DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg má o budoucí sestavě Mercedesu jasno
Po maďarském závodě Nico Rosberg rozebíral jezdeckou situaci u Mercedesu. K jakým závěrům dospěl?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rosberg má o budoucí sestavě Mercedesu jasno
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovali 4 lidé)
07.08.2019 18:51
Má ho v oněch místech a chová k němu respekt...ty… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
13:26 07.08.2019 90.176.154.XXX
Tak ještě jinak ...
Proč někdo dává 10-20 milionů EUR za sezónu, aby se mladík svezl na chvostu? Podle toho, co píšeš, jsou to vyhozené peníze. Ty peníze tedy potom musí někdo zaplatit. Varianta 1 je Carlos Slim, starej Stroll, anonymní Švéd, Polský Orlen nebo kdokoli, kdo je ochoten sponzorovat daného pilota. To je kategorie platič, kde je kolikrát osobní, národní nebo politický zájem. Myslíš, že představenstvo schvaluje tyto peníze na základě lepší image? Ale jdi ...
Situace je tedy trochu jiná. Russell je sice pilotem Williamsu, ale ... Má přístup do továrny Mercedesu, kde může testovat na simulátoru, kde (světe div se) není problém přidat i virtuální protivníky. Dokonce mohou být i nevirtuální a může si s ním zablbnout Lewis, Valteri nebo testovači. Je to taková dražší verze Gran Turisma. Věc další je taková, že každý pilot umí jezdit v hustém poli. Podívej se na Youtube, jak vypadá závod WSK nebo ME motokár. Případně Italský nebo Anglický mistrák. Po kárách jedou většinou pohárové formule, které jsou k sobě také výkonnostně blíže. Takže tam si také zablbne v chumlu.
Takže kde je vlastně ten smysl? Už se k tomu dostaneme. F1 je od jakékoli jiné série odlišná tím, že každý pilot má kolem sebe tým inženýrů. Jestli čekáš, že je to jako když přijdeš do hospody a za hodinu s každým najdeš společné slovo - omyl. Tento tým si na sebe zvyká delší dobu. Pilot navíc musí přijít na to, jak si vyvážit monopost na svůj jezdecký styl. V F1 je to docela věda, jedná se o stovky detailů. To u pohárovek též nehrozí.
Tím se tedy dostáváme k tomu, co chci v Tvém příspěvku označit za totální nesmysl - sbírání zkušeností. Paradoxně se na konci pole sbírají daleko lépe, než v poli. Proč? Protože už je hodně dlouho zakázané testování a mlaďák potřebuje kroužit a kroužit. Když Tě sejme ve třetím kole Péro nebo jinej šašek, tak to vývoji asi moc nepomůže.
Stačí to takto nebo chceš ještě více zasvětit do toho, jak to v motorsportu chodí?
Proč někdo dává 10-20 milionů EUR za sezónu, aby se mladík svezl na chvostu? Podle toho, co píšeš, jsou to vyhozené peníze. Ty peníze tedy potom musí někdo zaplatit. Varianta 1 je Carlos Slim, starej Stroll, anonymní Švéd, Polský Orlen nebo kdokoli, kdo je ochoten sponzorovat daného pilota. To je kategorie platič, kde je kolikrát osobní, národní nebo politický zájem. Myslíš, že představenstvo schvaluje tyto peníze na základě lepší image? Ale jdi ...
Situace je tedy trochu jiná. Russell je sice pilotem Williamsu, ale ... Má přístup do továrny Mercedesu, kde může testovat na simulátoru, kde (světe div se) není problém přidat i virtuální protivníky. Dokonce mohou být i nevirtuální a může si s ním zablbnout Lewis, Valteri nebo testovači. Je to taková dražší verze Gran Turisma. Věc další je taková, že každý pilot umí jezdit v hustém poli. Podívej se na Youtube, jak vypadá závod WSK nebo ME motokár. Případně Italský nebo Anglický mistrák. Po kárách jedou většinou pohárové formule, které jsou k sobě také výkonnostně blíže. Takže tam si také zablbne v chumlu.
Takže kde je vlastně ten smysl? Už se k tomu dostaneme. F1 je od jakékoli jiné série odlišná tím, že každý pilot má kolem sebe tým inženýrů. Jestli čekáš, že je to jako když přijdeš do hospody a za hodinu s každým najdeš společné slovo - omyl. Tento tým si na sebe zvyká delší dobu. Pilot navíc musí přijít na to, jak si vyvážit monopost na svůj jezdecký styl. V F1 je to docela věda, jedná se o stovky detailů. To u pohárovek též nehrozí.
Tím se tedy dostáváme k tomu, co chci v Tvém příspěvku označit za totální nesmysl - sbírání zkušeností. Paradoxně se na konci pole sbírají daleko lépe, než v poli. Proč? Protože už je hodně dlouho zakázané testování a mlaďák potřebuje kroužit a kroužit. Když Tě sejme ve třetím kole Péro nebo jinej šašek, tak to vývoji asi moc nepomůže.
Stačí to takto nebo chceš ještě více zasvětit do toho, jak to v motorsportu chodí?
Mike17
13:00 07.08.2019 185.149.130.XXX
Situs:
Díky, že jsi mne "donutil" najít si originál. Opravdu to vrhá úplně jiné světlo, než ten psaný text. Když vydím ten jeho vysmátý obličej, při zmínce o návratu Alonsa, hned je mi jasné, jak to myslel.
Já si udělám svůj závěr z toho co neřekl, jako ty, jo? Rozesmála ho představa, jak sedí Hamilton v Q3 těsně před boxy a vstekle a marně se snaží donutit Alonsa odjet z boxů, aby si taky mohl zajet rychlé kolo. Při tom vtipkování o Hamiltonově pokročilém věku to ke zmínce o Alonsovi dobře zapadá. Když si vzpomenu na Lewisovy stížnosti na Rosberga, co všechno mu "úmyslně kazil" a na sezonu 2007, představa návratu Alonsa do týmu k Hamiltonovy rozesmála i mne.
Takže jsme si hezky vykonstruovali hypotetické představy o jeho myšlenkách a já dál budu vnímat jen to, co řekl. Ikdyž je to trochu nuda.
Dál už nemám potřebu tuto hloupost rozebírat. Dělej si závěry jaké chceš. Evidentně nemám k jeho slovům co vysvětlovat.
Díky, že jsi mne "donutil" najít si originál. Opravdu to vrhá úplně jiné světlo, než ten psaný text. Když vydím ten jeho vysmátý obličej, při zmínce o návratu Alonsa, hned je mi jasné, jak to myslel.
Já si udělám svůj závěr z toho co neřekl, jako ty, jo? Rozesmála ho představa, jak sedí Hamilton v Q3 těsně před boxy a vstekle a marně se snaží donutit Alonsa odjet z boxů, aby si taky mohl zajet rychlé kolo. Při tom vtipkování o Hamiltonově pokročilém věku to ke zmínce o Alonsovi dobře zapadá. Když si vzpomenu na Lewisovy stížnosti na Rosberga, co všechno mu "úmyslně kazil" a na sezonu 2007, představa návratu Alonsa do týmu k Hamiltonovy rozesmála i mne.
Takže jsme si hezky vykonstruovali hypotetické představy o jeho myšlenkách a já dál budu vnímat jen to, co řekl. Ikdyž je to trochu nuda.
Dál už nemám potřebu tuto hloupost rozebírat. Dělej si závěry jaké chceš. Evidentně nemám k jeho slovům co vysvětlovat.
kakaa
23:19 06.08.2019 46.135.22.XXX
Chtěl bych vedet, jestli by rosberg utekl i kdyby ten titul nahodou nedal nebo by to zkousel dal? Jeho pindy me nezajimaji, kor takovy zblepty ala nando z5 do f1. Prosim uz ne, ani v myslenkach. Jinak nando se pry stal mistrem sveta slapacich auticek, ze si konecne nasel motorsport, kde se nemusi na nikoho spolehat a hned se to odrazilo na vysledcich
spinelesssheep
20:36 06.08.2019 85.70.184.XXX
Naposledy si to "rozdali" Alonso a Hamilton v Mexiku 2017.
[odkaz na stránku]
Bylo vždycky skvělý vidět Fernanda se útočit nebo se bránit, když to auto alespoň trochu jelo. Poslední roky u McLarenu byly vždy jen takové střípky a náznaky toho o co vepředu přicházíme. Posadit ho do Mercedesu místo Bottase by bylo epické, ale to bohužel není priorita sázet do nejlepších aut nejlepší piloty. Šéfíkům to vyhovuje jen tak z půlky...
[odkaz na stránku]
Bylo vždycky skvělý vidět Fernanda se útočit nebo se bránit, když to auto alespoň trochu jelo. Poslední roky u McLarenu byly vždy jen takové střípky a náznaky toho o co vepředu přicházíme. Posadit ho do Mercedesu místo Bottase by bylo epické, ale to bohužel není priorita sázet do nejlepších aut nejlepší piloty. Šéfíkům to vyhovuje jen tak z půlky...
Situs
17:53 06.08.2019 85.70.164.XXX
Ale tam jde přece o zkušenosti, vůbec jsem nemyslel jen výsledek jako takový. Ve Williamsu se jednoduše sbírají ty zkušenosti hůře když jezdíš většinou sám na chvostu, nebo jen s Kubicou. Leclerc podle mě v poli posbíral za ten rok zkušeností více než doposud nabízel Williams.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek