DISKUZE K ČLÁNKU "Nebylo to skvělé, museli jsme to ale udělat." Mercedes obhajuje 'nepřirozené' zpomalení Bottase

Šéf Mercedesu Toto Wolff byl po Velké ceně Singapuru rozladěný. Nepodařilo se jim udržet Lewise Hamiltona v boji o vítězství a nakonec skončil mimo pódium, přitom navíc naštvali Valtteriho Bottase, jehož pomocí týmové režie zpomalili, aby dojel až za svým týmovým kolegou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nebylo to skvělé, museli jsme to ale udělat." Mercedes obhajuje 'nepřirozené' zpomalení Bottase

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 26.09.2019 18:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepino60 (Hlasovalo 7 lidí) 23.09.2019 12:39
Wollf je falešný a Mercedes už od samého začátku… »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 23.09.2019 08:47
Tohle dlouhodobě zabíjí sport, za mne jsou tihle … »
» Fanda.LH (Hlasovali 4 lidé) 23.09.2019 10:08
Nemyslím si to... Dnes zastaví auto u trati mimo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.156.XXX
    Jinak blíží se nám Rusko a tak jednu malou, na anglických diskuzních fórech lehce upravenou vzpomínku:
    "Valtteri, it's James.
    Lewis needs a heart-lung transplant.
    How quickly can you get to the hospital?"
    03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Hahahahah! Ty jsi vtipálek .... a co říkáš na Schumiho, Vettela, i Alonsa, atd.?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    37.188.145.XXX
    To je ale zábava, když se nepředjíždí na trati, ale někdo s kalkulačkou v ruce počítá, kdy kdo má vyměnit pneumatiky. Souboj kalkulaček.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Alnety

    Alnety

    81.162.199.XXX
    Mercedes si jednoduše udělal z Bottase nosiče vody, úplně stejným způsobem jako Ferrari z Barrichela.
    Ale v top týmech to tak bohužel bývá.
    Podle mě Bottas titul s Mercedesem nikdy nezíská a myslím si, že tam už ani dlouho nebude, protože Russell už čeká. 03

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.149.XXX
    Wollf je falešný a Mercedes už od samého začátku protlačoval vždycky černocha. Rosberg dal titul jen díky tomu, že Lojza měl ten rok dost technických problémů. A Bottas je na tom ještě hůř než byl Rosberg, který právě pro tohle rychle skončil. Dobře totiž věděl, že taková sezóna se opakovat už nebude a on se opět vrátí do role dvojky. To co udělalli Bottasovi je prostě sprostost nejhrubšího zrna. A nějaké Wollfovy kecy, že mu to místo dluží mu nikterak nepomůžou. On černoch není zas tak špičkový, jak vypadá, ale dělakí to z něj tyhle tlačenky Mercedesu.

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    Takže Ham letos vrátí Bottasovi loňské Rusko? 11

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    už jsme to tu kdysi probírali - obrovské zasahování týmů do závodů.
    je to sice pochopitelné z hlediska týmů a financí, které do toho sypou. ale pro fanoušky to zrovna atraktivní není. a to ať udělá TR ferko, mercedes nebo kdokoliv jiný. jiné může být vysvětlení, ale to je tak celé. a to fans zase tak nezajímá, jako pěkný souboj na trati, o který nejspíše díky TR přijdou.
    zákaz TR není řešením. už to tu bylo a fakt se to moc neosvědčilo. ale omezil bych, nebo spíše zcela zakázal komunikaci z boxů směrem do kokpitu. ať si pilot řekne, kdy chce měnit gumy, ať si volí módy motoru, dávkuje brzdy, spojku.... týmům bych ponechal jen signalizaci z boxové zídky a vedení závodu informace na displej na volantu ohledně nebezpečí, VSC, SC, vlajek, penalizací...

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Problém je, že Mercedes naordinoval LH strategii, aby měli naději porazit Ferrari... To bylo pro tu "zajímavost" důležité. Kdyby to bylo jak říkáš... Tak LH zajede s Charlesem, vyjedou oba za Vettelem a nestane se nic...

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        dnes už víme, že pokud chtěl Lewis vyhrát, měl jet do boxů současně se Sebem. ale známe to o té bitvě a generálovi, že jo.... tím větší smysl mi dává to, že si piloti budou volit strategie podle svého uvážení a ne podle týmu managerů a počítačových propočtů. prostě cítím, že tyhle gumy jsou špatný, jedu pro nový, který vím, že by měly vydržet x kol. jednak by se ukázala "velikost" pilota, jeho správný odhad, reakce na dění kolem a tak. dneska je všechno moc prokalkulované. teď se kalkulace díky Sebovi nepotvrdily. to považuji za hrozně správně a dávám 01

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          To si troufnu nesouhlasit... Resp. můžu souhlasit v módu po bitvě generál. Tzn vím kdy stavěl Vettel, vím kdy Charles a předpokládám, že se to nemohlo změnit...

          Jinak je to kravina, protože LH nemohl reagovat na SV, ten jel totiž za ním... Mohl tedy jet následující kolo a to jel i Leclerc, takže by to bylo dané jak už jsem psal...

          Pokud chtěl Mercedes ohrozit Ferrari měl dvě možnosti... Buď tu pro kterou se rozhodli tj. zůstat na trati a doufat v SC, který je v Singapuru tutovka, kor po posledních událostech... Nebo obětovat Valtteriho tzn. dát mu výrazněji brzkou zastávku, nasadit červené / žluté pneu a s ním pak zdržovat Vettela, Maxe a další po jejich regulérní zastávce... S tím, že by VB jel na 2 zastávky, což by nakonec vzhledem k pozdnímu SC nebyla úplně nejhorší strategie.

          Mercedes se rozhodl Bottase neobjevovat a tady schytává úplně nesmyslnou kritiku... Kdyby podsekával Mercedes s LH, tak by bylo velice pravděpodobné, že Charles na čele by zajel to 1. kolo na čistém vzduchu lepší a nikam by se tedy LH neposunul... Ano znamenalo by to např. že by nevyhrál Vettel, ale zůstalo by to tam, kde to mělo zůstat...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Já to viděl ještě jinak.
            Mercedes se snažil Ferrari vyprovokovat k pitstopu, což se jim také podařilo. Jenže první zajel Vettel a během jediného kola si najel i na svého kolegu náskok. Podle mne Leclerka vůbec neinformovali o pitstopu Seba a nejspíše ani, že bude v následujícím kole stavět i on. Jinak by logicky během toho jediného kola ChL vyždímal z těch gum všechno, co tam ještě zbylo. A Seb by ho nikdy nepředjel. Hamík měl asi od začátku naplánovaný dlouhý stint, což se projevilo, jako chyba. Pak už Mergl jenom "napravoval" strategickou chybu, která LH zkazila závod.

            Každý obě události vnímá jinak (podle fandovské náklonosti). Pro mne je jedno i druhé hnus a stotožňuji se s tomem11. Ať má každý pilot co největší "pravomoc", "šanci" , "povinnost" určit svoji strategii i taktiku a tím ovlivnit svůj závod, bez našeptávačů z boxových zídek. Ubylo by trapných situací, jako se stala v Singapůru, kdy tým úmyslně poškodí svého druhého pilota, aby minimalizoval své chyby, kterými zkazil závod svému prvnímu pilotovi. Já tohle prostě neberu. Ať jsou za svá umístění co nejvíce zodpovědní piloti a jejich rozhodnutí. Podle mne to je nejčistší systém.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Triper

              Triper

              88.100.190.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Tak ať to chaos klidně je. No a co? Podle mne, čím větší chaos, tím větší zábava pro fanoušky. A určitě by sezóna nebyla rozhodnutá už v její polovině.
                Máš pravdu s technologiemi. A já tvrdím, že v F1 jsou ty nejšpičkovitější dostupné technologie. A i když by prakticky dokázali vytvořit auta na dálková ovládání, kde by piloti vůbec nemuseli být, tak se tímto směrem technologie neubírá. Tak proč nedat pilotům větší pravomoce a zodpovědnost za své výsledky? Tady se oslavují a zbožšťují už desítky let mistři světa, kteří své tituly získali jen díky dominantním autům, používání lepších technologií (mnohdy za hranou pravidel), a ještě dotlačení týmem na úkor svých kolegů.

                Ty si správně uvědomuješ, jak složité to v F1 je a asi by se musel udělat nějaký kompromis v té přetechnizovanosti, aby piloti byli vůbec schopni odjet celý závod. Na druhou stranu uvědomuješ si též, že díky této přetechnizovanosti se samotní piloti stávají rukojmími týmových stratégů a dalších našeptávačů? Že se tam hrají "politické hry" na místo sportu? A zábavy ubývá? I když... abych byl objektivní, poslední dobou je na co koukat. Mně zábavu kazí podobné stuace, jaké se staly teď v Singapuru. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tohle dlouhodobě zabíjí sport, za mne jsou tihle "manažeři" hlupáci.
    Verze Prost Senna je mi prostě bližší. Současné šachy jsou o ničem a debaty po závodě typu, já jsem měl táhnout první, proč táhl kolega dříve , o ničem. Ať si o zastávku říkají jezdci a nikdo za ně nepřemýšlí. Souboje na ostří nože. LH může vyhrát třeba 30 titulů, ale nikdy nedosáhne velikosti některých jezdců z minulosti, kteří maji tituly jen dva. Vím on za to nemůže. Ale odejde v módu jo to byl dobrej jezde, ale nic víc.....

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Problém je, že to v dnešní době nejde, na to je tam příliš proměnných... Určitě by závodění prospěl zákaz vysílaček resp. kdyby se umožnilo je využívat jen v případě bezpečnostních hrozeb... Omezení všech možných hejblátek atd. atd.

      Verze Prost Senna je ti bližší a mně taky. K demo verzi Prost vs Senna došlo mezi Nicem a Lewisem... Já si to užíval, ostatní brblali, že chtějí více týmů... Jenže více týmů = určit týmovou jedničku, dvojku... Šampion může být jen jeden a důležité je ho mít ve svém týmu...

      A tyhle kecy, že nedosáhne velikosti... O tom jak koho vnímáme rozhoduje příběh, který si s ním spojujeme... Tak úžasný příběh, jaký vykreslili Rivalové, už v dnešní době asi není možné zažít... Dnes je všechno na maximální profesionální úrovni, vše je maximálně bezpečné... A zkrátka pro takové osobnosti a příběhy tu není prostor... Ta poznámka jak bude vnímán... Tj jen jedovatý slint... Nikdo už nebude takhle vnímán... Stejně jako počet titulů nezávisí jen od jezdeckých schopností, ale hlavně od toho v jakém týmu kdo jezdí... Letos reálně o titul bojuje LH sám se sebou... Tak to prostě je...

      Z mého pohledu se VB nedostalo žádné křivdy. Jestli si může někdo ztěžovat, tak je to LH. Nevnímám jako týmovou režii, když tým svého pilota poškodí (Bohužel, risk nevyšel) a pak pomocí týmového příkazu se to snaží částečně napravit...

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Já myslím že zase nějací Rivalové přijdou. On to nějaký chytřejší manažer vymyslí. 01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          195.122.220.XXX
          Nemyslím si to... Dnes zastaví auto u trati mimo stopu a hned vyjede SC... Začne moc pršet a odkládá se start... Každý rozhovor je superkorektní... Fakt proto nevidím prostor...

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        178.17.4.XXX
        Ad Rivalové, Fando, bohužel Howard ten příběh tak zničil, že to zachraňovala ta úžasná auta. Zbytek je pokrok, vývoj a běda, kdybychom začali volat po dřívějších dobách. Hned budeme zpátečníky a retro nostalgici 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          195.122.220.XXX
          Ale to z čeho vycházel je natolik úžasné, že i překroucené je to super... Dnes by na takové trati nevyjeli, popálený borec by nenastoupil tak brzy do závodního kolotoče atd. atd.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          k tomu se klidně přihlásím 11 tedy k tomu retro nostalgikovi. za zpátečníka se nepovažuji, i když si myslím, že některé nové věci nejsou lepší, než starší řešení. novinky obecně mám docela rád a nové technologie obzvlášť. těmi byla F1 ale vždy vyhlášená a v každé době byla v tomhle vepředu. líbila se mi extrémní řešení ( "vysavač", wing cars, šestikolky, flexi křídlo, Fkanál… ) takže i ta nostalgie je vlastně jen vzpomínkou na špičkovou technologii té doby. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama