DISKUZE K ČLÁNKU Vettel: "F1 už není sport, do kterého jsem se zamiloval"

Sebastian Vettel po penalizaci v Kanadě uvedl, že moderní F1 už není co bývala a že by si přál závodit v jiné éře.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel: "F1 už není sport, do kterého jsem se zamiloval"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 14.06.2019 19:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 8 lidí) 12.06.2019 12:12
Jak řekl teď červenými nenáviděný komisař Pirro … »
» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 12.06.2019 12:38
Vettel se za,iloval do F1, kde vyhrával je ns… »
» tom11 (Hlasovalo 7 lidí) 12.06.2019 12:47
bohužel se v F1 mění skoro všechno. bohužel ne… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    bohužel se v F1 mění skoro všechno. bohužel ne všechno k lepšímu. za ty horší změny lze jednoznačně považovat ( za mě ) HALO, asfaltové únikové zóny, velký počet závodů v nezajímavých destinacích na nezajímavých okruzích a malý počet týmů a k tomu ještě ty, co jsou, jsou provázány tak, že tvoří jakési "B" týmy těm "velkým". za pozitivní považuji alespoň snahu o dodržování pravidel stylem padni komu padni. to jsem v minulosti značně postrádal.

    se Sebem souhlas. rozhodně to není ta F1, která byla za jeho mládí. ale rozhodně to není tímhle konkrétním verdiktem komisařů.

    + 7 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      194.228.20.XXX
      Za jeho mladi tady drtil vsechny Schumacher, ktery mel protekcni pneu primo na sebe, zatimco ostatni se museli adaptovat, protoze meli ty same pneu. Diky nejvetsimu rozpoctu najezdil za rok desetitisice testovacich kilometru, rudi dostavali extra penize od Bernieho a meli spoustu dalsi protekce a navic jsme nevidali ani souboj uprostred tymu a po prvnim zavode bylo predem jasne, kdo bude mistr sveta amoleta. Chtel bych videt, jak by si Vettel rochnil, kdyby tenkrat jezdil za nejakey slabsi tym a dostaval by od Schumiho dve tri kola v kazdem zavode 11
      Sice to vypada na 6. titul v rade za sebou pro Mercedes, ale i tak byla kazda sezona radove zajimavejsi a divacky atraktivnejsi, nez kdyz i diky neskutecne protekci dominoval Schumacher na zacatku tohoto stoleti s rudym monopostem.

      + 4 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Tak zajímavější to bylo maximálně pro tebe. Dominance Mercedesu byla větší, než Ferrari. Trochu zajímavé (ale opravdu jen trochu), to bylo poslední 2 roky.
        Leckdo by řekl, že má protekční pneu letos Mercedes. 13

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          212.96.178.XXX
          To chapu, ze rudi a fandove Schumiho se tenkrat bavili a chrochtali blahem na jeste horsi situace a jasnejsi zavody, nez vidime posledni sezony za dominance Mercedesu. A jelikoz je fandu rudych nejvic, tak bude dnes i nejvice neobjektivnich hodnoceni. Kdyby mely tehdejsi vozy stejnou spolehlivost jako dnes, tak by Schumi vyhral klidne vsechny zavody v sezone a to nekolikrat.
          Zkuste rudi a fandove Schumiho sundat vase neobjektivni bryle a podivejte se na tehdejsi tabulky. Kolikrat Schumi nevyhral, kdyz nemel v zavode nejaky problem? 1-2x?

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jo, zatím co ty dominancí Mercedesu neskonale trpíš, že? 03
            Myslím, že tohle můžeš tvrdit o sezonách 2002 a 2004. V ostatních těch vítězství soupeřů bylo poměrně dost a ne vždy měl Schumi problém.
            Oprav mne, jestli se mýlím, ale Mercedes v sezoně 2014-2016 nevyhrál pouze 8 GP. Ukaž mi takové 3 sezony Ferrari. Neukážeš, dostaneš se minimálně na 13 ještě z o dost mensího počtu závodů. I těch 8 vítězství někoho jiného bylo VŽDY po tom, co měl Mercedes nějaký problém. Pouze jedinkrát to bylo z důvodů poruch obou vozů. Ostatní vinou strategie nebo chyb pilotů.
            Takže u Ferrari máme 2 takovéto sezony oddělené sezonou "vyrovnanější", u Mercedesu byly takové sezony 3 pěkně za sebou.
            Oboje si bylo podobné, ale mluvit tu o tom, že Ferrari bylo tehdy dominantnější je jasná lež. 03
            Navíc ony ty poruchy k tomu sportu patří. A i to, že se nevědělo jestli vůz dojede, to dělalo napínavější. 03

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              Duncan66

              212.96.178.XXX
              Ja Mercedesu nefandim, fandim Mclaranu. Ale ten je ted krapet na druhe koleji. A jinak zase tak moc netrpim, protoze ta dominance na trati jednoduse neni tak vyrazna jako za Schumiho a narozdil od rudych Mercedesy mohou splu bojovat. Takze kdyz se nechytaji ostatni, mame na cele souboj jednoho tymu. To za Schumiho u rudych nehrozilo a proto ty sezony byly daleko nudnejsi a mene dramaticke.
              Kdyby to byla stejna nuda jako za Schumiho, tak by Rosberg nikdy nevyhral titul. A ono se v sezone o titul zavodilo v poslednim zavode sezony. Mohlo tomu byt i dalsi sezony.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Jo Schumi měl jasnější pozici jedničky. Ale rozhodně jsem si nekousal nehty celou sezonu, jestli ten titul vyhraje Hamilton. Osobně jsem měl jasno od začátku, stejně jako u Ferrari.
                Ale jo, musím uznat, že rok 2016 skončil překvapivě. Je jen otázka, jestli by Rosberg titul získal, kdyby Hamík nekopal do valstního týmu. 03
                Jiank tvrám na tom, že dominance Mercedesu byla větší a čísla to jen dokazují. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  Duncan66

                  212.96.178.XXX
                  Jaka cisla mas na mysli? Pocet titulu v rade? No nevim no. RB taky urval 4 v rade a pritom jak 2010 tak 2012 ten titul mit nemusel, ale konkurence se o ne pripravila sama. Stejne jako v sezone 2017 a 2018. 2016 nevyhral Hamilton, takze zase takova jednostranna a predvidatelna nuda to nebyla.
                  Sam bys jako fanda Vettela mel uznat, ze jeho jezdecke chyby byly jednou z hlavnich pricin, proc konce sezony 2017 a 2018 nebyly vice dramaticke a strategicky mu v tom pomohl i tym, ktery az na par stastnych vyjimek udelal radu spatnych rozhodnuti.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Nemluvím o počtu titulů. Ale o sezonách, kdy neměl nikdo jiný šanci vyhrát závod (dominance) jinak, než vlastními problémy Mercedesu (Ferrari). U Ferrari jen rok 2002 a 2004. Mercedes v letech 2014-2016 předváděl při nejmenším to samé 3 roky v řadě.
                    Stejně jako Mercedes nemusel vyhrát v roce 2018 (možná i 2017), tak Ferrari nemuselo vyhrát v roce 2000 a 2003. Počty bodů jsou zavádějící jiným bodováním, ale když aplikuješ tehdejší systém na dnešní, nebo naopak, dostaneš se na výsledky Mercedesu jen v roce 2002. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          212.96.178.XXX
          Kdyby Vettel a jeho tym zvladali strategie a nedelali chyby v kvalifikaci a zavode, tak by v sezone 2017 i 2018 bojovali o titul v poslednim zavode. Tak se laskave nevymlouvej na auto jineho tymu, kdyz ty boje o titul zpackali a packaji rudi.
          Letos to same. Technicke komplikace a chyby tymu a jezdcu pripravily rude o nekolik vitezstvi a obrovskou porci bodu.
          Podivej se na nektere sezony Schumiho. On prvni, druhy barik s polovinou bodu a treti jezdec, co mel tretinu bodu co Schumi. Chapu ze rudi a fandove Schumiho si chrochtali blahem a nidky nepriznaji, ze to byla jasna sezona od prvniho zavodu, ale fakta hovori jasne.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            A kdyby nedělali chyby u Mclarenu, mohli mít tituly 2000 a 2003. A?
            To samé.
            K třetině bodů se dostaneš jedině u sezony 2002. A to jen proto, že v té době dostával druhý 6 bodů a třetí 4, zatímco vítěz 10. Takže si zkus u sezon 2014-16 dosadit za druhé místo 15 bodů, za třetí 10, za čtvrté 7,5 za páté 5, za šesté 2,5 bodu a za zbytek nic. Pak si skus spočítat, kolik by Ricci nebo Vettel v té době měli a jestli se to nebude blížit také třetině, jako tehdy tu jedinou sezonu. 03
            U ostatních sezon se dostaneš přes polovinu (jako ty 3 roky Mercedesu), u jednoho přes 80% a v roce 2003 na 97,8%. O tom se může konkurenci Mercedesu jen zdát.
            Až si to spočítáš, tak zkus mluvit o objektivitě. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Cooper

              Cooper

              194.12.34.XXX
              Pěkně si to spočítal. já s tebou souhlasím. Je ale pravda že Schumi měl výhodu v jasný týmový režii kde i kdyby barik vedl o 2 kola musel by zastavit a prostě ho pustit... u Mercedesů to dělají daleko chytřeji a daleko míň okatě... dal bych ruku do ohně za to že kdyby v Mer veděli že jim Nico po titulu uteče nikdy by ho nevyhrál... každopádně jinak se zbytkem souhlas ty sezony nebyli o nic nudnější než 2014 - 2017 14 Ale chápu že lidi zaslepení nenávistí k schumimu a ferrari tohle nikdy neuznají...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    Vettel se za,iloval do F1, kde vyhrával je ns dominantním autem, prej baby Schumi, jasná no, zahodit tři tituly Ferrari, to se jen tak nevidí 11

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Sakra. Ty jsi nakonec skrytý fanoušek STR. Když pominu pár závodů za BMW, začínal závodit a vyhrávat u STR.
      Tvrdit, že to bylo dominantní auto, na to nemám odvahu ani já. 12

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jak řekl teď červenými nenáviděný komisař Pirro "Svět se změnil a závody také. Bylo svedeno tisíce bitev za zlepšení bezpečnosti pilotů. Dříve byla jiná éra kdy se tvrdě závodilo v přítomnosti strachu ze smrti a kdy tragické nehody nebyly neobvyklé. To už dnes ale neplatí. Jako fanouška F1, závodění a zvláště Ferrari mě mrzí, že závod takto dopadl. Jsem si jistý, že pochopíte, že nebylo snadné učinit rozhodnutí. Ale integrita sportu musí být nad vším ostatním.“

    Vettel je zklamaný, ale sám je na prvním místě když se proti pravidlům proviní někdo jinej a navíc často "držkuje" na druhý jen proto že s ním závodí i když se ani proti pravidlům neproviní. Klasické torpédo, Verstappen mi nenechal místo a jen on za to může atd atd, přitom kdy to vzal zpět? Sorry ale u Vettela je to jen o tom mě to poškodilo tak je to špatný nebo oni mě poškodili a jsou špatní. Teď doplatil na přísné pravidlo a vše je špatně, stejně jako bylo vše špatně když jel moc rychle při červených vlajkách. Když na to doplatili jiní tak od něj ticho po pěšině. Pokrytec který vytahuje starou dobu jen když on vzteky najede do soupeře kdy přece chceme vidět vyhrnuté lokty nebo když svou chybou skoro smete protivníka. Ruku na srdce, stát se to v opačném gardu to by bylo.

    Za mě sport to s bezpečností přehání už dlouhou dobu, především sterilní vyasfaltované letiště mi strašně vadí a Haloo je na mě moc. Co se týče závodění a soubojů, tak nesnáším DRS a pneu když vám neumožňovaly dlouhotrvající boj. Ale s pravidly obecně problém nemám, jen s jejich nekonzistencí. Dvojí změna pohybu se podle mě prostě v dnešní době musí definovat, kdy musíte nechat prostor, kdy ne, kdy je to jen na vás atd. Dříve to bylo hlavně o respektu, ten ale s bezpečností a počítačovou dobou téměř vymizel. Pravidla k tomu dnes prostě patří a podléhají vývoji. Vettel teď akorát na jedno svou chybou doplatil a teď si přijde nejukřivděnější na světě.

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama