DISKUZE K ČLÁNKU Vettel: "F1 už není sport, do kterého jsem se zamiloval"

Sebastian Vettel po penalizaci v Kanadě uvedl, že moderní F1 už není co bývala a že by si přál závodit v jiné éře.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel: "F1 už není sport, do kterého jsem se zamiloval"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 14.06.2019 19:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 8 lidí) 12.06.2019 12:12
Jak řekl teď červenými nenáviděný komisař Pirro … »
» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 12.06.2019 12:38
Vettel se za,iloval do F1, kde vyhrával je ns… »
» tom11 (Hlasovalo 7 lidí) 12.06.2019 12:47
bohužel se v F1 mění skoro všechno. bohužel ne… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Jistě, že mají nejvíce fandů. Jenže nikoho asi nebude zajímat F1 s nějakými třemi týmy... To jsem sice trochu přehnal, ale když by odešel Mercedes, je otázkou, jestli neskončí také další týmy - pokud se něco neudělá s penězi za práva atd. Mercedes sice může, ale nemusí dál dodávat svoje PJ a i kdyby, je otázkou, v jaké výkonové kvalitě proti ostatním.
Je to všechno o kdyby a jsou to dohady. Každopádně všichni nějak víme nebo tušíme, že je něco silně shnilého ve státě formulovém a nikdo nemám odvahu to řešit. Amíci zklamali, čekal jsem od nich víc.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jako letos Ham v Monaku proti Verstappenovi, tak tak, to mě taky napadlo. Ta vlastní chyba je podstatná. I kdyby se Verstappen Hama nedotkl, jeho zkrácení tratě bylo vynucené kolizní trajektorií Verstappena, nikoli jeho vlastní jezdeckou chybou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já bych se tomu nebránil. Vyjede mimo trať, mělo by ho to něco stát. A když už jsou vyasfaltověné zóny, nestojí ho to teď nic.
Jen by chtělo nějak oštěřit to, když tě v tom souboji mimo trať někdo vytlačí. Za to pak nemůžeš.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tak nějak se zamýšlím nad tím zda jezdec bojující o pozici (pro definici dejme tomu když je v dosahu DRS) tak zda když ten vpředu vyjede mimo trať vlastní chybou tak zda by neměl přepustit pozici. Já se přiznám že bych se takovému pravidlu nebránil. Pak by to třeba neoddiskutovatelně spolklo i Hamiltona v Monaku 2016.

Jen tak teoreticky, přál by si takové "přísné kruté jednoznačné" pravidlo ještě někdo nebo to vidíte tak že takové chyby jsou v poho a i když chybuje zkrácením tratě může prostě dál pokračovat jako by nic. Teď zapomeňte na Vettela, zkusme se bavit jen o principu co nechat kdy trestat když si ten první v souboji zkrátí šikanu či zatáčku či prostě vyjede mimo trať.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Přesně, jako Hamilton v Monaku 2016.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nemluvím o počtu titulů. Ale o sezonách, kdy neměl nikdo jiný šanci vyhrát závod (dominance) jinak, než vlastními problémy Mercedesu (Ferrari). U Ferrari jen rok 2002 a 2004. Mercedes v letech 2014-2016 předváděl při nejmenším to samé 3 roky v řadě.
Stejně jako Mercedes nemusel vyhrát v roce 2018 (možná i 2017), tak Ferrari nemuselo vyhrát v roce 2000 a 2003. Počty bodů jsou zavádějící jiným bodováním, ale když aplikuješ tehdejší systém na dnešní, nebo naopak, dostaneš se na výsledky Mercedesu jen v roce 2002. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

212.96.178.XXX
Jaka cisla mas na mysli? Pocet titulu v rade? No nevim no. RB taky urval 4 v rade a pritom jak 2010 tak 2012 ten titul mit nemusel, ale konkurence se o ne pripravila sama. Stejne jako v sezone 2017 a 2018. 2016 nevyhral Hamilton, takze zase takova jednostranna a predvidatelna nuda to nebyla.
Sam bys jako fanda Vettela mel uznat, ze jeho jezdecke chyby byly jednou z hlavnich pricin, proc konce sezony 2017 a 2018 nebyly vice dramaticke a strategicky mu v tom pomohl i tym, ktery az na par stastnych vyjimek udelal radu spatnych rozhodnuti.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mr.B

Mr.B

188.92.14.XXX
Souhlas. HAM ho dostal pod tlak, VET chyboval a měl by za to tedy nést odpovědnost.
Já největší chybu vidím v přístupu komisařů, když v některých případech netrestají jezdce, pokud se v podobných situacích courají mimo trať. Pokud je jezdec v těsném souboji s jezdcem jiným, udělá chybu a je zcela jasně mimo trať, pak by měl přenechat místo útočícímu jezdci, pokud ten chybu neudělá. Pokud to komisaři jednou trestají a jednou ne, zbytečně vznikají nejasnosti.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

212.96.178.XXX
Zatim podle me porad plati, ze nejvice fanousku maji rudi. A kdyz odejde Mercedes a sance rudych na titul se znasobi, tak F1 urcite koncit nebude, protoze rudi si udou rochnit a placat o skvelych zavodech, ikdyby to vypadalo jako napr. v sezone 2002.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hurthys

hurthys

89.177.136.XXX
Naštvaný by měl být Vettel na sebe, že (opět) pod tlakem udělal chybu a připravil se o vítězství. To, co následovalo, už byl pouze důsledek jeho minely.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo Schumi měl jasnější pozici jedničky. Ale rozhodně jsem si nekousal nehty celou sezonu, jestli ten titul vyhraje Hamilton. Osobně jsem měl jasno od začátku, stejně jako u Ferrari.
Ale jo, musím uznat, že rok 2016 skončil překvapivě. Je jen otázka, jestli by Rosberg titul získal, kdyby Hamík nekopal do valstního týmu. 03
Jiank tvrám na tom, že dominance Mercedesu byla větší a čísla to jen dokazují. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

212.96.178.XXX
Ja Mercedesu nefandim, fandim Mclaranu. Ale ten je ted krapet na druhe koleji. A jinak zase tak moc netrpim, protoze ta dominance na trati jednoduse neni tak vyrazna jako za Schumiho a narozdil od rudych Mercedesy mohou splu bojovat. Takze kdyz se nechytaji ostatni, mame na cele souboj jednoho tymu. To za Schumiho u rudych nehrozilo a proto ty sezony byly daleko nudnejsi a mene dramaticke.
Kdyby to byla stejna nuda jako za Schumiho, tak by Rosberg nikdy nevyhral titul. A ono se v sezone o titul zavodilo v poslednim zavode sezony. Mohlo tomu byt i dalsi sezony.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Souhlas 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Cooper

Cooper

194.12.34.XXX
Pěkně si to spočítal. já s tebou souhlasím. Je ale pravda že Schumi měl výhodu v jasný týmový režii kde i kdyby barik vedl o 2 kola musel by zastavit a prostě ho pustit... u Mercedesů to dělají daleko chytřeji a daleko míň okatě... dal bych ruku do ohně za to že kdyby v Mer veděli že jim Nico po titulu uteče nikdy by ho nevyhrál... každopádně jinak se zbytkem souhlas ty sezony nebyli o nic nudnější než 2014 - 2017 14 Ale chápu že lidi zaslepení nenávistí k schumimu a ferrari tohle nikdy neuznají...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Neurážej Vettela Alonsem. Ten aspoň nikdy neměl problémy se kvalifikovat. 13 12

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A kdyby nedělali chyby u Mclarenu, mohli mít tituly 2000 a 2003. A?
To samé.
K třetině bodů se dostaneš jedině u sezony 2002. A to jen proto, že v té době dostával druhý 6 bodů a třetí 4, zatímco vítěz 10. Takže si zkus u sezon 2014-16 dosadit za druhé místo 15 bodů, za třetí 10, za čtvrté 7,5 za páté 5, za šesté 2,5 bodu a za zbytek nic. Pak si skus spočítat, kolik by Ricci nebo Vettel v té době měli a jestli se to nebude blížit také třetině, jako tehdy tu jedinou sezonu. 03
U ostatních sezon se dostaneš přes polovinu (jako ty 3 roky Mercedesu), u jednoho přes 80% a v roce 2003 na 97,8%. O tom se může konkurenci Mercedesu jen zdát.
Až si to spočítáš, tak zkus mluvit o objektivitě. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, zatím co ty dominancí Mercedesu neskonale trpíš, že? 03
Myslím, že tohle můžeš tvrdit o sezonách 2002 a 2004. V ostatních těch vítězství soupeřů bylo poměrně dost a ne vždy měl Schumi problém.
Oprav mne, jestli se mýlím, ale Mercedes v sezoně 2014-2016 nevyhrál pouze 8 GP. Ukaž mi takové 3 sezony Ferrari. Neukážeš, dostaneš se minimálně na 13 ještě z o dost mensího počtu závodů. I těch 8 vítězství někoho jiného bylo VŽDY po tom, co měl Mercedes nějaký problém. Pouze jedinkrát to bylo z důvodů poruch obou vozů. Ostatní vinou strategie nebo chyb pilotů.
Takže u Ferrari máme 2 takovéto sezony oddělené sezonou "vyrovnanější", u Mercedesu byly takové sezony 3 pěkně za sebou.
Oboje si bylo podobné, ale mluvit tu o tom, že Ferrari bylo tehdy dominantnější je jasná lež. 03
Navíc ony ty poruchy k tomu sportu patří. A i to, že se nevědělo jestli vůz dojede, to dělalo napínavější. 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

212.96.178.XXX
Kdyby Vettel a jeho tym zvladali strategie a nedelali chyby v kvalifikaci a zavode, tak by v sezone 2017 i 2018 bojovali o titul v poslednim zavode. Tak se laskave nevymlouvej na auto jineho tymu, kdyz ty boje o titul zpackali a packaji rudi.
Letos to same. Technicke komplikace a chyby tymu a jezdcu pripravily rude o nekolik vitezstvi a obrovskou porci bodu.
Podivej se na nektere sezony Schumiho. On prvni, druhy barik s polovinou bodu a treti jezdec, co mel tretinu bodu co Schumi. Chapu ze rudi a fandove Schumiho si chrochtali blahem a nidky nepriznaji, ze to byla jasna sezona od prvniho zavodu, ale fakta hovori jasne.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

212.96.178.XXX
To chapu, ze rudi a fandove Schumiho se tenkrat bavili a chrochtali blahem na jeste horsi situace a jasnejsi zavody, nez vidime posledni sezony za dominance Mercedesu. A jelikoz je fandu rudych nejvic, tak bude dnes i nejvice neobjektivnich hodnoceni. Kdyby mely tehdejsi vozy stejnou spolehlivost jako dnes, tak by Schumi vyhral klidne vsechny zavody v sezone a to nekolikrat.
Zkuste rudi a fandove Schumiho sundat vase neobjektivni bryle a podivejte se na tehdejsi tabulky. Kolikrat Schumi nevyhral, kdyz nemel v zavode nejaky problem? 1-2x?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama