DISKUZE K ČLÁNKU V 2. tréninku se Ferrari vrací do hry, nejrychlejší Leclerc. Hamilton boural, Red Bull s Hondou zklamal +VIDEO

MONTREAL - 2. TRÉNINK; Odpoledne se Ferrari ukázalo v podstatně lepším světle, když zajelo ty nejrychlejší časy. Na prvním místě skončil Charles Leclerc před svým týmovým kolegou Sebastianem Vettelem, třetí Valtteri Bottas ale neztrácel moc - pouze 0,134 sekundy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V 2. tréninku se Ferrari vrací do hry, nejrychlejší Leclerc. Hamilton boural, Red Bull s Hondou zklamal +VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 82, poslední 08.06.2019 20:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 07.06.2019 22:01
Haas je pro mne zklamáním, na téhle trati díky… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2019 10:00
Jinak abych teda rozjel diskuzi tak se vyjádřím… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2019 11:18
Nikdo nechce očividně diskutovat na vážná a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • HellHogr

                    HellHogr

                    86.49.242.XXX
                    Jestli si to nepostřihl ještě za těch 9 sezón, tak Pirelli pracuje dle požadvků FIA nikoliv týmů 14

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Jasně. FIA po Hadrácích určitě vyžadovala nadměrné žmolení, puchýřkování, samovolné rozstřelování gum, nebo nedržení dezénu na plechu, kterým Hadráci inovovali své šmejdy?

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Paradoxně tyhle gumy shity nejsou, Pirrelli dodalo trvanlivé gumy na které se dá tlačit dost dlouhou dobu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      37.48.54.XXX
      Nejde o Pirelli...to dela co po nem chce FIA. Problem je ze neni s cim srovnat...jestli to dela Pirelli dobre nebo ne. Me vadi to ze delaji gumy umele...snazi se o neco...co neni normalni. Tymy hledaji kazdou desetinu...a gumy se umyslne delaji aby po urcite dobe ojeli.
      Kdysi se delali specialbi kvalifikacni gumy ktere meli podat maximalni vykon na jedno, dve kola. Na zavod meli gumari cca tri smesi, mekky stredni a tvrdy...a tymy nasazovali treba vpravo stredni a vkevo tvrdy...podle toho jak moc byla ktera strana zatizena. A kazdej si vybral podle svyho gusta. Jednomu vic vyhovovali tvrdsi...protoze mel treba vic pritlaku...jiny jel na mekcich protoze mel lepsi mechanicky grip...takze mohl ubrat na aerodynamickem pritlaku.

      A dneska...na kazdy zavod jsou urcene smesi...a nejenze jsou to smejdy...jeste tym musi pouzit povinne dves smesi.

      Proste se tady umele vyvolava neco..co stejne nefunguje....nakonec stejne vyhraje ten kdo na to v prvni rade ma penize a pak s te h top odvede nejlepsi praci. Ale nikdo nic neziska (zasadniho) tim ze ppuzije nejakou alternativni strategii.

      Hlavni vinik neni Pirelli...ale FIA. Jean Todt je jen figurka a zadnej poradnej sef...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tohle jste četli?
    Šéf Haasu Günther Steiner má problémy s provozní teplotou pneumatik a kritizuje, že F1 je soubojem teploměrů. Šéf Pirelli Mario Isola: "Promluvím si s ním o tom. Ale řeknu vám: Günther včera přijel v bundě a venku je 28 stupňů, takže s teplotami má problém asi obecně." 18

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      To jsem nečekal, že pro nenávist k Haasu začneš adorovat Pirelli 14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Je to sranda 13 A Binotto k tomu 14
        Podľa šéfa Ferrari Mattiu Binotta by Pirelli malo zvážiť návrat gúm s hrubším behúňom. "Pneumatiky sa už neprehrievajú, a preto je degradácia len malá — všetky veľké ceny sú teraz jednozastávkové. Je to zlé pre šou."

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          85.158.196.XXX
          To že se pneu nepřehřívají a nedegradují považuji za správná, dříve to bylo ve Formuli 1 také tak, jedny pneu vydrželi i několik VC, a to nutilo jezdce o pozice bojovat na trati, a ne jen spoléhat na strategii a boxové zastávky. Krom toho, pokud pneu negradují, dá se na ně více tlačit to přece všichni chtěli.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Však já taky 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.242.XXX
              Ale týmy najednou ne, ajendou jim vadí, že vydrží dlouho, chcou, aby se prý rychelji opotřebovali, alespoň to hlásil Binotto, Marko a Gunther včera

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                85.158.196.XXX
                Týmy a jezdci neví co chtějí, loni jim vadilo, že pneu nic nevydrží, musí je šetřit a nemohou jezdit naplno. Letos mohou jezdit naplno a je to zase špatně.

                Celkem bych bral souboj pneumatikářů... ten nejlepší by dodával pneu na míru Mercedesu a ten by vyhrával o parník. A Ferrari s RB by koukali s otevřenou pusou. 18

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      Jo to byla pecka, Haas zase brečí, přitom Grosjean po Monaku: Haas vyřešil problémy s pneu 18

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    Doufám, že se race pace z pátku nepotvrdí protože Mercedes 0,8s na Ferrari a dlaší v pořadí 1s McLaren 1,1s RB, ano pro McLaren super, tale ten rozestup je moc velký, Je pravda že časy Ferrari nebyli moc dobré kvůli jízdám Vettela, který byl pravidelně o hodně pomalejší než Leclerc

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • stradalle

    stradalle

    95.140.241.XXX
    V tomto druhém tréninku jsem čekal že se Alfa s Haasem dostanou časem pod jedna třináct ale zatím to dokázal jen Haas s Magnusenem za volantem, tak snad dneska.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Hmm koukám ropočtový strop je 175 mega. A to je moc, když v tom není spousty věcí. No komu není rady tomu není pomoci. Nic se nezmění.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      Grahame, ty pravidla nejsou odsouhlasena a dnes týmy potvrdili, že se budou rapidně měnit oproti tomu co se budeme postupně dozvídat, protože nejsou odsouhlasena týmy právě 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      We won, hehe 13

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Jinak abych teda rozjel diskuzi tak se vyjádřím více. Upozorňuju, že to nemusí být příjemné všem.

        S návrhem těch 175, reálně cca 250 mega, nakonec souhlasím. Nejdříve jsem byl proti jakýmkoliv stropům ale jako kompromis mi to připadá okej. A za druhé beru rozpočtové stropy jako ochranu proti nesmyslnému utrácení. Tak byly stropy představeny a tak si představuju jejich funkci. Třeba letos Ferrari nesmyslně navýší rozpočet o nějakých 100 možná 150 mega a proč? Aby byli s ostudou a velkou ztrátou druzí.
        I tak to bude velké týmy bolet a budou muset jít na půlku co mají teď.

        S návrhem 100 nebo 120 mega ostře nesouhlasím. Tohle by bylo jen proto aby se potrestali schopní a úspěšní a úroveň se srovnala s těmi neschopnými a neúspěšnými. Nebo je k tomu jinak, že to byl návrh s rozpočtem přibližně odpovídajícímu Williamsu? 13
        Ne a ne, socialismus nikdy a nikde nefungoval.

        Další věc je, že původně byl příznivci nízký strop prezentován tak, že se zároveň s ním výrazně uvolní pravidla. Něco ve stylu "můžeš utratit jen 100 mega ale za cokoliv, tak se předveď ". Reálně ale Liberty navrhuje další a další standardizaci.
        Ne díky, tohle nechceme. 14

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama