DISKUZE K ČLÁNKU V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?
Okolo Micka Schumachera je přirozeně soustředěno mnoho pozornosti. Mladý Němec dokázal v posledním závodě F2 na Hungaroringu získat svůj první triumf v tomto šampionátu. Cítí se být připraven na F1?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
17:50 26.08.2019 77.240.103.XXXJak oslnil s Jordanem??? Víš vůbec kolik toho s tím autem odjel?
Benetton byl v té době na vzestupu (něco jako RedBull 2010), tak jak by se nechytil? A u Ferrari? Ano jezdil na hranici možnosti auta, což dělal každý druhý pilot před ním a dělá také každý druhý dosud.
Vrátil se po třech letech. Takže jediné v čem se shodneme, že se vrátil do úplně jiné F1. Ale to nevylučuje argumenty oponentů. Dnes už nemá jeden pilot pneu na míru, za své závodnické prohřešky byl po návratu penalizován (ne jako v dobách, kdy se uměle vytvářela jeho legenda), nemohl natestovat řádově více než soupeři a jeho kolega ho směl porážet. Nemusel na něho čekat před cílem a nechat se předjíždět. A v takovýchto, pro Schumiho, diskriminačních podmínkách nepředvedl jediný závod, kde by na sebe upozornil. (Kanadu 2011 nepočítám, tam většina soupeřů vypadla a on třetí místo utrpěl. Tak snad jedině kvalifikaci v Monaku 2012. Tam se zablýsklo, ale závod nic).-
Fanda.LH
22:15 26.08.2019 188.75.131.XXXOslnil s Jordanem, když se kvalifikoval 7. navzdory tomu, že neměl žádné zkušenosti s F1, ani Belgickým okruhem...
Tohle to co píšeš, je taková typická snůška ubohejch keců... Ve stylu ti úspěšní jsou děsně zlí a protěžovaní, sám jsem dokázal velké H, tak plivnu jedovatou slinu na někoho, komu nesahám ani po visící kapku potu na noze...
Žádné argumenty, které zpochybňují kvality MSc nejsou relevantní... Resp. jasný, můžeš ukázat na každýho úspěšnýho člověka a vymýšlet teorie, proč to měl tak strašně jednoduchý... Nicméně tenhle přístup opomíjí zcela základní princip a to, že to není o tom, jak vyhrávat ze zcela dominantní pozice, ale o tom, jak se do této pozice dostat... Kdejakej lojza z krajskýho přeboru by proměnil branku v Premier League, pakliže by dostal přihrávku před prázdnou branků, ale žádnej lojza z vesnice přihrávku před prázdnou branku v Premier League nedostane... A tak mu nezbývá než plivat u piva na ty, kteří se do takových šancí dostávají, proměňují je a berou za to rance...
PS: Zamyslete se nad sebou...-
odin
23:03 26.08.2019 77.240.103.XXXDobrá budeme se bavit na této úrovni.
Za prvé nebyl by nějaký protiargument k tomu co jsem napsal? Já to tehdá sledoval a Schumi opravdu užíval výhody oproti ostatním. To není žádná snůška ubohejch keců. To jsou fakta, která ubožáci nedokáží příjmout. Nebo snad máš něco, čím vyvrátíš moje tvrzení??? Asi těžko hošánku.
Schumi měl jednoduše obrovské štěstí. Samo, že byl pracovitý, samo, že byl nadprůměrný pilot. Ale takových tam bylo, a je spousty.
"...Žádné argumenty, které zpochybňují kvality MSc nejsou relevantní..." Tak to může napsat jen tupoun. To je totiž to samé, jako když napíšu: "Žádné argumenty vyzdvihující kvality MSc nejsou relevantní..." Ty popíráš základ diskuze. Totiž přijmout argumentaci oponenta a protiargumentovat. Jsi v koncích chlapečku a kecy o Lojzích si nech pro svojeho fotříka. Já podobně můžu psát o zamindrákovaných zkrachovalých Lojzících, kteří se stotožňují s úspěchy svých idolů, aby se cítili lépe. Kecy nemají cenu. Pokud nemáš argumenty raději nepiš. Uděláš lépe.-
Fanda.LH
23:53 26.08.2019 188.75.131.XXXProblém je, že to co jsi řekl není názor, ale jen jedovatý slint... Tj stejný, jako bychom se bavili o tom, že 1+1 = 2, ale ty jsi mi tvrdil, že to jsou 3... A jelikož bych to po čase nevydržel, tak bys na mě začal zkoušet, že nerespektuju tvůj názor... Což znovu opakuji, tohle není žádný názor, je to nesmysl a lidem, kteří neustále opakují nesmysly nemá smysl argumentovat... Ostatně už jsem ti to vysvětlil.
1. Že měl výhody ? Ano měl, ale umění nespočívá v tom, že je dokázal využívat... Ale v tom, že si je vydobyl... Uvedl jsem příklad úspěšných pilotů, kteří se ani náhodou do podobné pozice nedostali... Samozřejmě můžeš vykládat nesmysly o tom, že dnes to nejde... Jenže dnes je ve stejné pozici LH s Mercedesem zase čtu od mnohých Lojzů "Argumenty" o pneu na míru o "nefér" výhodách ohledně vývoje motoru atd. atd.
2.Ano žádné argumenty, které zpochybňují kvality MSc nejsou relevantní....Jedna věc je se pošťuchovat u aktivních pilotů. Fandím LH, klidně si namažu fandy Vettela na chleba a jindy si zase vyžeru jejich kecy... Ale když od tohohle odhlídnu, tak tu jsou fakta a ty jsou v případě MSc nesmlouvavá 7 titulů 91 vítězství => Tohle vypovídá o jeho kvalitách...
(Stejně tak nemůžu objektivně shazovat Vettela, za to co dosáhl... Ale počkej, když vyhrával s RB, tak rozumbradové tvrdili, že jen foukanej difuzor )
Já se s ničími úspěchy neztotožňuji, nemám to vůbec za potřebí... Ale respektuji lidi, kteří něco dokázali a baví mě je sledovat při práci... Kdybych se na to díval s tím, že ten první si to nezaslouží... Věřil bych různým konspiračním teoriím... Tak by mě to přeci nemohlo vůbec bavit ? Jenže je tu kritické myšlení a krom výsledků... Najdi mi jediné negativní vyjádření na stranu MSc, nemyslím od Lojzů, ale od osobností s F1 ? Max. tak oprávněnou kritiku za manévr na Hilla, Villneuva, kdy to Schumi nezvládl... Ale jinak, jen obdiv...
Tak si polož otázku "Kdo je tu mimo?" Zda veškeré osobnosti ze světa F1 nebo rozumbradové z diskuze...-
odin
06:16 28.08.2019 77.240.103.XXXProblém je v tom, že ty automaticky předpokládáš, že se bavíš s idiotem, který neví kolik je 1+1. Argumenty oponentů nedokážeš vyvracet a tak se jen pořád dokola snažíš shazovat oponenty výblitky o jedovatých slintech.
Fakta jsou, že sám Bariccello přiznal, že byl u Ferrari nucen pouštět Schumiho před sebe, že musel pro něho pracovat a že mu hrozili "vyhazovem", pokud tak nebude činit. Takovýchto vítězství si mohou cenit je opravdoví nýmandi. Ecclestone přiznal, že v době kdy byl v čele FIA Max Mosley pomáhali Ferrari aby vítězilo. Najdi si to a dej do časové osy, protože dle tvých argumentů jsi tehdá F1 evidentně ještě nesledoval. To nejsou žádné jedovaté slinty a nepochází od Lojzů, ale z prostředí F1, dokonce od, v té době, nejvyššího.
Pneu na míru pro MSc byla několikrát přiznána, co je na tom jedovatého? Dnes, kdy i ti největší ignoranti pochopili jak pneu v F1 fungují a že není problém s měkčími zajíždět o 1 sec i více sec/kolo rychlejší časy, snad nikdo nebude obdivovat o level rychlejšího Schumiho. Dostával prostě z těch gum to, co v nich bylo. Což dělal a dělá každý dodnes. V té době se tankovalo, takže se jezdily stinty cca 21-26 kol. Stačilo vyrobit pneu, která vydrží 30 kol a jde do háje. ostatní dostali tvrdé, které vydrží celý závod. Proto také Williams a McLaren sháněli druhého výrobce k Bridgestone a našli Michelin. Proto také později vznikla "válka gumařů".
A co se týče penalizací? Tak tam je rozdíl mezi 1. a 2. kariérou MSc evidentní. Za dob jeho "slávy" mu komisaři přidělili vítězství aniž projel cílem. Po návratu dostával pentle i kdy pouze nedobrzdil a narazil do soupeřů. Nebo když si vzpoměl na triky kterými vítězil před lety a zkusil vyhrát za safety carem. Nech toho, to, co píšu je pravda, kterou by jeho obdivovatelé nejraději vymazali ze všech periodik, nebo alespoň na kterou by uvalili informační embargo, takové, jakého jsme svědky teď, když je na tom zle. A zatímco současné embargo respektuji, tak ten tvůj a ostatních pokus o glorifikaci téhle osobnosti budu vždy bojkotovat. Protože to je jeden z nejkontroverznějších pilotů F1 a je třeba připomínat i odvrácenou část jeho kariéry.-
mi88ki
12:50 28.08.2019 165.225.72.XXXFIA Ferrari tak protěžovala že po dominantní sezóně změnila pravidla, takže se v roce 2005 Bridgestone vůbec nechytal ...
Předjel za SC, jistě myslíš předjetí Baryka v Monaku. Tam nějaký komisař začal mávat zelenou vlajkou a předjíždět se mohlo od SC line. A Schumi to prostě zkusil, protože takový prostě byl.
Barryk tak často Schumiho pouštět nemusel, protože z 90% startoval na pozicích za ním a v závodě to bylo podobné. ostatně i alonsovi musel Massa uhnout. Mimochodem Barryk se učil od Michaela brzdit pravou nohou, protože to obě současně zpočátku neuměl.
A že měl Schumi lepší auto než konkurence platilo vyloženě jen ve dvou letech co se týče Ferrari. Jinak byla vždy alespoň jedna stáj, která na tom byla výkonnostně dost podobně. Letité dominanci RedBull resp Mercedesu to bylo hodně vzdálené.
Tak zase nepřeháněj.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Duncan66
19:22 25.08.2019 193.179.208.XXXVyjimecny pilot se dokaze adaptovat. Jeho navrat ukazal, co jsem psal. Kdyz nemel desitky tisic kilometru na testy a pneumatiky site primo jemu na miru, zatimco ostatni se museli prizpusobovat, jako kdyz delal tituly u rudych, tak nijak nevynikal ve startovnim poli. V tak vyjimecnych podminkach, jake mel k dispozici, by dokazal tituly delat pomalu kazdy druhy pilot F1. Skutecny talent a vyjimecnost se posuzuje velice tezko a z tech nejvetsich legend F1 je podle me Schumi jedna z nejvice nadhodnocenych. Ale je mozne ze se pletu a jsem moc zaujaty.
Jinak Rosberg vyhral v podstate jen diky vetsi poruchovosti techniky Hamiltona, jinak by titul vyhral Hamilton. Holt obcas k titulu potrebujes porci stesti, viz. Kimi 2007 ...-
Cooper
18:21 26.08.2019 194.12.34.XXXJá třeba právě to jeho testování beru jako vyjmečnost, prostě dřel víc než ostatní. "kdyby" se testovalo dnes věřím že Vettel by byl taky někde jinde protože by si to vydřel. takovej Lewis je talent od boha ten by to měl na salámu (třeba se pletu a dřel by taky ale nevěřím tomu) k tý technice... kolik pilotů získalo tituly s autem které na to nemělo? To samé co tvrdíš o Ferrari by se dalo naprosto v pohodě říct i o mercedesu vyjma předposlední sezony kde měli trochu konkurenci ale jinak by stím autem udělal titul i Maldonado... to ale snad nijak nesnižuje Lewisův talent a rychlost? a s tou větší poruchovostí nesouhlasím je pravda že měl o jedno DNF víc než Nico ale máme tu 21 závodů a pokud by jich Lewis 19 vyhrál (auto na to měl) tak mohl být v pohodně mistr.-
Duncan66
19:23 26.08.2019 193.179.208.XXXJa to jako vyjimecnost neberu, protoze ne kazdy mel tu sanci delat to same. Pro me to byla nefer vyhoda. Dnesni stav mi prijde podivny, podle me by se mohlo testovat vice, ale porad lepsi, nez kdyz nekdo testovat nemohl a jiny najezdil v testech vice, nez zbytek startovniho pole dohromady ...
Hamilton mel minimalne 2x problem v kvalifikaci a to ve vysledkove listine neuvidis. Ale mi je to v podstate fuk, ja jsem pro co nejvetsi vsledkovou pestrost a klidne at vyhravaji i me nejmene sympaticke tymy. Ja se divam primarne kvuli zabave na trati a jestli vyhrava a boduje tym a pilot kteremu fandim je pro me jenom tresnicka na dortu. -
Fanda.LH
22:24 26.08.2019 188.75.131.XXXO Schumim se vytvářeli legendy, jakoby to auto stavěl... Tak to samozřejmě nebylo... Ferrari angažovalo nejlepšího pilota, nejlepší lidi = Todt, Brawn, Byrne a spolu to s využitím prakticky neomezených zdrojů nakonec zvládli...
Když bylo potřeba, tak jel Schumi jako bůh a vybojoval vítězství s autem, které na to ani omylem nemělo... Protože byl schopný využít každé příležitosti... Jistě zrovna tak on těžil z dominantní techniky...
Nicméně všichni ti škarohlídi opomíjí všechny ty jezdce před ním i po něm, kteří ani omylem ve Ferrari neuspěli... Ostatně Ferrari na titul před MSc čekalo 20 let a Schumi nezískal jeden titul, ale 5 v řadě... Mansell, Prost, Alonso, Vettel... Skvělí šampioni, ale s Ferrari ani jeden titul...-
-
mi88ki
12:20 28.08.2019 165.225.72.XXXVe všech závodech krom dominantní sezóny 2004, kde měl auto jak Mercedes posledních pět let.
1996: Když poprvé sedl do Ferrari při testech před sezónou, tak vylezl dost sklíčeně, protože to auto bylo hrozný. Přesto v druhé polovině sezóny vyhrál nějaký ten závod, především na mokru jezdil fantasticky. Např. Barcelona 1996.
1997-1998: Dominantní auto sezóny byl McLaren. Schumi sem tam vyhrál, zvláště za proměnlivých podmínek.
1999: McLaren a Ferrari měli srovnatelné auto, ale Schumi si zlomil nohu. Dvojka Ferrari Irvine s ním však nebvyl schopen vyhrávat i když se jelo už jen na něj.
2000: Opět Mclaren vs Ferrari vyrovnaná auta.
Podobně v roce 2001, ale Mclaren měl horší spolehlivost.
2002: Pokud si dobře pamatuji, tak už nejezdil Hakkinen a Coulthard na to neměl. Ale tam už bylo Ferrari lepší.
2003: Velký boj mezi McLarenem a Williaasem tuším už na Michelinkách, které našly nějaké díry v pravidlech a často byly lepší na trati. Přesto dva se rvali a Schumi se smál.
2004: Dominance alá "dnešní"Mercedes
2005: Změna pravidel, Jedny gumy na závod a Ferrari dostává na začátku kolo od konkurentů na Michelinech
2006: Renault vs Ferrari, Schumi vs Alonso. Z počátku lepší Renault ale ke konci se to začalo obracet. Alonso vyhrál o vadný píst v Suzuce.
Vyložená vykonová dominance Ferrari se konala dva roky, s tím, že pouze ta v roce 2004 se podobala dnešnímu Mercedesu.
1996 mimo.
1997-1998 nestíhali McLarenu.
1999-2001 boj s Mclarenem
2003 tři týmy v boji o titul
2005 Ferrari třetí, nestihají michelinu.
Takže až na jeden dva roky to zase taková dominance jako za např. Redbullu či Mercedesu nebyla.
-
-
-
-
-
-
Fanda.LH
10:43 25.08.2019 83.240.61.XXXJeho otec byl bez pochyb top... To jak do F1 vletěl a jak rychle se dostal na špici, to o něčem svědčí, to se neda zpochybnit... Když se vrátil tak mu bylo kolem 40ti a byla dost jiná doba...
Zpochybnit jeho talent nelze, to si zase vytáhněte hlavu z...
PS: Celkově tohle "Jen kvůli technice, je úplně na palici"... Umíte si představit, že Mercedes, Ferrari, RB jen tak pro nic a za nic dává někomu 10ky milionů dolarů ročně, čas nejtalentovanějších / nejdražších lidí a nejlepší techniku ? Samozřejmě, že ne... Nejlepší spolupracují s těmi nejlepšími, tak ty nejlepší týmy vznikají...
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek