DISKUZE K ČLÁNKU "Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Podle jezdce McLarenu Carlose Sainze mladšího jsou rozdíly mezi týmy Formule 1 mnohem větší, než si lidé dokážou představit. Hodnota delší doby strávené na jednom místě se podle něj často podceňuje, což dokládá na příkladech Daniela Ricciarda, Charlese Leclerca či Pierra Gaslyho.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 21.08.2019 20:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 21.08.2019 11:41
Je to super 03 A taky je to potvrzení názoru… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 21.08.2019 11:53
Joo, on byl všude vykopnutý, a proto Renault si… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 21.08.2019 09:45
Samo má pravdu a zapracovat se do týmu než spolu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Tohle už ale je zohledněno, platby od sponzorů se bere jak příjem, ne jako výdaj a nelze uvést vývoj PJ STR a RB mezi sebou, při vylepšení PJ Hondy se bude brát v úvahu obou týmu ta samá částka

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

185.99.177.XXX
přesně tak. placení přes různé "dceřinky", platby formou darů od sponzorů.... je mnoho způsobů, jak stropy obejít. bohužel. byl by to dobrý nástroj ke srovnání šancí na úspěch, ale je to nereálné. navíc se to moc neslučuje s DNA F1...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mr.B

Mr.B

188.92.14.XXX
Ať by byl strop nastaven jakkoli, problém vidím v tom, jak ho ohlídat. Spoléhat na čestnost v "Klubu piraň" moc nejde.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

88.146.233.XXX
Jenom o penězech to není. Renault má víc peněz, než McLaren, a nicplatné mu to není. Toyota měla v minulé dekádě nejvyšší rozpočet v celé F1, a přesto neuspěla. Samozřejmě, bez peněz to nejde, ale úspěch nezaručí.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Joo, on byl všude vykopnutý, a proto Renault si přeje jeho návrat, proto je součástí McLarenu i Toyoty 11

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Je to super 03 A taky je to potvrzení názoru některých místních chytráků jak byl Alonso z Toyoty vykopnut, hups 12

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Mimochodem co říkáš na vlekou podporu Toyoty pro Alonsa na Dakar? dokonce chtějí udělat teď program přímo na to, to zní celkem zajímavě

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Jsem rád, že se McLaren začíná stavět zase to pozice tvrdých a kritckých pravoníků, kteří řeknou věci narovinu, měli by zavést strop 130 mil euro, kde bude většina věcí zahrnutá kromě platů jezdců a všech zaměstnanců týmu, jinak ať je tam vývoje monopostu i PJ, marketing, veškrá administrativa atd. to bude cílem, kde se týmy můžou smrsknout k sobě

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Samo má pravdu a zapracovat se do týmu než spolu z toho dostanete maximum chvíli trvá. Je to vidět když do týmu přijde někdo nový tak proti zapracovanému parťákovi jim to zabere nějaký čas než se mu vyrovnají nebo ho předčí. Velmi dobrý je v tomto zdá se Ricci který hned po nástupu do RB zničil Vettela a teď se mu povedlo velice rychle předčít taky Hulka. Ale obyčejně ten proces nebývá tak rychlej, a není to jen v F1, v ostatních sportech je tomu podobně. V takové MotoGP bych řekl ještě více.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
fogy

fogy

158.193.80.XXX
Ono je to všetko o peniazoch, ktorý tím koľko má na vývoj aj na to aby mohol realizovať zmeny za pochodu, v prípade nezdaru postaviť auto typu B. Jazdci sú v podstate vyrovnaný a niet medzi nimi veľkého rozdielu. Rozdiel robí nastavenie na jednotlivé závody, ako ktorý ovláda túto prácu a aké má skúsenosti. 11

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama