DISKUZE K ČLÁNKU Renault se nad svým pokrokem musí vážně zamyslet, říká zklamaný Hülkenberg
Renault se nedaří dotáhnout se na špici a bojovat o pódia, jak si přál. Jeho pilotům, kteří s vozem RS19 často nejsou schopni postoupit mezi nejlepších deset, dochází trpělivost.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault se nad svým pokrokem musí vážně zamyslet, říká zklamaný Hülkenberg
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
GRAHAM
12:03 06.08.2019 77.236.218.XXXMyslím že nemá cenu trojčit, naopak chce to klid a stabilitu. Renault nabral mraky lidí a chvilku trvá než se ty lidé naladí na funkční tým. Naopak, já tvrdím že je potřeba ladit a ne dělat unáhlené změny. Zjisti kolik tam pracovalo ještě před rokem a půl až dvěma lidi a kolik jich je tam teď. Není potřeba trojčit a je potřeba tým naladit na rok 2021. Procesně. To samé bude dělat Mclaren, který i přiští rok bude řešit max 4 místo a se ztrátou která se mě fakt nelíbí. Ale co už, je to i o penězích. a čase a tohle jednoduše dohnat nejde. A i po roce 2021 to nebude jednoduché, dostat se do TOP 3.-
Duncan66
14:00 06.08.2019 212.96.178.XXXAle Reanult ty finance prece ma a pritom ted zaostavaji oproti stredu pole, natoz aby dotahovali nejlepsi trojci. To podle me duvod k janceni je. Plany meli uplne jine a jsou hodne za svymi vlastnimi plany a cily.
Na druhou stranu podle me ani jezdecke duo neni uplne ve sve kuzi a oba zaostavaji za svymi historickymi maximy dost vyrazne.-
GRAHAM
14:49 06.08.2019 77.236.218.XXXAno, ono se prostě občas stane, že někdo udělá lepší monopost než druhý....a jak píšu, ten tým se tvoří !!!! Jasně to tam píšu, zjisti fakta jak věci jdou, kolik mají "nezapracovaných" nových lidí. Holt se netrefily do konceptu, stane se. Ano lze to zkritizovat, ale trojčit není potřeba.....stejně cílí stejně jako Mclaren na rok 2021.-
Duncan66
14:13 07.08.2019 212.96.178.XXXNebudu ti brat tvuj optimismus, ale za posledni dekadu jsme videli 2x stejny scenar. RB a Mercedes. Ani jeden nezacal vitezit ze dne na den, ale byl to postupny proces a obe auta vitezila uz sezonu pred titulem. A osobne neverim tomu, ze Renault bude pristi rok vitezit a sbirat pravidelne podia. A 2021 muzou prekvapit i mnozi dalsi a Renault bude treba i nadale tam kde je. Treba delaji neco spatne jako taliani, kterym taky vzdy neco nakonec chybi k titulu jiz 13. sezonu v rade. -
jon
22:26 07.08.2019 90.176.154.XXXRád bych sdílel ten optimismus, ale McLaren si vybral slabý rok loni. I když v porovnání s Renaultem to nebylo zas tak hrozné. Rozdíl mezi nimi dvěma a Renaultem a RB byl úplně jiná píseň. Letos McLaren udělal důstojné auto, zrychlila Honda, Sauber začal péci s Ferrari a Renault pouze vyklidil pozici a posunul se za ně.
Mohli bychom je obhajovat do nekonečna a stejně tak na ně plivat, ale to není účel.
Mě trápí to, že jsou celá léta opravdu špatní a představenstvo Renaultu to nebude trpět věčně. Vem si jak to je pro oko laika. Renault, značka s velkou sportovní historií, se plahočí za Alfou Romeo - synonymem Italské nespolehlivosti. A věz, že třeba taková hovadinka může znamenat stažení továrního týmu ...
-
-
-
-
-
fogy
09:54 06.08.2019 158.193.80.XXXÁno, je to presne tak ako hovorí, lebo McLaren používa ten istý motor a je pred nimi. To jasne avizuje, že chyba je v aute, teda konštrukcii, aerodynamike a nakoniec na nastavení a len to posledné môže jazdec oblplyvniť svojim pripomienkovaním po absolvovaní tréningov. Zachvíľu ich dá aj Williams, ktorý ide nahor, lebo získal bohatého sponzora a ukazuje sa, že ak sú peniaze, tak sa to dá ! -
HellHogr
09:53 06.08.2019 86.49.242.XXXRenault PJ nemá vůbec špatnou, ano nějaký výkon navíc by se hodil, ale hlavně vyřešit spolehlivost. Co se týče šasi .. letos zvolili špatný koncept jako Ferrari, můžou to vylepšovat jak chcou, ale ten koncept fungoval 2014 - 2015, teď už je aero zase více důležité, problém je samotný C. A., Který tam v tom týmu chce tvrdit muziku a týmu to škodí, ať se podívají na McLaren, kde je úplně jiná koncepce hierarchie ve vedení týmů a jak to začíná fungovat -
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek