DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull si před Německem věří, Horner k tomu má důvody

Red Bull před víkendovou Velkou cenou Německa věří, že stejně jako naposledy v Silverstone bude moci zasáhnout do boje o pódium a opět porazit Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull si před Německem věří, Horner k tomu má důvody

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 65, poslední 26.07.2019 13:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 9 lidí) 25.07.2019 10:50
Jo. Pravda. Sedminásobný mistr světa v té době… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 25.07.2019 10:29
Hele tohle už jsem zkoušel. Za prostý fakt, že… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 25.07.2019 15:32
2019 a 2020 jsou tři roky? hele, takže WEC a Le… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    185.44.212.XXX
    No ukazuje se ze Honda neni tak neschopna...a Redbull se stale muze opirat o Neweyho.
    Kdyz k tomu pridame Maxe...

    Momentalne je Redbull na vzestupu...zatimco Ferrari stagnuje.

    Mercedes jede svuj sampionat...bohuzel.

    PS: Moc neverim ze se Alonso vrati...F1 ma mladou generaci...on uz sve dny slavy prozil. Byt na to podle me stale ma. .

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • -Tony-

        -Tony-

        193.165.96.XXX
        Miroslav D. alias Rover78 a další z jeho vyblitků, pochopitelně doplněný o řehtajícího se smajlíka ...

        Abych se přidal, tak i já souhlasím s tím, že si Mercedes jede svou vlastní ligu. Respektive jede si přesně tolik, kolik potřebuje a jedno Rakousko na tom nic nezmění ...

        U Mercedesu používají hlavu a moc dobře vědí, kdy ten výkon raději přiškrtit a pošetřit techniku a kdy tomu naopak přitnout. Silverstone byl jasným důkazem toho, co si mohou dovolit. Se všemi si opět pohrávali, viz Hamilton a jeho FL na konci závodu na ojetých pneumatikách! Ty kecy Hornera jsou jen PR pro Verstappena, aby jim náhodou nezdrhnul. Gasly naprosto marný, Verstappen začíná mít zaječí úmysly a tak Honda poslední dva závody točí na maximum a všichni ted´ čekají, kolik toho snese ...

        A to vše je zkresleno tradičním bordelem ve Ferrari, kdy je Red Bull - Honda viděn najednou zcela jinou optikou ...

        + 3 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Hormón

        Hormón

        37.188.166.XXX
        To "kladivo" jede taj nejak pouze ve kvalde a mozna prvni kolo v zavode coz vidime vsichni. Jinak je bohuzel motor z Viry v zavode nejslabsi. Pulku sezony utlumen vykon z duvodu nespolehlivisti a ted kdyz Honda posledni dva zavody u motoru doladila nastaveni, tak Viry znovu nestaci, skoda. Pouze ta Francie tedy mozna za neco stalo a to diky tomu, ze Honda bud nebyla spravne naladena nebo jeli na jistotu prvni zavod s utlumenym vykonem. Uvidime jak ve Viry zaberou v druhe puli sezony. McL letos hodne maknul na aute, to se musi nechat. 01

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        185.44.212.XXX
        No kamo...a jak mi vysvetlis dosavadni letosni zavody?

        To jsem tedy zvedav...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.242.XXX
          On je v jiném světě, když mu ukážeš fakta, tak začne placat úplně mimo téma, výkonnostně je to Ferrari, Mercedes, Renault a Honda pro kvalifikaci a v závodě Mercedes, Ferrari, Renault a Honda, tam ty rozdíly jsou ovšem daleko menší

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    Mercedes má radikálně upravený bočnice a proudění vzduchu okolo nich. Plus nové zprávy hovoří o návratu Alonsa s Ferrari od 2021

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      185.14.233.XXX
      Vždyť mu tou dobou bude 40. Snad od něho neočekáváte nějaký supr výkony?

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.242.XXX
        Věk nehraje roli, pokud se udržuje v sériích a naplno trénuje 03

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr Hloušek

          Petr Hloušek

          185.14.233.XXX
          ve 40 nemůžeš mít stejný postřeh a rychlou reakci jako v 25 ani když se udržuješ a naplno trénuješ, čas opravdu nezastavíš

          + 4 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Hele tohle už jsem zkoušel. Za prostý fakt, že mají sportovci v jistém věku maximum, po kterém výkonnost klesá, jsem dostal 5x mínus. Smiř se s tím, že Alonsova výkonnost neustále poroste a maximálních výsledků dosáhne těsně před smrtí. 12
            Jakékoliv statistiky a odkazy na historii jsou zbytečné. 03

            + 7 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.242.XXX
              Tohle nikde netvrdím, ale Michael ve 41 dokázal dat pódium i PP ne s nejlepším Mercedesem 03

              + 3 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Jo. Pravda. Sedminásobný mistr světa v té době získal za celé 3 sezony jediné podium. Utrpěl ho v tom závodě, ve kterém utrpěl vítězství Alonso. Tedy díky tomu, že před ním vypadli 4 soupeři. Bez toho by byli oba....
                Nehledě k tomu detailu, že před tím závodem bylo v sedmi závodech 7 vítězů. Gumy byly tam nevyspytatelné tak, že Sauber málem vyhrál a Maldonado s Williamsem opravdu ano. A mimochodem, Schumacherův kolega také. A dokonce ho ve všech 3 sezonách porazil. Sedminásobný mistr světa byl 3x za sebou poražen mladým klukem. Jestli tomu říkáš super forma....

                + 9 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  81.19.11.XXX
                  I když jsem tehdy Schumiho formu nesl špatně, pže Rosberg byl o něco lepší, musím s tebou plně souhlasit v tom, že věk nelze zastavit a i takový mistr volantu jako byl Schumi, nedokázal věk zastavit. Na jeho obranu je však nutno říct, že jeho skvělá zpětná vazba dost pomohla postavit Mercedesu vynikající šasi pro sezónu 2014.

                  + 2 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Je fajn vidět, že ikdyž máme značné rozpory v jiných otázkách, dokážeš v tomto souhlasit a nedáš jen mínus za můj nick. 01

                    + 3 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      86.49.242.XXX
                      Asi ti unikl fakt, že Schumi od 06 neseděl v monopostu, měl pauzu 4 sezóny a jinde nejezdil, to není Alonsův případ, ten zničí Vettela ve stejným autě levou zadní

                      + 4 / − 6

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Adi

                        Adi

                        81.19.11.XXX
                        Velmi rád si na to počkám. Myslím, že 3 roky pauza při sporadických účastech v jiných sériích bude pro Alonsa deficit. Schumi byl 4 roky mimo (ok o rok déle), ale nebyl úplně bez mororsportu. Jezdil motorky, motokáry a velmi se udržoval.
                        Když jsme u těch motorek, tak největší fenomén Rossi, 10x mistr světa a jeden z nejlepších jezdců v historii motorek taky již bohužel nestíhá. A to neměl žádnou pauzu. Prostě věk nezastavíš.

                        + 4 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Zatímco Alonso bude mít jen 3 letou pauzu. Tedy ty asi vlastně považuješ Ty pokusy v Indy, kde 4x za kolo pootočí volantem doleva a brzdy mají jen pro případ nouze za dostatečnou náhradu.
                        Věř si čemu chceš. Měl možnost zničit Vettela v 11-ti sezonách. V 10-ti se mu to nepovedlo. 13

                        + 2 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama