DISKUZE K ČLÁNKU "Nebylo to skvělé, museli jsme to ale udělat." Mercedes obhajuje 'nepřirozené' zpomalení Bottase
Šéf Mercedesu Toto Wolff byl po Velké ceně Singapuru rozladěný. Nepodařilo se jim udržet Lewise Hamiltona v boji o vítězství a nakonec skončil mimo pódium, přitom navíc naštvali Valtteriho Bottase, jehož pomocí týmové režie zpomalili, aby dojel až za svým týmovým kolegou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Nebylo to skvělé, museli jsme to ale udělat." Mercedes obhajuje 'nepřirozené' zpomalení Bottase
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mansell_fan
22:33 25.09.2019 37.188.156.XXXJinak blíží se nám Rusko a tak jednu malou, na anglických diskuzních fórech lehce upravenou vzpomínku:
"Valtteri, it's James.
Lewis needs a heart-lung transplant.
How quickly can you get to the hospital?"
-
jenDalsiTeepack
19:27 23.09.2019 37.188.145.XXXTo je ale zábava, když se nepředjíždí na trati, ale někdo s kalkulačkou v ruce počítá, kdy kdo má vyměnit pneumatiky. Souboj kalkulaček. -
Alnety
14:22 23.09.2019 81.162.199.XXXMercedes si jednoduše udělal z Bottase nosiče vody, úplně stejným způsobem jako Ferrari z Barrichela.
Ale v top týmech to tak bohužel bývá.
Podle mě Bottas titul s Mercedesem nikdy nezíská a myslím si, že tam už ani dlouho nebude, protože Russell už čeká. -
Pepino60
12:39 23.09.2019 217.197.149.XXXWollf je falešný a Mercedes už od samého začátku protlačoval vždycky černocha. Rosberg dal titul jen díky tomu, že Lojza měl ten rok dost technických problémů. A Bottas je na tom ještě hůř než byl Rosberg, který právě pro tohle rychle skončil. Dobře totiž věděl, že taková sezóna se opakovat už nebude a on se opět vrátí do role dvojky. To co udělalli Bottasovi je prostě sprostost nejhrubšího zrna. A nějaké Wollfovy kecy, že mu to místo dluží mu nikterak nepomůžou. On černoch není zas tak špičkový, jak vypadá, ale dělakí to z něj tyhle tlačenky Mercedesu. -
tom11
08:59 23.09.2019 77.48.94.XXXuž jsme to tu kdysi probírali - obrovské zasahování týmů do závodů.
je to sice pochopitelné z hlediska týmů a financí, které do toho sypou. ale pro fanoušky to zrovna atraktivní není. a to ať udělá TR ferko, mercedes nebo kdokoliv jiný. jiné může být vysvětlení, ale to je tak celé. a to fans zase tak nezajímá, jako pěkný souboj na trati, o který nejspíše díky TR přijdou.
zákaz TR není řešením. už to tu bylo a fakt se to moc neosvědčilo. ale omezil bych, nebo spíše zcela zakázal komunikaci z boxů směrem do kokpitu. ať si pilot řekne, kdy chce měnit gumy, ať si volí módy motoru, dávkuje brzdy, spojku.... týmům bych ponechal jen signalizaci z boxové zídky a vedení závodu informace na displej na volantu ohledně nebezpečí, VSC, SC, vlajek, penalizací...-
-
tom11
11:50 23.09.2019 77.48.94.XXXdnes už víme, že pokud chtěl Lewis vyhrát, měl jet do boxů současně se Sebem. ale známe to o té bitvě a generálovi, že jo.... tím větší smysl mi dává to, že si piloti budou volit strategie podle svého uvážení a ne podle týmu managerů a počítačových propočtů. prostě cítím, že tyhle gumy jsou špatný, jedu pro nový, který vím, že by měly vydržet x kol. jednak by se ukázala "velikost" pilota, jeho správný odhad, reakce na dění kolem a tak. dneska je všechno moc prokalkulované. teď se kalkulace díky Sebovi nepotvrdily. to považuji za hrozně správně a dávám-
Fanda.LH
13:29 23.09.2019 83.240.61.XXXTo si troufnu nesouhlasit... Resp. můžu souhlasit v módu po bitvě generál. Tzn vím kdy stavěl Vettel, vím kdy Charles a předpokládám, že se to nemohlo změnit...
Jinak je to kravina, protože LH nemohl reagovat na SV, ten jel totiž za ním... Mohl tedy jet následující kolo a to jel i Leclerc, takže by to bylo dané jak už jsem psal...
Pokud chtěl Mercedes ohrozit Ferrari měl dvě možnosti... Buď tu pro kterou se rozhodli tj. zůstat na trati a doufat v SC, který je v Singapuru tutovka, kor po posledních událostech... Nebo obětovat Valtteriho tzn. dát mu výrazněji brzkou zastávku, nasadit červené / žluté pneu a s ním pak zdržovat Vettela, Maxe a další po jejich regulérní zastávce... S tím, že by VB jel na 2 zastávky, což by nakonec vzhledem k pozdnímu SC nebyla úplně nejhorší strategie.
Mercedes se rozhodl Bottase neobjevovat a tady schytává úplně nesmyslnou kritiku... Kdyby podsekával Mercedes s LH, tak by bylo velice pravděpodobné, že Charles na čele by zajel to 1. kolo na čistém vzduchu lepší a nikam by se tedy LH neposunul... Ano znamenalo by to např. že by nevyhrál Vettel, ale zůstalo by to tam, kde to mělo zůstat...-
odin
19:34 25.09.2019 77.240.103.XXXJá to viděl ještě jinak.
Mercedes se snažil Ferrari vyprovokovat k pitstopu, což se jim také podařilo. Jenže první zajel Vettel a během jediného kola si najel i na svého kolegu náskok. Podle mne Leclerka vůbec neinformovali o pitstopu Seba a nejspíše ani, že bude v následujícím kole stavět i on. Jinak by logicky během toho jediného kola ChL vyždímal z těch gum všechno, co tam ještě zbylo. A Seb by ho nikdy nepředjel. Hamík měl asi od začátku naplánovaný dlouhý stint, což se projevilo, jako chyba. Pak už Mergl jenom "napravoval" strategickou chybu, která LH zkazila závod.
Každý obě události vnímá jinak (podle fandovské náklonosti). Pro mne je jedno i druhé hnus a stotožňuji se s tomem11. Ať má každý pilot co největší "pravomoc", "šanci" , "povinnost" určit svoji strategii i taktiku a tím ovlivnit svůj závod, bez našeptávačů z boxových zídek. Ubylo by trapných situací, jako se stala v Singapůru, kdy tým úmyslně poškodí svého druhého pilota, aby minimalizoval své chyby, kterými zkazil závod svému prvnímu pilotovi. Já tohle prostě neberu. Ať jsou za svá umístění co nejvíce zodpovědní piloti a jejich rozhodnutí. Podle mne to je nejčistší systém.-
Triper
08:20 26.09.2019 88.100.190.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
odin
17:41 26.09.2019 77.240.103.XXXTak ať to chaos klidně je. No a co? Podle mne, čím větší chaos, tím větší zábava pro fanoušky. A určitě by sezóna nebyla rozhodnutá už v její polovině.
Máš pravdu s technologiemi. A já tvrdím, že v F1 jsou ty nejšpičkovitější dostupné technologie. A i když by prakticky dokázali vytvořit auta na dálková ovládání, kde by piloti vůbec nemuseli být, tak se tímto směrem technologie neubírá. Tak proč nedat pilotům větší pravomoce a zodpovědnost za své výsledky? Tady se oslavují a zbožšťují už desítky let mistři světa, kteří své tituly získali jen díky dominantním autům, používání lepších technologií (mnohdy za hranou pravidel), a ještě dotlačení týmem na úkor svých kolegů.
Ty si správně uvědomuješ, jak složité to v F1 je a asi by se musel udělat nějaký kompromis v té přetechnizovanosti, aby piloti byli vůbec schopni odjet celý závod. Na druhou stranu uvědomuješ si též, že díky této přetechnizovanosti se samotní piloti stávají rukojmími týmových stratégů a dalších našeptávačů? Že se tam hrají "politické hry" na místo sportu? A zábavy ubývá? I když... abych byl objektivní, poslední dobou je na co koukat. Mně zábavu kazí podobné stuace, jaké se staly teď v Singapuru.
-
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
08:47 23.09.2019 77.236.218.XXXTohle dlouhodobě zabíjí sport, za mne jsou tihle "manažeři" hlupáci.
Verze Prost Senna je mi prostě bližší. Současné šachy jsou o ničem a debaty po závodě typu, já jsem měl táhnout první, proč táhl kolega dříve , o ničem. Ať si o zastávku říkají jezdci a nikdo za ně nepřemýšlí. Souboje na ostří nože. LH může vyhrát třeba 30 titulů, ale nikdy nedosáhne velikosti některých jezdců z minulosti, kteří maji tituly jen dva. Vím on za to nemůže. Ale odejde v módu jo to byl dobrej jezde, ale nic víc.....-
Fanda.LH
09:06 23.09.2019 83.240.61.XXXProblém je, že to v dnešní době nejde, na to je tam příliš proměnných... Určitě by závodění prospěl zákaz vysílaček resp. kdyby se umožnilo je využívat jen v případě bezpečnostních hrozeb... Omezení všech možných hejblátek atd. atd.
Verze Prost Senna je ti bližší a mně taky. K demo verzi Prost vs Senna došlo mezi Nicem a Lewisem... Já si to užíval, ostatní brblali, že chtějí více týmů... Jenže více týmů = určit týmovou jedničku, dvojku... Šampion může být jen jeden a důležité je ho mít ve svém týmu...
A tyhle kecy, že nedosáhne velikosti... O tom jak koho vnímáme rozhoduje příběh, který si s ním spojujeme... Tak úžasný příběh, jaký vykreslili Rivalové, už v dnešní době asi není možné zažít... Dnes je všechno na maximální profesionální úrovni, vše je maximálně bezpečné... A zkrátka pro takové osobnosti a příběhy tu není prostor... Ta poznámka jak bude vnímán... Tj jen jedovatý slint... Nikdo už nebude takhle vnímán... Stejně jako počet titulů nezávisí jen od jezdeckých schopností, ale hlavně od toho v jakém týmu kdo jezdí... Letos reálně o titul bojuje LH sám se sebou... Tak to prostě je...
Z mého pohledu se VB nedostalo žádné křivdy. Jestli si může někdo ztěžovat, tak je to LH. Nevnímám jako týmovou režii, když tým svého pilota poškodí (Bohužel, risk nevyšel) a pak pomocí týmového příkazu se to snaží částečně napravit...-
-
-
tom11
11:42 23.09.2019 77.48.94.XXXk tomu se klidně přihlásím tedy k tomu retro nostalgikovi. za zpátečníka se nepovažuji, i když si myslím, že některé nové věci nejsou lepší, než starší řešení. novinky obecně mám docela rád a nové technologie obzvlášť. těmi byla F1 ale vždy vyhlášená a v každé době byla v tomhle vepředu. líbila se mi extrémní řešení ( "vysavač", wing cars, šestikolky, flexi křídlo, Fkanál… ) takže i ta nostalgie je vlastně jen vzpomínkou na špičkovou technologii té doby.
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek