DISKUZE K ČLÁNKU V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Okolo Micka Schumachera je přirozeně soustředěno mnoho pozornosti. Mladý Němec dokázal v posledním závodě F2 na Hungaroringu získat svůj první triumf v tomto šampionátu. Cítí se být připraven na F1?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 31.08.2019 08:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 23.08.2019 18:09
No, tak podle mne Max už svého tatíka předčil.… »
» Cooper (Hlasovali 4 lidé) 25.08.2019 09:04
počkej tak jako vím že nemáš rád ferrari ale že… »
» Lahva (Hlasovali 3 lidé) 24.08.2019 08:52
Neříkejte mi, že bude třeba horší než Stroll. Na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

odin

odin

77.240.103.XXX
Souhlasím. Za Azerbajdžán měl vyfasovat diskvalifikaci, protože to najetí do Lewise, bylo úmyslné. Dík za diskuzi, a hlavně za ochotu zamýšlet se nad nnázory oponenta. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

213.150.228.XXX
Ok beru... K tomu Vettelovi jsem měl na mysli jeho náraz do LH v Azerbajdžánu... Necháu, že ho za to nediskvalifikovali...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Možná si malinko nerozumíme. Srovnávám s Hamiltonem proto, že je právě LH v diskuzích často zmiňován jako ten podobně úspěšný v dominantním autě. Což se mi úplně nelíbí. V lecčems jsou tyto argumenty pravdivé, ale Hamilton nikdy nešel za hranu jakési závodnické etiky a nesnížil se k likvidaci svého jediného soupeře o titul.
Srovnání se Sennou je na místě (však na Sennu mám podobný názor jako na Schumiho). Ale s Vettelem bych ho nesrovnával. Vettel je sice takový malý podrazáček, ale jeho kolize jsou dílem jeho neschopnosti. Zatímco Schumacherovy byly ukázkou, že on je schopen všeho.
Mně, za nějakých 48 let, co F1 sleduji, prakticky opravdu vadily prasárny Senny a Schumachera. A tito piloti měli být exemplárně potrestáni. Čili stopka na celou další sezónu aby měli dost času rozmyslet si, zda jim je přednější jejich titul nebo život soupeře.
Já mám totiž tu smůlu, nebo štěstí, že jsem zažil celá sedmdesátá léta a tam se formovaly moje názory na F1. A bohužel také tímto pohledem vnímám dění v F1 dosud. Proto se neshodnu s mnohem mladšími fandy v některých posouzení činů pilotů, komisařů a papalášů.
Jo a ještě poznámka : Když jsem Schumiho přirovnal ke Krejčířovi, neměl jsem na mysli jeho lidskou stránku. To doufám všichni pochopili. 03 Já mu vyčítám sportovní zločiny a recidívu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

188.75.131.XXX
Mě se ty sejmutí taky nelíbili... Nesrovnával bych pak samozřejmě s LH, ale se Sennou a trochu s Vettelem... Ten když není ve své kůži, tak je taky schopen čehokoli...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Tajné testování pneu Merglu nikdy nezapomenu. Podle mne to byla jedna z velkých výhod, která se později promítla do jejich výkonnosti. A trest netrest. Jak za dob Schumiho. V tom máš naprostou pravdu. A pokud si vyhledáš moje komenty na toto téma v té době, poznáš, že nekecám a své postoje neměním. Dokonce jsem tenkrát předpovídal, že žádný trest jim Bernie nedovolí dát.
Spalování oleje, tak tam v tom jeli i s Ferrari ne? 18
Motorové módy jsou na přetřesu v poslední době stále, řešily se i v době dominance RedBullíčků.
A co se týče sejmutí. Podle mne je sakra rozdíl mezi bezohlednou obranou a sejmutím. Schumi v obou případech moc dobře věděl co dělá a proč to dělá. To mi nevyvrátí žádný jeho obhájce. Lewis má velmi ostré lokty, o tom se vůbec nepřu. A umí je použít. Ale i když se mi tento typ závodění příliš nezamlouvá, tak se jej snažím respektovat. Ale sejmout soupeře se kterým bojuji o titul je podle mne ubohá prasárna, nemající žádné ospravedlnění. Až Lewis předvede podobný kousek, zavrhnu ho nadosmrti také. Ale zatím srovnáváme nesrovnatelné. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

188.75.131.XXX
Já bych Schumiho rozhodně nepřirovnával ke Krejčířovi. To je dost přehnané... Schumiho už nechme...

Když to srovnám s LH, tak taky tam máš "obdobné kauzy" ... Viz tenkrát to tajné testování pneu v Barceloně 2013... Máme tu kauzu se spalováním oleje a tzv. motorovými módy... Motory jsou obecně taky nekonečné téma, konspirace na téma jak je možné, že to Mercedes tak trefil. To s tím Schumim jak si odpykal trest po závodě, tak to bylo neskutečně vtipné... Holt tupý úřednický postup při dohledu na dodržování pravidel... Přirovnal bych to k situaci, kdy LH 2010 předjel Safety car, dostal penalizaci a i tak na tom sakra vydělal... Lewis nikoho asi vyloženě nesejmul, ale bránil se mnohdy dost bez ohledně a dnešní okruhy jsou plné vyasfaltovaných únikových zón...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
No, tak se konečně názorově přibližujeme. S něčím vcelku souhlas, s něčím mám problém a vždy mít budu.
Píšeš, že je to o tom jak si vydobyl výhody, nikoliv o výhodách. Výhody získával v nějakém prostředí, které mu to umožňovalo. Podle mne tituly u Benettonu kontroverzní oba. 94 ilegální auto, 95 ilegální pohonné hmoty. Zametalo se to spíše pod koberec, než aby se to řešilo. A víš kdo byl jeho šéfem? Flavio Briattore, to mluví za vše. Tenhle pán vždy hledal cestičky za hranou pravidel.
U Ferrari mu (jim) bylo pomaháno i vedením FIA a samotným Berniem.
Já tohle prostě neobdivuji a obdivovat nehodlám. Je to jako kdybych vyzdvihoval Radovana Krejčíře a Viktora Koženého, jako nelepší podnikatele. Bezesporu byli oba megaúspěšní (stejně jako Schumi) ale úspěchů dosáhli v prostředí, které nebylo normální. V prostředí, které jim ty úspěchy povolilo, nebo spíše i trochu přihrávalo (stejně jako Schumimu). A vrchol, když nemůžu soka porazit, tak ho prostě jednoduše sejmu. Já s tímhle mám prostě problém. Je to asi věc jakéhosi morálního kodexu, výchovy, slušnosti, nevím čeho? Já se s tím nestotožňuji a nechápu lidi, kteří to obdivují.

Dávám ti za pravdu, že velice úspěšní lidé jsou asi jen na úkor morálních poklesků, a zneužívání slabin systému.. I když, co je to slabina systému? Já jsem přesvědčen, že ty co porušují morálku a zneužívají slabin systému, lze potrestat na základě stávajících pravidel, zákonů. Stačí chtít. Když si Schumi např. odpykával trest 10sec. stop and go v posledním kole na prvním místě, stačilo ho tam nechat dřepět až do aleluja a neodečítat sec. od průjezdu "druhého" v cíli. Podle stávajících pravidel závod skončil projetím cílem a odmávnutím šachovnicovým praporkem prvního pilota, jenž odjel předepsaný počet kol. A tomuto pravidlu dokonale vyhovoval druhý (myslím, že to byl tehdá Mika). A to samé platí i v případech Krejčířů, Kožených a ostatních gaunerů. Nebyla vůle a to je to, o čem tu stále píši a co ty považuješ za jedovaté sliny.
A ještě k testování. Podle mne měl tehdá výhodu v tom, že Ferrari mělo vlastní okruh, kde se testovalo prakticky pořád a hlavně "v utajení". I ostatní týmy mohly testovat, ale musely si najmout okruh a to už se profláklo a soupeři šli očumovat novinky. Podle mne je největší výhoda možnost nasadit otestované vylepšení, o kterém soupeři nevědí zhola nic. V současnosti se také testuje, ale právě proto o testy není takový zájem a většinou tam týmy spíše testují své nadějné piloty, než vylepšení aut. 03 Mám to už dlouhý, ale ještě jedna poznámka k Lewisovi. Já Hamíka neměl od začátku rád. Byl to pro mne protekční a protěžovaný fracek. Postupem času (hlavně po jeho odchodu od McLarenu a vymanění se z podkřídel fotříka a Dennise) mě baví. Ten člověk dospěl jezdecky i lidsky. A to je přesný opak Schumachera. Z počátku jsem mu "fandil" a postupem času jsem ho jako sportovce zavrhl. Oba mají společné úspěchy, oba je dosahují v dominantních autech a v "podobných" podmínkách. Jen Hamíka může porazit jeho týmový kolega jak v závodech, tak i v boji o titul. A navíc, to co Lewis předvedl před dvěma lety v Maďarsku na mne udělalo velký dojem. Vrátit kolegovi pozici po TR v době, kdy zoufale potřeboval body ke stáhnutí náskoku Vettela (který ten den ještě zvítězil). Tak to jsem před ním smekl a uznal, že je to FRAJER. Pravý opak Schumachera, který své soupeře sejmul, nebo natláčel do zdi. Tím chci říci, že tituly Hama vnímám jako získané férovějším způsobem, než ty Schumacherovy. Howk. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

213.150.228.XXX
Rovněž taky nesouhlasím s tím, že Rubens byl jen průměrný pilot... Pamatuju si na dobu před Ferrari a působil celkem solidně... To, že 2009 nezískal titul ho může jen mrzet, ale Button svoje kvality od té doby obhajoval neustále, při konfrontaci s LH i FA...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.225.72.XXX
A upřímně. Barryk byl jen průměrný jezdec a když mohl získat titul s Brownem tak dostal na prde1 i od Buttona :-)

Nebo snad u Ferrari přikazovali pouštět i soupeře?
Barryk u Ferrari celkově:4,3,2,4,2,8 18 18 18 18 18 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.225.72.XXX
FIA Ferrari tak protěžovala že po dominantní sezóně změnila pravidla, takže se v roce 2005 Bridgestone vůbec nechytal ...
Předjel za SC, jistě myslíš předjetí Baryka v Monaku. Tam nějaký komisař začal mávat zelenou vlajkou a předjíždět se mohlo od SC line. A Schumi to prostě zkusil, protože takový prostě byl.
Barryk tak často Schumiho pouštět nemusel, protože z 90% startoval na pozicích za ním a v závodě to bylo podobné. ostatně i alonsovi musel Massa uhnout. Mimochodem Barryk se učil od Michaela brzdit pravou nohou, protože to obě současně zpočátku neuměl.
A že měl Schumi lepší auto než konkurence platilo vyloženě jen ve dvou letech co se týče Ferrari. Jinak byla vždy alespoň jedna stáj, která na tom byla výkonnostně dost podobně. Letité dominanci RedBull resp Mercedesu to bylo hodně vzdálené.
Tak zase nepřeháněj. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

213.150.228.XXX
To už jsi psal dole s těmi pneu, dle mého je to jen dohad... Těžko říct, co je na tom pravdy, nicméně Mercedes měl s těmi pneu problémy dlouhodobě... V kvalifikaci na špici a v závodech propad jako kráva... Ostatně si to užil i Lewis v roce 2013... Pak byla ta kauza, jak testovali tajně pro Pirelli v bílejch helmách v Barceloně...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.225.72.XXX
Ve všech závodech krom dominantní sezóny 2004, kde měl auto jak Mercedes posledních pět let.

1996: Když poprvé sedl do Ferrari při testech před sezónou, tak vylezl dost sklíčeně, protože to auto bylo hrozný. Přesto v druhé polovině sezóny vyhrál nějaký ten závod, především na mokru jezdil fantasticky. Např. Barcelona 1996.

1997-1998: Dominantní auto sezóny byl McLaren. Schumi sem tam vyhrál, zvláště za proměnlivých podmínek.
1999: McLaren a Ferrari měli srovnatelné auto, ale Schumi si zlomil nohu. Dvojka Ferrari Irvine s ním však nebvyl schopen vyhrávat i když se jelo už jen na něj.
2000: Opět Mclaren vs Ferrari vyrovnaná auta.
Podobně v roce 2001, ale Mclaren měl horší spolehlivost.
2002: Pokud si dobře pamatuji, tak už nejezdil Hakkinen a Coulthard na to neměl. Ale tam už bylo Ferrari lepší.
2003: Velký boj mezi McLarenem a Williaasem tuším už na Michelinkách, které našly nějaké díry v pravidlech a často byly lepší na trati. Přesto dva se rvali a Schumi se smál.
2004: Dominance alá "dnešní"Mercedes
2005: Změna pravidel, Jedny gumy na závod a Ferrari dostává na začátku kolo od konkurentů na Michelinech
2006: Renault vs Ferrari, Schumi vs Alonso. Z počátku lepší Renault ale ke konci se to začalo obracet. Alonso vyhrál o vadný píst v Suzuce.

Vyložená vykonová dominance Ferrari se konala dva roky, s tím, že pouze ta v roce 2004 se podobala dnešnímu Mercedesu.
1996 mimo.
1997-1998 nestíhali McLarenu.
1999-2001 boj s Mclarenem
2003 tři týmy v boji o titul
2005 Ferrari třetí, nestihají michelinu.

Takže až na jeden dva roky to zase taková dominance jako za např. Redbullu či Mercedesu nebyla.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.225.72.XXX
Ale fakt je že Schumi neuměl závodit ve výdrži pneumatik, což byla podmínka úspěchu v éře Pirelly.. Za jeho éry se jezdilo v závodě skoro stejně jako v kvaldě a to byla jeho doména.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.225.72.XXX
No já si to už přesně nevybavuji ale mám za to, že v poslední sezóně v té nižší sérii formulí vyhrával jeden závod za druhým. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.225.72.XXX
Naprosto souhlasím.

Jen bych dodal, že Schumi vynikal v tom, že dokázal jet v závodě takřka na 100% celý závod, pokud tedy bylo potřeba.
Po návratu vlezl do F1, kde se závodilo ve výdrži pneumatik. To byl přesný opak toho v čem byl výjimečný, tedy jet celý závod na hraně.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

194.228.20.XXX
Muzes prosim nadhodit nejake konkretni zavody, ktere Schumi urval s autem, ktere na to udajne nemelo?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

188.75.131.XXX
Odin:

1. Několikrát jsem říkal, že to není o tom jaké výhody měl, ale o tom jak si je vydobyl... Klidně mi sem napiš, že měl motor z jiné galaxie, nekonečné pneumatiky s nekonečnou přilnavostí... Já ti na to řeknu, že úspěch je, že tohle dokázal získat. Za něj se z Ferrari stal stroj na vítězství. Před ním na titul čekali 20 let a o takových úspěších se jim ani nezdálo. A po něm už taky nikdy nebyli tak silní.

2.Rubens přiznal... Všichni víme, že MSc byl jasná jednička. Ono to totiž dávalo smysl. Z Benettonu odcházel jako dvojnásobný MS v mladém věku... Jistě mohl teoreticky zamířit kamkoli (Williams, Ferrari, Mclaren)... Vybral si nejtěžší volbu a za tuhle "oběť" si řekl plat xx mil dolarů, pozici jasné jedničky atd. Kdybych byl v jeho pozici a měl někoho tahat ze srabu na vrchol, tak krom peněz taky budu chtít volnost a aby mi tým v žádném případě neházel klacky pod nohy... Irvane byl slabší pilot, Rubense velice respektuji... Ale kdyby byli lepší než MSc, tak by se to projevilo víc... Lepší nebyli, ale ano jednou za čas museli ustoupit. Alonso i Seb taky měli jasné dvojky, ale i tak neuspěli...

3. FIA politika, asi ano. Max se snad ani sympatiemi k Ferrari netajil. Nicméně opět tj. jedna z věcí, která se jim podařila prosadit a jistě se o to snažil každý tým. Nicméně taky se podnikali kroky proti Ferrari a MSc, aby nezískával tituly tak rychle, tak snadno a nakonec se to i podařilo viz 2005.

4. Pneu na míru... Tohle je často omílaná mantra. Jednou za čas se tu objeví někdo, kdo začne mlet cosi o tom, že by si přál více dodavatelů pneu, doufám tedy, že mezi ně nepatříš. Já se vždycky chytám za hlavu, protože nechci aby pneu dělali rozdíl. Chci aby všichni měli pneu stejné. Schumacher vyhrával závody i tituly s Goodyeary. Potom co s nimi nebyl spokojen, tak dospěli k řešení skrz Bridgestone a začlo to fungovat... Taková byla doba, taková byla pravidla... Na to nevím co ti mám říct.

5. Penalizace viz. bod 3. Ale úplně striktně s tím nesouhlasím. S penalizacemi byl a bude problém vždy.

6. Jeden z nejkontroverznějších pilotů... Přemýšlel jsem o tom proč píšeš co píšeš, proč prostě nejsi schopen docenit co prakticky nelze nedocenit. Když jsem chtěl to vyjádření na stranu MSc, prakticky každý ze světa F1 má k jeho schopnostem obdiv. Ve všech možných srovnáváních napříč dobou ho řadí historicky mezi první 3 nejlepší piloty všech dob. Tak jsem si položil otázku, který z úspěšných pilotů F1 není kontroverzní ? Nenapadá mě jméno pilota z posledních 30ti let, jehož úspěch by nešel něčím shodit... Dominantní vozy, slabí kolegové, neschopná konkurence, týmová režie, kontroverzní rozhodnutí komisařů... Fakt mě nikdo nenapadá. Tak jsem si položil včem obecně spočívá úspěch ? A spočívá v tom, že krom toho, že ze sebe vymačkáš maximum, tak hledáš cesty na hraně pravidel (Třeba i slušnosti, morálky), slabiny systému, aby ses dopracoval k výhodám, které ostatní nemají... ´

A tak to bylo vždycky, těžko najdeš příkladného velice úspěšného člověka jak ve sportu, tak v byznyse...

Co mě ale vyloženě vytáčí je vytahování jeho návratu. Schumi byl borec, který se rozhodně nebál výzev a zkrátka to s tím Mercedesem zkusil. Nevím jak slušně nazvat člověka, který nedokáže pochopit, že byl za zenitem a v jiné době... Např. testování. Jedna věc je, že se netestuje neomezeně... Druhá je, že se netestuje prakticky vůbec a on jako stará garda nebyl zvyklý / schopný testovat na simulátoru, prý se mu z toho dělalo dokonce špatně... Dalo by se pokračovat...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Problém je v tom, že ty automaticky předpokládáš, že se bavíš s idiotem, který neví kolik je 1+1. Argumenty oponentů nedokážeš vyvracet a tak se jen pořád dokola snažíš shazovat oponenty výblitky o jedovatých slintech.
Fakta jsou, že sám Bariccello přiznal, že byl u Ferrari nucen pouštět Schumiho před sebe, že musel pro něho pracovat a že mu hrozili "vyhazovem", pokud tak nebude činit. Takovýchto vítězství si mohou cenit je opravdoví nýmandi. Ecclestone přiznal, že v době kdy byl v čele FIA Max Mosley pomáhali Ferrari aby vítězilo. Najdi si to a dej do časové osy, protože dle tvých argumentů jsi tehdá F1 evidentně ještě nesledoval. To nejsou žádné jedovaté slinty a nepochází od Lojzů, ale z prostředí F1, dokonce od, v té době, nejvyššího. 13
Pneu na míru pro MSc byla několikrát přiznána, co je na tom jedovatého? Dnes, kdy i ti největší ignoranti pochopili jak pneu v F1 fungují a že není problém s měkčími zajíždět o 1 sec i více sec/kolo rychlejší časy, snad nikdo nebude obdivovat o level rychlejšího Schumiho. Dostával prostě z těch gum to, co v nich bylo. Což dělal a dělá každý dodnes. V té době se tankovalo, takže se jezdily stinty cca 21-26 kol. Stačilo vyrobit pneu, která vydrží 30 kol a jde do háje. ostatní dostali tvrdé, které vydrží celý závod. Proto také Williams a McLaren sháněli druhého výrobce k Bridgestone a našli Michelin. Proto také později vznikla "válka gumařů".
A co se týče penalizací? Tak tam je rozdíl mezi 1. a 2. kariérou MSc evidentní. Za dob jeho "slávy" mu komisaři přidělili vítězství aniž projel cílem. Po návratu dostával pentle i kdy pouze nedobrzdil a narazil do soupeřů. Nebo když si vzpoměl na triky kterými vítězil před lety a zkusil vyhrát za safety carem. Nech toho, to, co píšu je pravda, kterou by jeho obdivovatelé nejraději vymazali ze všech periodik, nebo alespoň na kterou by uvalili informační embargo, takové, jakého jsme svědky teď, když je na tom zle. A zatímco současné embargo respektuji, tak ten tvůj a ostatních pokus o glorifikaci téhle osobnosti budu vždy bojkotovat. Protože to je jeden z nejkontroverznějších pilotů F1 a je třeba připomínat i odvrácenou část jeho kariéry.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

188.75.131.XXX
Problém je, že to co jsi řekl není názor, ale jen jedovatý slint... Tj stejný, jako bychom se bavili o tom, že 1+1 = 2, ale ty jsi mi tvrdil, že to jsou 3... A jelikož bych to po čase nevydržel, tak bys na mě začal zkoušet, že nerespektuju tvůj názor... Což znovu opakuji, tohle není žádný názor, je to nesmysl a lidem, kteří neustále opakují nesmysly nemá smysl argumentovat... Ostatně už jsem ti to vysvětlil.

1. Že měl výhody ? Ano měl, ale umění nespočívá v tom, že je dokázal využívat... Ale v tom, že si je vydobyl... Uvedl jsem příklad úspěšných pilotů, kteří se ani náhodou do podobné pozice nedostali... Samozřejmě můžeš vykládat nesmysly o tom, že dnes to nejde... Jenže dnes je ve stejné pozici LH s Mercedesem zase čtu od mnohých Lojzů "Argumenty" o pneu na míru o "nefér" výhodách ohledně vývoje motoru atd. atd.

2.Ano žádné argumenty, které zpochybňují kvality MSc nejsou relevantní....Jedna věc je se pošťuchovat u aktivních pilotů. Fandím LH, klidně si namažu fandy Vettela na chleba a jindy si zase vyžeru jejich kecy... Ale když od tohohle odhlídnu, tak tu jsou fakta a ty jsou v případě MSc nesmlouvavá 7 titulů 91 vítězství => Tohle vypovídá o jeho kvalitách...
(Stejně tak nemůžu objektivně shazovat Vettela, za to co dosáhl... Ale počkej, když vyhrával s RB, tak rozumbradové tvrdili, že jen foukanej difuzor 18 18 18 )

Já se s ničími úspěchy neztotožňuji, nemám to vůbec za potřebí... Ale respektuji lidi, kteří něco dokázali a baví mě je sledovat při práci... Kdybych se na to díval s tím, že ten první si to nezaslouží... Věřil bych různým konspiračním teoriím... Tak by mě to přeci nemohlo vůbec bavit ? Jenže je tu kritické myšlení a krom výsledků... Najdi mi jediné negativní vyjádření na stranu MSc, nemyslím od Lojzů, ale od osobností s F1 ? Max. tak oprávněnou kritiku za manévr na Hilla, Villneuva, kdy to Schumi nezvládl... Ale jinak, jen obdiv...

Tak si polož otázku "Kdo je tu mimo?" Zda veškeré osobnosti ze světa F1 nebo rozumbradové z diskuze...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Dobrá budeme se bavit na této úrovni.
Za prvé nebyl by nějaký protiargument k tomu co jsem napsal? Já to tehdá sledoval a Schumi opravdu užíval výhody oproti ostatním. To není žádná snůška ubohejch keců. To jsou fakta, která ubožáci nedokáží příjmout. Nebo snad máš něco, čím vyvrátíš moje tvrzení??? Asi těžko hošánku.
Schumi měl jednoduše obrovské štěstí. Samo, že byl pracovitý, samo, že byl nadprůměrný pilot. Ale takových tam bylo, a je spousty.
"...Žádné argumenty, které zpochybňují kvality MSc nejsou relevantní..." Tak to může napsat jen tupoun. To je totiž to samé, jako když napíšu: "Žádné argumenty vyzdvihující kvality MSc nejsou relevantní..." Ty popíráš základ diskuze. Totiž přijmout argumentaci oponenta a protiargumentovat. Jsi v koncích chlapečku a kecy o Lojzích si nech pro svojeho fotříka. Já podobně můžu psát o zamindrákovaných zkrachovalých Lojzících, kteří se stotožňují s úspěchy svých idolů, aby se cítili lépe. Kecy nemají cenu. Pokud nemáš argumenty raději nepiš. Uděláš lépe.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama