DISKUZE K ČLÁNKU "Dal bych jim dvě desetiny," říká Verstappen o případném souboji s Hamiltonem a Leclercem

Max Verstappen si věří na porovnání se svými největšími rivaly. Podle jeho slov si zkrátka o sobě každý jezdec musí myslet, že je tím nejrychlejším.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Dal bych jim dvě desetiny," říká Verstappen o případném souboji s Hamiltonem a Leclercem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 156, poslední 09.10.2019 18:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr Hloušek (Hlasovalo 9 lidí) 04.10.2019 21:21
zase jedna pani ve Španělsku povídala, stejně… »
» Ferda (Hlasovalo 7 lidí) 04.10.2019 19:03
Ještě před nedávnem jsme v F1 jednoho takového… »
» shazec (Hlasovalo 7 lidí) 04.10.2019 19:26
Problém dnešní F1 je, že Max klidně může být… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.61.XXX
            Jak říkáš, je to slovíčkaření... Pro mě Mclaren továrním týmem byl z již uvedených důvodů... Tým s tovární podporou vnímám jako něco méně např. v MotoGp Movistar Yamaha a Petronas Yamaha... Kdy Petronas odebírá téměř identické stroje, ale prioritu a vývoj má na storst jejich tovární tým... Lepší by byl příklad u Ducati, kdy Pramac má k dispozici jeden letošní a jeden vylepšený loňský stroj... Tak ten letošní vnímám jako tovární podporu...

            On je trochu problém se na to dívat zpětně... Protože dnes se k tomu prakticky Mercedes nehlásí... Mají svoji historii na kterou jsou hrdí a nemají potřebu se spojovat s někým dalším... Ale do toho rozchodu se k Mclarenu hrdě hlásili jako ke "svému" týmu...

            A co se týče těch akcií... Majoritní podíl neměl, ten neměl nikdo a Ron Dennis rozhodně ne... Jenže to by normálně nebyl problém... Mohli by se s Ojjehem chytnout za ruce a věci změnit dle svých představ... Jenže tohle musel mít Dennis nějak smluvně ošetřené... I to, že si akcie odkoupil sám, tak musel mít ošetřené (Měl nejspíš předkupní právo apod.)... Proto to Mercedes po čase vzdal...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              S tvrzením, že by se Mercedes nehlásil k historii s McLaren, nesouhlasím. Spíš bych řekl, že za dob Hondy u McLarenu bylo tabu na opačné straně. Vzpomínat na Mercedes nepřicházelo v úvahu, protože vzhledem k výsledkům by v Sakuře mohla vypuknout seppuka mánie.
              V podstatě si nemyslím, že by ani jedna ze stran měla v sobě nějakou hořkost. Mercedes chtěl svoji tovární stáj, McLaren je nechtěl pustit za pomyslnou linii. McLaren chtěl exkluzivitu motorů, především pokud by se měli ukázat jako rozdílový faktor. V podstatě situace, které nepřicházely v úvahu ani na jedné straně. Tak došlo k očekávanému. Daimler vytasil prkenici a koupil Brawn. Prodal akcie McLarenu a připravil ho o tovární podporu, protože ta už nedávala smysl. Dodavatel motorů bez tovární podpory pro McLaren také smysl neměl, tak to upekli s Hondou. Jak šla historie dál je již známé.
              Co by se k tomu hodilo dodat, vývoj celé situace se dal mapovat i na tom, kdy Lewis oznámil konec s McLarenem. Už tehdy bylo jasné, že to tam půjde výkonnostně dolů. V té době to šlo ještě i umělým způsobem, kdy si mohla fabrika jednoduše pohlídat, že zákazník bude za nimi.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Však o tomhle já vůbec nemluvím a nepochybuji... Předpokládám, že úplně stejné to bude u Ferrari i Renaultu...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.35.XXX
        Předpokládat můžeš, ale není to tak, forma Mercedesu je jako forma McLarenu - je tam pod hlavičkou jejich oddělení na F1, u Mercedesu na tuto skupinu prodávali i akcie, jake je v celém Mercedesu běžné, a to koupil Wolff i Lauda, ale stále se zodpovídají halvičce a tou je AMG. Ferrari je hodně specifikacé, tam se to člení Supersporty a F1, ale jsou provázány, takže vedení Fiatu - vzhledem ke koncernu má povinnost s prezidentem Ferrari rozhodovat o chodu obou oddělení, kde jsou zodpovědní lidé jako Binotto. No a nakonec Renault je úplně jinde, ten má širší vedení, kde jsou i zástupci automobilky a společně rozhodují o budoucnosti týmu

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    37.188.148.XXX
    Já mám raději jezdce, co jezdí hlavou 04

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    Fascinuje mě zabedněnost některých lidí zde... Jednou tu člověk obhajuje kvality Schumachera. Teď zase, že Mclaren byl továrním týmem Mercedesu...

    Mercedes vlastnil 40% podíl akcií v Mclarenu, které si následně Ron Dennis / Mclaren odkoupil zpátky... Nebyl hlavním sponzorem, to byl West, Vodafone... Jejich vztah je označován jako partnerství, nicméně to vůbec není důležité... Není to důležité pro označení tovární tým... Továrním týmem lze označit tým, který má tovární podporu... Mercedes vyvíjel a dodával nejen motory aj. primárně Mclarenu, ostatní byli jen zákazníky resp. byli by, kdyby nějací takový zákazníci za éry Mclaren / Mercedes existovali... Tady hloupost kvete a co je horší, když snoubí s arogancí...

    Jinak pokud dobře chápu, tak současný Mercedes F1 tým vlastní Lauda 10%, Wolf 30% a Daimler AG 60%... Kdyby někdo snad chtěl tvrdit, že předtím byl Mercedes jen podílníkem, zatímco teď je 100% vlastníkem... Není tomu tak...

    PS: Jestli se nepletu tak, aby mohl Mercedes někomu dodávat motory, tak to musel Ron Dennis schválit... To byl i případ Brawn GP... Kdyby tehdy Ron řekl, že nic nebude, tak dnes žádný tým Mercedes neexistuje...

    https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_in_Formula_One

    https://www.mercedesamgf1.com/en/mercedes-amg-f1/amg-f1-news/amg-f1-article/toto-wolff-and-niki-lauda-renew-contracts-with-mercedes-to-end-2020/

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Ostatně pro další zdroje nemusíme chodit daleko:

      https://f1news.autoroad.cz/novinky/33612-ron-dennis-vita-rozhodnuti-mercedesu

      „Souhlasil s tím a vzdal se svého veta, přestože jako hlavní zákazník měl McLaren právo zastavit spojení Mercedesu s někým jiným.

      “Více na: https://f1sport.auto.cz/clanek/dennis-si-rekl-v-roce-2009-o-tajna-data-brawn-gp-a-dostal-je-prozradil-fry/?mobiredir=0

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.35.XXX
        No vidíš kluku jedna, že McLaren byl McLaren a ne tovární Mercedes 03

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          Ubohé... 02 02

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.35.XXX
            Co je ubohé? že jsi zjistil pravdu až teď? já ti dávno říkal, že Mercedes nikdy nevlastnil McLaren 11

            + 1 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.61.XXX
              Dokázal jsem ti, že ho vlastnil... Ty budeš tvrdit, že bílá je černá, buď jsi zabedněný nebo jen troll... Další věc je, že já tvrdil, že Mclaren byl tovární tým, což s vlastnictvím nemusí vůbec souviset, je to o nastavení pravidel spolupráce...

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                89.24.35.XXX
                Proboha 40% akcií snad neznamená vlastnění týmu?! 18 a ty jsi tu psal, že McLaren byl tovární Mercedes, já ti psal, že tam to bylo partnerství a nikoliv tvoření Mercedes a sám si tu teď protiřečiš 11

                + 1 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  83.240.61.XXX
                  Takže zabedněný troll a lhář... Pěkné... :)

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    89.24.35.XXX

                    Fanda.LH
                    Fanda.LH 11:00 05.10.2019 83.240.61.XXX
                    V té době továrního Mercedesu...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně
                    Reagovat Nahlásit


                    Sorry, ale není moje chyba, že ani nevíš co píšeš 03 ty urážky si nech, já ti dávno psal, že Mercedes nikdy nevlastnil McLaren a to je fakt, že někdo drří 40% tvých akcií tak není ani většinový vlastník, mimochodem tyto akcie drželo AMG 13

                    + 4 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    11
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama