DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Bottas překonal chybujícího Hamiltona i rekord. Kde ztrácelo Ferrari a na kolik zastávek se pojede?

SILVERSTONE - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jak si piloti vedli v jednotlivých sektorech okruhu a jakých rychlostí dosahovali? Co z toho můžeme usoudit o jejich formě, kolik jim zbývá pneumatik a jaké strategie můžeme očekávat ve Velké ceně Británie 2019?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Bottas překonal chybujícího Hamiltona i rekord. Kde ztrácelo Ferrari a na kolik zastávek se pojede?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 15.07.2019 16:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 2 lidé) 15.07.2019 07:15
To je v diskusi zase, koukám, odborníků... … »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 15.07.2019 14:46
Díky safety-caru. Z toho 1 ze 17 byl v boxech… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 15.07.2019 16:18
Osobně si to neberu, ale bylo to pod mým článkem,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • tom11

      tom11

      185.99.177.XXX
      navíc bych asi raději končil na červených...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Přesně. Taky nevím, proč mít první a druhý stint stejný, když je auto lehčí. Nějak mi ty jejich predikce nedávají smysl. A pokud jsem si všiml, tak je nevyužívají ani stáje.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel003302

          uzivatel003302

          109.105.39.XXX
          Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            01

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • badys

            badys

            46.13.68.XXX
            Na konec se možná najde někdo, kdo pojede na jeden pistop.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Taky si myslím.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • tom11

                tom11

                185.99.177.XXX
                ... a to jenom proto, že musí použít dvě směsi. 03

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Tak jsme se moc nespletli. 8 ze 17-ti pilotů jelo na jeden pit. 12

                  + 0 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Petr

                    Petr

                    109.81.245.XXX
                    Díky safety-caru. Z toho 1 ze 17 byl v boxech třikrát. To je tedy dost vzdálené blábolu typu: "Nevím, o jakých dvou pitstopech je řeč." Opět jsme tedy v analýze (i díky Pirelli) nespletli. 03

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Nevím, proč to bereš osobně. Tu větu jsem nenapsal.
                      Napsali jsme, že se nejspíš najde někdo, kdo na jeden pit pojede. 4 z těch 8-mi měnilo gumy až při SC, takže by stejně na jeden pit jeli. U zbývajících 4 je to otázka, ale ti tři s tvrdými je asi nasadili záměrně a jen u Albona je předpoklad, že by dal výměnu navíc.
                      Kritika není na redakci, ale predikce Pirelli jsou prostě často mimo. Viz údajně nejvýhodnější variantu č-č-b nezvolil vůbec nikdo. Druhou nejvýhodnější ž-č-b také nikdo, stejně jako třetí. Promiň, ale červenou jako druhou sadu nenasadil vůbec nikdo ani před vyjetím SC, což vylučuje použití všech 3 variant. U těch, co měnili až ve 20-tém kole by byla pravděpodobnost 2 zastávek ještě menší.

                      + 0 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Petr

                        Petr

                        78.157.160.XXX
                        Osobně si to neberu, ale bylo to pod mým článkem, tak jsem zareagoval na ty zbytečné posměšky jak je Pirelli mimo. Nikde ti ani ten výrok nepřisuzuji, ale asi bys s ním docela sympatizoval. Řešil jsem teď spíše počet zastávek než které pneumatiky kdy kdo zvolí, a v tom se nemýlili - většina týmů tohle plánovala.
                        Často to je na hraně mezi 1- a 2-zastávkou, a ta 4 kola za SC tentokrát dost pomohla. Pokud je výhodnější 2-zastávková strategie, tak je normální, že týmy strategie mezi piloty rozdělují - takže se klidně mohlo stát, že by jednou do boxů zamířilo 10 jezdců a Pirelli by mělo pravdu. Pokud je výhodnější jednozastávková, tak se v boxech dvakrát neobjevuje téměř nikdo - pokud nemá nějaké problémy.
                        Pominu teď to, že v neděli pneumatiky držely lépe než v pátek a v sobotu. A jak je po bitvě každý generálem. K dispozici máme spoustu informací o pneumatikách a strategiích i z jiných stran, např. přímo od FOM, ale můžu ti říct, že čísla od Pirelli jsou vždy nejblíže následné realitě.
                        Hezký den!

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Napsal jsem co jsem napsal. Zpochybnil jsem u třízastávkové strategie tvrdé gumy a čekal jsem, že se "někdo" najde, kdo pojede na jednu.
                          Co se týká počtu zastávek, asi 7 pilotů by jelo stejně na 1.Těžko by jeli na 2 s tím, že druhou sadu by měli tvrdou. Ti co přezouvali za SC by jeli tutově na jednu. Těžko by jeli první stint 20 kol, aby pak závěrečných 32 rozdělili na 2 části, ještě s tvrdou směsí. Směsi netrefili vůbec. Ani jeden z 20-ti jejich 3 nejlepší volby nepoužil. Ale chápu, nový asfalt je neznámá veličina, stane se.
                          Pokud jde o minulost, nechce se mi hledat všechny závody. Tak jsem si našel statistiku z Rakouska.
                          Počet zastávek trefili. Až na 2 jeli jeden pitstop, což dnes není nijak šokující. Pokud jde o směsi, tak taky. Ona taky žádná jiná reálná varianta nebyla. Bílá musí být, tak jen s kombinací červené nebo žluté.
                          Pokud jde o čas výměn, netrefili se vůbec. Žlutou měli měnit mezi 14-20 kolem. Jediný se vešel poslední Kubica v 19 kole. Zbytek měnil mezi 21-35 kolem (Sainz 41). Červená se měla měnit mezi 12-16 kolem, tentokrát žádná trefa (21-25, jen Magnussen 11).
                          Promiň, ale moc úspěšní mi v tom fakt nepřipadají, ikdyž chápu, že do toho mluví strategie a jejich výpočet nejvhodnější se nemusí trefit do aktuálního dění na okruhu. 03

                          + 0 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              Je to více než pravděpodobné. 21

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama