DISKUZE K ČLÁNKU Komisaři trestají Ricciarda hned dvakrát, dodatečně se mění pořadí
PAUL RICARD - Komisaři se po závodu rozhodli potrestat Daniela Ricciarda přičtením dvakrát pěti sekund k jeho času za výjezd mimo trať při předjíždění Landa Norrise a Kimiho Räikkönena. Jak to ovlivnilo výsledné pořadí?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Komisaři trestají Ricciarda hned dvakrát, dodatečně se mění pořadí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
08:29 24.06.2019 85.70.164.XXXTo s Norrisem se může stát, nedobrzdil a nestačila mu trať. Je to smolné a hodně na hraně. To s Kimim byla hloupost, muselo mu být hned jasné že mimo trať se nepředjíždí a vybral si špatně levou stranu kterou ale Kimi defensivně obsadil až ke kraji. Tam je penalizace zcela neoddiskutovatelná.
Samo Francie je strašná trať. Namalované vyasfaltované letiště bez charisma. Přirozené ohraničení tratě by měl být základ ke kterému by se měla F1 vrátit. Bezpečnost je obrovská, hlavně s tou klecí, jestli by to mělo něco přinést tak návrat ke štěrku který často není milosrdný. O tenhle asfalt fakt nikdo z diváků nestojí.-
-
tom11
12:42 24.06.2019 77.48.94.XXXje to hrozná trať, ale ani ne tak svým profilem, jako tím, že je jenom nakreslená. kdyby byly kolem klasické obrubníky, štěrkové a travnaté pásy a za nimi ne zcela daleko svodidla, byla by to docela dobrá trať. a kdyby tam bylo ještě nějaké to převýšení, byla by to podle mě dokonce výborná trať.
-
-
-
achmed-cz
23:02 23.06.2019 109.183.45.XXXna jednu stranu to chápu - když minule potrestali Vettela, museli Ricciho potrestat taky. Navíc u Ricciho není moc pochybností, že to udělal vědomě a úmyslně.
Ale tentokrát (ač se mi to nestává často) souhlasím s Richterem - být tam tráva nebo kačírek, tak by to Ricci prostě neudělal. Pokud něco nese vinu, tak tahle debilní trať,-
-
-
shazec
13:11 24.06.2019 89.203.142.XXXTo je samozřejmě hezký, že kdyby byl kačírek tak tam nepojede vůbec a já jsem všema deseti pro, aby se kačírek vrátil pokud možno všude. Nicméně závodní jezdec by měl především respektovat vymezenou trať a nejezdit si jak se mu zlíbí jen protože to jde (viz třeba Peréz po startu, kterej si to střihnul okolo)
-
-
-
-
tom11
21:09 23.06.2019 185.99.177.XXXv kontextu věcí minulých jednoznačně správné rozhodnutí.
Ricieho vyjádření je ukázkou, jak se k rozhodnutí komisařů staví chlap . hlavně mu i věřím, že příště do toho půjde opět naplno a to je dobře.
a ještě jedna poznámka, tentokrát k okruhu - tady je vidět, jak je to špatně, když jsou kolem trati širokánské asfaltové únikové zóny. být tam obrubníky a štěrk, nebyl by důvod, aby komisaři vůbec museli o čemkoli rozhodovat - Ricie by prostě vyjetím z trati výhodu získat nemohl. určitě se tu teď vyrojí odpovědi, že by tam mohl ztratit kontrolu nad vozem - stejně jako se to stalo Sebovi minule - a návrat na trať by mohl být ještě nebezpečnější. je to pravda, ale každý plně zodpovídá za svoji jízdu a pokud vlastní vinou ztratí kontrolu nad svým vozem, nemůže z toho mít výhodu a pokud ji získá, má přijít trest.-
juras
21:37 23.06.2019 90.177.218.XXXNo nevim...mozna takovyhle zavodeni prestane Riccirda treba bavit.
Uprimne receno...na co si fanousci v soucasne dobe nejvic stezuji? Na to ze sledujeme nudne zavody.
A co se (marne) snazi organizatori docilit? Lepsiho zavodeni, souboju a predjizdeni...to chteji v prvni rade fanousci videt.
Takze to soucasne rozhodovani jde vlastne proti tomu.
Bohuzel se tresta podle pravidel...kde se nejspis pozapomelo na skutecnost ze za danych technickych reguli je stale ( i s DRS) predjizdeni slozite.-
tom11
21:48 23.06.2019 185.99.177.XXXto všechno je sice pravda, ale jsou tu nějaká pravidla a konečně se začala dodržovat. to je podle mě správně. jestli jsou správná, či nikoliv je věcí zcela jinou. třeba si z toho tvůrci pravidel pro roky příští vezmou ponaučení a povolí předjíždění mimo trať . no, to asi ne, že ano. ale tohle by přeci dostatečně vyřešilo, kdyby limity tratě nebyly jenom čáry na široširém asfaltu...-
juras
17:52 24.06.2019 90.177.218.XXXTak ono by stacilo upravit radne zavodni okruhy...proc vlastne byl Ricciardo pri predjizdeni Kimiho mimo trat? Proto ze tam nekdo nacmaral bilou caru?
Rekneme to takhle...nemusi ani menit ty asfaltove unikove zony...staci obrubniky na ktere nebude tak jednoduche vjet ve velke rychlosti. Kazdej kdo na ne najede neco ocese...a je to.
Tim jak ted rikate...konecne mame pravidla...je dobre ze se konecne dodrzuji...nemate uplne pravdu...jestlize jsou pravidla a potazmo zavodni okruhy spatne nastavene...je to na pytel.
Ted nebrecte az se budou piloti vozit ve vlacku...nestezujte si.
Misto toho aby se omezilo ucelove blokovani ala Verstappen (ktery mimochodem letos jezdi paradoxne slusne), tak se tresta za veci ktere vzdycky k zavodeni patrily.
Jenze dneska si staci pobrecet behem kvalifikace do radia...a uz se presetruje i prdnuti...na druhou stranu kdyz nekdo zjevne nekoho ohrozi...a je to zrovna sampion...netresta se.
Chapu ze komisari jsou jen lidi...ale k lidskosti patri nejen to ze nekdo udela chybne rozhodnuti...ale ze to umi i dodatecne priznat.
Ale chapu ze toho chci moc...dnesni svet se v pr.el obraci...
-
-
-
-
Kaša
21:06 23.06.2019 194.228.79.XXXKdyž jsem si pustil ještě párkrát záznam Ricci x Lando x Kimi x Hulk, tak s Landem je to jasná penále, ale s Kimim je to na hraně ... on se Ricci nachvilku ocitne všema čtyřma kola mimo trať, ale když dokončuje ten manévr na Kimiho, tak už je zase vpohodě na trati vedle Kimiho. Taky na rovince je to pro mně jiná soutiace než v zatáčce, protože si tím že vyjel mimo bílé čáry vlastně o nic nepolepšil. -
Kaša
19:53 23.06.2019 194.228.79.XXXPřísné, ale správné rozhodnutí. Stejně jako minule u Vettela.
Ricci se dostal celým vozem mimo trať (mimo bílé čáry) a pak při návratu na trať vytlačil Landa z trati. Nejvíc tím ztratil stejně Lando, protože kvůli tomu zratil pozice i oproti Hulkovi a Kimimu.
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek