DISKUZE K ČLÁNKU "Máme rychlost na to, abychom vládli středu pole." Jaké novinky veze do Ázerbájdžánu Renault?
Týmy F1 se již v Baku připravují na víkendovou velkou cenu, v níž by chtěl Renault potvrdit pozici nejlepšího týmu středu pole. S jakými novinkami dorazil ke čtvrtému závodu letošní sezóny?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Máme rychlost na to, abychom vládli středu pole." Jaké novinky veze do Ázerbájdžánu Renault?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Miroslav D.
16:58 02.05.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
airwar1939
16:53 29.04.2019 176.74.141.XXX
Podle čísel z kvalifikací na Mercedes naopak 0,3 sekundy ztratili, podobně jako RB a Ferrari.
Mike17
13:27 26.04.2019 185.149.130.XXX
No před půl rokem jsme se bavili, jestli jde stáhnout přes zimu 1,1s ztráta. Asi sám vidíš, že nešla. Čekal jsem asi trochu víc, ale musím uznat, že stáhli aspoň něco (asi jako většina). Aktuálně ztrácí 0,95s. Jestli tuto ztrátu mají stáhnout za rok, měli by s tím vývojem fakt pohnout.
Mike17
13:19 26.04.2019 185.149.130.XXX
Tak pokud se bavíme o autech, tak jeho schopnosti prokazuje ten lepší z pilotů. Kdyby do toho posadili mne, tak bych se na konci závodu snažil dokončit první kolo. A asi by to z RB nedělalo nejhorší vůz v poli.
Řadit RB do středu pole považuji od Hellhogra za pokus o vtip.
Řadit RB do středu pole považuji od Hellhogra za pokus o vtip.
airwar1939
10:51 26.04.2019 176.74.141.XXX
Taky vidím RB jako potencionálně většího adepta na titul než Renault.
GRAHAM
10:37 26.04.2019 77.236.218.XXX
Ale vždyť pálit olej nebylo zakázané. To zaprvé. Olej je "vždy" součást spalovacího procesu a lze ho využít, vždy to bylo o tom jak moc a kam až kdo byl ochoten zajít.
Proč asi kdysik tuším Mercedes řval, že Ferko nasadilo motory dříve, než bylo dohodnuto, protože od nějakého datumu se změnila pravidla pro spotřebu oleje. Prostě olej se pálil.....stejně jako kořalka na Moravě. V každým baráku. Vždy jsem říkal, hele hoši zkraťte to, řekněte kde se tady u vás nepálí. Hmmm, v kostele prý, ale ani to prej není jistý.
Proč asi kdysik tuším Mercedes řval, že Ferko nasadilo motory dříve, než bylo dohodnuto, protože od nějakého datumu se změnila pravidla pro spotřebu oleje. Prostě olej se pálil.....stejně jako kořalka na Moravě. V každým baráku. Vždy jsem říkal, hele hoši zkraťte to, řekněte kde se tady u vás nepálí. Hmmm, v kostele prý, ale ani to prej není jistý.
Adi
10:06 26.04.2019 81.19.11.XXX
Tak ambice, prostředky, lidi, zázemí a piloty na titul mají aktuálně 4 týmy. Jasně, Renault má skluz v budování týmu, je zdaleka nejmladší, ale není bez šance. Pro atraktivitu F1 by bylo super, kdyby se Renault byl schopen účastnit bojů o vítězství, né o 7. místo...
airwar1939
08:55 26.04.2019 176.74.141.XXX
Neznám žádné prohlášení Wolfa, kde by přiznal, že spalují olej.
A i při spotřebě oleje 1,2 litrů na 100 km, lze z něho získat navíc cca. 20 koní (v reálu a při 12 tis. ot. pochopitelně méně) pokud by se ho podařilo 100% efektivně spálit, to nevysvětluje náskok M a F.
A ano máš pravdu, pokud nemám jasné důkazy, že někdo podvádí, raději ho předem neodsuzuji. Pokud v budoucnu dojde k odhalení že nějaký motorář podvádět, nebudu mít problém změnit názor.
A i při spotřebě oleje 1,2 litrů na 100 km, lze z něho získat navíc cca. 20 koní (v reálu a při 12 tis. ot. pochopitelně méně) pokud by se ho podařilo 100% efektivně spálit, to nevysvětluje náskok M a F.
A ano máš pravdu, pokud nemám jasné důkazy, že někdo podvádí, raději ho předem neodsuzuji. Pokud v budoucnu dojde k odhalení že nějaký motorář podvádět, nebudu mít problém změnit názor.
Adi
07:32 26.04.2019 95.82.135.XXX
Rensult měl byt v průměru cca o 0,5s rychlejší a měl si pohlidat MGU-K a mohl byt RB nyní o dost blíže. Snad upgrade přinese kýžené a tolik potřebné zrychlení, aby se strategii mohli soustředit na závod s RB ne na obranu před RP a Haasem. Úvod sezóny je Renault zklamání
Očekávám spikehlivostne bezproblémový víkend a priblizeni se RB z pohledu rychlosti. Gaslyho bychom meli porazet!
Jedinej, kdo odvedl v zimě perfektní práci je Mercedes, ostatní velké týmy jsou za očekáváním.
Očekávám spikehlivostne bezproblémový víkend a priblizeni se RB z pohledu rychlosti. Gaslyho bychom meli porazet!
Jedinej, kdo odvedl v zimě perfektní práci je Mercedes, ostatní velké týmy jsou za očekáváním.
GRAHAM
20:48 25.04.2019 77.236.218.XXX
Vyjádření Wolffa a dalších lidí + historie vývoje současných PJ a stačí k tomu přidat selský rozum a ne jít nazorově opačným směrem. Ale chápu tě, jseš tak nastavenej. Byla to to "pouze" šedá zóna, takže důkazy nejsou potřeba. Gró toho bylo to, že se to nezapočítávalo do průtoku, spotřeby, ač to tedy zjednodušuji.
Pročpak asi Renault navrhoval okamžitě snížit spotřebu na 0,3 litru a přesto se to nestalo? Protože motory konkurence na to nebyli konstruovány. Nakonec pročpak asi Mercedes předělával motor. Je toho více. Nápsáno kolem toho taky bylo dost. FIA nechce nikoho chytit a nikdy nechtěla, ta to chce pouze eliminovat. Co není zakazáné ( čas minulej) se dělalo, proč ne? . Fakt si o tom něco najdi na zahraničních webech, pak ti to bude jasné a nebudeš vymyjšlet slepé myšlenkové pochody ......a neber to sobně.
PS : Úvaha že teď mají všichni ještě větší výkon, tak dříve olej nebyl je zcestná. Je to jako s emisema, jsou tvrdší a tvrdší a výkony motorů jdou nahoru. A hlavně !!! a to nebereš v úvahu , že šlo o to, že motor dostal značně více paliva a to nebylo bez "olejíčku" možné, protože to měřil průtokáč.
Pročpak asi Renault navrhoval okamžitě snížit spotřebu na 0,3 litru a přesto se to nestalo? Protože motory konkurence na to nebyli konstruovány. Nakonec pročpak asi Mercedes předělával motor. Je toho více. Nápsáno kolem toho taky bylo dost. FIA nechce nikoho chytit a nikdy nechtěla, ta to chce pouze eliminovat. Co není zakazáné ( čas minulej) se dělalo, proč ne? . Fakt si o tom něco najdi na zahraničních webech, pak ti to bude jasné a nebudeš vymyjšlet slepé myšlenkové pochody ......a neber to sobně.
PS : Úvaha že teď mají všichni ještě větší výkon, tak dříve olej nebyl je zcestná. Je to jako s emisema, jsou tvrdší a tvrdší a výkony motorů jdou nahoru. A hlavně !!! a to nebereš v úvahu , že šlo o to, že motor dostal značně více paliva a to nebylo bez "olejíčku" možné, protože to měřil průtokáč.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek