DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari po analýze zůstává u svého současného konceptu, zvažuje návrat Resty zpět
Scuderia provedla analýzu své aerodynamiky a po ní rozhodla, že zůstane u svého řešení předního křídla, i když Mercedes s odlišným konceptem dominuje. Zároveň také přemýšlí o tom, že by přetáhla zpět technického ředitele Alfy Romeo, Simona Restu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari po analýze zůstává u svého současného konceptu, zvažuje návrat Resty zpět
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
10:22 24.05.2019 85.70.164.XXXU Mercedesu u toho jejich zavěšení odvedli až příliš dobrou práci a mohla by to být zásadní věc která dělá rozdíl v těch pomalých zatáčkách oproti konkurenci. Tady se můžete kouknout jak se jim to v té zatáčce zachová [odkaz na stránku] (v minulé sezoně to neměli).
Připomíná mi to kauzu s ohebnými křídly s kterou přišel tehdy při své dominanci RedBull. Tam taky dokázali projít testy FIA ale v podmínkách jízdy se jim to prohýbalo jak kabanos, tady Mercedes při statických podmínkách umí ten systém nějak ošálit a FIA tak bude bezzubá (do krajní strany při měření se to nesmí hnout o více jak 5mm). Ono to jejich zavěšení také vypadá dost komplikovaně [odkaz na stránku] , zde například "jednoduché" Ferrari [odkaz na stránku]-
jumpman
11:54 24.05.2019 178.255.168.XXXbohužel v éře dominace mercedesu FIA koná naprosto opačně, než když bylo na vrcholu ferrari nebo red bull. Tehdy se snažila více či méně úspěšně zasahovat změnou pravidel i během sezony proti dominujícímu týmy, ale nyní se snaží evidentně zachovat status quo pro mercedes, jinak si její jednání nelze vysvětlit, zavěšení mercedesu jasně porušuje pravidla v této oblasti, ale FIA nejedná a ferrari evidentně vidí svůj problém právě v oblasti přední nápravy. Apropo je zajímavé, že v minulých sezonách měl mercedes problém s pneumatikami a ferrari bylo v této oblasti silné, přišla změna pravidlel ohledně uspořádání přední nápravy, která se evidentně mercedesu netýká a mercedes jako jediný s pneumatikami problém nemá...
... jinak zajímavý postřeh Situsi...-
David.S.
14:32 24.05.2019 88.81.89.XXXvypadá to jakoby každé vylepšení, se kterým přijde Mercedes bylo ok.... ale když dřív přišel někdo s něčím jiným, např dvojité difuzory, efektivní využití horkých plynů z výfuku, f-duct systém žraločích ploutví, flexibilnější přední křídla, apod.. byly tyto řešení za chvíli zakázána, nebo ne?-
HellHogr
14:49 24.05.2019 37.48.50.XXXPleteš se, difuzory se zakázali od 2010, využívání horkých plynů se zakázalo ihned co se prokázalo jeho používání, f-duct vlastně ani zakázaný nebyl, problematika byla spíše v konceptu, kdy se měnili monoposty, žraločí ploutve se též nezakázali, postupně se poté jen dohodla na podobě krytů motorů do dalších sezon a fleixiblní přední křídla byli zakázaný dávno předtím, že s tím RB operoval 2010 a neměl DQ bylo záhaodou pro všechny krom FIA, každopádně na co ukazuješ je torchu mimo, systém co má nyní Mercedes loni testoval Ferrari během sezonních testů, ale vyhodnotili to jako nepřínost vzhledem ke koncepci auta, od tam viděl Mercedes jak ten systém funguje-
-
Situs
15:13 24.05.2019 85.70.164.XXXTak stejně jako u ohebnosti křídel jde o to vymyslet jak to měřit. Je přesně popsáno kolik se to může hnout když to otočíš na doraz a oni to splňují. Navíc jsem četl že ten jejich systém umí naklonit to kolo přesně tak aby v zatáčce pneumatika přilnula k povrchu co největší plochou. Mají to prostě hodně vymakaný. Ono se řekne zakázat, ale definuj ten zákaz.-
jumpman
16:52 24.05.2019 89.111.73.XXXjasně, jde o to, že požadavkům na předvedení u FIA že plní pravidla jsou schopni dostát, to je ta jejich fligna, ovšem když se řešil např. red bull a jejich flexibilní křídla, tak měnili během sezony několikrát metodiku měření, aby zajistili, že ten red bull bude pravidla skutečně dodržovat, když měli foukaný difuzor, pravidla byla také několikrát změněna během sezony, ale u mercedesu se začne konat pouze v okamžiku, kdy na něco přijde konkurence mercedesu... -
-
-
-
-
-
-
David.S.
14:25 24.05.2019 88.81.89.XXXto se pak i zatáčka u Casina projíždí jako po másle good job... ale řekl bych, že kdyby to bylo úplně legální, mělo by takové řešení předního zavěšení, už pár dalších týmů, nechce se mi věřit, že by na nějaké obdobné řešení nepřišli nikde jinde, než jen u Mercedesu.-
-
jumpman
16:57 24.05.2019 89.111.77.XXXferrari to netestovalo, pouze to takhle vyhodnotili, protože mercedes nebyl ten, kdo s tím přišel, první to měl red bull a FIA vyhlásila, že to pro tuto sezonu bude zakázaný, tak se na to ferrari vyprdlo jako na neperspektivní systém, navíc oni loni neměli s pneumatikami problém, to až když pirelli postavilo pneumatiku dle doporučení mercedesu (čti postavili to dle požadvků mercedesu) tak jediný mercedes nemá s pneu problém, mají systém zavěšení, který je zakázaný a samozřejmě nemají konkurenci, protože v současné době jim správná funkce pneumatik dá výhodu v řádu vteřiny i víc než jakákoliv aerodynamická vychytávka, kde se inženýři baví o setinách, v nejlepším o desetině...-
HellHogr
17:31 24.05.2019 37.48.50.XXXSorry, ale není to pravda, tenhle systém představilo Ferrari loni v Hungaroringu během sezonních testů, vyhodnotilo to jako neporspěšné, tohle nemá s pneu fungováním co dělat, tohle je "zlepšovák" na pomalé zatáčky a jejich lepší zvládání, ovšem záleží na konceptu celého auta, nevím kde jsi vzal, že Pirelii dělalo pneu na doporučení Mercedesu, pleteš si rok 2013 - kdy RB vehementně křičel na Pirelli ať změní pneu dle nich, tady se měnili pneu, které testovalo více týmu s tím, že všechny týmy si stěžovali na rychlou degradaci, Pirelii proto změnilo strukturu pneu tímhle způsobem, že to dopadlo jako s RB 2013 už je věc druhá, ale za tyhle pneu nelobboval Mercedes, jen všichni křečeli a to včetně hodně fanoušků jak Pirelli málo vydrží, teď zas brečí s tímhle ..
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek