanda.LH
14:18 05.10.2019 83.240.61.XXXOstatně pro další zdroje nemusíme chodit daleko:
https://f1news.autoroad.cz/novinky/33612-ron-dennis-vita-rozhodnuti-mercedesu
„Souhlasil s tím a vzdal se svého veta, přestože jako hlavní zákazník měl McLaren právo zastavit spojení Mercedesu s někým jiným.
“Více na: https://f1sport.auto.cz/clanek/dennis-si-rekl-v-roce-2009-o-tajna-data-brawn-gp-a-dostal-je-prozradil-fry/?mobiredir=0-
-
-
-
Fanda.LH
15:12 05.10.2019 83.240.61.XXXDokázal jsem ti, že ho vlastnil... Ty budeš tvrdit, že bílá je černá, buď jsi zabedněný nebo jen troll... Další věc je, že já tvrdil, že Mclaren byl tovární tým, což s vlastnictvím nemusí vůbec souviset, je to o nastavení pravidel spolupráce...-
-
-
HellHogr
15:42 05.10.2019 89.24.35.XXX
Fanda.LH
Fanda.LH 11:00 05.10.2019 83.240.61.XXX
V té době továrního Mercedesu...
+ 0 / − 0
ohodnotit kladně záporně
Reagovat Nahlásit
Sorry, ale není moje chyba, že ani nevíš co píšeš ty urážky si nech, já ti dávno psal, že Mercedes nikdy nevlastnil McLaren a to je fakt, že někdo drří 40% tvých akcií tak není ani většinový vlastník, mimochodem tyto akcie drželo AMG-
Pinďa
16:17 05.10.2019 77.111.247.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek