DISKUZE K ČLÁNKU "Piloti, kteří volají po nižším přítlaku, s těmito auty neumí jezdit," říká Magnussen

Ve Formuli 1 se občas i mezi piloty objevují hlasy, že by bylo lepší a bezpečnější, kdyby monoposty měly méně přítlaku. Kevin Magnussen s tím ale rozhodně nesouhlasí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Piloti, kteří volají po nižším přítlaku, s těmito auty neumí jezdit," říká Magnussen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 20.06.2019 02:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 19.06.2019 08:53
Volba fotek není náhodná 03 »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 19.06.2019 10:11
Kdy naposledy jezdily formule driftem? To už je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

85.239.64.XXX
Jako bych slyšel "druhého" Vettela,.. 12 12 12 12 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Jistě, před ERSem, KERSem, před tím, než F1 měli pneu a prasta létala že ano? 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

37.188.134.XXX
Tak natvrdo je to už hodně dlouho, ale jízdu nadoraz jsme mohli vídat v době před ERSem než vozy ztěžkly a přišly sjačkoídní gumy a omezené množství paliva.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Tak jezdci Haasu neumí jezdit s více generacemi monopostů, takže není divu, že tohle prohlásí

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak výměny 3 motorů u RB a TR potvrzeny Tojoharu Tanabem. Výkon to prý ale moc nezvedne, to prý až v Monze. takže budou testovat a ladit na trati aby ta 4tá specifikace byla spolehlivá a něco si předzkoušeli. Asi hlavně turba od IHI. Kvjat dostane už pentli a Albon asi bude testovat co ten motor druhé specifikace vydrží, respektive asi chtějí tu starou specifikaci motoru porovnat s novou na trati. Vypadá to že motorů bude letos Honda potřebovat opět hodně. Osmý závod třetí motor.Holt chtějí rychle posouvat, tak to dělají takto. V zasadě je divné že ostatní to zvládnou v továrně a Honda musí na trať a jít na to postupně. Ale co už, důležitý bude, jak to posunou v tý Monze. Ale tam opět budou upgradovat i ostatní....mají časovou ztrátu ve vývoji.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Kdy naposledy jezdily formule driftem? To už je těžká historie.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

37.188.134.XXX
Maximální přítlak je k hounu. To rovnou můžou závodit tramvaje. Vůz má být lehký, obratný a hbitý jako atlet. Krásné závodění udělá spíše vůz s nižším přítlakem, který dovolí jet v driftu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Tak ono takhle, nízkej přítlak má taky svoje kouzlo, ale F1 je královna motorsportu a proto musí být nejrychlejší a nejúžasnější a to by s nízkým přítlakem nebylo.
Ale úplně si nejsem jistý tím, že se povede najít shoda na řešení, které bude dobré pro souboje.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Dobrej Magnussenův náběh na vidle. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Volba fotek není náhodná 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ono v kontextu celého posledního závodu kdy prohlásil že je to nejhorší zkušenost s autem vůbec je to docela sranda 12 Ale chápu pointu, prostě je to jako všude, každý lobuje jen za to své (stejně jako teď Magnussen). Osobně si myslím že F1 by měla jít cestou maximálního přítlaku, ale s eliminací přítlaku který nejvíce škodí předjíždění. Zda se jim to povede je otázka, v každém případě doufám že od roku 2021 bude umělý prvek zvaný DRS minulostí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Ta titulní fotka je vzhledem k obsahu článku celkem vtipná 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama