DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Ferrari zaostává za Mercedesem v jediném sektoru, jeho výkonnost na rovinkách je "směšná"

SPA-FRANCHORCHAMPS - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍCH RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jaké časy a rychlosti dosahovali během kvalifikace na Velkou cenu Belgie v jednotlivých částech okruhu a jaké strategie můžeme v neděli očekávat?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Ferrari zaostává za Mercedesem v jediném sektoru, jeho výkonnost na rovinkách je "směšná"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 01.09.2019 16:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hormón (Hlasovali 2 lidé) 01.09.2019 12:52
Tak nevim, ale prijde mi to pomalu na rucnik.… »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 01.09.2019 13:35
Zdarec Hatere. Nechceš těch keců nechat? Píšeš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Jak na tom Renalt je ve skutečnosti není třeba připomínat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hormón

    Hormón

    37.188.255.XXX
    Tak nevim, ale prijde mi to pomalu na rucnik. Analyza to ukazuje jasne. McL na maximalni rychlost brutalni ztrata na Ferrari. Takhle snad Renault nedostal narezana ani nepamatuji. Jsou to auta s podobnou aerodynamikou. Ztrata 16 km/h je priserna. Renault nezvlada letos ani auto a ani motor. Nejen ze je motor nejmene spolehlivy, ale nema ani vykon a tady se to ukazuje. Auto Renaultu nema na to udelat ani slusnou maximalku, pritom ma jeden z nejmemsich pritlaku v poli, coz potvrzuji fotky zadnich kridel od Fabregy a i brutalni ztrata ve strednich a rychlych zatackach, kde je bud Renault nejhorsi nebo ho v nejrychlejsich zatackach preskoci Williams. RB a Mercedes, jasne ukazuji, ze maji podobne vykone motory, coz ukazuji jak maximalky, tak ztraty v ruzne rychlych zatackach a Mercedes ma i o chlup vice pritlaku, coz znamena ze Honda v RB trochu ztraci na Mercedes.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      95.82.135.XXX
      Zdarec Hatere. Nechceš těch keců nechat? Píšeš nesmysly! Mclaren má aerodynamicky neefektivní vůz s vysokým odporem. Na některé okruhy je to výhoda, tady je to nevýhoda. Brutální ztráta RB na zbylé top týmy a totálně bezzubé TR jasně ukazuje to, jak špatná Honda je! Na jedno kolo dostává nařezáno od všech ostatních výrobců PJ. Letošní pj R není spolehlivá, ale je výkonná. Stejně výkonná jako Mercedes. Honda se na ostatní 3 dívá celkem z dálky. RB by letos s Renaultem pravidelně bojoval o vítězství a na některých okruzích by byl dominantní. Zpátky ke včerejší kvalifikaci - všiml sis, kdy byl druhý nejlepší tým v prvním a posledním sektoru, který je o motoru? Asi ne že, jinak bys takový blbosti nepsal. Místo úplně nesmyslného kopání do Renaultu bys měl mlčet i s ohledem na to, co se včera stalo! Někteří lidi neznají slovo úcta musí psát ***** za každou cenu... nepochopím 05 02
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Včerejší kvalda byla dost nestandadní a moc bych se o ni neopíral. Díky pentlím mnoha jezdcům o dobrý výsledek vůbec nešlo a předčasné ukončení Q3 díky odstavenému Giovanazziho taky některým vůbec nepomohlo.
        V trenálech i kvaldě se Renault opravdu ukazoval v dobrém světle, ale na vyhodnocení si raději počkejme až na závod, který natvrdo ukáže reálný stav.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Hormón

          Hormón

          37.188.255.XXX
          Renault je zklamani. Po lonsku jsrm cekal vice, rozhodne ze budou pred McL. A ze se na tomto okruhu ukazuje celkem slusne he sice hezke, ale v 90% okruhu je to bida díky bidnemu pritlaku. Takze kde jinde nez tafy by mel byt celkem nahore nez tady?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Hormón

        Hormón

        37.188.255.XXX
        Nejsi objektivni, jsi zaslepeny. Rovinky jsou o motoru jen kdyz jsou zatacky o pritlaku a odporu, takze pokud v zatacce Renault nestiha, je jasne ze ma na rovince vyhodu. McL ma efektivni auto, ale Renailt ma auto jen na rovinky, coz ukazuje analyza. Ferrari i pres velmi slusne auto dava i rovinky super. Majj velmi slusny motor. Mercedes o neci slabsi, ale ma vice pritlaku, lepsi zatacky, jasne ukazuje analyza. RB o neci mene pritlaku, ale neztraci na Mercedes moc, coz je spise ztrata Hondy. McL brutus ztrata. Renault jede jen na rovinky, jen na efekt. A to nemluvim o zavode, kdy je jasně Renault nejhorsi. Otevri oci a uvidis to taky. Snad sis nemyslel, ze se deji zazraky a zrovna ted bez RB najednou Renault postavi super motor? Mozna ho pouzivaji na ukor spolehlivosti, ale na ostatni nema, ikdyz se CA hodne snazil tvrdit neco jineho. Uvidime co nova specifikace, o ktete Sainz tvrdi ze nic neprinesla. Tvrdi se ze zapracovali na efektivite, coz je pro Renault problem, proto jsou v zavode nejhorsi. Je fakt ze letos kdyz pridal Renault kvalufikacni mapy,vtak uz to neni takova ostuda co drive, ale na Ferrari a Mercedes proste ztraceji hodne.
        PS: netahej do debaty o technice smutne nestesti ze včerejška, to sem nepatri.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Hormón

        Hormón

        178.255.168.XXX
        Uvidime co zavod, jestli to nastaveni bude vyhoda

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Hormón

        Hormón

        37.188.255.XXX
        A neres Hondu, ktera nas nezajima a hlavne nejezdi v žádném aute bez pritlaku jako tovarni Renault. TR ma podobne auto McL a koukni na maximalni rychlosti v prvim sektoru. Koukni na stredni a rychle zatacky, kolik tam kdo ztraci. Renault neni tam kde CA tvrdil, to uz je jasne, protoze McL ma letos celkem povedene auto a na tomto rychlostnim okruhu by mel proste jinde.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama