DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton to měl včera chuť zabalit ještě před dojetím do cíle

Včerejší ruleta v podobě německé grand prix na deštěm zasaženém Hockenheimu nehrála do karet domácí stáji, Stříbrným šípům. Pokazilo se pro ně doslova vše, co se jen pokazit mohlo a obhájce mistrovského titulu už ani neměl chuť v pošramoceném závodě pokračovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton to měl včera chuť zabalit ještě před dojetím do cíle

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 01.08.2019 16:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 29.07.2019 16:07
Na vodě jel opět parádně, konkurovat mu mohl asi… »
» Petr Hloušek (Hlasovali 5 lidé) 29.07.2019 17:54
no to je tedy "závodník", ten jezdit za… »
» Kalty (Hlasovali 4 lidé) 29.07.2019 19:02
Ten jezdit za Ferrari tak už mají tituly »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kakaa

    kakaa

    46.135.18.XXX
    Pri tom pitstopu se jeste meli mechanici srazit hlavama a upadnout na to vymeneny kridlo a zase ho urvat :)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    Ham je skvělý pilot, ale tohle je co popisoval Dennis, jak se mu něco nedaří, hned se vzdá, je tam nechuť dál bojovat .. tohle byl obrovský rozdíl mezi ním a Alonsem a to nepočítám co by Ham dělal, kdyby byl v takové kiri, jak byla Honda co neuměla udělat PJ pro F1

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Je pravda a všímám si to od začátku jeho kariéry, že když se něco total pos*re, tak ten propad výkonnosti je tam až neuvěřitelný... Neříkám, že nemůže mít poškozený vůz, ale i tak bych čekal, že týmy z chvostu pokoří raz dva... No neděje se tomu tak vždy...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.242.XXX
        Ano, takhle se u něj výrazně třeba podepsala sezona 2011, ale i 2010, když ten závodní víkend nešel dobře, tak to prostě jakoby zabalil

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    194.79.55.XXX
    no to je tedy "závodník", ten jezdit za Ferrari, tak už by si to dávno hodil 02

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kalty

      Kalty

      193.165.236.XXX
      Ten jezdit za Ferrari tak už mají tituly

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Tak je doba jaká je že... Převodovka musí vydržet x závodů, motor musí vydžet x závodů...Už delší dobu se divim, že na to jak jsou v F1 všichni pragmatičtí, že se nerozjela vlna odstupování ze závodu z nebodované pozice...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Včera mě hodně překvapilo jak jezdci ještě na poměrně mokré trati přezouvali z mediálek na slicky. Nejspíše budou ty mediálky hrozné šmejdy, když se jich zbavovali tak brzy.
    Ještě než se Hadráci dostali k žezlu, tak by byl takový přístup jezdců jistým propadem v poli. Mediálky od jiných výrobců totiž byly poměrně slušné i na suché trati. To jak včera jezdci předčasně přezouvali na Slicky by si kdysi nedovolil ani Jenson, který byl v přechodných podmínkách excelentní a právě tyhle podmínky byly snad jeho nejsilnější zbraní.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Část trati byla suchá, takže se každý snažil trefit to správné kolo...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Ferrari dává mokré gumy i když je sucho 12 a tam si na mokré trati Verstappen dovolil nasadit dokonce žluté gumy. Docela extrém.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Když si sjedeš vzorek na osýchající trati, tak máš z jakýchkoliv intermediálek "hrozné šmejdy." Byl tomu tak v minulosti vždy, i za dob Bridgestone, Michelinů či Goodyearů.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Ojeté mediálky se chovaly téměř jako normální slicky a spousta jezdců toho využívala. Teď je jezdci měnili i když měly ještě hodně hluboký vzorek a přitom trať ještě suchá zdaleka nebyla a hrozily další deštíky.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Nikdo s hlubokým vzorkem je v GP Německa neměnil, schválně jsem se na to díval - když tak mi napiš, v kterém kole se ti to u koho nezdálo. Nesmíš se dívat na vnější stranu pneumatiky, ale na tu vnitřní - kvůli odklonu kol, to tě možná zmátlo. S intermediálkama byla celkem spokojenost, horší to bylo s těmi do deště (extreme wet).

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Hrubý vzorek propadl úplně. A mediálky bych taky v žádném případě nevychvaloval, když se jich jezdci i na mokré trati chtěli co nejdříve zbavit. Ale je docela možné, že asfalt byl natolik hrubý, že i slicky na vodě docela slušně držely, ale to od telky posoudit nedokáži.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Je tam hodně faktorů. Gumy do deště nebo intermediátky se hodně rychle zahřívají a pokud osychá asfalt, vzorek na nich doslova mizí před očima. Zároveň je takto přehřívající se pneumatika též dost mizerná na jízdní vlastnosti, takže byť je z ní skoro slick, rozdíl v časech na kolo je dramatický.
              Každý pilot má zkušenosti s jízdou na slickách na mokru. V motokárách se to hodně trénuje (samozřejmě ne v závodě), protože jízda za přechodných podmínek může rozhodovat závody. Stačí se podívat do historie. Mistry tohoto oboru byli (ze známých pilotů) např. Ayrton, MSC a Jenson. V aktuálním jezdeckém poli za těchto podmínek umí nadstandardně málokdo, špičkově nikdo. Což letošní Hockenheim ověřil v plné parádě.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          195.122.220.XXX
          Žádná pneumatika se sjetým vzorkem se nechová jako slicky... Navíc pneu do deště jsou měkčí, takže za normálních podmínek se rychle přehřívají a odchází..

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Běžně se jezdci snaží mokré gumy chladit v kalužích, ale teď to nedělal snad nikdo, nebo zcela vyjímečně.

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              195.122.220.XXX
              To mi přijde v reakci na můj příspěvek celkem OT... Napsal jsi zkrátka kravinu, sjeté IM nejsou jako slicky... A jestli je ochlazovali nebo ne je jejich věc, rozhodně jsme neviděli všechno... Nebo snad chceš říct, že neví co dělají a chtěl bys jim radit ?

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                OT jsi Ty. Já jsem ani slůvkem nenaznačil, že bych chtěl někomu dávat rady. Pouze porovnávám závodní gumy s Hadrrelli.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  195.122.220.XXX
                  Ok radit nechceš... Takže další možnost je, že chceš naznačit, že se nepřehřívali, protože jsi neviděl nikoho jak si je chladí v kalužích ? Chápu to správně ?

                  Ok, pořád ale sjeté IM nejsou jako slicky, tam bude rozdíl 5+ sec na kolo...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama