DISKUZE K ČLÁNKU Renault měl ve Španělsku na víc, lituje Ricciardo s odkazem na výsledek pomalého McLarenu
Renault výsledkově ve Velké ceně Španělska podle svého jezdce Daniela Ricciarda propadl, když nedosáhl ani s jedním vozem na body. Rychlostně přitom na ně měl, jak je podle něj vidět z příkladu McLarenu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault měl ve Španělsku na víc, lituje Ricciardo s odkazem na výsledek pomalého McLarenu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel003302
11:21 16.05.2019 77.240.186.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
uzivatel003302
11:09 16.05.2019 77.240.186.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Adi
14:34 15.05.2019 81.19.11.XXX
Tak srovnání s Elem snese opravdu málokdo, ten líta Sakura - Praha každý týden :D
Opakovaně jsem napsal, že jediná data, která existují pro tuto sezónu, je AMuS a jeho odhadovaný výkon PJ dle analýzy z GP Číny, kde byla PJ R o 0,1s lepší než ta od M a o 0,4s lepší než H a konečně 0,2s za F. Ale to bylo spíše mířeno na Mika a jurga, protože ti AMuS citovali i na záchodě u nich doma jako jeptiška růženec, protože to byla jediná zpráva z hybrid éry, kde je Honda výkonější než Renault. Určitě si pamatuješ, jak často to tady kluci hondařští používali, takže jsem jim dal napapat vlastní polévky. Jediné, co se dá dlemě s jistotou napsat je fakt, že motoráři si jsou nejblíže od začátku hybrid éry a rozhodující pro vítězství je šasi, práce s pneu, pilot a až pak výkon PJ.
Opakovaně jsem napsal, že jediná data, která existují pro tuto sezónu, je AMuS a jeho odhadovaný výkon PJ dle analýzy z GP Číny, kde byla PJ R o 0,1s lepší než ta od M a o 0,4s lepší než H a konečně 0,2s za F. Ale to bylo spíše mířeno na Mika a jurga, protože ti AMuS citovali i na záchodě u nich doma jako jeptiška růženec, protože to byla jediná zpráva z hybrid éry, kde je Honda výkonější než Renault. Určitě si pamatuješ, jak často to tady kluci hondařští používali, takže jsem jim dal napapat vlastní polévky. Jediné, co se dá dlemě s jistotou napsat je fakt, že motoráři si jsou nejblíže od začátku hybrid éry a rozhodující pro vítězství je šasi, práce s pneu, pilot a až pak výkon PJ.
Adi
13:13 15.05.2019 81.19.11.XXX
Zdarec. Byl jsem mimo ČR a závod jsem zhlédl zpětně až včera. Je to bída :(
Renault je sice setejně výkonný jako Mercedes, ale při jiné spolehlivosti, to umí každej, i Honda. Špatná práce jak ve Viry tak v Enstone. Na projektu dělá přes 1000 lidí a jsme 8. v pk. To je asi stejně velký průšvih jako 3. pozice Ferrari, který jede letos podobnou tužku jako my... Cyril by měl skončit...
Renault je sice setejně výkonný jako Mercedes, ale při jiné spolehlivosti, to umí každej, i Honda. Špatná práce jak ve Viry tak v Enstone. Na projektu dělá přes 1000 lidí a jsme 8. v pk. To je asi stejně velký průšvih jako 3. pozice Ferrari, který jede letos podobnou tužku jako my... Cyril by měl skončit...
airwar1939
06:54 15.05.2019 176.74.141.XXX
Ano, Rici šel do Renaultu s nadějí že si polepší, a třeba v budoucnu zabojuje o titul. Teď vidí, že si kariéru prodělal, boje o vítězství jsou v nedohlednu, a pokud bojuje, tak o to aby od Maxe nedostal kolo.
uzivatel003302
19:48 14.05.2019 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
airwar1939
18:20 14.05.2019 176.74.141.XXX
Já myslím že Riciardova flustrace má úplně jiný důvod. Nedělní nezisk bodů je jen zástupný důvod.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
- Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:30 - 10:14)
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek