DISKUZE K ČLÁNKU Renault se nad svým pokrokem musí vážně zamyslet, říká zklamaný Hülkenberg

Renault se nedaří dotáhnout se na špici a bojovat o pódia, jak si přál. Jeho pilotům, kteří s vozem RS19 často nejsou schopni postoupit mezi nejlepších deset, dochází trpělivost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault se nad svým pokrokem musí vážně zamyslet, říká zklamaný Hülkenberg

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 18.08.2019 00:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 06.08.2019 17:35
No já o žádném nevím. Tedy určitě nemám problém… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 06.08.2019 16:47
Vzhledem k tomu, že ztrácejí na špici a ostatní… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 06.08.2019 17:17
Hlavně máš problém ty 11 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    90.176.154.XXX
    Poslední roky obklad od RB, loni alespoň svitla naděje v trápícím se McL. Letos už to neplatí ... Snad to bude představenstvo nějakou dobu snášet a tovární tým si uchová důvěru ...

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    88.146.233.XXX
    Že bude Renault až za McLarenem jsem čekal - ale že ten rozdíl bude tak velký asi předpokládal málokdo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Faktem je že Renault měl být již jinde, především po tom co se mu podařilo tak zabrat na poli motorů. Jestli mají větší ambice, musí něco změnit. Ať už peníze, změnu vedení, nebo asi nejlépe obojí.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Myslím že nemá cenu trojčit, naopak chce to klid a stabilitu. Renault nabral mraky lidí a chvilku trvá než se ty lidé naladí na funkční tým. Naopak, já tvrdím že je potřeba ladit a ne dělat unáhlené změny. Zjisti kolik tam pracovalo ještě před rokem a půl až dvěma lidi a kolik jich je tam teď. Není potřeba trojčit a je potřeba tým naladit na rok 2021. Procesně. To samé bude dělat Mclaren, který i přiští rok bude řešit max 4 místo a se ztrátou která se mě fakt nelíbí. Ale co už, je to i o penězích. a čase a tohle jednoduše dohnat nejde. A i po roce 2021 to nebude jednoduché, dostat se do TOP 3.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        212.96.178.XXX
        Ale Reanult ty finance prece ma a pritom ted zaostavaji oproti stredu pole, natoz aby dotahovali nejlepsi trojci. To podle me duvod k janceni je. Plany meli uplne jine a jsou hodne za svymi vlastnimi plany a cily.
        Na druhou stranu podle me ani jezdecke duo neni uplne ve sve kuzi a oba zaostavaji za svymi historickymi maximy dost vyrazne.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Ano, ono se prostě občas stane, že někdo udělá lepší monopost než druhý....a jak píšu, ten tým se tvoří !!!! Jasně to tam píšu, zjisti fakta jak věci jdou, kolik mají "nezapracovaných" nových lidí. Holt se netrefily do konceptu, stane se. Ano lze to zkritizovat, ale trojčit není potřeba.....stejně cílí stejně jako Mclaren na rok 2021.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            212.96.178.XXX
            Nebudu ti brat tvuj optimismus, ale za posledni dekadu jsme videli 2x stejny scenar. RB a Mercedes. Ani jeden nezacal vitezit ze dne na den, ale byl to postupny proces a obe auta vitezila uz sezonu pred titulem. A osobne neverim tomu, ze Renault bude pristi rok vitezit a sbirat pravidelne podia. A 2021 muzou prekvapit i mnozi dalsi a Renault bude treba i nadale tam kde je. Treba delaji neco spatne jako taliani, kterym taky vzdy neco nakonec chybi k titulu jiz 13. sezonu v rade.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Rád bych sdílel ten optimismus, ale McLaren si vybral slabý rok loni. I když v porovnání s Renaultem to nebylo zas tak hrozné. Rozdíl mezi nimi dvěma a Renaultem a RB byl úplně jiná píseň. Letos McLaren udělal důstojné auto, zrychlila Honda, Sauber začal péci s Ferrari a Renault pouze vyklidil pozici a posunul se za ně.
            Mohli bychom je obhajovat do nekonečna a stejně tak na ně plivat, ale to není účel.
            Mě trápí to, že jsou celá léta opravdu špatní a představenstvo Renaultu to nebude trpět věčně. Vem si jak to je pro oko laika. Renault, značka s velkou sportovní historií, se plahočí za Alfou Romeo - synonymem Italské nespolehlivosti. A věz, že třeba taková hovadinka může znamenat stažení továrního týmu ...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • fogy

    fogy

    158.193.80.XXX
    Áno, je to presne tak ako hovorí, lebo McLaren používa ten istý motor a je pred nimi. To jasne avizuje, že chyba je v aute, teda konštrukcii, aerodynamike a nakoniec na nastavení a len to posledné môže jazdec oblplyvniť svojim pripomienkovaním po absolvovaní tréningov. Zachvíľu ich dá aj Williams, ktorý ide nahor, lebo získal bohatého sponzora a ukazuje sa, že ak sú peniaze, tak sa to dá ! 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    Renault PJ nemá vůbec špatnou, ano nějaký výkon navíc by se hodil, ale hlavně vyřešit spolehlivost. Co se týče šasi .. letos zvolili špatný koncept jako Ferrari, můžou to vylepšovat jak chcou, ale ten koncept fungoval 2014 - 2015, teď už je aero zase více důležité, problém je samotný C. A., Který tam v tom týmu chce tvrdit muziku a týmu to škodí, ať se podívají na McLaren, kde je úplně jiná koncepce hierarchie ve vedení týmů a jak to začíná fungovat

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      A jaký koncept má Mclaren? Myslím že se "přibližuje" Ferrari a AR......myslím že to je kapku jinak a problém Renaultu je jinde.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.242.XXX
        To se pleteš McLaren má jiný koncept než Alfa a Ferrari i Renault, sice mají agresivní přední křídlo, ale dokáží generovat a chtějí více přítlaku narozdíl od zmíněných týmu 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Mick Schumacher na Závodě šampionů v Mexiku

V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Max Verstappen na pódiu po GP Španělska

Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Koncept monopostu pro rok 2021 v aerodynamickém tunelu Alfy Romeo v Hinwilu

FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

Alexander Albon v Monaku

"Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama