DISKUZE K ČLÁNKU Leclerc rozjásal tifosi, na Monze bude startovat z pole-position
ITÁLIE, MONZA - KVALIFIKACE; Samotný závěr kvalifikace tentokrát o jejím vítězi v osobě Charlese Leclerca nerozhodl. Ferrari rozdělili oba piloti Mercedesu v pořadí Lewis Hamilton a Valtteri Bottas. Na Sebastiana Vettela zbylo až čtvrté místo. Co vše se během dnešního kvalifikačního klání v "rudém kotli" odehrálo?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Leclerc rozjásal tifosi, na Monze bude startovat z pole-position
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovali 4 lidé)
07.09.2019 18:36
Problém je už v první části Q3. Leclerc pochopil… »
» SergioPÉREZ
(Hlasovali 4 lidé)
07.09.2019 18:37
Místo aby Vettel za zpackanou kvalifikaci držel H… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Mansell_fan
19:40 07.09.2019 37.188.142.XXXVětší aerodynamický odpor (proto všichni tak prahnou po větrném stínu za jiným autem) a vysoká hmotnost.-
Libor P.
19:46 07.09.2019 89.190.61.XXXAle maji DRS, V- desitky mely okolo 900-930ps a Montoya dal 372km/h, neverim tem vykonum, jestli to v kvalde dotahnou skoro na 1000ps, tak by to museli dat taky a navic kridlo se letos otevira, skoro jak kdyby tam nebylo. Ten vykon jsou kecy.-
Dokugan
20:30 07.09.2019 77.236.208.XXXJenže: 1) formule v té době byly menší a především užší -> menší čelní plocha
2) byly lehčí -> potřebovaly méně výkonu
3) měly nižší přítlak, jelikož byly lehčí, tudíž ho nebylo tolik potřeba, takže měly nižší odpor
4) měly na každou trať převodovku s převody upravenými přesně pro tu trať, teď jezdí celou sezónu se stejnými převody
5) měly motory, které vydržely doslova jednu kvalifikaci a poté se měnily, jelikož víc nevydržely
Někdo by mě určitě doplnil... Tyhle věci opravdu DRS a o pár koní víc nezachrání.-
-
Dokugan
20:42 07.09.2019 77.236.208.XXXV zatáčkách a výjezdech z nich ano, v maximálce jsou spíš na škodu, jelikož zase jsou širší, tudíž mají větší čelní plochu a vytváří větší odpor. Právě že dřív z těch motorů byli schopní vytáhnout o desítky koní víc ovšem za cenu toho, že po kvalifikaci šel motor ven, jelikož by závod nevydržel a poté shořel. Dnes musí ten motor vydržet 7 kvalifikací, 7 závodů a 21 tréninků. Motory jsou poddimenzované oproti dřívějšku, aby tohle vydržely.-
Libor P.
21:16 07.09.2019 89.190.61.XXXNa patek muzou nasadit jinej motor a pentle nehrozi a v Q3, kdyz tomu nalozi, tak za 2 ostry kola ten motor snad neznici. Naopak spolehlivost mne pripadne lepsi, nez za atmosfer. Ty pneumatiky beru, ale ta maximalka hodne padla na to, jak se porad vsichni chlubi zvysovanim vykonu. A navic Montoya mel drazkovany pneu, kdyby mel slicky, tak by ho Raikkonen loni neprekonal. Auta jsou sice tezsi, ale prestanou zrychlovat v pulce rovinky a zpomalovat uz pred brzdenim, protoze maji prazdnou baterku ERS.
-
-
-
-
Miroslav D.
21:16 07.09.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek