DISKUZE K ČLÁNKU V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Okolo Micka Schumachera je přirozeně soustředěno mnoho pozornosti. Mladý Němec dokázal v posledním závodě F2 na Hungaroringu získat svůj první triumf v tomto šampionátu. Cítí se být připraven na F1?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 31.08.2019 08:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 23.08.2019 18:09
No, tak podle mne Max už svého tatíka předčil.… »
» Cooper (Hlasovali 4 lidé) 25.08.2019 09:04
počkej tak jako vím že nemáš rád ferrari ale že… »
» Lahva (Hlasovali 3 lidé) 24.08.2019 08:52
Neříkejte mi, že bude třeba horší než Stroll. Na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Jak oslnil s Jordanem??? Víš vůbec kolik toho s tím autem odjel?
                    Benetton byl v té době na vzestupu (něco jako RedBull 2010), tak jak by se nechytil? A u Ferrari? Ano jezdil na hranici možnosti auta, což dělal každý druhý pilot před ním a dělá také každý druhý dosud.
                    Vrátil se po třech letech. Takže jediné v čem se shodneme, že se vrátil do úplně jiné F1. Ale to nevylučuje argumenty oponentů. Dnes už nemá jeden pilot pneu na míru, za své závodnické prohřešky byl po návratu penalizován (ne jako v dobách, kdy se uměle vytvářela jeho legenda), nemohl natestovat řádově více než soupeři a jeho kolega ho směl porážet. Nemusel na něho čekat před cílem a nechat se předjíždět. A v takovýchto, pro Schumiho, diskriminačních podmínkách nepředvedl jediný závod, kde by na sebe upozornil. (Kanadu 2011 nepočítám, tam většina soupeřů vypadla a on třetí místo utrpěl. Tak snad jedině kvalifikaci v Monaku 2012. Tam se zablýsklo, ale závod nic).

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Fanda.LH

                      Fanda.LH

                      188.75.131.XXX
                      Oslnil s Jordanem, když se kvalifikoval 7. navzdory tomu, že neměl žádné zkušenosti s F1, ani Belgickým okruhem...

                      Tohle to co píšeš, je taková typická snůška ubohejch keců... Ve stylu ti úspěšní jsou děsně zlí a protěžovaní, sám jsem dokázal velké H, tak plivnu jedovatou slinu na někoho, komu nesahám ani po visící kapku potu na noze...

                      Žádné argumenty, které zpochybňují kvality MSc nejsou relevantní... Resp. jasný, můžeš ukázat na každýho úspěšnýho člověka a vymýšlet teorie, proč to měl tak strašně jednoduchý... Nicméně tenhle přístup opomíjí zcela základní princip a to, že to není o tom, jak vyhrávat ze zcela dominantní pozice, ale o tom, jak se do této pozice dostat... Kdejakej lojza z krajskýho přeboru by proměnil branku v Premier League, pakliže by dostal přihrávku před prázdnou branků, ale žádnej lojza z vesnice přihrávku před prázdnou branku v Premier League nedostane... A tak mu nezbývá než plivat u piva na ty, kteří se do takových šancí dostávají, proměňují je a berou za to rance...

                      PS: Zamyslete se nad sebou...

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Dobrá budeme se bavit na této úrovni.
                        Za prvé nebyl by nějaký protiargument k tomu co jsem napsal? Já to tehdá sledoval a Schumi opravdu užíval výhody oproti ostatním. To není žádná snůška ubohejch keců. To jsou fakta, která ubožáci nedokáží příjmout. Nebo snad máš něco, čím vyvrátíš moje tvrzení??? Asi těžko hošánku.
                        Schumi měl jednoduše obrovské štěstí. Samo, že byl pracovitý, samo, že byl nadprůměrný pilot. Ale takových tam bylo, a je spousty.
                        "...Žádné argumenty, které zpochybňují kvality MSc nejsou relevantní..." Tak to může napsat jen tupoun. To je totiž to samé, jako když napíšu: "Žádné argumenty vyzdvihující kvality MSc nejsou relevantní..." Ty popíráš základ diskuze. Totiž přijmout argumentaci oponenta a protiargumentovat. Jsi v koncích chlapečku a kecy o Lojzích si nech pro svojeho fotříka. Já podobně můžu psát o zamindrákovaných zkrachovalých Lojzících, kteří se stotožňují s úspěchy svých idolů, aby se cítili lépe. Kecy nemají cenu. Pokud nemáš argumenty raději nepiš. Uděláš lépe.

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Fanda.LH

                          Fanda.LH

                          188.75.131.XXX
                          Problém je, že to co jsi řekl není názor, ale jen jedovatý slint... Tj stejný, jako bychom se bavili o tom, že 1+1 = 2, ale ty jsi mi tvrdil, že to jsou 3... A jelikož bych to po čase nevydržel, tak bys na mě začal zkoušet, že nerespektuju tvůj názor... Což znovu opakuji, tohle není žádný názor, je to nesmysl a lidem, kteří neustále opakují nesmysly nemá smysl argumentovat... Ostatně už jsem ti to vysvětlil.

                          1. Že měl výhody ? Ano měl, ale umění nespočívá v tom, že je dokázal využívat... Ale v tom, že si je vydobyl... Uvedl jsem příklad úspěšných pilotů, kteří se ani náhodou do podobné pozice nedostali... Samozřejmě můžeš vykládat nesmysly o tom, že dnes to nejde... Jenže dnes je ve stejné pozici LH s Mercedesem zase čtu od mnohých Lojzů "Argumenty" o pneu na míru o "nefér" výhodách ohledně vývoje motoru atd. atd.

                          2.Ano žádné argumenty, které zpochybňují kvality MSc nejsou relevantní....Jedna věc je se pošťuchovat u aktivních pilotů. Fandím LH, klidně si namažu fandy Vettela na chleba a jindy si zase vyžeru jejich kecy... Ale když od tohohle odhlídnu, tak tu jsou fakta a ty jsou v případě MSc nesmlouvavá 7 titulů 91 vítězství => Tohle vypovídá o jeho kvalitách...
                          (Stejně tak nemůžu objektivně shazovat Vettela, za to co dosáhl... Ale počkej, když vyhrával s RB, tak rozumbradové tvrdili, že jen foukanej difuzor 18 18 18 )

                          Já se s ničími úspěchy neztotožňuji, nemám to vůbec za potřebí... Ale respektuji lidi, kteří něco dokázali a baví mě je sledovat při práci... Kdybych se na to díval s tím, že ten první si to nezaslouží... Věřil bych různým konspiračním teoriím... Tak by mě to přeci nemohlo vůbec bavit ? Jenže je tu kritické myšlení a krom výsledků... Najdi mi jediné negativní vyjádření na stranu MSc, nemyslím od Lojzů, ale od osobností s F1 ? Max. tak oprávněnou kritiku za manévr na Hilla, Villneuva, kdy to Schumi nezvládl... Ale jinak, jen obdiv...

                          Tak si polož otázku "Kdo je tu mimo?" Zda veškeré osobnosti ze světa F1 nebo rozumbradové z diskuze...

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            Problém je v tom, že ty automaticky předpokládáš, že se bavíš s idiotem, který neví kolik je 1+1. Argumenty oponentů nedokážeš vyvracet a tak se jen pořád dokola snažíš shazovat oponenty výblitky o jedovatých slintech.
                            Fakta jsou, že sám Bariccello přiznal, že byl u Ferrari nucen pouštět Schumiho před sebe, že musel pro něho pracovat a že mu hrozili "vyhazovem", pokud tak nebude činit. Takovýchto vítězství si mohou cenit je opravdoví nýmandi. Ecclestone přiznal, že v době kdy byl v čele FIA Max Mosley pomáhali Ferrari aby vítězilo. Najdi si to a dej do časové osy, protože dle tvých argumentů jsi tehdá F1 evidentně ještě nesledoval. To nejsou žádné jedovaté slinty a nepochází od Lojzů, ale z prostředí F1, dokonce od, v té době, nejvyššího. 13
                            Pneu na míru pro MSc byla několikrát přiznána, co je na tom jedovatého? Dnes, kdy i ti největší ignoranti pochopili jak pneu v F1 fungují a že není problém s měkčími zajíždět o 1 sec i více sec/kolo rychlejší časy, snad nikdo nebude obdivovat o level rychlejšího Schumiho. Dostával prostě z těch gum to, co v nich bylo. Což dělal a dělá každý dodnes. V té době se tankovalo, takže se jezdily stinty cca 21-26 kol. Stačilo vyrobit pneu, která vydrží 30 kol a jde do háje. ostatní dostali tvrdé, které vydrží celý závod. Proto také Williams a McLaren sháněli druhého výrobce k Bridgestone a našli Michelin. Proto také později vznikla "válka gumařů".
                            A co se týče penalizací? Tak tam je rozdíl mezi 1. a 2. kariérou MSc evidentní. Za dob jeho "slávy" mu komisaři přidělili vítězství aniž projel cílem. Po návratu dostával pentle i kdy pouze nedobrzdil a narazil do soupeřů. Nebo když si vzpoměl na triky kterými vítězil před lety a zkusil vyhrát za safety carem. Nech toho, to, co píšu je pravda, kterou by jeho obdivovatelé nejraději vymazali ze všech periodik, nebo alespoň na kterou by uvalili informační embargo, takové, jakého jsme svědky teď, když je na tom zle. A zatímco současné embargo respektuji, tak ten tvůj a ostatních pokus o glorifikaci téhle osobnosti budu vždy bojkotovat. Protože to je jeden z nejkontroverznějších pilotů F1 a je třeba připomínat i odvrácenou část jeho kariéry.

                            + 2 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • mi88ki

                              mi88ki

                              165.225.72.XXX
                              FIA Ferrari tak protěžovala že po dominantní sezóně změnila pravidla, takže se v roce 2005 Bridgestone vůbec nechytal ...
                              Předjel za SC, jistě myslíš předjetí Baryka v Monaku. Tam nějaký komisař začal mávat zelenou vlajkou a předjíždět se mohlo od SC line. A Schumi to prostě zkusil, protože takový prostě byl.
                              Barryk tak často Schumiho pouštět nemusel, protože z 90% startoval na pozicích za ním a v závodě to bylo podobné. ostatně i alonsovi musel Massa uhnout. Mimochodem Barryk se učil od Michaela brzdit pravou nohou, protože to obě současně zpočátku neuměl.
                              A že měl Schumi lepší auto než konkurence platilo vyloženě jen ve dvou letech co se týče Ferrari. Jinak byla vždy alespoň jedna stáj, která na tom byla výkonnostně dost podobně. Letité dominanci RedBull resp Mercedesu to bylo hodně vzdálené.
                              Tak zase nepřeháněj. 03

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • mi88ki

                                mi88ki

                                165.225.72.XXX
                                A upřímně. Barryk byl jen průměrný jezdec a když mohl získat titul s Brownem tak dostal na prde1 i od Buttona :-)

                                Nebo snad u Ferrari přikazovali pouštět i soupeře?
                                Barryk u Ferrari celkově:4,3,2,4,2,8 18 18 18 18 18 18

                                + 1 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
            • mi88ki

              mi88ki

              165.225.72.XXX
              Ale fakt je že Schumi neuměl závodit ve výdrži pneumatik, což byla podmínka úspěchu v éře Pirelly.. Za jeho éry se jezdilo v závodě skoro stejně jako v kvaldě a to byla jeho doména.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            193.179.208.XXX
            Vyjimecny pilot se dokaze adaptovat. Jeho navrat ukazal, co jsem psal. Kdyz nemel desitky tisic kilometru na testy a pneumatiky site primo jemu na miru, zatimco ostatni se museli prizpusobovat, jako kdyz delal tituly u rudych, tak nijak nevynikal ve startovnim poli. V tak vyjimecnych podminkach, jake mel k dispozici, by dokazal tituly delat pomalu kazdy druhy pilot F1. Skutecny talent a vyjimecnost se posuzuje velice tezko a z tech nejvetsich legend F1 je podle me Schumi jedna z nejvice nadhodnocenych. Ale je mozne ze se pletu a jsem moc zaujaty.
            Jinak Rosberg vyhral v podstate jen diky vetsi poruchovosti techniky Hamiltona, jinak by titul vyhral Hamilton. Holt obcas k titulu potrebujes porci stesti, viz. Kimi 2007 ...

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Cooper

              Cooper

              194.12.34.XXX
              Já třeba právě to jeho testování beru jako vyjmečnost, prostě dřel víc než ostatní. "kdyby" se testovalo dnes věřím že Vettel by byl taky někde jinde protože by si to vydřel. takovej Lewis je talent od boha ten by to měl na salámu (třeba se pletu a dřel by taky ale nevěřím tomu) k tý technice... kolik pilotů získalo tituly s autem které na to nemělo? To samé co tvrdíš o Ferrari by se dalo naprosto v pohodě říct i o mercedesu vyjma předposlední sezony kde měli trochu konkurenci ale jinak by stím autem udělal titul i Maldonado... to ale snad nijak nesnižuje Lewisův talent a rychlost? a s tou větší poruchovostí nesouhlasím je pravda že měl o jedno DNF víc než Nico ale máme tu 21 závodů a pokud by jich Lewis 19 vyhrál (auto na to měl) tak mohl být v pohodně mistr.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                193.179.208.XXX
                Ja to jako vyjimecnost neberu, protoze ne kazdy mel tu sanci delat to same. Pro me to byla nefer vyhoda. Dnesni stav mi prijde podivny, podle me by se mohlo testovat vice, ale porad lepsi, nez kdyz nekdo testovat nemohl a jiny najezdil v testech vice, nez zbytek startovniho pole dohromady ...
                Hamilton mel minimalne 2x problem v kvalifikaci a to ve vysledkove listine neuvidis. Ale mi je to v podstate fuk, ja jsem pro co nejvetsi vsledkovou pestrost a klidne at vyhravaji i me nejmene sympaticke tymy. Ja se divam primarne kvuli zabave na trati a jestli vyhrava a boduje tym a pilot kteremu fandim je pro me jenom tresnicka na dortu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                188.75.131.XXX
                O Schumim se vytvářeli legendy, jakoby to auto stavěl... Tak to samozřejmě nebylo... Ferrari angažovalo nejlepšího pilota, nejlepší lidi = Todt, Brawn, Byrne a spolu to s využitím prakticky neomezených zdrojů nakonec zvládli...

                Když bylo potřeba, tak jel Schumi jako bůh a vybojoval vítězství s autem, které na to ani omylem nemělo... Protože byl schopný využít každé příležitosti... Jistě zrovna tak on těžil z dominantní techniky...

                Nicméně všichni ti škarohlídi opomíjí všechny ty jezdce před ním i po něm, kteří ani omylem ve Ferrari neuspěli... Ostatně Ferrari na titul před MSc čekalo 20 let a Schumi nezískal jeden titul, ale 5 v řadě... Mansell, Prost, Alonso, Vettel... Skvělí šampioni, ale s Ferrari ani jeden titul...

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  Duncan66

                  194.228.20.XXX
                  Muzes prosim nadhodit nejake konkretni zavody, ktere Schumi urval s autem, ktere na to udajne nemelo?

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • mi88ki

                    mi88ki

                    165.225.72.XXX
                    Ve všech závodech krom dominantní sezóny 2004, kde měl auto jak Mercedes posledních pět let.

                    1996: Když poprvé sedl do Ferrari při testech před sezónou, tak vylezl dost sklíčeně, protože to auto bylo hrozný. Přesto v druhé polovině sezóny vyhrál nějaký ten závod, především na mokru jezdil fantasticky. Např. Barcelona 1996.

                    1997-1998: Dominantní auto sezóny byl McLaren. Schumi sem tam vyhrál, zvláště za proměnlivých podmínek.
                    1999: McLaren a Ferrari měli srovnatelné auto, ale Schumi si zlomil nohu. Dvojka Ferrari Irvine s ním však nebvyl schopen vyhrávat i když se jelo už jen na něj.
                    2000: Opět Mclaren vs Ferrari vyrovnaná auta.
                    Podobně v roce 2001, ale Mclaren měl horší spolehlivost.
                    2002: Pokud si dobře pamatuji, tak už nejezdil Hakkinen a Coulthard na to neměl. Ale tam už bylo Ferrari lepší.
                    2003: Velký boj mezi McLarenem a Williaasem tuším už na Michelinkách, které našly nějaké díry v pravidlech a často byly lepší na trati. Přesto dva se rvali a Schumi se smál.
                    2004: Dominance alá "dnešní"Mercedes
                    2005: Změna pravidel, Jedny gumy na závod a Ferrari dostává na začátku kolo od konkurentů na Michelinech
                    2006: Renault vs Ferrari, Schumi vs Alonso. Z počátku lepší Renault ale ke konci se to začalo obracet. Alonso vyhrál o vadný píst v Suzuce.

                    Vyložená vykonová dominance Ferrari se konala dva roky, s tím, že pouze ta v roce 2004 se podobala dnešnímu Mercedesu.
                    1996 mimo.
                    1997-1998 nestíhali McLarenu.
                    1999-2001 boj s Mclarenem
                    2003 tři týmy v boji o titul
                    2005 Ferrari třetí, nestihají michelinu.

                    Takže až na jeden dva roky to zase taková dominance jako za např. Redbullu či Mercedesu nebyla.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          Jeho otec byl bez pochyb top... To jak do F1 vletěl a jak rychle se dostal na špici, to o něčem svědčí, to se neda zpochybnit... Když se vrátil tak mu bylo kolem 40ti a byla dost jiná doba...

          Zpochybnit jeho talent nelze, to si zase vytáhněte hlavu z...

          PS: Celkově tohle "Jen kvůli technice, je úplně na palici"... Umíte si představit, že Mercedes, Ferrari, RB jen tak pro nic a za nic dává někomu 10ky milionů dolarů ročně, čas nejtalentovanějších / nejdražších lidí a nejlepší techniku ? Samozřejmě, že ne... Nejlepší spolupracují s těmi nejlepšími, tak ty nejlepší týmy vznikají...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.225.72.XXX
        No já si to už přesně nevybavuji ale mám za to, že v poslední sezóně v té nižší sérii formulí vyhrával jeden závod za druhým. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    213.150.228.XXX
    Nechci být škarohlíd, ale není to v F2 tak, že do sprintu se startuje v pořadí, že vezmou prvních 8 a otočí je ? Tzn. 8. startuje 1. 7. startuje 2. atp...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama