DISKUZE K ČLÁNKU V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Okolo Micka Schumachera je přirozeně soustředěno mnoho pozornosti. Mladý Němec dokázal v posledním závodě F2 na Hungaroringu získat svůj první triumf v tomto šampionátu. Cítí se být připraven na F1?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 31.08.2019 08:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 23.08.2019 18:09
No, tak podle mne Max už svého tatíka předčil.… »
» Cooper (Hlasovali 4 lidé) 25.08.2019 09:04
počkej tak jako vím že nemáš rád ferrari ale že… »
» Lahva (Hlasovali 3 lidé) 24.08.2019 08:52
Neříkejte mi, že bude třeba horší než Stroll. Na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    188.75.131.XXX
    Odin:

    1. Několikrát jsem říkal, že to není o tom jaké výhody měl, ale o tom jak si je vydobyl... Klidně mi sem napiš, že měl motor z jiné galaxie, nekonečné pneumatiky s nekonečnou přilnavostí... Já ti na to řeknu, že úspěch je, že tohle dokázal získat. Za něj se z Ferrari stal stroj na vítězství. Před ním na titul čekali 20 let a o takových úspěších se jim ani nezdálo. A po něm už taky nikdy nebyli tak silní.

    2.Rubens přiznal... Všichni víme, že MSc byl jasná jednička. Ono to totiž dávalo smysl. Z Benettonu odcházel jako dvojnásobný MS v mladém věku... Jistě mohl teoreticky zamířit kamkoli (Williams, Ferrari, Mclaren)... Vybral si nejtěžší volbu a za tuhle "oběť" si řekl plat xx mil dolarů, pozici jasné jedničky atd. Kdybych byl v jeho pozici a měl někoho tahat ze srabu na vrchol, tak krom peněz taky budu chtít volnost a aby mi tým v žádném případě neházel klacky pod nohy... Irvane byl slabší pilot, Rubense velice respektuji... Ale kdyby byli lepší než MSc, tak by se to projevilo víc... Lepší nebyli, ale ano jednou za čas museli ustoupit. Alonso i Seb taky měli jasné dvojky, ale i tak neuspěli...

    3. FIA politika, asi ano. Max se snad ani sympatiemi k Ferrari netajil. Nicméně opět tj. jedna z věcí, která se jim podařila prosadit a jistě se o to snažil každý tým. Nicméně taky se podnikali kroky proti Ferrari a MSc, aby nezískával tituly tak rychle, tak snadno a nakonec se to i podařilo viz 2005.

    4. Pneu na míru... Tohle je často omílaná mantra. Jednou za čas se tu objeví někdo, kdo začne mlet cosi o tom, že by si přál více dodavatelů pneu, doufám tedy, že mezi ně nepatříš. Já se vždycky chytám za hlavu, protože nechci aby pneu dělali rozdíl. Chci aby všichni měli pneu stejné. Schumacher vyhrával závody i tituly s Goodyeary. Potom co s nimi nebyl spokojen, tak dospěli k řešení skrz Bridgestone a začlo to fungovat... Taková byla doba, taková byla pravidla... Na to nevím co ti mám říct.

    5. Penalizace viz. bod 3. Ale úplně striktně s tím nesouhlasím. S penalizacemi byl a bude problém vždy.

    6. Jeden z nejkontroverznějších pilotů... Přemýšlel jsem o tom proč píšeš co píšeš, proč prostě nejsi schopen docenit co prakticky nelze nedocenit. Když jsem chtěl to vyjádření na stranu MSc, prakticky každý ze světa F1 má k jeho schopnostem obdiv. Ve všech možných srovnáváních napříč dobou ho řadí historicky mezi první 3 nejlepší piloty všech dob. Tak jsem si položil otázku, který z úspěšných pilotů F1 není kontroverzní ? Nenapadá mě jméno pilota z posledních 30ti let, jehož úspěch by nešel něčím shodit... Dominantní vozy, slabí kolegové, neschopná konkurence, týmová režie, kontroverzní rozhodnutí komisařů... Fakt mě nikdo nenapadá. Tak jsem si položil včem obecně spočívá úspěch ? A spočívá v tom, že krom toho, že ze sebe vymačkáš maximum, tak hledáš cesty na hraně pravidel (Třeba i slušnosti, morálky), slabiny systému, aby ses dopracoval k výhodám, které ostatní nemají... ´

    A tak to bylo vždycky, těžko najdeš příkladného velice úspěšného člověka jak ve sportu, tak v byznyse...

    Co mě ale vyloženě vytáčí je vytahování jeho návratu. Schumi byl borec, který se rozhodně nebál výzev a zkrátka to s tím Mercedesem zkusil. Nevím jak slušně nazvat člověka, který nedokáže pochopit, že byl za zenitem a v jiné době... Např. testování. Jedna věc je, že se netestuje neomezeně... Druhá je, že se netestuje prakticky vůbec a on jako stará garda nebyl zvyklý / schopný testovat na simulátoru, prý se mu z toho dělalo dokonce špatně... Dalo by se pokračovat...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.225.72.XXX
      Naprosto souhlasím.

      Jen bych dodal, že Schumi vynikal v tom, že dokázal jet v závodě takřka na 100% celý závod, pokud tedy bylo potřeba.
      Po návratu vlezl do F1, kde se závodilo ve výdrži pneumatik. To byl přesný opak toho v čem byl výjimečný, tedy jet celý závod na hraně.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        213.150.228.XXX
        To už jsi psal dole s těmi pneu, dle mého je to jen dohad... Těžko říct, co je na tom pravdy, nicméně Mercedes měl s těmi pneu problémy dlouhodobě... V kvalifikaci na špici a v závodech propad jako kráva... Ostatně si to užil i Lewis v roce 2013... Pak byla ta kauza, jak testovali tajně pro Pirelli v bílejch helmách v Barceloně...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        213.150.228.XXX
        Rovněž taky nesouhlasím s tím, že Rubens byl jen průměrný pilot... Pamatuju si na dobu před Ferrari a působil celkem solidně... To, že 2009 nezískal titul ho může jen mrzet, ale Button svoje kvality od té doby obhajoval neustále, při konfrontaci s LH i FA...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          No, tak se konečně názorově přibližujeme. S něčím vcelku souhlas, s něčím mám problém a vždy mít budu.
          Píšeš, že je to o tom jak si vydobyl výhody, nikoliv o výhodách. Výhody získával v nějakém prostředí, které mu to umožňovalo. Podle mne tituly u Benettonu kontroverzní oba. 94 ilegální auto, 95 ilegální pohonné hmoty. Zametalo se to spíše pod koberec, než aby se to řešilo. A víš kdo byl jeho šéfem? Flavio Briattore, to mluví za vše. Tenhle pán vždy hledal cestičky za hranou pravidel.
          U Ferrari mu (jim) bylo pomaháno i vedením FIA a samotným Berniem.
          Já tohle prostě neobdivuji a obdivovat nehodlám. Je to jako kdybych vyzdvihoval Radovana Krejčíře a Viktora Koženého, jako nelepší podnikatele. Bezesporu byli oba megaúspěšní (stejně jako Schumi) ale úspěchů dosáhli v prostředí, které nebylo normální. V prostředí, které jim ty úspěchy povolilo, nebo spíše i trochu přihrávalo (stejně jako Schumimu). A vrchol, když nemůžu soka porazit, tak ho prostě jednoduše sejmu. Já s tímhle mám prostě problém. Je to asi věc jakéhosi morálního kodexu, výchovy, slušnosti, nevím čeho? Já se s tím nestotožňuji a nechápu lidi, kteří to obdivují.

          Dávám ti za pravdu, že velice úspěšní lidé jsou asi jen na úkor morálních poklesků, a zneužívání slabin systému.. I když, co je to slabina systému? Já jsem přesvědčen, že ty co porušují morálku a zneužívají slabin systému, lze potrestat na základě stávajících pravidel, zákonů. Stačí chtít. Když si Schumi např. odpykával trest 10sec. stop and go v posledním kole na prvním místě, stačilo ho tam nechat dřepět až do aleluja a neodečítat sec. od průjezdu "druhého" v cíli. Podle stávajících pravidel závod skončil projetím cílem a odmávnutím šachovnicovým praporkem prvního pilota, jenž odjel předepsaný počet kol. A tomuto pravidlu dokonale vyhovoval druhý (myslím, že to byl tehdá Mika). A to samé platí i v případech Krejčířů, Kožených a ostatních gaunerů. Nebyla vůle a to je to, o čem tu stále píši a co ty považuješ za jedovaté sliny.
          A ještě k testování. Podle mne měl tehdá výhodu v tom, že Ferrari mělo vlastní okruh, kde se testovalo prakticky pořád a hlavně "v utajení". I ostatní týmy mohly testovat, ale musely si najmout okruh a to už se profláklo a soupeři šli očumovat novinky. Podle mne je největší výhoda možnost nasadit otestované vylepšení, o kterém soupeři nevědí zhola nic. V současnosti se také testuje, ale právě proto o testy není takový zájem a většinou tam týmy spíše testují své nadějné piloty, než vylepšení aut. 03 Mám to už dlouhý, ale ještě jedna poznámka k Lewisovi. Já Hamíka neměl od začátku rád. Byl to pro mne protekční a protěžovaný fracek. Postupem času (hlavně po jeho odchodu od McLarenu a vymanění se z podkřídel fotříka a Dennise) mě baví. Ten člověk dospěl jezdecky i lidsky. A to je přesný opak Schumachera. Z počátku jsem mu "fandil" a postupem času jsem ho jako sportovce zavrhl. Oba mají společné úspěchy, oba je dosahují v dominantních autech a v "podobných" podmínkách. Jen Hamíka může porazit jeho týmový kolega jak v závodech, tak i v boji o titul. A navíc, to co Lewis předvedl před dvěma lety v Maďarsku na mne udělalo velký dojem. Vrátit kolegovi pozici po TR v době, kdy zoufale potřeboval body ke stáhnutí náskoku Vettela (který ten den ještě zvítězil). Tak to jsem před ním smekl a uznal, že je to FRAJER. Pravý opak Schumachera, který své soupeře sejmul, nebo natláčel do zdi. Tím chci říci, že tituly Hama vnímám jako získané férovějším způsobem, než ty Schumacherovy. Howk. 03

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            188.75.131.XXX
            Já bych Schumiho rozhodně nepřirovnával ke Krejčířovi. To je dost přehnané... Schumiho už nechme...

            Když to srovnám s LH, tak taky tam máš "obdobné kauzy" ... Viz tenkrát to tajné testování pneu v Barceloně 2013... Máme tu kauzu se spalováním oleje a tzv. motorovými módy... Motory jsou obecně taky nekonečné téma, konspirace na téma jak je možné, že to Mercedes tak trefil. To s tím Schumim jak si odpykal trest po závodě, tak to bylo neskutečně vtipné... Holt tupý úřednický postup při dohledu na dodržování pravidel... Přirovnal bych to k situaci, kdy LH 2010 předjel Safety car, dostal penalizaci a i tak na tom sakra vydělal... Lewis nikoho asi vyloženě nesejmul, ale bránil se mnohdy dost bez ohledně a dnešní okruhy jsou plné vyasfaltovaných únikových zón...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Tajné testování pneu Merglu nikdy nezapomenu. Podle mne to byla jedna z velkých výhod, která se později promítla do jejich výkonnosti. A trest netrest. Jak za dob Schumiho. V tom máš naprostou pravdu. A pokud si vyhledáš moje komenty na toto téma v té době, poznáš, že nekecám a své postoje neměním. Dokonce jsem tenkrát předpovídal, že žádný trest jim Bernie nedovolí dát.
              Spalování oleje, tak tam v tom jeli i s Ferrari ne? 18
              Motorové módy jsou na přetřesu v poslední době stále, řešily se i v době dominance RedBullíčků.
              A co se týče sejmutí. Podle mne je sakra rozdíl mezi bezohlednou obranou a sejmutím. Schumi v obou případech moc dobře věděl co dělá a proč to dělá. To mi nevyvrátí žádný jeho obhájce. Lewis má velmi ostré lokty, o tom se vůbec nepřu. A umí je použít. Ale i když se mi tento typ závodění příliš nezamlouvá, tak se jej snažím respektovat. Ale sejmout soupeře se kterým bojuji o titul je podle mne ubohá prasárna, nemající žádné ospravedlnění. Až Lewis předvede podobný kousek, zavrhnu ho nadosmrti také. Ale zatím srovnáváme nesrovnatelné. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                188.75.131.XXX
                Mě se ty sejmutí taky nelíbili... Nesrovnával bych pak samozřejmě s LH, ale se Sennou a trochu s Vettelem... Ten když není ve své kůži, tak je taky schopen čehokoli...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Možná si malinko nerozumíme. Srovnávám s Hamiltonem proto, že je právě LH v diskuzích často zmiňován jako ten podobně úspěšný v dominantním autě. Což se mi úplně nelíbí. V lecčems jsou tyto argumenty pravdivé, ale Hamilton nikdy nešel za hranu jakési závodnické etiky a nesnížil se k likvidaci svého jediného soupeře o titul.
                  Srovnání se Sennou je na místě (však na Sennu mám podobný názor jako na Schumiho). Ale s Vettelem bych ho nesrovnával. Vettel je sice takový malý podrazáček, ale jeho kolize jsou dílem jeho neschopnosti. Zatímco Schumacherovy byly ukázkou, že on je schopen všeho.
                  Mně, za nějakých 48 let, co F1 sleduji, prakticky opravdu vadily prasárny Senny a Schumachera. A tito piloti měli být exemplárně potrestáni. Čili stopka na celou další sezónu aby měli dost času rozmyslet si, zda jim je přednější jejich titul nebo život soupeře.
                  Já mám totiž tu smůlu, nebo štěstí, že jsem zažil celá sedmdesátá léta a tam se formovaly moje názory na F1. A bohužel také tímto pohledem vnímám dění v F1 dosud. Proto se neshodnu s mnohem mladšími fandy v některých posouzení činů pilotů, komisařů a papalášů.
                  Jo a ještě poznámka : Když jsem Schumiho přirovnal ke Krejčířovi, neměl jsem na mysli jeho lidskou stránku. To doufám všichni pochopili. 03 Já mu vyčítám sportovní zločiny a recidívu.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    213.150.228.XXX
                    Ok beru... K tomu Vettelovi jsem měl na mysli jeho náraz do LH v Azerbajdžánu... Necháu, že ho za to nediskvalifikovali...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Souhlasím. Za Azerbajdžán měl vyfasovat diskvalifikaci, protože to najetí do Lewise, bylo úmyslné. Dík za diskuzi, a hlavně za ochotu zamýšlet se nad nnázory oponenta. 01

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    95.143.138.XXX
    Neříkejte mi, že bude třeba horší než Stroll. Na druhou stranu nevím, jestli chceme vidět jezdit Schumiho někde ve středu pole, třeba za Alfu, protože na víc to nebude. Jeho táta byl (a je) závodnickej bůh, bude mít těžký ho překonat.
    Takovej Max to má krapet jednodušší. Jeho táta byl dobrej, ale prostě nedominoval jako Michael.
    Mick to má asi tak jako Bruno Senna a podobní. Strašně obtížné bude vykročit ze stínu svého otce.

    Asi nejdůležitější bude tak jak to bude chtít on. Ať si zazávodí, když to bude na F2 tak ať. Hlavně ať on je spoko, než aby se někde trápil.. Toho si za poslední leta vytrpěl dost.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      213.211.56.XXX
      A proč by ti to nikdo neměl říkat ? Oba jsou protekční jezdci, oba mají slušné výsledky z juniorských kategorií... Oba jsou dokonce stejně staří. Lance měl tedy podstatně lepší výsledky v F3 v nižším věku. Klidně může být horší než Lance Stroll. Jen proto, že se jmenuje Schumacher, tak to z něj lepšího pilota nedělá...

      Asi nikdo nepochybuje o tom, že se do F1 dostane a vůbec nevidím problém, že to bude v Alfě... Když bude porážet kolegu, tak má šanci se posunout dál... Nevidím důvod proč bychom to neměli chtít vidět...

      A to srovnání s tím otcem tj čistá... Překonat jeho otce, je těžké pro každého pilota na světě a bude ještě dlouho... Světe div se, když je na vrcholu skoro všech podstatných statistik... Úplně mimo úvahy... Ale hlavně o to vůbec nejde... Kdyby vyhrál jeden závod tak by to byl obrovský úspěch...

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        212.96.178.XXX
        Presne tak. Laha a dalsi to berou pomalu tak, ze mlady Schumi jezdi za tatu ....
        Pritom je to jiny jezdec jenom se stejnym jmenem, tak o co jako sakra jde?
        Navic stary Schumi po navratu ukazal, ze zase tak vyjimecny pilot to nebyl a ze ty tituly nasekal diky technice, zazemi a protekci Ferrarri ze vsech stran.
        Jakmile nemohl natestovat oproti ostatnim o desitky tisic kilometru vice, nez bylo za jeho ery u rudych zvykem, tak se nechytal ani na mirne nadprumerneho kolegu a za tri roky nepredvedl ani jeden zazracny zavod, natoz sezonu....

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Cooper

          Cooper

          194.12.34.XXX
          počkej tak jako vím že nemáš rád ferrari ale že schumi nebyl vyjmečnej pilot to chce velkou porci nenávisti :-D a srovnávat jeho comeback kdy se zmenili pravidla a pneumatiky atd měl několikaletou pauzu a ten LEHCE nadprůměrný pilot co ho porazil... byl o 17let mladší (v nejlepším závodnickým věku) a později porazil super mega star současné F1... ale Lewis samozřejmě nemá tituly díky nejlepší technice že?

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Taková hvězda za jakou byl Schumi považován by si za tři roky na jiné vozy měl zvyknout levou zadní. Bohužel nic, pouze potvrdil, že bez mega výhod je tuctovým jezdcem.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              To zas ne, Schumacher velký talent nepochybně měl. Jasně že tolik titulů získal díky technice, ale tuctový jezdec to nebyl ani omylem. Mladý Schumacher mi přijde že tolik talentu co měl jeho táta nemá, ale to neznamená že nemůže uspět. Jméno má a to mu otevřelo dveře, teď musí na sobě makat a vydřít si to. Trochu mi to připomíná bratry Marquezovi v motorkách. Starší bratr je megatalent a je úspěšný na co sáhne, mladší ne, ale díky bratru dostal času jako máku a prací se stále posouvá. Letos zdá se titul budou mít oba.

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.61.XXX
                Souhlas, ale jak jsem psal tohle srovnání nemá smysl... Nemůžeš po někom "chtít" nebo "očekávat", že se vyrovná nejlepším všech dob ve svém oboru, jen proto, že je příbuzný...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Schumi měl jednu nevýhodu. Nikdy se nedokázal přizpůsobit potřebám vozu, což by jako mnohonásobný mistr měl umět. Potvrdil to i Ross Brawn.
                V jeho éře mohl donekonečna testovat vůz a technici ho pak mohli dokonale přizpůsobit na jeho požadavky. Samozřejmě tím jeho týmoví kolegové šli stranou a to se pak projevilo i v závodech. A i když se v závodech s vozem trápil a dvojka byla rychlejší, tak Schumi dostal lepší strategii díky tankování.
                Při jeho návratu se pak jeho (ne)schopnosti projevily v plné míře.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  83.240.61.XXX
                  Tohle je jistě vytržené z kontextu... Nebo je to otočená přednost tzn. to. že byl hodně pracovitý a hledal výhodu, kde se dalo... Hned oslnil s Jordanem, okamžitě se chytl v Benettonu... Po přechodu k Ferrari rovněž jezdil okamžitě na hranici možností vozu...

                  Vrátil se do úplně jiné F1 ve 40ti letech, po 4 letech pauzy... "Světe div se", za tu dobu v F1 dospěli noví šampioni...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama