DISKUZE K ČLÁNKU V 2. tréninku se Ferrari vrací do hry, nejrychlejší Leclerc. Hamilton boural, Red Bull s Hondou zklamal +VIDEO
MONTREAL - 2. TRÉNINK; Odpoledne se Ferrari ukázalo v podstatně lepším světle, když zajelo ty nejrychlejší časy. Na prvním místě skončil Charles Leclerc před svým týmovým kolegou Sebastianem Vettelem, třetí Valtteri Bottas ale neztrácel moc - pouze 0,134 sekundy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V 2. tréninku se Ferrari vrací do hry, nejrychlejší Leclerc. Hamilton boural, Red Bull s Hondou zklamal +VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
airwar1939
17:45 08.06.2019 85.158.196.XXXParadoxně tyhle gumy shity nejsou, Pirrelli dodalo trvanlivé gumy na které se dá tlačit dost dlouhou dobu. -
juras
19:13 08.06.2019 37.48.54.XXXNejde o Pirelli...to dela co po nem chce FIA. Problem je ze neni s cim srovnat...jestli to dela Pirelli dobre nebo ne. Me vadi to ze delaji gumy umele...snazi se o neco...co neni normalni. Tymy hledaji kazdou desetinu...a gumy se umyslne delaji aby po urcite dobe ojeli.
Kdysi se delali specialbi kvalifikacni gumy ktere meli podat maximalni vykon na jedno, dve kola. Na zavod meli gumari cca tri smesi, mekky stredni a tvrdy...a tymy nasazovali treba vpravo stredni a vkevo tvrdy...podle toho jak moc byla ktera strana zatizena. A kazdej si vybral podle svyho gusta. Jednomu vic vyhovovali tvrdsi...protoze mel treba vic pritlaku...jiny jel na mekcich protoze mel lepsi mechanicky grip...takze mohl ubrat na aerodynamickem pritlaku.
A dneska...na kazdy zavod jsou urcene smesi...a nejenze jsou to smejdy...jeste tym musi pouzit povinne dves smesi.
Proste se tady umele vyvolava neco..co stejne nefunguje....nakonec stejne vyhraje ten kdo na to v prvni rade ma penize a pak s te h top odvede nejlepsi praci. Ale nikdo nic neziska (zasadniho) tim ze ppuzije nejakou alternativni strategii.
Hlavni vinik neni Pirelli...ale FIA. Jean Todt je jen figurka a zadnej poradnej sef...
-
-
Situs
11:40 08.06.2019 85.70.164.XXXTohle jste četli?
Šéf Haasu Günther Steiner má problémy s provozní teplotou pneumatik a kritizuje, že F1 je soubojem teploměrů. Šéf Pirelli Mario Isola: "Promluvím si s ním o tom. Ale řeknu vám: Günther včera přijel v bundě a venku je 28 stupňů, takže s teplotami má problém asi obecně."-
-
Situs
11:47 08.06.2019 85.70.164.XXXJe to sranda A Binotto k tomu
Podľa šéfa Ferrari Mattiu Binotta by Pirelli malo zvážiť návrat gúm s hrubším behúňom. "Pneumatiky sa už neprehrievajú, a preto je degradácia len malá — všetky veľké ceny sú teraz jednozastávkové. Je to zlé pre šou."-
airwar1939
12:02 08.06.2019 85.158.196.XXXTo že se pneu nepřehřívají a nedegradují považuji za správná, dříve to bylo ve Formuli 1 také tak, jedny pneu vydrželi i několik VC, a to nutilo jezdce o pozice bojovat na trati, a ne jen spoléhat na strategii a boxové zastávky. Krom toho, pokud pneu negradují, dá se na ně více tlačit to přece všichni chtěli.-
-
-
airwar1939
17:47 08.06.2019 85.158.196.XXXTýmy a jezdci neví co chtějí, loni jim vadilo, že pneu nic nevydrží, musí je šetřit a nemohou jezdit naplno. Letos mohou jezdit naplno a je to zase špatně.
Celkem bych bral souboj pneumatikářů... ten nejlepší by dodával pneu na míru Mercedesu a ten by vyhrával o parník. A Ferrari s RB by koukali s otevřenou pusou.
-
-
-
-
-
-
Miroslav D.
18:18 08.06.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
HellHogr
10:31 08.06.2019 86.49.242.XXXDoufám, že se race pace z pátku nepotvrdí protože Mercedes 0,8s na Ferrari a dlaší v pořadí 1s McLaren 1,1s RB, ano pro McLaren super, tale ten rozestup je moc velký, Je pravda že časy Ferrari nebyli moc dobré kvůli jízdám Vettela, který byl pravidelně o hodně pomalejší než Leclerc-
airwar1939
12:11 08.06.2019 85.158.196.XXXNeboj nepotvrdí, Mercedes v neděli proti pátku obvykle výrazně zrychlí.
-
-
-
-
daaviid23
10:00 08.06.2019 91.245.26.XXXJinak abych teda rozjel diskuzi tak se vyjádřím více. Upozorňuju, že to nemusí být příjemné všem.
S návrhem těch 175, reálně cca 250 mega, nakonec souhlasím. Nejdříve jsem byl proti jakýmkoliv stropům ale jako kompromis mi to připadá okej. A za druhé beru rozpočtové stropy jako ochranu proti nesmyslnému utrácení. Tak byly stropy představeny a tak si představuju jejich funkci. Třeba letos Ferrari nesmyslně navýší rozpočet o nějakých 100 možná 150 mega a proč? Aby byli s ostudou a velkou ztrátou druzí.
I tak to bude velké týmy bolet a budou muset jít na půlku co mají teď.
S návrhem 100 nebo 120 mega ostře nesouhlasím. Tohle by bylo jen proto aby se potrestali schopní a úspěšní a úroveň se srovnala s těmi neschopnými a neúspěšnými. Nebo je k tomu jinak, že to byl návrh s rozpočtem přibližně odpovídajícímu Williamsu?
Ne a ne, socialismus nikdy a nikde nefungoval.
Další věc je, že původně byl příznivci nízký strop prezentován tak, že se zároveň s ním výrazně uvolní pravidla. Něco ve stylu "můžeš utratit jen 100 mega ale za cokoliv, tak se předveď ". Reálně ale Liberty navrhuje další a další standardizaci.
Ne díky, tohle nechceme.
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek