DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Ferrari zaostává za Mercedesem v jediném sektoru, jeho výkonnost na rovinkách je "směšná"
SPA-FRANCHORCHAMPS - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍCH RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jaké časy a rychlosti dosahovali během kvalifikace na Velkou cenu Belgie v jednotlivých částech okruhu a jaké strategie můžeme v neděli očekávat?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Ferrari zaostává za Mercedesem v jediném sektoru, jeho výkonnost na rovinkách je "směšná"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Hormón
12:52 01.09.2019 37.188.255.XXXTak nevim, ale prijde mi to pomalu na rucnik. Analyza to ukazuje jasne. McL na maximalni rychlost brutalni ztrata na Ferrari. Takhle snad Renault nedostal narezana ani nepamatuji. Jsou to auta s podobnou aerodynamikou. Ztrata 16 km/h je priserna. Renault nezvlada letos ani auto a ani motor. Nejen ze je motor nejmene spolehlivy, ale nema ani vykon a tady se to ukazuje. Auto Renaultu nema na to udelat ani slusnou maximalku, pritom ma jeden z nejmemsich pritlaku v poli, coz potvrzuji fotky zadnich kridel od Fabregy a i brutalni ztrata ve strednich a rychlych zatackach, kde je bud Renault nejhorsi nebo ho v nejrychlejsich zatackach preskoci Williams. RB a Mercedes, jasne ukazuji, ze maji podobne vykone motory, coz ukazuji jak maximalky, tak ztraty v ruzne rychlych zatackach a Mercedes ma i o chlup vice pritlaku, coz znamena ze Honda v RB trochu ztraci na Mercedes.-
Adi
13:35 01.09.2019 95.82.135.XXXZdarec Hatere. Nechceš těch keců nechat? Píšeš nesmysly! Mclaren má aerodynamicky neefektivní vůz s vysokým odporem. Na některé okruhy je to výhoda, tady je to nevýhoda. Brutální ztráta RB na zbylé top týmy a totálně bezzubé TR jasně ukazuje to, jak špatná Honda je! Na jedno kolo dostává nařezáno od všech ostatních výrobců PJ. Letošní pj R není spolehlivá, ale je výkonná. Stejně výkonná jako Mercedes. Honda se na ostatní 3 dívá celkem z dálky. RB by letos s Renaultem pravidelně bojoval o vítězství a na některých okruzích by byl dominantní. Zpátky ke včerejší kvalifikaci - všiml sis, kdy byl druhý nejlepší tým v prvním a posledním sektoru, který je o motoru? Asi ne že, jinak bys takový blbosti nepsal. Místo úplně nesmyslného kopání do Renaultu bys měl mlčet i s ohledem na to, co se včera stalo! Někteří lidi neznají slovo úcta musí psát ***** za každou cenu... nepochopím
Příspěvek byl redakčně upraven.-
Ferda
13:48 01.09.2019 46.47.176.XXXVčerejší kvalda byla dost nestandadní a moc bych se o ni neopíral. Díky pentlím mnoha jezdcům o dobrý výsledek vůbec nešlo a předčasné ukončení Q3 díky odstavenému Giovanazziho taky některým vůbec nepomohlo.
V trenálech i kvaldě se Renault opravdu ukazoval v dobrém světle, ale na vyhodnocení si raději počkejme až na závod, který natvrdo ukáže reálný stav.-
Hormón
14:02 01.09.2019 37.188.255.XXXRenault je zklamani. Po lonsku jsrm cekal vice, rozhodne ze budou pred McL. A ze se na tomto okruhu ukazuje celkem slusne he sice hezke, ale v 90% okruhu je to bida díky bidnemu pritlaku. Takze kde jinde nez tafy by mel byt celkem nahore nez tady?
-
-
Hormón
14:17 01.09.2019 37.188.255.XXXNejsi objektivni, jsi zaslepeny. Rovinky jsou o motoru jen kdyz jsou zatacky o pritlaku a odporu, takze pokud v zatacce Renault nestiha, je jasne ze ma na rovince vyhodu. McL ma efektivni auto, ale Renailt ma auto jen na rovinky, coz ukazuje analyza. Ferrari i pres velmi slusne auto dava i rovinky super. Majj velmi slusny motor. Mercedes o neci slabsi, ale ma vice pritlaku, lepsi zatacky, jasne ukazuje analyza. RB o neci mene pritlaku, ale neztraci na Mercedes moc, coz je spise ztrata Hondy. McL brutus ztrata. Renault jede jen na rovinky, jen na efekt. A to nemluvim o zavode, kdy je jasně Renault nejhorsi. Otevri oci a uvidis to taky. Snad sis nemyslel, ze se deji zazraky a zrovna ted bez RB najednou Renault postavi super motor? Mozna ho pouzivaji na ukor spolehlivosti, ale na ostatni nema, ikdyz se CA hodne snazil tvrdit neco jineho. Uvidime co nova specifikace, o ktete Sainz tvrdi ze nic neprinesla. Tvrdi se ze zapracovali na efektivite, coz je pro Renault problem, proto jsou v zavode nejhorsi. Je fakt ze letos kdyz pridal Renault kvalufikacni mapy,vtak uz to neni takova ostuda co drive, ale na Ferrari a Mercedes proste ztraceji hodne.
PS: netahej do debaty o technice smutne nestesti ze včerejška, to sem nepatri. -
Hormón
14:38 01.09.2019 37.188.255.XXXA neres Hondu, ktera nas nezajima a hlavne nejezdi v žádném aute bez pritlaku jako tovarni Renault. TR ma podobne auto McL a koukni na maximalni rychlosti v prvim sektoru. Koukni na stredni a rychle zatacky, kolik tam kdo ztraci. Renault neni tam kde CA tvrdil, to uz je jasne, protoze McL ma letos celkem povedene auto a na tomto rychlostnim okruhu by mel proste jinde.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek