DISKUZE K ČLÁNKU "Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Podle jezdce McLarenu Carlose Sainze mladšího jsou rozdíly mezi týmy Formule 1 mnohem větší, než si lidé dokážou představit. Hodnota delší doby strávené na jednom místě se podle něj často podceňuje, což dokládá na příkladech Daniela Ricciarda, Charlese Leclerca či Pierra Gaslyho.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 21.08.2019 20:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 21.08.2019 11:41
Je to super 03 A taky je to potvrzení názoru… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 21.08.2019 11:53
Joo, on byl všude vykopnutý, a proto Renault si… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 21.08.2019 09:45
Samo má pravdu a zapracovat se do týmu než spolu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    Jsem rád, že se McLaren začíná stavět zase to pozice tvrdých a kritckých pravoníků, kteří řeknou věci narovinu, měli by zavést strop 130 mil euro, kde bude většina věcí zahrnutá kromě platů jezdců a všech zaměstnanců týmu, jinak ať je tam vývoje monopostu i PJ, marketing, veškrá administrativa atd. to bude cílem, kde se týmy můžou smrsknout k sobě

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mr.B

      Mr.B

      188.92.14.XXX
      Ať by byl strop nastaven jakkoli, problém vidím v tom, jak ho ohlídat. Spoléhat na čestnost v "Klubu piraň" moc nejde.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        185.99.177.XXX
        přesně tak. placení přes různé "dceřinky", platby formou darů od sponzorů.... je mnoho způsobů, jak stropy obejít. bohužel. byl by to dobrý nástroj ke srovnání šancí na úspěch, ale je to nereálné. navíc se to moc neslučuje s DNA F1...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.242.XXX
          Tohle už ale je zohledněno, platby od sponzorů se bere jak příjem, ne jako výdaj a nelze uvést vývoj PJ STR a RB mezi sebou, při vylepšení PJ Hondy se bude brát v úvahu obou týmu ta samá částka

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Samo má pravdu a zapracovat se do týmu než spolu z toho dostanete maximum chvíli trvá. Je to vidět když do týmu přijde někdo nový tak proti zapracovanému parťákovi jim to zabere nějaký čas než se mu vyrovnají nebo ho předčí. Velmi dobrý je v tomto zdá se Ricci který hned po nástupu do RB zničil Vettela a teď se mu povedlo velice rychle předčít taky Hulka. Ale obyčejně ten proces nebývá tak rychlej, a není to jen v F1, v ostatních sportech je tomu podobně. V takové MotoGP bych řekl ještě více.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      Mimochodem co říkáš na vlekou podporu Toyoty pro Alonsa na Dakar? dokonce chtějí udělat teď program přímo na to, to zní celkem zajímavě

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Je to super 03 A taky je to potvrzení názoru některých místních chytráků jak byl Alonso z Toyoty vykopnut, hups 12

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.242.XXX
          Joo, on byl všude vykopnutý, a proto Renault si přeje jeho návrat, proto je součástí McLarenu i Toyoty 11

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • fogy

    fogy

    158.193.80.XXX
    Ono je to všetko o peniazoch, ktorý tím koľko má na vývoj aj na to aby mohol realizovať zmeny za pochodu, v prípade nezdaru postaviť auto typu B. Jazdci sú v podstate vyrovnaný a niet medzi nimi veľkého rozdielu. Rozdiel robí nastavenie na jednotlivé závody, ako ktorý ovláda túto prácu a aké má skúsenosti. 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      88.146.233.XXX
      Jenom o penězech to není. Renault má víc peněz, než McLaren, a nicplatné mu to není. Toyota měla v minulé dekádě nejvyšší rozpočet v celé F1, a přesto neuspěla. Samozřejmě, bez peněz to nejde, ale úspěch nezaručí.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kevin Magnussen ukázal, jak se bojuje za týmové barvy

Ohlédnutí za GP Saúdské Arábie

Letecký pohled na okruh v Džiddě

GRAFIKA: Startovní rošt v Džiddě - Red Bull v 1. řadě před Ferrari

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Kvalifikaci ovládl Verstappen, Bearman v bitvě s Hamiltonem

Max Verstappen v Bahrajnu

V závěrečném tréninku nejrychlejší Verstappen, Bearman desátý. Zhou havaroval

Carlose o víkendu za volantem neuvidíme

Ferrari náhle mění sestavu: Sainz se už v Bahrajnu nesveze, místo něj povolán nováček

Max Verstappen s novým Ferrari SF-24 při testech v Bahrajnu

První trénink v Saúdské Arábii pro Verstappena, druhý pro Alonsa

Lewis Hamilton, Max Verstappen a George Russell společně na pódiu

Verstappen k Mercedesu? "Bylo by to vzrušující," reaguje Russell

Fernando Alonso v Bahrajnu

Scházejí nám 3 či 4 desetiny, popisuje zklamaně Alonso. Briatore pro něj hledá tu nejlepší možnost

Max Verstappen pro sezónu 2024

U Red Bullu vládne napětí dál, Verstappen volá po konci Hornera. Odejde Max ke konkurenci?

Max Verstappen a Sergio Pérez přivezli Red Bullu 29. double

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen nečekal, že vše bude tak snadné

  • Pátek

    • 1. Trénink (2:30 - 3:30)
    • 2. Trénink (6:00 - 7:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (2:30 - 3:30)
    • Kvalifikace (6:00)
  • Neděle

    • Závod (5:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama