DISKUZE K ČLÁNKU Komisaři o Vettelově penalizaci v Kanadě - fanouška Ferrari Pirra mrzí obzvlášť jedna věc
Emanuele Pirro usedl během víkendu v Kanadě jako zástupce jezdců mezi komisaře FIA. Během závodu také on rozhodoval o kontroverzní penalizaci Sebastiana Vettela, jenž byl ve výsledcích dodatečně odsunut za Lewise Hamiltona.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Komisaři o Vettelově penalizaci v Kanadě - fanouška Ferrari Pirra mrzí obzvlášť jedna věc
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
spinelesssheep
23:14 16.06.2019 85.70.184.XXX
Já jim to taky přál. Na podiu by bylo daleko veseleji, 8 titul a 7 LeMans. Krutý závěr, ale k těmhle závodům to patří no.
Mansell_fan
22:52 16.06.2019 37.188.182.XXX
Ono to vypadá hrozně jednoduše, ta Sebova chyba, ale doporučuju vyčerpávající rozbor GP Kanady od jistého Alexe Brunettiho (chce to tedy umět trochu italsky ). Je to totální novinařina, u které si člověk uvědomí jak my, gaučáci, víme o průběhu závodu absolutní prd. Jde o to že Brunetti měl k dispozici záznamy všech kamer, kompletní celozávodní záznamy radiové komunikace prvních tří jezdců a taky celozávodní onboardy prvních tří (Vettela, Hamiltona a Leclerca). A pozor, ten pán nezpochybňuje Sebovu penalizaci, jak by se podle jeho národnosti mohlo zdát, jenom jí a také Vettelovo chování po závodě dává do zajímavých konsekvencí. Potom co jsem to s použitím překladače po dvou hodinách přelouskal mohu říct, že Seb jel v tom závodě na hranici možností a potom co během těch 70 kol ze sebe a z auta vymáčkl je jeho frustrace a zklamání po projetí cílem naprosto pochopitelná.
Odkaz na rozbor je dohledatelný na Brunettiho tweeteru pod titulem LAST CAR IS ON THE GRID.
Odkaz na rozbor je dohledatelný na Brunettiho tweeteru pod titulem LAST CAR IS ON THE GRID.
HellHogr
22:21 16.06.2019 86.49.242.XXX
Alonso titul WEC 2x Le Mans výhra, Daytona i Sebring - WEC trojkoruna - naprostá pecka, tohle jsem si užil, ještě to Indy by to chtělo, ALonso dál ukazuje těm pochybovačům jaký to je pilot, mezitím Vettel nedokáže odolat menšímu tlaku Hamiltona, co by ho stejně nedokázal dát na rovince a to prej Vettel byl lepší pilot, dobrej vtip
Situs
21:10 16.06.2019 85.70.164.XXX
Není špatný za rok svůj úspěch dvojnásobného šampiona F1 rozšířit o šampionát WEC, dvojnásobné vítězství LeMans a vítězství Rolex 24 Gratulace. Jinak dnes LeMans ukázala jak umí být k někomu krutá, docela mě to za ně bolelo. Osmička zvolila taktiku jízdy na jistotu a brát titul, nakonec berou vše. Trochu mě mrzelo že se o titulu nerozhodlo už minule, tady by si to mohli suprově rozdat
spinelesssheep
20:45 16.06.2019 85.70.184.XXX
Za co? Já se jen díval. Posádka #7 měla vyhrát, nakonec byla rychlejší, ale takhle to ve vytrvalostních závodech občas je. Nakadžima před třema lety by mohl vyprávět - Toyota mu chcípla kolo před koncem na cílové rovince a vyhrálo Porsche.
spinelesssheep
20:24 16.06.2019 85.70.184.XXX
Samotné LeMans nakonec rozhodne kdo vyhraje závod. Osmička si jela pro titul a spadlo tam jako bonus druhé LeMans.
spinelesssheep
20:18 16.06.2019 85.70.184.XXX
Někdo se dostane za sezonu dvakrát pod tlak Hamiltona a dvakrát to zbabrá a někdo za sezonu jede 2x LeMans a oba závody vyhraje bez chybičky.
Nevěděl jsem jak to navlíknout na tenhle článek, ale mám za dnešek radost. :D Teď ještě vyhrát 2x Indy 500 a bude to dokonce double triple crown.
Nevěděl jsem jak to navlíknout na tenhle článek, ale mám za dnešek radost. :D Teď ještě vyhrát 2x Indy 500 a bude to dokonce double triple crown.
Pikaso
20:10 16.06.2019 194.228.68.XXX
Já trochu nechápu ani ten název článku. Na penaltě nevidím nic kontroverzního. Snad jenom její výši. 5 s je směšně málo, ale toto rozhodnutí v probíhající sezoně chápu. O trestu se však nedá podle mého názoru vůbec pochybovat. Jasné provinění proti pravidlům a není co řešit.
Další řeči o rozhodnutí mimo trať jsou opět trapné. Jak to, že se nerozhodlo na trati ??? SV pod tlakem ze strany LH nezvládl jednu zatáčku, vyjel mimo trať, tím si 1. zkrátil a neprojel trať tak jak má (první porušení pravidel) a navíc se nebezpečně vrátil na trať a ohrozil soupeře(druhé porušení pravidel. Nechápu tedy rozporování zda trest ano nebo ne.
Další věc porušení pravidel po závodě a netrestání. Zase špatně. Nedal bych SV trest ovlivňující další závod, ale dal bych mu minimálně finanční trest, nebo podmínku.
Za další, osobně nechápu vyjádření profíků, kteří tu práci dělali a nesmyslně vytvářejí ovzduší dvojího názoru. Prostě SV 2krát v závodě porušil pravidla a trest byl vlastně ještě dost mírný.
No a v neposlední řadě, kdyby u F v posledních dvou kolech nezadrželi CHL, byl by milý SV dokonce třetí a ne jenom druhý.
Hloupé ospravedlňování, hloupého chování je to co vytváří dva možné pohledy na věc, ale ty ve skutečnosti prostě nejsou.
Další řeči o rozhodnutí mimo trať jsou opět trapné. Jak to, že se nerozhodlo na trati ??? SV pod tlakem ze strany LH nezvládl jednu zatáčku, vyjel mimo trať, tím si 1. zkrátil a neprojel trať tak jak má (první porušení pravidel) a navíc se nebezpečně vrátil na trať a ohrozil soupeře(druhé porušení pravidel. Nechápu tedy rozporování zda trest ano nebo ne.
Další věc porušení pravidel po závodě a netrestání. Zase špatně. Nedal bych SV trest ovlivňující další závod, ale dal bych mu minimálně finanční trest, nebo podmínku.
Za další, osobně nechápu vyjádření profíků, kteří tu práci dělali a nesmyslně vytvářejí ovzduší dvojího názoru. Prostě SV 2krát v závodě porušil pravidla a trest byl vlastně ještě dost mírný.
No a v neposlední řadě, kdyby u F v posledních dvou kolech nezadrželi CHL, byl by milý SV dokonce třetí a ne jenom druhý.
Hloupé ospravedlňování, hloupého chování je to co vytváří dva možné pohledy na věc, ale ty ve skutečnosti prostě nejsou.
Aktuálně
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek