DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Bottas překonal chybujícího Hamiltona i rekord. Kde ztrácelo Ferrari a na kolik zastávek se pojede?

SILVERSTONE - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jak si piloti vedli v jednotlivých sektorech okruhu a jakých rychlostí dosahovali? Co z toho můžeme usoudit o jejich formě, kolik jim zbývá pneumatik a jaké strategie můžeme očekávat ve Velké ceně Británie 2019?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Bottas překonal chybujícího Hamiltona i rekord. Kde ztrácelo Ferrari a na kolik zastávek se pojede?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 15.07.2019 16:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 2 lidé) 15.07.2019 07:15
To je v diskusi zase, koukám, odborníků... … »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 15.07.2019 14:46
Díky safety-caru. Z toho 1 ze 17 byl v boxech… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 15.07.2019 16:18
Osobně si to neberu, ale bylo to pod mým článkem,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Napsal jsem co jsem napsal. Zpochybnil jsem u třízastávkové strategie tvrdé gumy a čekal jsem, že se "někdo" najde, kdo pojede na jednu.
Co se týká počtu zastávek, asi 7 pilotů by jelo stejně na 1.Těžko by jeli na 2 s tím, že druhou sadu by měli tvrdou. Ti co přezouvali za SC by jeli tutově na jednu. Těžko by jeli první stint 20 kol, aby pak závěrečných 32 rozdělili na 2 části, ještě s tvrdou směsí. Směsi netrefili vůbec. Ani jeden z 20-ti jejich 3 nejlepší volby nepoužil. Ale chápu, nový asfalt je neznámá veličina, stane se.
Pokud jde o minulost, nechce se mi hledat všechny závody. Tak jsem si našel statistiku z Rakouska.
Počet zastávek trefili. Až na 2 jeli jeden pitstop, což dnes není nijak šokující. Pokud jde o směsi, tak taky. Ona taky žádná jiná reálná varianta nebyla. Bílá musí být, tak jen s kombinací červené nebo žluté.
Pokud jde o čas výměn, netrefili se vůbec. Žlutou měli měnit mezi 14-20 kolem. Jediný se vešel poslední Kubica v 19 kole. Zbytek měnil mezi 21-35 kolem (Sainz 41). Červená se měla měnit mezi 12-16 kolem, tentokrát žádná trefa (21-25, jen Magnussen 11).
Promiň, ale moc úspěšní mi v tom fakt nepřipadají, ikdyž chápu, že do toho mluví strategie a jejich výpočet nejvhodnější se nemusí trefit do aktuálního dění na okruhu. 03

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Osobně si to neberu, ale bylo to pod mým článkem, tak jsem zareagoval na ty zbytečné posměšky jak je Pirelli mimo. Nikde ti ani ten výrok nepřisuzuji, ale asi bys s ním docela sympatizoval. Řešil jsem teď spíše počet zastávek než které pneumatiky kdy kdo zvolí, a v tom se nemýlili - většina týmů tohle plánovala.
Často to je na hraně mezi 1- a 2-zastávkou, a ta 4 kola za SC tentokrát dost pomohla. Pokud je výhodnější 2-zastávková strategie, tak je normální, že týmy strategie mezi piloty rozdělují - takže se klidně mohlo stát, že by jednou do boxů zamířilo 10 jezdců a Pirelli by mělo pravdu. Pokud je výhodnější jednozastávková, tak se v boxech dvakrát neobjevuje téměř nikdo - pokud nemá nějaké problémy.
Pominu teď to, že v neděli pneumatiky držely lépe než v pátek a v sobotu. A jak je po bitvě každý generálem. K dispozici máme spoustu informací o pneumatikách a strategiích i z jiných stran, např. přímo od FOM, ale můžu ti říct, že čísla od Pirelli jsou vždy nejblíže následné realitě.
Hezký den!

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nevím, proč to bereš osobně. Tu větu jsem nenapsal.
Napsali jsme, že se nejspíš najde někdo, kdo na jeden pit pojede. 4 z těch 8-mi měnilo gumy až při SC, takže by stejně na jeden pit jeli. U zbývajících 4 je to otázka, ale ti tři s tvrdými je asi nasadili záměrně a jen u Albona je předpoklad, že by dal výměnu navíc.
Kritika není na redakci, ale predikce Pirelli jsou prostě často mimo. Viz údajně nejvýhodnější variantu č-č-b nezvolil vůbec nikdo. Druhou nejvýhodnější ž-č-b také nikdo, stejně jako třetí. Promiň, ale červenou jako druhou sadu nenasadil vůbec nikdo ani před vyjetím SC, což vylučuje použití všech 3 variant. U těch, co měnili až ve 20-tém kole by byla pravděpodobnost 2 zastávek ještě menší.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Díky safety-caru. Z toho 1 ze 17 byl v boxech třikrát. To je tedy dost vzdálené blábolu typu: "Nevím, o jakých dvou pitstopech je řeč." Opět jsme tedy v analýze (i díky Pirelli) nespletli. 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak jsme se moc nespletli. 8 ze 17-ti pilotů jelo na jeden pit. 12

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
To je v diskusi zase, koukám, odborníků... Nechcete Pirelli poradit? 04

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
11 01 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
S takovou si moc nepomůže ani Binotto.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
To prohlášení před závodem teď působí jako pěst do rozkroku 18 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ferrari ho prý nadále upřednostňuje, takže myslím že RedBull je nakonec dá i v PK 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Stoprocentní pravda. 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Leclerc už jen pouhé tři bodíky za Vettelem. Binotto by měl přehodnotit svůj názor na týmovku. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Někdy je těžké být fanda Vettela. 09

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Tak počkáme na potvrzení Alonsova návratu k Ferrari no ... no McLaren dnes mohl mít 6 a 7 místo.. zbytečně ztrácejí body

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ano, hlavně Norris smolař dne. Naštěstí McLaren moc neztratil a Sainzovi to zase hodně pomohlo. Vettel, tam kde jsem si užíval boje Leclerc Verstappen, tam Vettel buď jen prohrál s Gaslym nebo sejmul Verstappena. Neumí v poli a umět nebude.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Proč? Leclerc udělal pro Ferrari maximu, Vettel jen kazí Ferrari výsledky pátou sezonu 21

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Doufám, že slzy štěstí. 19
Německá hymna za Mercedes stačí. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Dneska nebudou srdíčka 18

Dneska budou slzy 09

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Nepřidal jsi srdíčka. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Ano, až na to zahoezní Bottase a potopení Norise to byl super závod .. Vettel potvrzuje, že na to nemá

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama