DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg má o budoucí sestavě Mercedesu jasno
Po maďarském závodě Nico Rosberg rozebíral jezdeckou situaci u Mercedesu. K jakým závěrům dospěl?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rosberg má o budoucí sestavě Mercedesu jasno
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovali 4 lidé)
07.08.2019 18:51
Má ho v oněch místech a chová k němu respekt...ty… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
spinelesssheep
09:38 08.08.2019 85.70.184.XXX
Ty jo, docela by mě zajímalo, kde přesně je ta tvoje hranice kdy začíná být pilot stárnoucí. Hamiltonovi bude na začátku ledna 35 a píšeš, že je dnes ještě rychlejší - což si nejspíš poznal z dat 2007 vs. 2019 v naprosto jiných vozech nebo nevím kde je ta garance toho tvrzení...
Navíc Alonsovi není 40! Je asi o 3 a půl roku starší než Ham. Alonso je tedy podle tebe už stárnoucí a Hamilton v nejlepších letech a v nejlepší formě? Je ten rozdíl tak akutní, že by se spolu nemohli utkat ve stejném voze?
Navíc Alonsovi není 40! Je asi o 3 a půl roku starší než Ham. Alonso je tedy podle tebe už stárnoucí a Hamilton v nejlepších letech a v nejlepší formě? Je ten rozdíl tak akutní, že by se spolu nemohli utkat ve stejném voze?
Situs
09:03 08.08.2019 85.70.164.XXX
Jeho jezdecké výkony jsou v poho, Wolff ho ale nespáruje s Hamem když to minule tak neklaplo. Zejména proto co si zažil s Rosbergem. On nechce mít tento druh souboje v týmu. Podle mě on nechce ani pořádnou jezdeckou konkurenci pro Hama, i Ricci se pro ně zdá moc. Mě by vůbec nepřekvapilo kdyby tam teď zůstal Bottas, je to jistota kterou z uvedených důvodů může preferovat.
Na jeho odchod z Ferrari je tu celý článek, přečti si ho. Jestli snad chceš naznačit že se ho zbavili kvůli jeho osobním jezdeckým výkonům, tak se zase uklidni, nabízeli mu smlouvu na 5 let které řekl ne
Na jeho odchod z Ferrari je tu celý článek, přečti si ho. Jestli snad chceš naznačit že se ho zbavili kvůli jeho osobním jezdeckým výkonům, tak se zase uklidni, nabízeli mu smlouvu na 5 let které řekl ne
Situs
08:50 08.08.2019 85.70.164.XXX
Dle mě je tak špičkový protože prokázal svou rychlost, velice často dokázal z aut dostávat možné maximum a byl velice konzistentní. A jeho souboje měli šťávu a chytrost, miluji jeho agresivní styl řízení
OK, takže data GPS nemáš, nevíš. Jak si vedl vedle týmových parťáků víš, neuznáváš, ale porážku Jensona o 5 bodů vytahuješ. Pochvalné názory na jezdecké kvality Alonsa z řad odborníků jsi jistě četl nesčetněkrát a viděl jsi jeho umění naživo, to ale na respekt u tebe nestačí protože to nebylo dost. Už teď mám na tebe názor který jsem napsal, ale ještě se zeptám, za které jezdecké výkony které Alonso nepředvedl si u tebe někdo respekt získal?
OK, takže data GPS nemáš, nevíš. Jak si vedl vedle týmových parťáků víš, neuznáváš, ale porážku Jensona o 5 bodů vytahuješ. Pochvalné názory na jezdecké kvality Alonsa z řad odborníků jsi jistě četl nesčetněkrát a viděl jsi jeho umění naživo, to ale na respekt u tebe nestačí protože to nebylo dost. Už teď mám na tebe názor který jsem napsal, ale ještě se zeptám, za které jezdecké výkony které Alonso nepředvedl si u tebe někdo respekt získal?
jon
07:55 08.08.2019 90.176.154.XXX
Pokud půjde jezdit zadarmo do Williamsu, aby si mohli ta data ověřit telemetrií, tak by s tím určitě Mercedes neměl problém. Ale to by asi pro Alonsa nebylo důstojné, protože jeho kvality jsou přeci zřejmé.
Apropo, mysliš, že za jeho vypoklonkováním z Ferrari byla pouze ta jeho aura? Kdyby jezdil to, co říkal před médii a snažil se ze sebe dělat, proč ho nechali odejít? On přeci chtěl pokračovat.
Apropo, mysliš, že za jeho vypoklonkováním z Ferrari byla pouze ta jeho aura? Kdyby jezdil to, co říkal před médii a snažil se ze sebe dělat, proč ho nechali odejít? On přeci chtěl pokračovat.
jon
07:50 08.08.2019 90.176.154.XXX
Ano, stalo. Ale nikdy jsem neviděl, že by tuto strategii použil někdo, kdo měl potenciál na slušný výsledek na bodech a touto strategií by se odsoudil na boj v poli. Jsou v podstatě jen dvě možnosti. Buď je Alonso takový hlupák a naivka nebo o tom věděl. To první mnohokrát silně popřel, tak o tom druhém hodně pochybuji. Věděl i o spygate, což byla věc, která byla spíš doménou inženýrů. Že by tedy nevěděl o tomhle, to je velké scifi.
Porovnávání pilotů jsem zmínil proto, že dle Tebe přeci nelze porovnat výkony. Vzhledem k tomu, že jinou metodu neznáš a neuznáváš, jak se můžeme posunout dál?
Nebo se to bere podle toho, co kdo dokázal ve špičkové stáji? V tomto ohledu si také nevede nejlépe.
Viděl jsem u něj nadstandardní výkony. Ale to jsem viděl i u Vettela, Julese Bianchiho, Kimiho, Massy, Jensona a mnoho dalších.
Buď je tedy tak špičkový, ale ne natolik, že naplnil svůj potenciál nebo ne až tak špičkový, že na to měl. To, že na to tlačím vždy naplno ze mě neudělá nejlepšího, bohužel. Ale jestli historie někde dává zásluhy za porážení stájových kolegů, tak o něm budeme ještě dlouho slýchat.
Porovnávání pilotů jsem zmínil proto, že dle Tebe přeci nelze porovnat výkony. Vzhledem k tomu, že jinou metodu neznáš a neuznáváš, jak se můžeme posunout dál?
Nebo se to bere podle toho, co kdo dokázal ve špičkové stáji? V tomto ohledu si také nevede nejlépe.
Viděl jsem u něj nadstandardní výkony. Ale to jsem viděl i u Vettela, Julese Bianchiho, Kimiho, Massy, Jensona a mnoho dalších.
Buď je tedy tak špičkový, ale ne natolik, že naplnil svůj potenciál nebo ne až tak špičkový, že na to měl. To, že na to tlačím vždy naplno ze mě neudělá nejlepšího, bohužel. Ale jestli historie někde dává zásluhy za porážení stájových kolegů, tak o něm budeme ještě dlouho slýchat.
Situs
23:21 07.08.2019 85.70.164.XXX
To se ještě nikdy nestalo aby jel někdo na PIT dříve než se čekalo, nikdy Pokud se nepletu Alonso si to nechal zopakovat, ale netřeba ho hájit, já si myslím že to nejspíše i věděl, nepřekvapilo by mě to v prostředí jakým F1 je, ale nemám jistotu.
Zajímavé že ho porovnáváš s jeho kolegy když mi kousek vedle píšeš že je to liché. Ale ok, jestli jsi si nevšiml špičkových výkonů Alonsa v Renaultu, ve Ferrari i v McLarenu, tak platí co jsem napsal o té petrželi
Zajímavé že ho porovnáváš s jeho kolegy když mi kousek vedle píšeš že je to liché. Ale ok, jestli jsi si nevšiml špičkových výkonů Alonsa v Renaultu, ve Ferrari i v McLarenu, tak platí co jsem napsal o té petrželi
Situs
23:09 07.08.2019 85.70.164.XXX
Ty píšeš že porovnání s kolegou je liché, že záleží na monopostu, na koho jde vývoj, fajn, ale to se přece týká i toho GPS! Tvrdíš mi že dle dat GPS z konkurenčního auta vědí že Alonso není žádná hitparáda Jestli tohle není jen předpojaté tvrzení tak nevím co. S tím tu může přijít uplně každý. Je jedno jak obstojí v konkurenci, GPS má špatný, stojí za houby
jon
23:06 07.08.2019 90.176.154.XXX
Chceš Tím snad naznačit, že Alonso byl tak hloupý, aby si nechal naordinovat strategii, která mohla fungovat jen v případě, že na trať opravdu vyjede SC? A shodou okolností hned po jeho pitstopu? Ale jdi ...
Co se týká Briatoreho, tak máš pravdu. Beru tedy zpět a je to stále jedna parta s Alonsem. Měl jsem za to, že se doznal a díky tomu mu zrušili ten doživotní zákaz jako tomu bylo u Symondse. A on z toho vyšel jak ta krysa také.
Co se týká výkonům jezdců. O kterých mluvíš? Porážka od jediného špičkového pilota, vedle kterého jel? Nebo zajíždění Piquetů, Fisichellů apod?
Co se týká Briatoreho, tak máš pravdu. Beru tedy zpět a je to stále jedna parta s Alonsem. Měl jsem za to, že se doznal a díky tomu mu zrušili ten doživotní zákaz jako tomu bylo u Symondse. A on z toho vyšel jak ta krysa také.
Co se týká výkonům jezdců. O kterých mluvíš? Porážka od jediného špičkového pilota, vedle kterého jel? Nebo zajíždění Piquetů, Fisichellů apod?
jon
22:46 07.08.2019 90.176.154.XXX
Nemá to cenu. Porovnání s týmovým kolegou je liché. Jde také o to, do jakého monopostu je posadíš. Jestli přijde LeClerc do Williamsu nebo Russell do Ferrari. Nebo se oba sejdou třeba v Mercedesu. Další věc je vývoj, kterým se směřuje (běžně podle rychlejšího pilota).
Nikde jsem nepsal, že GPS je dogma. Ale moc dobře podle toho poznají, co v pilotovi je. Nenutím Ti to, třeba se někdy dostaneš k informacím zevnitř a budeš valit oči, co všechno každá stáj ví a kolik toho ví velké stáje. Obecně to není o tom, kdo jede lépe než druhý, ale o zmapování pilotova chování s daným monopostem, o kterém vědí více než dost.
Srovnání s kolegou je fajn, jen tedy pak nechápu, proč pro rok 2015 sáhlo Ferrari po pomalejším od RB?
S čím souhlasím je fakt, že nejlepšího určit nelze. Určitě si umí vybrat nejlepšího pro svůj koncept (nebo vědí, kdo by to mohl být), ale F1 není WRC. Přesně z tohoto důvodu by Lewis v letošním Ferrari také moc nepředvedl. A ostatně ani Max. Oba potřebují hodně přítlaku a to Ferrari letos nemá. Ale dovolím si tipnout, že Riccimu by toto naopak hodně vyhovovalo, protože on je daleko citlivější a uměl by více vytěžit z výhod rychlosti.
Co se týká výkonnosti na trati. Víš čím to je? Jsou to aktuální klimatické a povětrností podmínky, které hodně zamíchají sterilními výpočty laboratoří. Toť celé.
Jen ještě dodatek k tomu Totovi. On podle GPS neřeší, jestli má někdo super formu. Jen má obrázek o profilu pilotů a má jednodušší volbu, koho by tam případně chtěl posadit. A pak kdo bude volný, respektive koho má k dispozici. Russell je samozřejmě nezkušený, ale Toto mluví o jablkách a Ty pořád řešíš hrušky. A u těch hrušek Tě nechám, nebudu Ti kazit iluze o pohádce F1.
Nikde jsem nepsal, že GPS je dogma. Ale moc dobře podle toho poznají, co v pilotovi je. Nenutím Ti to, třeba se někdy dostaneš k informacím zevnitř a budeš valit oči, co všechno každá stáj ví a kolik toho ví velké stáje. Obecně to není o tom, kdo jede lépe než druhý, ale o zmapování pilotova chování s daným monopostem, o kterém vědí více než dost.
Srovnání s kolegou je fajn, jen tedy pak nechápu, proč pro rok 2015 sáhlo Ferrari po pomalejším od RB?
S čím souhlasím je fakt, že nejlepšího určit nelze. Určitě si umí vybrat nejlepšího pro svůj koncept (nebo vědí, kdo by to mohl být), ale F1 není WRC. Přesně z tohoto důvodu by Lewis v letošním Ferrari také moc nepředvedl. A ostatně ani Max. Oba potřebují hodně přítlaku a to Ferrari letos nemá. Ale dovolím si tipnout, že Riccimu by toto naopak hodně vyhovovalo, protože on je daleko citlivější a uměl by více vytěžit z výhod rychlosti.
Co se týká výkonnosti na trati. Víš čím to je? Jsou to aktuální klimatické a povětrností podmínky, které hodně zamíchají sterilními výpočty laboratoří. Toť celé.
Jen ještě dodatek k tomu Totovi. On podle GPS neřeší, jestli má někdo super formu. Jen má obrázek o profilu pilotů a má jednodušší volbu, koho by tam případně chtěl posadit. A pak kdo bude volný, respektive koho má k dispozici. Russell je samozřejmě nezkušený, ale Toto mluví o jablkách a Ty pořád řešíš hrušky. A u těch hrušek Tě nechám, nebudu Ti kazit iluze o pohádce F1.
Situs
22:30 07.08.2019 85.70.164.XXX
Wow, respekt pro hlavní viníky co byli usvědčeni a potrestáni, ačkoliv pokud vím Flávio to nikdy nepřiznal. Alonso pohrdání když ani nevíš na 100% jestli to věděl. Divná hůl kterou máváš.
Jinak on Alonso neprokázal své jezdecké kvality předtím i potom? Pokud si za jízdu nezískal tvůj respekt do dneška, tak už ho nezíská a já z toho teda usuzuji že výkonům jezdců rozumíš jako koza petrželi
Jinak on Alonso neprokázal své jezdecké kvality předtím i potom? Pokud si za jízdu nezískal tvůj respekt do dneška, tak už ho nezíská a já z toho teda usuzuji že výkonům jezdců rozumíš jako koza petrželi
Situs
22:20 07.08.2019 85.70.164.XXX
Není důležité co si myslím já, ale Wolff! A ten to sám řekl že je nezkušený a Mercedes na získávání zkušeností není dobré místo. Já si myslím že by to bylo dobré jako s Leclercem, chápeš?! Asi ne, prostě on chce více než já, tomu rozumím a zkušenosti jsou součástí toho jak dobrý je, jestli to tak nemáš je to fuk. On ano, a proto jsem to napsal.
Jak dobře jede poznáš hlavně v jeho porovnání s konkurencí a sledováním jeho jízdy kde si můžeš udělat obrázek mimo jiné o tom jak umí řešit dané situace. Konkurence je hlavní měřítko tvé výkonnosti. Leclerc si proti Vettelovi nevede zle, to je prostě vypovídající. Jestli si myslíš že Wolff teď z GPS pozná že Leclerc jede líp než Russel, nepozná, to žiješ v iluzi Dej je do stejného auta a přijde realita. Kdyby to bylo jak říkáš tak vybrat skutečně nejlepšího není problém, ale on je a je to sakra individuální.
Když spojíš 2 jezdce tak co vzejde je před realitou jen teorie, a je krásné jak často nevyjde. Tolik k tvému GPS v jiných autech a porovnání jak si kdo vede. Měl by jsi si uvědomit že jde u jezdců o desetiny! Porovnávat 2 jezdce z různých týmů bez přítomnosti jejich kolegů, nemožná věc. Týmy nepoznají dopředu ani jejich přesnou konkurenceschopnost na daných tratích, často je to jinak, uvědom si to!
Jak dobře jede poznáš hlavně v jeho porovnání s konkurencí a sledováním jeho jízdy kde si můžeš udělat obrázek mimo jiné o tom jak umí řešit dané situace. Konkurence je hlavní měřítko tvé výkonnosti. Leclerc si proti Vettelovi nevede zle, to je prostě vypovídající. Jestli si myslíš že Wolff teď z GPS pozná že Leclerc jede líp než Russel, nepozná, to žiješ v iluzi Dej je do stejného auta a přijde realita. Kdyby to bylo jak říkáš tak vybrat skutečně nejlepšího není problém, ale on je a je to sakra individuální.
Když spojíš 2 jezdce tak co vzejde je před realitou jen teorie, a je krásné jak často nevyjde. Tolik k tvému GPS v jiných autech a porovnání jak si kdo vede. Měl by jsi si uvědomit že jde u jezdců o desetiny! Porovnávat 2 jezdce z různých týmů bez přítomnosti jejich kolegů, nemožná věc. Týmy nepoznají dopředu ani jejich přesnou konkurenceschopnost na daných tratích, často je to jinak, uvědom si to!
jon
22:09 07.08.2019 90.176.154.XXX
To nebylo k tomu, že by to souviselo s jeho výkonností v porovnání s Nicem.
Singapur zmiňuji proto, že tím, na čem se podílel u mě ztratil sympatie a respekt, které jsem k němu jako důstojnému soupeři Lewise z roku 2007 choval. To, že práskl Mekáč jsem tehdy chápal. Měl jsem k tomu hodně informací, jak se tehdy věci měly a byť se tehdy mohl zachovat jinak, proč by to dělal, když na něj Ron do té doby připravil nespočet jobovek.
Ale dělat překvapeného po Singapuru a hodit to celé na ostatní, to byla charakterní špína. Symonds i Briatore to vzali jako chlapi a mají mé uznání za to, jak se k tomu postavili.
Alonso už u mě nikdy nebude nic jiného než křivák a krysa, ale kdyby měl možnost porazit Lewise, Maxe nebo právě Nica, alespoň bych ho respektoval jako někoho, kdo i na stará kolena umí porazit špičkového pilota v nejlepších letech a formě. Že o tom silně pochybuji, je věc druhá, ale to je můj subjektivní názor.
Singapur zmiňuji proto, že tím, na čem se podílel u mě ztratil sympatie a respekt, které jsem k němu jako důstojnému soupeři Lewise z roku 2007 choval. To, že práskl Mekáč jsem tehdy chápal. Měl jsem k tomu hodně informací, jak se tehdy věci měly a byť se tehdy mohl zachovat jinak, proč by to dělal, když na něj Ron do té doby připravil nespočet jobovek.
Ale dělat překvapeného po Singapuru a hodit to celé na ostatní, to byla charakterní špína. Symonds i Briatore to vzali jako chlapi a mají mé uznání za to, jak se k tomu postavili.
Alonso už u mě nikdy nebude nic jiného než křivák a krysa, ale kdyby měl možnost porazit Lewise, Maxe nebo právě Nica, alespoň bych ho respektoval jako někoho, kdo i na stará kolena umí porazit špičkového pilota v nejlepších letech a formě. Že o tom silně pochybuji, je věc druhá, ale to je můj subjektivní názor.
jon
22:01 07.08.2019 90.176.154.XXX
1) Rok je málo pro Tota a pro Mercedes. To jsem nikde nezpochybnil. Ale tvá původní věta hovoří o tom, že je to málo na to, aby si někdo udělal obrázek, jak dobrý je. To rozhodně není pravda a to bylo opravdu mimo mísu.
2) A podle čeho soudíš, že Russell není zkušený již teď? Koukni se na jeho kariéru. Určitě by se nevyhnul pár kiksům jako LeClerc, ale rychlost má velice dobrou a zkušeností má také na rozdávaní. V jeho případě jde opravdu jen o vypovídající data. Když k tomu budou i výsledky nad očekávání, bude to jedině k dobru.
3) Potenciál pilota je opravdu jeho výkonnost, která je ovšem limitována monopostem, ve kterém jede. Což jsi i výše sám připustil v souvislosti s Williamsem. Jak jinak, než podle dat jsem schopen určit jeho potenciál, když vůz jede bídu? Nechci slovíčkařit, jen čekám na nějakou faktickou odpověď místo stáleho uhýbání.
4) Zkusím ještě poslední reakci. Očividně jsou Tvé znalosti prostředí F1 omezeny na tisková prohlášení, takže to asi nemá cenu. Nehledě na to, jak je špatné auto (případně v jakém je setupu - motorovém, trakčním a aero), tak se dá podle GPS a zvukových stop určit opravdu hodně. Tvá hypotéza vychází z předpokladu, že kolem okruhu sedí parta strejdů se stopkami, další parta u televize a z toho něco luští. Realita je taková, že se sbírají veškerá možná data a porovnávají se, skládají se do ucelené informace, která o lecčem vypovídá. Když zmiňuješ Gaslyho, tak nevědomky přesně narážíš na pointu. Gasly má rychlost, ale je lopata na setup. Dostal Maxův setup a hle, už to jelo. Jenže přišel Hungaroring. Techické tratě vždy byly Maxova doména a data se začala hodně rozcházet. Gasly trochu ztratil půdu pod nohama a sesypal se. Což prokázal i ten podělaný start, protože na startovní rošt přijížděl s tím, že prostě musí před Ferrari, když je tam i Max.
Ad Ricci - bylo tam více faktorů. To porovnání je hodně relativní. Nerad se Vettela zastávám, ale v roce 2014 si vybral mizerný rok, který zdaleka nevypovídal o jeho schopnostech. Být ti dva spolu vedle sebe ve Ferrari, bylo by to hodně těsné. Neříkám, že by to nedopadlo opět pro Ricciho, ale nebyl by to takový obklad, jako v roce 2014. Ale to byl jen můj dodatek, jinak s Tvým tvrzením naprosto souhlasím. Rychlost má minimálně jako Vettel. Nemá 4 tituly, ale asi bych si vsadil na to, že by je v těch vozech vedle Webbera získal taky. Takže není důvod, proč by měl brát násobně méně, než Vettel.
2) A podle čeho soudíš, že Russell není zkušený již teď? Koukni se na jeho kariéru. Určitě by se nevyhnul pár kiksům jako LeClerc, ale rychlost má velice dobrou a zkušeností má také na rozdávaní. V jeho případě jde opravdu jen o vypovídající data. Když k tomu budou i výsledky nad očekávání, bude to jedině k dobru.
3) Potenciál pilota je opravdu jeho výkonnost, která je ovšem limitována monopostem, ve kterém jede. Což jsi i výše sám připustil v souvislosti s Williamsem. Jak jinak, než podle dat jsem schopen určit jeho potenciál, když vůz jede bídu? Nechci slovíčkařit, jen čekám na nějakou faktickou odpověď místo stáleho uhýbání.
4) Zkusím ještě poslední reakci. Očividně jsou Tvé znalosti prostředí F1 omezeny na tisková prohlášení, takže to asi nemá cenu. Nehledě na to, jak je špatné auto (případně v jakém je setupu - motorovém, trakčním a aero), tak se dá podle GPS a zvukových stop určit opravdu hodně. Tvá hypotéza vychází z předpokladu, že kolem okruhu sedí parta strejdů se stopkami, další parta u televize a z toho něco luští. Realita je taková, že se sbírají veškerá možná data a porovnávají se, skládají se do ucelené informace, která o lecčem vypovídá. Když zmiňuješ Gaslyho, tak nevědomky přesně narážíš na pointu. Gasly má rychlost, ale je lopata na setup. Dostal Maxův setup a hle, už to jelo. Jenže přišel Hungaroring. Techické tratě vždy byly Maxova doména a data se začala hodně rozcházet. Gasly trochu ztratil půdu pod nohama a sesypal se. Což prokázal i ten podělaný start, protože na startovní rošt přijížděl s tím, že prostě musí před Ferrari, když je tam i Max.
Ad Ricci - bylo tam více faktorů. To porovnání je hodně relativní. Nerad se Vettela zastávám, ale v roce 2014 si vybral mizerný rok, který zdaleka nevypovídal o jeho schopnostech. Být ti dva spolu vedle sebe ve Ferrari, bylo by to hodně těsné. Neříkám, že by to nedopadlo opět pro Ricciho, ale nebyl by to takový obklad, jako v roce 2014. Ale to byl jen můj dodatek, jinak s Tvým tvrzením naprosto souhlasím. Rychlost má minimálně jako Vettel. Nemá 4 tituly, ale asi bych si vsadil na to, že by je v těch vozech vedle Webbera získal taky. Takže není důvod, proč by měl brát násobně méně, než Vettel.
Situs
21:31 07.08.2019 85.70.164.XXX
1) Jak mimo mísu? Já v té větě prostě popisuji že rok je málo.
2) Já data nezpochybňuji, ale neřeknou vše a zkušenosti jsou stejně tak důležité, zejména pro TOP týmy.
3) O potenciálu pilota mluvím co by jeho výkonnost, o tom je přece řeč. Jestli chceš slovíčkařit nech to být.
4) Ricci svůj talent prokázal svým porovnáním s ostatními, na to nepotřebuješ GPS kterým se oháníš. Mě zajímá to GPS o kterém mluvíš a je z něho vše jasné. Týmy často nevědí jak si budou stát v porovnáním s konkurencí na různých tratí a často jsou překvapeni či zklamáni, a ty mi tu budeš psát že o autech toho konkurenti znají tolik že jen z GPS bez porovnání s ostatními jezdci poznají jak dobře jede daný jezdec v autě konkurence? Blouzníš? Bez Verstappena by jsi těžce spekuloval jak moc špatný je Gasly a jak moc auto.
Ricci dostal hodně peněz protože umí, prosadil se a obstál v konkurenci, byl dostupný, ublížili RedBullu, chtěli mít špičkového jezdce, a možná mnoho dalších a dalších věcí
2) Já data nezpochybňuji, ale neřeknou vše a zkušenosti jsou stejně tak důležité, zejména pro TOP týmy.
3) O potenciálu pilota mluvím co by jeho výkonnost, o tom je přece řeč. Jestli chceš slovíčkařit nech to být.
4) Ricci svůj talent prokázal svým porovnáním s ostatními, na to nepotřebuješ GPS kterým se oháníš. Mě zajímá to GPS o kterém mluvíš a je z něho vše jasné. Týmy často nevědí jak si budou stát v porovnáním s konkurencí na různých tratí a často jsou překvapeni či zklamáni, a ty mi tu budeš psát že o autech toho konkurenti znají tolik že jen z GPS bez porovnání s ostatními jezdci poznají jak dobře jede daný jezdec v autě konkurence? Blouzníš? Bez Verstappena by jsi těžce spekuloval jak moc špatný je Gasly a jak moc auto.
Ricci dostal hodně peněz protože umí, prosadil se a obstál v konkurenci, byl dostupný, ublížili RedBullu, chtěli mít špičkového jezdce, a možná mnoho dalších a dalších věcí
jon
21:11 07.08.2019 90.176.154.XXX
Vzhledem k podceňování Nica bych očekával hodně zajímavý kurz. Kdyby ho Alonso dal, možná by si u mě konečně zvedl kredit, který v roce 2008 ztratil.
edit: Respektive až v roce 2009, když se to celé znovu otevřelo, samozřejmě. V roce 2008 jsem si ještě stále říkal, že je to určitě jen shoda okolností, že takovouhle prasárnu by si nikdo nedovolil ...
edit: Respektive až v roce 2009, když se to celé znovu otevřelo, samozřejmě. V roce 2008 jsem si ještě stále říkal, že je to určitě jen shoda okolností, že takovouhle prasárnu by si nikdo nedovolil ...
jon
21:08 07.08.2019 90.176.154.XXX
Já jsem naprosto v pohodě. Celou dobu se alespoň snažím držet tématu, které Ty jsi ohnul někam, aby jsi se vymanil z toho, na co jsem reagoval.
Tak jen pro připomenutí:
"Jenže rok ve Williamsu asi přijde Mercedesu málo, není to zrovna nejlepší pro to určit jak dobrý opravdu je."
Tuhle větu myslíš vážně?
1) Nikde jsem Russella neposazoval do Mercedesu příští rok, to sis někde vsugeroval. Toto je mimo mísu.
2) Shromážděná data jsou pro inženýry daleko více, než jakou barvu má pilot rád a jestli poslouchá Led Zeppelin. Pokud chceš názorný příklad, vzpomeň na Spa 2012. Proběhla tam po kvalifikaci zajímavá aféra, kterou tehdy dokonale zastínil pojančený Grosjean dalšího dne.
3) Potenciál pilota na trati v mistrovské třídě je hodně zavádějící. To se dá určit leda v poháru. Toto je tedy také mimo mísu.
4) Parametry jednotlivých aut jsou možná známější, než se Ti může zdát. Jediné, co falíruje je aerodynamická efektivita/trakce, ale to se dá vcelku přesně určit podle rychlostí v zatáčkách a podle délky brzdné dráhy. Jedná se o obecný odhad, ale stáje jsou schopné si udělat hodně dobrý obrázek o tom, jak na tom pilot je. Proč jinak myslíš, že by Renault vysolil za Ricciho tak nehorázné peníze? (zde je to téma k zajímavé diskuzi, pokud přijdeš s nějakými zajímavými fakty)
Tak jen pro připomenutí:
"Jenže rok ve Williamsu asi přijde Mercedesu málo, není to zrovna nejlepší pro to určit jak dobrý opravdu je."
Tuhle větu myslíš vážně?
1) Nikde jsem Russella neposazoval do Mercedesu příští rok, to sis někde vsugeroval. Toto je mimo mísu.
2) Shromážděná data jsou pro inženýry daleko více, než jakou barvu má pilot rád a jestli poslouchá Led Zeppelin. Pokud chceš názorný příklad, vzpomeň na Spa 2012. Proběhla tam po kvalifikaci zajímavá aféra, kterou tehdy dokonale zastínil pojančený Grosjean dalšího dne.
3) Potenciál pilota na trati v mistrovské třídě je hodně zavádějící. To se dá určit leda v poháru. Toto je tedy také mimo mísu.
4) Parametry jednotlivých aut jsou možná známější, než se Ti může zdát. Jediné, co falíruje je aerodynamická efektivita/trakce, ale to se dá vcelku přesně určit podle rychlostí v zatáčkách a podle délky brzdné dráhy. Jedná se o obecný odhad, ale stáje jsou schopné si udělat hodně dobrý obrázek o tom, jak na tom pilot je. Proč jinak myslíš, že by Renault vysolil za Ricciho tak nehorázné peníze? (zde je to téma k zajímavé diskuzi, pokud přijdeš s nějakými zajímavými fakty)
Situs
20:38 07.08.2019 85.70.164.XXX
Jistě že by ho mohl vzít, nebo si může ještě počkat, je to jeho volba a my nevíme jak přesně smýšlí, tak nevím proč se tváříš jako by jsi to věděl. Já z jeho slov pochopil že Russel je moc mladý a nevyježděný, jestli ty to bereš tak že ho teď zavrhl kvůli datům kde vidí že není tak dobrý tak o tom já mám své pochybnosti., Pro tebe je to možná nesmysl ale nenechám si tu od tebe nabulíkovat něco co není zaručená věc. Dle tvých slov teda Russela neodepíši.
Potenciál pilotů dle mě především vidí na trati v porovnání s ostatními, mě teda data GPS absolutně nestačí k tomu abych třeba porovnal Ricciho v Renaultu s Perezem v RP. Můžeš mi říci co z toho vyčtu když neznám parametry jednotlivých aut? Nevím koho máš mimo mísu ale trochu se zaměř na sebe zda náhodou dneska něco nepřeháníš.
Potenciál pilotů dle mě především vidí na trati v porovnání s ostatními, mě teda data GPS absolutně nestačí k tomu abych třeba porovnal Ricciho v Renaultu s Perezem v RP. Můžeš mi říci co z toho vyčtu když neznám parametry jednotlivých aut? Nevím koho máš mimo mísu ale trochu se zaměř na sebe zda náhodou dneska něco nepřeháníš.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek