DISKUZE K ČLÁNKU "Dohodu jsem dodržel," tvrdí Vettel. Binotto vysvětluje, o co šlo - zastávkami výměnu pozic vynutit nechtěli

Šéf Ferrari Mattia Binotto přibližuje, jakou dohodu uzavřeli se svými piloty před Velkou cenou Ruska. Podle Charlese Leclerca se jí jeho týmový kolega neřídil, podle Sebastiana Vettela to ovšem není pravda - nic neporušil. Jak to tedy bylo a o co u italské stáje v průběhu závodu šlo? Bylo cílem načasování zastávek donutit své jezdce k výměně pozic?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Dohodu jsem dodržel," tvrdí Vettel. Binotto vysvětluje, o co šlo - zastávkami výměnu pozic vynutit nechtěli

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 72, poslední 07.10.2019 19:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 30.09.2019 13:35
Já nejsem příznivec Vettela ale svádět že hlavním… »
» Fanda.LH (Hlasovali 5 lidé) 30.09.2019 13:57
A jak si představuješ, že si něco takového může… »
» virtual (Hlasovali 5 lidé) 30.09.2019 19:37
Podstata dohody byla asi jednoduchá 1. jezdci… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Situs

                  Situs

                  88.102.38.XXX
                  S něčím konkrétně nesouhlasíš?

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Roman

                    Roman

                    188.175.112.XXX
                    Ne, ty máš vždy pravdu, co se Vettela týká. Jen se o něj nějak lépe a více a hlouběji staráš, než o svůj McL a jeho jezdce. Asi máš s Vettelem větší problém, než ostatní s LeClerkem.

                    + 4 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      O mě se nestarej. K danému tématu už asi nemáš argumenty které by jsme nechali projít diskuzí tak nic no.

                      + 4 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Roman

                        Roman

                        188.175.112.XXX
                        Já k tématu své řekl. A argumenty? Ty opravdu nemám proti tvým. Protože ty víš přesně, kdo co věděl, kdo si co myslel, co udělal a jak se domluvili, nebo dohodli. To víš nejlépe a zaručeně pravdivě, proti tomu argumenty nic nezmůžou. Já rád píšu své názory, ale nebudu se tu s někým dohadovat o kravinách a slovíčkách. Tak ok.

                        + 1 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          88.102.38.XXX
                          Já vím jen co je v článku, spekulovat že s tím přišel Leclerc si sem přišel ty 11

                          + 3 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Roman

                            Roman

                            188.175.112.XXX
                            Já jen psal svůj názor, Ale ty argumenty, jako vždy viz: Až na to že tady scénář znali dopředu kdežto Leclerc minule věděl uplný houby co se týče práce pro Vettela. Minule využilo Leclerca a ten nevěděl která bije, teď už to nešlo zopakovat a chtěli maximalizovat šance na double, tak vznikl plán popsaný v článku." Já názory, ty zaručené pravdy a o tom mluvím. Ale dohadovat se s tebou už fakt nebudu. Tak hluboko nemusím.

                            + 1 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
            • virtual

              virtual

              193.165.96.XXX
              Podstata dohody byla asi jednoduchá
              1. jezdci vzadu se budou snažit využít pytel
              2. ať to za Leclercem hlavně není Mercedes
              3. pokud se to podaří Vettelovi, ať to nedopadne "když se dva perou, ostatní se smějou..." (Lecrerc by jistě dokázal tvrdě bránit pozici). Proto zřejmě nějaká domluva byla...

              + 5 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • spinelesssheep

      spinelesssheep

      85.70.184.XXX
      Ono jde asi především o tu dohodu, kterou musel podpořit i Vettel. Jestli si byl jistý, že bude celý závod od Leclerca rychlejší, tak neměl nikdy na něco takového kývnout a nezatahovat se tak do tohodle divadýlka.
      Příště by to mohlo konečně být na férovku, bez dirigování. Po Singapuru a nedělní zkušenosti v Rusku by se snad mohli vzpamatovat a normálně závodit.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    Ferko je i díky svým oběma pilotům za největšího komika posledních dvou závodů. minule sice double, ale těch keců okolo! svůj úspěch na trati tím úplně zabili mluvilo se o TR víc, než o dablu. a teď? teď už jenom ty kecy a jako cena útěchy třetí flek. jsem fakt zvědav, jak tohle skončí. je fakt, že pro F1 je to dar z nebes. nikde jinde dneska nemají tak viditelnou vyrovnanou a ambiciozní sestavu. tohle se musí Ferku nechat - dělají teď pro F1 opravdu moc.
    mezi námi - a zase ty vysílačky. ty nebejt, tak je to na jezdcích a ať se s tím na trati popasujou. místo aby se soustředili na jízdu, tak se vykecávají s boxama a řeší kraviny 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.35.XXX
    Vedení Ferrari spolehá na Binotta, že to ukočíruje, ale už v červnu jim mělo být jasné, že prostě nedokážé veést Ferrari, naivně stále doufají, že to nějak zvládne, ale upřímně tohle bude jne a jen horší, chce to opravdu takového bosse, co si dupne a všichni si z něj sednou na prdel, zároveň ovšem musí umět motivovat tým, řešit problémy a zároveň i respektovat jezdce a to Binotto nedělá, on jak z Vettela tak Leclerca dělá jakési kašpárky, že budou hrát podle něho, ale takhle to nikdy v F1 nefungovalo

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Ještě neznáme ego Binotta, možná budeme překvapeni. On nebude uplně mouchy snězte si mě, to by nešel do války s Arrivabenem. Ono teď už bych se zas tak nedivil kdyby to ještě pořádně vygradovalo. Spoustu slov je již jen výsměchem fandům, Leclerc jak se poučil, Vettel jak nikdo není víc než tým, Leclerc jak je vše v pořádku ale WTF, Vettel jak dohodu splnil, Leclerc jak stále důvěřuje na 100%, Vettel jak je chování týmu fér, všechno pozlátko navenek je již nepochybně jen jedna velká interní válka. Dle mě ji můžou zarazit jen výměnou jezdce nebo změnou přístupu ala Wolff Hamilton Rosberg. Má to pro tým jisté nevýhody ale i výhody. Přeji si aby Binotto ukazoval Wolffovi hlavně ty výhody, ale obávám se že 2 alfy nebude umět prodat.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        213.168.183.XXX
        Jasně Binotto je egoista, jinak by se z vedení oddělení PJ nehrnul na místo šéfa, tohle u inženýrů není typické, ale tím spíš by mělo vedení Ferrari konat

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Roman

          Roman

          188.175.112.XXX
          Málokdy s Tebou souhlasím, ale v tomhle 100%. Určitě by mi bylo milejší, kdyby tam byl pevný jasný řád s tvrdou rukou vedení, at by byl 1 2 kdokoliv. Aspon by člověk věděl na čem je. Ale takhle? Po první vysílačce zkažený divácky závod, zaskočení všichni, včetně komentátorů na SKY a nebál bych se říct, že to je podvod na fanoušky.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr Hloušek

            Petr Hloušek

            194.79.55.XXX
            já bych tedy byl radši kdyby je nechali závodit (určitě b na tom byli líp než teď jsou), kdyby se o zastávkách domlouvali pouze jezdec se svým inženýrem a nerozhodoval o tom Binoto, pokud by chtěli oba ve stejném kole do boxů, automaticky by měl přednost volby ten lépe postavený, to co předvádí Ferrari do rádia dost znevažuje celou F1

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • grol2

    grol2

    193.108.107.XXX
    Prostě to kolosálně zpackali. V pátem kolem je největší problém, že jsou na pozici 1 a 2. Pak pošlou Vettela do boxů tak, aby se vrátil těsně za Leclerkem. Proč!? Snad jeli proti Mercedesům? Měli luxusní náskok. Takhle jim jen dali šanci něco vymyslet. Strategii Ferrari jsem "obdivoval" už, když za ně jezdil Kimi a nebyli schopní vymyslet rozumný plán pro oba jezdce. Je vidět, že je to nepustilo. Je to docela kontrast proti tomu, co umí Red Bull nebo Mercedes.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Včera jsem se k vyjádření nedostal, tedy alespoň moje zhodnocení zpětně.

    Pekný závod, plný taktiky. Ferrari mělo na double, ale ten nahoře tomu chtěl jinak. Jestli to byla karma za Binottovo taktizování a pro mě celkem nepochopené protlačování Charlese, který jel včera hůře než Seb, nebo prostě jen velká smůla nevím, ale škoda pro Ferrari. Mercedes využil situace naplno a dobře si to na konci pohlídal.
    Myslím, že ve Ferrari těžce nezvládají kočírovat svoje piloty, v tomto by potřebovali pořádný kartáč od pana doktora z RB, tan by to hochům vysvětlil velmi rychle.
    Jinak gratulace Mclarenu za zcela zasloužené dobré body a defakto si tím zajistili titul v F1,5. Nám se včera nedařilo vůbec nic, špatný start obou pilotů, Ricci měl po závodě po 4 zatáčkách a Hulk se dost propadl a i když poté bojoval a předjížděl, veškeré naděje mu vzal nepovedený pit stop. Jediné štěstí byl druhý pit stop pod SC, který mu dal alespoň šanci bojovat. Jenže to by tam nesměl být strojově perfektní Norris, na kterým si odvařil gumy a poté už ani nedokázal urvat bodík navíc nad penalizovaným Magnusenem. Tuto GP je potřeba hodit za hlavu a za 14 dní zabojovat opětovně.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    kakaa

    46.135.16.XXX
    Je to kecka, dela z nas priznivce spd a trikolory, ale ferko potrebovalo sokovou lecbu a to ted dostava a je to ok

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama