DISKUZE K ČLÁNKU Renault měl ve Španělsku na víc, lituje Ricciardo s odkazem na výsledek pomalého McLarenu

Renault výsledkově ve Velké ceně Španělska podle svého jezdce Daniela Ricciarda propadl, když nedosáhl ani s jedním vozem na body. Rychlostně přitom na ně měl, jak je podle něj vidět z příkladu McLarenu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault měl ve Španělsku na víc, lituje Ricciardo s odkazem na výsledek pomalého McLarenu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 17.05.2019 08:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovalo 7 lidí) 14.05.2019 09:34
Reálně na body neměli ani Renault ani McLarenu,… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 14.05.2019 16:55
Ty zase perlíš, nechápu jak tohle dokážeš 18 »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 14.05.2019 18:09
To jsou roky práce a odříkání. 03 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Jako nechcu rejpat až zase tak moc ale kde je pan Adi ? 19

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Na dýnu v motorárně Renaultu. 11 Tak to u těchto lidí chodí. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Trochu, prosím, svoji myšlenku rozveď...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          To byla sranda. Fakt to neber osobně. 03 Apropo, říkaš tady výkony motorů, tak musíš bejt občas na dýnu. Vedle je taky jeden specialista, ač s ním bych tě fakt srovnávat nechtěl. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Tak srovnání s Elem snese opravdu málokdo, ten líta Sakura - Praha každý týden :D
            Opakovaně jsem napsal, že jediná data, která existují pro tuto sezónu, je AMuS a jeho odhadovaný výkon PJ dle analýzy z GP Číny, kde byla PJ R o 0,1s lepší než ta od M a o 0,4s lepší než H a konečně 0,2s za F. Ale to bylo spíše mířeno na Mika a jurga, protože ti AMuS citovali i na záchodě u nich doma jako jeptiška růženec, protože to byla jediná zpráva z hybrid éry, kde je Honda výkonější než Renault. Určitě si pamatuješ, jak často to tady kluci hondařští používali, takže jsem jim dal napapat vlastní polévky. Jediné, co se dá dlemě s jistotou napsat je fakt, že motoráři si jsou nejblíže od začátku hybrid éry a rozhodující pro vítězství je šasi, práce s pneu, pilot a až pak výkon PJ.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Zdarec. Byl jsem mimo ČR a závod jsem zhlédl zpětně až včera. Je to bída :(
      Renault je sice setejně výkonný jako Mercedes, ale při jiné spolehlivosti, to umí každej, i Honda. Špatná práce jak ve Viry tak v Enstone. Na projektu dělá přes 1000 lidí a jsme 8. v pk. To je asi stejně velký průšvih jako 3. pozice Ferrari, který jede letos podobnou tužku jako my... Cyril by měl skončit...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Souhlasím. Ferrari a Renault zatím suveréně největší zklamání letošní sezony.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Fakt by mne zajímalo kde bereš jistotu, že motor Renault je stejně silný jako Mercedes.

        Jinak základ je netrojčit. Mercedes to udělal jako kdysik Ferrari s Schumacherem, taky dominantní auto a skoro nevěděli proč.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Reálně na body neměli ani Renault ani McLarenu, Sainz se dostal k bodům jen díky výjezdu SC. Při normálním průběhu závodu by oba měli kolo a půl ztráty.

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Chápu jeho frustraci, na Sainze ten první stint tlačil celou dobu a očividně měl o nemálo větší rychlost, korunoval to nakonec jeho předjetím. Následné nasazení tvrdé směsi pro Ricciho (stejně jako u Leclerca) byl špatný tah. Sainz měl tak kliku na strategii Ricciho, strategii Kvjata, Albon nestihl vyjet před Hamem při SafetyCaru (Sainz si chytře kolo počkal až se pole začne srážet, byl tak poslední v desítce a poslední v daném kole), a dál měl štěstí na Grosjeana který byl vydeptán Magnussenem 12 Pro Sainze byť měl rychlostní potíže zafungovalo vše správně 03

    Jinak k Ferrari, čekám kdy jim jejich protěžování přinese do Ferrari nějaké body navíc, zatím nic či dokonce ztráta. Obě prohození tentokrát smysl mělo, což dokládal velký časový rozdíl jezdců po prohození, ale na Verstappena byla jediná šance ho podseknout, a tam jim probržděním Vettela vyhasly šance. Možná kdyby je prohodili dříve, ale nechtěli jednat asi tak zbrkle jako minule kdy Vettel nakonec rychlejší než Leclerc nijak nebyl. No tentokrát si myslím že týmová režie za nic nemohla, ale v jejich podání mi to už přišlo hodně komické. Vycházelo jim to přesně tak aby se navzájem nemálo zdržovali.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Já myslím že Riciardova flustrace má úplně jiný důvod. Nedělní nezisk bodů je jen zástupný důvod.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003302

        uzivatel003302

        109.105.39.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Ano, Rici šel do Renaultu s nadějí že si polepší, a třeba v budoucnu zabojuje o titul. Teď vidí, že si kariéru prodělal, boje o vítězství jsou v nedohlednu, a pokud bojuje, tak o to aby od Maxe nedostal kolo.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            On věděl, že první rok na tom nebudou s šáskem dobře. To se pleteš....a motor horší než Honda není.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama