DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton to měl včera chuť zabalit ještě před dojetím do cíle

Včerejší ruleta v podobě německé grand prix na deštěm zasaženém Hockenheimu nehrála do karet domácí stáji, Stříbrným šípům. Pokazilo se pro ně doslova vše, co se jen pokazit mohlo a obhájce mistrovského titulu už ani neměl chuť v pošramoceném závodě pokračovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton to měl včera chuť zabalit ještě před dojetím do cíle

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 01.08.2019 16:20 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Včera mě hodně překvapilo jak jezdci ještě na poměrně mokré trati přezouvali z mediálek na slicky. Nejspíše budou ty mediálky hrozné šmejdy, když se jich zbavovali tak brzy.
    Ještě než se Hadráci dostali k žezlu, tak by byl takový přístup jezdců jistým propadem v poli. Mediálky od jiných výrobců totiž byly poměrně slušné i na suché trati. To jak včera jezdci předčasně přezouvali na Slicky by si kdysi nedovolil ani Jenson, který byl v přechodných podmínkách excelentní a právě tyhle podmínky byly snad jeho nejsilnější zbraní.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Část trati byla suchá, takže se každý snažil trefit to správné kolo...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Ferrari dává mokré gumy i když je sucho 12 a tam si na mokré trati Verstappen dovolil nasadit dokonce žluté gumy. Docela extrém.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Když si sjedeš vzorek na osýchající trati, tak máš z jakýchkoliv intermediálek "hrozné šmejdy." Byl tomu tak v minulosti vždy, i za dob Bridgestone, Michelinů či Goodyearů.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Ojeté mediálky se chovaly téměř jako normální slicky a spousta jezdců toho využívala. Teď je jezdci měnili i když měly ještě hodně hluboký vzorek a přitom trať ještě suchá zdaleka nebyla a hrozily další deštíky.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Nikdo s hlubokým vzorkem je v GP Německa neměnil, schválně jsem se na to díval - když tak mi napiš, v kterém kole se ti to u koho nezdálo. Nesmíš se dívat na vnější stranu pneumatiky, ale na tu vnitřní - kvůli odklonu kol, to tě možná zmátlo. S intermediálkama byla celkem spokojenost, horší to bylo s těmi do deště (extreme wet).

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          195.122.220.XXX
          Žádná pneumatika se sjetým vzorkem se nechová jako slicky... Navíc pneu do deště jsou měkčí, takže za normálních podmínek se rychle přehřívají a odchází..

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Hrubý vzorek propadl úplně. A mediálky bych taky v žádném případě nevychvaloval, když se jich jezdci i na mokré trati chtěli co nejdříve zbavit. Ale je docela možné, že asfalt byl natolik hrubý, že i slicky na vodě docela slušně držely, ale to od telky posoudit nedokáži.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Běžně se jezdci snaží mokré gumy chladit v kalužích, ale teď to nedělal snad nikdo, nebo zcela vyjímečně.

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              195.122.220.XXX
              To mi přijde v reakci na můj příspěvek celkem OT... Napsal jsi zkrátka kravinu, sjeté IM nejsou jako slicky... A jestli je ochlazovali nebo ne je jejich věc, rozhodně jsme neviděli všechno... Nebo snad chceš říct, že neví co dělají a chtěl bys jim radit ?

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                OT jsi Ty. Já jsem ani slůvkem nenaznačil, že bych chtěl někomu dávat rady. Pouze porovnávám závodní gumy s Hadrrelli.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  195.122.220.XXX
                  Ok radit nechceš... Takže další možnost je, že chceš naznačit, že se nepřehřívali, protože jsi neviděl nikoho jak si je chladí v kalužích ? Chápu to správně ?

                  Ok, pořád ale sjeté IM nejsou jako slicky, tam bude rozdíl 5+ sec na kolo...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Je tam hodně faktorů. Gumy do deště nebo intermediátky se hodně rychle zahřívají a pokud osychá asfalt, vzorek na nich doslova mizí před očima. Zároveň je takto přehřívající se pneumatika též dost mizerná na jízdní vlastnosti, takže byť je z ní skoro slick, rozdíl v časech na kolo je dramatický.
              Každý pilot má zkušenosti s jízdou na slickách na mokru. V motokárách se to hodně trénuje (samozřejmě ne v závodě), protože jízda za přechodných podmínek může rozhodovat závody. Stačí se podívat do historie. Mistry tohoto oboru byli (ze známých pilotů) např. Ayrton, MSC a Jenson. V aktuálním jezdeckém poli za těchto podmínek umí nadstandardně málokdo, špičkově nikdo. Což letošní Hockenheim ověřil v plné parádě.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama