DISKUZE K ČLÁNKU V kvalifikaci vítězí Hamilton před Bottasem, Leclerc po špatném rozhodnutí Ferrari vypadl už v Q1!

Dramatickou kvalifikaci na zítřejší grand prix v ulicích Monte Carla ovládl Mercedes. Lewis Hamilton získal pole position těsně před svým stájovým kolegou Valtteri Bottasem, třetí skončil Max Verstappen. Velké zklamání zavládlo v táboře domácích fanoušků Charlese Leclerca, jenž se nedokázal prokousat již z první části.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V kvalifikaci vítězí Hamilton před Bottasem, Leclerc po špatném rozhodnutí Ferrari vypadl už v Q1!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 339, poslední 31.05.2019 07:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovali 5 lidé) 26.05.2019 14:17
Sezony 2011, 2013 jasně ukázaly, že Ferrari… »
» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 26.05.2019 15:10
Daleko lépe stojí i Kimi? Tak k tomu nemám co… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 26.05.2019 09:40
Jon - si zapomněl na SC v Německu 2018? Pane… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • spinelesssheep

                    spinelesssheep

                    85.70.184.XXX
                    Když měl motivaci a bavilo ho to?!...Jasně, já vím kdy ho to přestalo bavit - v roce 2014, když dostal výprask od Alonsa ve stejném voze. To je dobrý zaklínadlo napsat že ztratil motivaci a že ho to nebaví, když ve F1 jezdí skorem ve 40 letech. Pokud by to tak bylo, dávno by už skončil.

                    + 3 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      90.176.154.XXX
                      Možná jsi to nepostřehl, ale on ztratil motivaci po zisku titulu. V roce 2008 chtěl pomoci Massovi a oplatit mu pomoc z roku 2007. Rok 2009 už doplácal a bez většího vzruchu uvolnil místo Alonsovi, který tam dokázal udělat o jednoho vicemistra světa více, než Massa. 03
                      V roce 2014 dostal naložíno od Alonsa v autě vyvinutém pro Alonsa. Toho času 5. monopostem, se kterým Alonso opět nedovezl Ferrari vytoužený titul. 03
                      Jen pro úplnost, v roce 2014 byl Alonso po ufňukaném nátlaku na stáj z Ferrari odejit a nahrazen Vettelem, který se paradoxně stal dalším přeceněným pilotem, který opět titul nedovezl - zatím. Ale osobně pochybuji, že se na tom něco změní. 03

                      + 0 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • spinelesssheep

                        spinelesssheep

                        85.70.184.XXX
                        V roce 2014 se obecně auta dost změnila. Kimi se jen nedokázal přizpůsobit a dostal naloženo - v přímém srovnání měl Alonso 3x více bodů a Kimi dopadl vlastně hůř než Massa, kterého nahradil (s tím u Ferrari asi nepočítali).
                        Jinak řeči o tom, že ztratil motivaci a že ho to nebaví snad ani nemůžeš myslet vážně.

                        + 4 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jon

                          jon

                          90.176.154.XXX
                          Jestli Kimiho pamatuješ jen z jeho druhé kariéry, doporučuji se podívat na jeho závody v dobách Schumiho dominance, v dobách Alonsových pěti minut slávy a Kimiho následném titulu v roce 2007, kdy ukázal, že je možné s horším vozem vyhrát titul. Od té doby se to po něm nikomu nepovedlo. Lewis měl vyrovnané auto s Massou, Button měl větší část sezóny dominantní, Vettel asi netřeba řešit, stejně jako Mercedes od roku 2014. V tomto ohledu se Kimi nejeví úplně špatně, ne? Respektive ono se to dlouho nepovedlo ani nikomu před ním.
                          Jinak o té motivaci jsem psal v rámci jeho první kariéry. Co se týká jeho druhé kariéry, spíš mi přijde, že šel vydělávat tím, co umí nejlépe. Jeho výkony už ale byly daleko za tím, co býval jeho standard.
                          Vtipné na tom je, jak se odchýlila celá diskuze od Alonsa ke Kimimu, kterého jsem zmínil jen jako příklad pilota, který měl též nemalé zásluhy. Ale
                          jak bývá u fanoušků hrdiny ze Singapore zvykem, jakýkoli Piquet, Symonds, Briatore, Kimi, Vettel nebo prostě kdokoli jiný kdo může zrak uhnout od Alonsa je okamžitě využit a rozmazáván, protože svatoušek Alonso přeci nikdy neudělal nic špatně a byl jen ve špatnou dobu na špatném místě.
                          Omyl. Měl štěstí, že mohl být v Renaultu. Měl štěstí, že tam byl v letech, kdy Renault měl nejlepší vůz a nakonec měl to štěstí, že se mohl podílet na důstojném zakončení Schumiho kariéry soubojem o titul právě s legendou tohoto sportu. Měl to štěstí, že se rok poté ocitl v McLarenu v mistrovském autě. Kdyby nebyl uražená primadona, mohl ten titul hravě získat. Jasně, Dennis v tom měl veliký podíl, ale vše se dalo vyřešit daleko více v klidu. Jenže tím, jak se začal chovat si proti sobě poštval nejen Dennise, ale i svoji část garáže. Dále měl to štěstí, že mohl být v roce 2008 u Renaultu, kdy kvůli němu Piquet, Briatore a Symonds obětovali svoji kariéru, aby si mohl užít vítězství (jen bych od něj očekával trochu více upřimnosti potom, co se to provalilo - jestli ho to vítězství těší, leccos to vypovídá o jeho charakteru). Dále měl to štěstí, že po něm po tom všem sáhlo Ferrari, které mu poskytlo nadstandardní vůz a měl možnost s ním prokázat, že se s ním musí počítat. Vesměs zajímavá kariéra, ověnčená úspěchem odpovídající jeho potenciálu. Ten není jen o tom za volantem, ale i prací mimo vůz. Co do stránky komplexnosti byl určitě nadprůměrný, ale rozhodně ne špička. Proto mi celý ten kult kolem něho přijde trochu trapný. Stejně jako by mi přišel trapný kult kolem Lewise nebo Vettela. Byť jsou to piloti o parník úspěšnější. Ale i na jejich úspěch existuje univerzální omluva.
                          P.S. Jen pro úplnost, je trochu úsměvné kdo se do RB a poté Mercedesu snažil celé roky nacpat. Jen si tak říkám, když měli v RB toho přeceňovaného Vettela (a o třídu horšího Webbera) a v Mercedesu neméně přeceňovaného Nica, proč toho Alonsa nikdo nepodepsal. 17

                          + 0 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Proč chudák, proč omluva, prostě v F1 to chodí že auto je základ, ale i ve špatných autech byl vidět jeho velký talent 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  37.48.50.XXX
                  Nechte ho, on si honít na dominancí Mercedes, když byl Ham v McLarenu tak se tiše styděl hlavně za 2011 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    91.245.26.XXX
                    Když byl Lewis v Mclarenu, tak porazil jako úplný zelenáč Alonsa. 13

                    + 0 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      37.48.50.XXX
                      Ano, proto měli stejný počet bodů i vítěsztví a dokonce i podií, když byl Ricci zelenáč v RB porazil se stejnou technikou 4 násobnýho mistra světa a připsal si 3 vítězství Vettel ten rok 0 14

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • daaviid23

                        daaviid23

                        91.245.26.XXX
                        Hamilton ztratil v posledních dvou závodech 17 bodů.....kdyby nebyl zbrklý nováček, tak Alonsa pěkně zesměšní 13 Jenom náhodou to skončilo bodovou remízou.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        90.176.154.XXX
                        1) Rok 2014 nebyl Ricciho první sezónou v F1. Úplný zelenáč to nebyl.
                        2) Lewis byl v roce 2007 5x2., Alonso 4x2. ... Nebýt před nimi Kimi, Lewis by na základě tohoto byl mistr světa. Tudíž ve zkratce - 2007 poznala mistra světa Kimiho, vicemistra světa Lewise a Alonsa jako prvního ze zbytku světa. 03

                        + 0 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    90.176.154.XXX
                    Nestyděl. Hrdě jsem fandil. 03
                    Stydět bych se musel jako fanda Renaultu po Singapore 2008. A ještě víc bych se musel stydět po provalení toho skandálu a Alonsova klasického já o ničem nevěděl. Ale měl pevnější charakter, v tomto případě nepráskal na tým. 03

                    + 0 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  90.176.154.XXX
                  Byla ta auta opravdu tak špatná? 03 Byla auta soupeřů o tolik lepší nebo ti soupeři jezdili stejně geniálně?
                  Realita je taková, že každý Alonsa chválil, ale nikdo ho nechtěl. Tedy chtěl, McLaren-Honda - velká neznámá, která přesně potřebovala pilota typu Alonsa, který je mistr v podpoře týmového ducha v těžkých dobách. 03

                  + 0 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      A nemohli sezony 2011 a 2013 spíše ukázat, že Alonso není schopen podávat několik sezon po sobě konzistentní výkony?

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama