DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Bottas překonal chybujícího Hamiltona i rekord. Kde ztrácelo Ferrari a na kolik zastávek se pojede?
SILVERSTONE - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jak si piloti vedli v jednotlivých sektorech okruhu a jakých rychlostí dosahovali? Co z toho můžeme usoudit o jejich formě, kolik jim zbývá pneumatik a jaké strategie můžeme očekávat ve Velké ceně Británie 2019?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Bottas překonal chybujícího Hamiltona i rekord. Kde ztrácelo Ferrari a na kolik zastávek se pojede?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
16:54 15.07.2019 185.149.130.XXX
Napsal jsem co jsem napsal. Zpochybnil jsem u třízastávkové strategie tvrdé gumy a čekal jsem, že se "někdo" najde, kdo pojede na jednu.
Co se týká počtu zastávek, asi 7 pilotů by jelo stejně na 1.Těžko by jeli na 2 s tím, že druhou sadu by měli tvrdou. Ti co přezouvali za SC by jeli tutově na jednu. Těžko by jeli první stint 20 kol, aby pak závěrečných 32 rozdělili na 2 části, ještě s tvrdou směsí. Směsi netrefili vůbec. Ani jeden z 20-ti jejich 3 nejlepší volby nepoužil. Ale chápu, nový asfalt je neznámá veličina, stane se.
Pokud jde o minulost, nechce se mi hledat všechny závody. Tak jsem si našel statistiku z Rakouska.
Počet zastávek trefili. Až na 2 jeli jeden pitstop, což dnes není nijak šokující. Pokud jde o směsi, tak taky. Ona taky žádná jiná reálná varianta nebyla. Bílá musí být, tak jen s kombinací červené nebo žluté.
Pokud jde o čas výměn, netrefili se vůbec. Žlutou měli měnit mezi 14-20 kolem. Jediný se vešel poslední Kubica v 19 kole. Zbytek měnil mezi 21-35 kolem (Sainz 41). Červená se měla měnit mezi 12-16 kolem, tentokrát žádná trefa (21-25, jen Magnussen 11).
Promiň, ale moc úspěšní mi v tom fakt nepřipadají, ikdyž chápu, že do toho mluví strategie a jejich výpočet nejvhodnější se nemusí trefit do aktuálního dění na okruhu.
Co se týká počtu zastávek, asi 7 pilotů by jelo stejně na 1.Těžko by jeli na 2 s tím, že druhou sadu by měli tvrdou. Ti co přezouvali za SC by jeli tutově na jednu. Těžko by jeli první stint 20 kol, aby pak závěrečných 32 rozdělili na 2 části, ještě s tvrdou směsí. Směsi netrefili vůbec. Ani jeden z 20-ti jejich 3 nejlepší volby nepoužil. Ale chápu, nový asfalt je neznámá veličina, stane se.
Pokud jde o minulost, nechce se mi hledat všechny závody. Tak jsem si našel statistiku z Rakouska.
Počet zastávek trefili. Až na 2 jeli jeden pitstop, což dnes není nijak šokující. Pokud jde o směsi, tak taky. Ona taky žádná jiná reálná varianta nebyla. Bílá musí být, tak jen s kombinací červené nebo žluté.
Pokud jde o čas výměn, netrefili se vůbec. Žlutou měli měnit mezi 14-20 kolem. Jediný se vešel poslední Kubica v 19 kole. Zbytek měnil mezi 21-35 kolem (Sainz 41). Červená se měla měnit mezi 12-16 kolem, tentokrát žádná trefa (21-25, jen Magnussen 11).
Promiň, ale moc úspěšní mi v tom fakt nepřipadají, ikdyž chápu, že do toho mluví strategie a jejich výpočet nejvhodnější se nemusí trefit do aktuálního dění na okruhu.
Petr
16:18 15.07.2019 78.157.160.XXX
Osobně si to neberu, ale bylo to pod mým článkem, tak jsem zareagoval na ty zbytečné posměšky jak je Pirelli mimo. Nikde ti ani ten výrok nepřisuzuji, ale asi bys s ním docela sympatizoval. Řešil jsem teď spíše počet zastávek než které pneumatiky kdy kdo zvolí, a v tom se nemýlili - většina týmů tohle plánovala.
Často to je na hraně mezi 1- a 2-zastávkou, a ta 4 kola za SC tentokrát dost pomohla. Pokud je výhodnější 2-zastávková strategie, tak je normální, že týmy strategie mezi piloty rozdělují - takže se klidně mohlo stát, že by jednou do boxů zamířilo 10 jezdců a Pirelli by mělo pravdu. Pokud je výhodnější jednozastávková, tak se v boxech dvakrát neobjevuje téměř nikdo - pokud nemá nějaké problémy.
Pominu teď to, že v neděli pneumatiky držely lépe než v pátek a v sobotu. A jak je po bitvě každý generálem. K dispozici máme spoustu informací o pneumatikách a strategiích i z jiných stran, např. přímo od FOM, ale můžu ti říct, že čísla od Pirelli jsou vždy nejblíže následné realitě.
Hezký den!
Často to je na hraně mezi 1- a 2-zastávkou, a ta 4 kola za SC tentokrát dost pomohla. Pokud je výhodnější 2-zastávková strategie, tak je normální, že týmy strategie mezi piloty rozdělují - takže se klidně mohlo stát, že by jednou do boxů zamířilo 10 jezdců a Pirelli by mělo pravdu. Pokud je výhodnější jednozastávková, tak se v boxech dvakrát neobjevuje téměř nikdo - pokud nemá nějaké problémy.
Pominu teď to, že v neděli pneumatiky držely lépe než v pátek a v sobotu. A jak je po bitvě každý generálem. K dispozici máme spoustu informací o pneumatikách a strategiích i z jiných stran, např. přímo od FOM, ale můžu ti říct, že čísla od Pirelli jsou vždy nejblíže následné realitě.
Hezký den!
Mike17
15:10 15.07.2019 185.149.130.XXX
Nevím, proč to bereš osobně. Tu větu jsem nenapsal.
Napsali jsme, že se nejspíš najde někdo, kdo na jeden pit pojede. 4 z těch 8-mi měnilo gumy až při SC, takže by stejně na jeden pit jeli. U zbývajících 4 je to otázka, ale ti tři s tvrdými je asi nasadili záměrně a jen u Albona je předpoklad, že by dal výměnu navíc.
Kritika není na redakci, ale predikce Pirelli jsou prostě často mimo. Viz údajně nejvýhodnější variantu č-č-b nezvolil vůbec nikdo. Druhou nejvýhodnější ž-č-b také nikdo, stejně jako třetí. Promiň, ale červenou jako druhou sadu nenasadil vůbec nikdo ani před vyjetím SC, což vylučuje použití všech 3 variant. U těch, co měnili až ve 20-tém kole by byla pravděpodobnost 2 zastávek ještě menší.
Napsali jsme, že se nejspíš najde někdo, kdo na jeden pit pojede. 4 z těch 8-mi měnilo gumy až při SC, takže by stejně na jeden pit jeli. U zbývajících 4 je to otázka, ale ti tři s tvrdými je asi nasadili záměrně a jen u Albona je předpoklad, že by dal výměnu navíc.
Kritika není na redakci, ale predikce Pirelli jsou prostě často mimo. Viz údajně nejvýhodnější variantu č-č-b nezvolil vůbec nikdo. Druhou nejvýhodnější ž-č-b také nikdo, stejně jako třetí. Promiň, ale červenou jako druhou sadu nenasadil vůbec nikdo ani před vyjetím SC, což vylučuje použití všech 3 variant. U těch, co měnili až ve 20-tém kole by byla pravděpodobnost 2 zastávek ještě menší.
Situs
16:48 14.07.2019 85.70.164.XXX
Ano, hlavně Norris smolař dne. Naštěstí McLaren moc neztratil a Sainzovi to zase hodně pomohlo. Vettel, tam kde jsem si užíval boje Leclerc Verstappen, tam Vettel buď jen prohrál s Gaslym nebo sejmul Verstappena. Neumí v poli a umět nebude.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek