DISKUZE K ČLÁNKU Leclerc rozjásal tifosi, na Monze bude startovat z pole-position

ITÁLIE, MONZA - KVALIFIKACE; Samotný závěr kvalifikace tentokrát o jejím vítězi v osobě Charlese Leclerca nerozhodl. Ferrari rozdělili oba piloti Mercedesu v pořadí Lewis Hamilton a Valtteri Bottas. Na Sebastiana Vettela zbylo až čtvrté místo. Co vše se během dnešního kvalifikačního klání v "rudém kotli" odehrálo?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Leclerc rozjásal tifosi, na Monze bude startovat z pole-position

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 279, poslední 12.09.2019 15:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 07.09.2019 17:16
Tak pan Hamilton má jasno. Může za to Ferrari… »
» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 07.09.2019 18:36
Problém je už v první části Q3. Leclerc pochopil… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 4 lidé) 07.09.2019 18:37
Místo aby Vettel za zpackanou kvalifikaci držel H… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • jon

          jon

          46.188.148.XXX
          Užší gumy a drážky = menší valivý odpor 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Libor P.

            Libor P.

            89.190.61.XXX
            A o hodne nizsi grip...proto se taky 2009 vratily slicky

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              46.188.148.XXX
              O tom žádná, ale v kolika zatáčkách na Monze využiješ mechanický grip? Když jedeš na aero grip, nechceš pouze přehráté gumy. Jejich rozměr je v tu chvíli víceméně podružný. 03

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Libor P.

                Libor P.

                89.190.61.XXX
                Lesmo 1, Lesmo2, variante Ascari a Parabolica treba...Slicky pomuzou ve stredne rychlych zatackach, staci se podivat, jak letos vali ve variante Ascari, tak loni Kimi nabral ten naskok. Navic jsou tam 2 sikany.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  46.188.148.XXX
                  Pouze ty dvě šikany jsou závislé na mechanickém gripu.
                  Jen pro úplnost, Varianta Ascari je typický příklad techické pasáže, kde se jede pouze na přítlak a Parabolica je typickáý příklad zatáčky na přítlak. Jet tam na mechanický grip, tak jsou časy o minimálně 10 sekund jinde.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Libor P.

                    Libor P.

                    89.190.61.XXX
                    A proto si vsichni Ferrari clienti davaji na auta slicky, protoze drazkovany sou lepsi a vsichni jezdci je primo zboznovali 11

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      37.188.250.XXX
                      Ve Ferrari clienti jsem neviděl nikoho, kdo by se nepodělal při překonání ztráty gripu mezi limitem mechanického gripu a začátkem efektivního aerodynamického gripu. V tom případě je asi ten lehce vyšší odpor na rovině netrápil.
                      Monza je asi jediná trat´, kde drážkované pneu nesly nějakou výhodu. O tom, že slicky jsou pro piloty i pro pohled diváka lepší, se nepřeme. To je jasné.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
          • Libor P.

            Libor P.

            89.190.61.XXX
            Taky by mohli jezdit na galuskach 14

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              46.188.148.XXX
              To je hodně zjednodušený pohled. Kdybych to měl brát takto vzhledem k Tvým argumentům, mohl bych řici, že by mohli jet bez křídel, která dělají zbytečný odpor a na Alta Velocita by se potom mohlo jezdit přes 400 km/h.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    V každém případě [odkaz na stránku]
    Forza Leclerc 14

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    90.177.218.XXX
    Tak Hulk bez trestu...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.142.XXX
    "Už po Curva Grande nám bylo jasné že letmé kolo nestihneme díky dvěma idiotům co zablokovali dráhu" čílí se Toto. O kom asi mluvil? 03

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama