DISKUZE K ČLÁNKU V 2. tréninku se Ferrari vrací do hry, nejrychlejší Leclerc. Hamilton boural, Red Bull s Hondou zklamal +VIDEO

MONTREAL - 2. TRÉNINK; Odpoledne se Ferrari ukázalo v podstatně lepším světle, když zajelo ty nejrychlejší časy. Na prvním místě skončil Charles Leclerc před svým týmovým kolegou Sebastianem Vettelem, třetí Valtteri Bottas ale neztrácel moc - pouze 0,134 sekundy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V 2. tréninku se Ferrari vrací do hry, nejrychlejší Leclerc. Hamilton boural, Red Bull s Hondou zklamal +VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 82, poslední 08.06.2019 20:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 07.06.2019 22:01
Haas je pro mne zklamáním, na téhle trati díky… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2019 10:00
Jinak abych teda rozjel diskuzi tak se vyjádřím… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2019 11:18
Nikdo nechce očividně diskutovat na vážná a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Nikdo nechce očividně diskutovat na vážná a seriozně vedená témata.
          No nic, vracím se k rejpání 14

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            11

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.242.XXX
            Ty a seriózní diskuze? však je ten příspěvek rejpání 14

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              Co přesně je tam to rejpání? Možná jen to pojmenování současného Williamsu. Pokud tě to tak štve, tak si tam dosaď Sauber pod vedení Indky nebo prostě někoho jiného.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.242.XXX
                Rejpání do menších týmů, sorry, ale obhajuješ Ferrari s právem veta a x milióny za sebou, i teď jim to nestačí, máš strach, že s nižším rozpočtem to bude jen horší? asi očividně jo, měl se dá strop 130 miliónů, aby se přilákali nový týmy a výrobci PJ a zároveň týmy byli všichni nastejno a dokázali být v zelených číslech, kdo chce F1, kde kdo nejvíc utratí pojede o 4 přední místa a hotovec? já jsem tedy silně proti, sám si tu nedávno psal, jak tě současnej stav štve a najednou máš bobky, že týmy ze středu pole by moli dát Ferrari co 13

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Strop měl být mnohem nižší, motory takové aby přilákal nové výrobce, veto Ferrari zrušeno, bonusy zrušeny, já už jsem skeptik u všeho takže asi tak. Liberty nemá odvahu jít proti velkým týmům. The end.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Strop měl být nižší proč?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Aby to zvýšilo zájem týmů o F1 a aby bylo pole více smrsknuté protože peníze by nedělali takový rozdíl v kvantitě ale jen v kvalitě.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                91.245.26.XXX
                Však i kdyby byl strop 200 mega, tak by Ferrari a Mercedes šli na méně jak půlku. Omezilo by to i takové jako Mclaren.
                Strop 200 mega a spravedlivější rozdělení příjmů....pěkný kompromis podle mě.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.242.XXX
              Aby všichni byli nastejno a menší týmy se mohli dostat do zelených čísel a nemuseli řešit bankrot kvůli impotentnímu Ferrari co s největším rozpočtem stejně neodkáže vyhrát 14

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                85.158.196.XXX
                Co má nižší rozpočtový strop co dělat s finančními problémy týmů? Pokud mám na tým určité množství milionů, musím hospodařit tak abych s tím vyšel.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            85.158.196.XXX
            Na to co popisuješ bohatě stačí Formule 2 Formule Indy, či Formule Nipon. Formule 1 je historicky o něčem jiném.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Cooper

              Cooper

              194.12.34.XXX
              Taky moc nechápu jak je možný že taková spousta fandů F1 chce udělat z F1 obyčejnou serii... je mi z toho smutno... F1 byla vždy o penězích a už před 20ti lety se v F1 utrácelo víc než je současně navrhovaný strop... nechápu co čekají... že najednou příjde do F1 několik motorářů? máme 4 dodavatele motorů ve které serii jich je víc? 17 Fakt začínám litovat že to Bernie prodal a ještě zrovna do Ameriky!

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          85.158.196.XXX
          Naprosto s tebou souhlasím, strop 175 milionů bych viděl jako rozumný kompromis, který netrestá ty schopné, Nikdo nebude moci utrácet neúměrné suma, ale pokud nedá auto na první dobrou tak by měl mít peníze na sezonní vývoj.

          Té standardizaci co navrhuje Liberty také vůbec nerozumím, jde to proti historii Formule 1 a nedává mě smysl dělat další průměrnou sérii se "stejnými" vozy, když jich máme po celém světě spousty.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          90.177.218.XXX
          Ja myslim ze rozpoctovy strop je neuskutecnitelny...dokud bude F1 generovat obrovske penize a bude se podbizet placenim nejakych bonusu tem nejbohatsim...nic se nezmeni.

          Nejvetsi problem je spatne rozdelovani penez...to podporuje soucasny neuteseny stav.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Osobně si myslím, že Sainz vytočil motor na plno a nebo měl málo benža. I to v rozhovoru naznačuje. Ale tak či onak slušné.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      95.82.135.XXX
      Snad ne naplno, tento čas nebude v Q nějak výjimečný... ale asi byl o něco lehčí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jinak nemůžu si pomoci, ale opět vidím ve Ferrari na trati která by jim měla sedět problém který je může vyjít dost draho. Oni si nevybrali žádnou mediumku pro tento závod navíc takže ji nemohou vyzkoušet, při tom to vypadá že to bude preferovaná volba v závodě. Ta C4 vypadá stejně špatně jako vypadala v Monaku (jak se s ní trápil Ham)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      95.82.135.XXX
      Tak Ricci byl v Monacu na C4 lepší než Hamilton. Tady to vypadá na Max 10 - 15 kol na C5 a pak závod dojet na C3.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        No a Ferrari nemá tu C3 vůbec k vyzkoušení. Navíc si myslím že Ferrari se bude C5 snažit vyhnout a v Q2 nasadit C4, je otázkou zda jim to bude stačit na postup (Pirelli uvádí rozdíl mezi žlutou a červenou 0,8s)

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama