DISKUZE K ČLÁNKU "Nemáme zdroje." K testu 18" kol se nabídly pouze tři týmy

Od roku 2021 dojde ve Formuli 1 k mnoha sportovním i technickým změnám. Mezi ně bude patřit i přechod ze současných 13" na modernější 18" kola, s jejichž prvními testy Pirelli musí začít již letos.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nemáme zdroje." K testu 18" kol se nabídly pouze tři týmy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 27.04.2019 12:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasoval 1 člověk) 27.04.2019 12:15
Tak to už rovnou mohou přijít i Bridgestone,… »
» Jirka_1 (Hlasoval 1 člověk) 25.04.2019 22:07
Lidé jsou velmi vynalézaví, ale moc dobře si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Lidé jsou velmi vynalézaví, ale moc dobře si nedovedu představit, jak budou s těmi nízkoprofilovými osmnáctkami v těch rychlostech dráždit obrubníky. Ono to nebude jen o gumách, bude to také o změně jezdeckého stylu.
    Ale jak říkám, lidé jsou velmi vynalézaví a třeba gumařií přijdou na to, jak to celé spáchat ku prospěchu všech. A doufám, že jim v tom konstruktéři podvozku zdatně vypomohou.
    A ještě by to chtělo jednu věc - pustit do gum konkurenci, Michelin by silně rozčeřil vody... Stále nechápu, proč nemůže být v gumách konkurence, když ve všem ostatním je.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Michelin v F1 by byl super, ten by nám mohl pomoct zpět na vrchol :)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Tak to už rovnou mohou přijít i Bridgestone, Continental a Good Year. Když pneu na míru, tak i pro všechny ostatní na špičce. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Je to holt trend. Mě osobně se ty nízkoprofilové pneu také moc nezamlouvají, ale budoucnost F1 je bohužel se slušně řečeno nehezkýma obručema a disky jak na raperově SUV.
      Dopadu jiného než estetického a ruinování tradic se nemusíš bát. Se stávajícím zavěšením by se s tím jezdit nedalo, ale jen blázen by to tak nechal. V podstatě se malinko upraví světlá výška, posílí se zavěšení a dají se lehce měkčí tlumiče, které poberou to, co dříve tlumil vyšší profil. Dnes to zvládá hravě každý výrobce aut ...
      Konkurenci gumařů nechtějí stáje. Ale je pravda, že pokud by do toho zasáhla FIA a předepsala regulované ceny stejně jako u motorů, tak by s tím určitě problém neměly. Dříve to bylo tak, že gumaři měli své stáje (které byly nepřekvapivě ze špičky pole) a těm nejen dodávali gumy zdarma, ale ještě je sponzorovali. A menší stáje to dost možná dotovaly.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Vzhledem k tomu, že došlo mezi loňskem a letoškem k zásadní změně aera, tak by měli umožnit testovat s letošními vozy. Testování z loňskými, byť upravenými vozy nedá tak reprezentativní výsledky a stojí to zbytečné peníze navíc.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mour

      mour

      212.24.151.XXX
      Od 2021 budou takový aero změny, že ani s letošníma to nebude reprezentativní. Spíš podle mě půjde o test, jak se to vůbec chová, zahřívá, degraduje.

      Otázka je, jestli je dražší upravit zavěšení současných, nebo loňských monopostů a co když ho při testu rozbijou? Rozbití loňskýho monopostu asi nebude tolik bolet.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • TarAg

      TarAg

      165.225.72.XXX
      Jde o korelaci - chování loňských aut je dobře známé, chtějí nová data porovnat, potřebují tedy stejné vozy jen jiná kola.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama