DISKUZE K ČLÁNKU Vývoj vozu pro příští rok nebo čtvrté místo letos? McLaren řeší dilema

McLaren by rád udržel své čtvrté místo v šampionátu konstruktérů, kde se na něj dotahuje Renault, zároveň by se chtěl již plně věnovat vývoji monopostu pro příští sezónu. Vše ale nejde najednou. Jak se rozhoduje?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vývoj vozu pro příští rok nebo čtvrté místo letos? McLaren řeší dilema

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 20.09.2019 10:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasoval 1 člověk) 19.09.2019 08:16
Myslím že by jsme to zvládli celkem slušně i bez… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    No McLaren už dávno řekl, že vyvíjet nebude, novinky ve Spa, Monze a Singapuru jsou ještě z vývoje během léta, logicky by si chtěli udržet 4 místo v PK, když jejich hodnota se díky letošním výsledkům zvýšila o 20% 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    A co kompromis- rok 2021? 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    95.82.135.XXX
    Takže vyvíjí. Všichni již dělají na autě pro příští sezónu, jde jen o to, jakým způsobem rozdělí zdroje. Mclarenu uškodilo, ze nenasadil aero kit na Monzu, tím dost ztratili. Doufám v tuhý boj o 4. Místo v PK až do posledního závodu! 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Myslím že by jsme to zvládli celkem slušně i bez kitu pro Monzu a SPA, jenže chyby nás připravily o spoustu bodů. Jinak z těch slov je patrné že letošek už je víceméně pasé a soustředí se hlavně na tu další sezonu. Nechtějí to kvůli letošnímu boji už měnit. Asi má McLaren na autě pro příští rok více změn a použitelnost pro obě auta (letošní a budoucí) může být velmi omezena.

      V každém případě doufám že se o 4 místo poperou, že to už nebude rozhodovat spolehlivost motoru a že příští rok budou čelu o dost blíže aby už mohli někdy někoho z té trojice vpředu potrápit.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Všechny továrny + RB mají jiné zdroje. McLaren stejně nemůže úplně zastavit vývoj, protože část věcí půjde i do příští sezóny. Ale ten poměr sil je nesrovnatelný. U továrních stájí ta čísla jsou hodně zkreslená. Využívají často externí firmy, takže to kolikrát není jen o těch 1000-1200 zaměstnancích co se uvádějí. Navíc se jim o hodně věcí kolem motoru stará přímo motorové oddělení, což u soukromých stájí zajišťují kmenoví zaměstnanci.
      Co se týká boje o 4. místo, je to dilema. McLarenu bych ho hodně přál. Zbavili se kaličů vody a stává se z nich ta sympatická stáj, kterou býval. Navíc jim to letos po dlouhé době jede, tak jsou si schopni vyjet to 4. místo svoji zásluhou a nemusí čekat na odpadnutí soupeřů.
      Na druhou stranu nevím, jak dlouho je představenstvo Renaultu ochotno snášet fakt, že tovární stáj opět porazil zákazník. Byl bych nerad, aby se stáhli, protože nalijme si čistého vína, s továrnami je schopen soupeřit pouze RB, dokud má tovární podporu motoráře. V tomto ohledu by bylo fajn, kdyby se za velkou trojku protlačila továrna a dosáhli meziročního progresu.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Letošek je z pohledu Renaultu zklamání. Půl sezóny řešili spolehlivost a špatné auto. Věřil jsem, ze budeme schopni trápit RB s ne bojovat ve středu pole. Myslím ze letos je první rok, kdy vedeni automobilky nemůže byt spokojené. První 3 roky opětovného působení Renaultu bylo dle plánu a progres v PK měli velmi dobrý. Motorově tam jsme, nyní je nutné vyladit sasi a spolehlivost. Bez toho nemůžeme bojovat s Top týmy. Příští rok velmi napoví. Musíme se výrazně přiblížit špičce pole, jinak opravdu hrozí odchod :/

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tak motor už je slušný,tam je posun.... ale můj odhad je, že v kilometrovém výkonu ještě lehce zaostávají.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama