DISKUZE K ČLÁNKU Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?
Honda v Baku nasadí nové spalovací motory (ICE) u všech svých vozů. Analýza problému z GP Číny totiž odhalila nedostatečnou kvalitu pří výrobě jeho komponent.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Miroslav D.
17:52 24.04.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
17:45 24.04.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
airwar1939
17:14 24.04.2019 176.74.141.XXX
Pokud je někdo na někoho v diskuzi alergický, měl by si uvědomit, že diskuze je o výměně názorů, a pokud má někdo s nějakými názory problém, měl by chybu nejdříve hledat u sebe.
Pochopitelně pokud diskutující ktetý mě nesedí, nediskutuje způsobem nepublikovatelným ve slušné společnosti.
Já osobně nemám problém z žádným názorem, pokud je předložen slušnou formou, což se bohužel vždy neděje. Vadí mě diskutující, kteří když jim odporuji, tak mají pocit, že jsem je zahnal do kouta, a začínají být agresivní, přistupují k osobním invektivám a útokům.
Pochopitelně pokud diskutující ktetý mě nesedí, nediskutuje způsobem nepublikovatelným ve slušné společnosti.
Já osobně nemám problém z žádným názorem, pokud je předložen slušnou formou, což se bohužel vždy neděje. Vadí mě diskutující, kteří když jim odporuji, tak mají pocit, že jsem je zahnal do kouta, a začínají být agresivní, přistupují k osobním invektivám a útokům.
airwar1939
17:05 24.04.2019 176.74.141.XXX
Ale text o tom, že omezení průtoku paliva při otáčkách nad určitou hodnotu, už nepřináší růst výkonu, není to na co jsem se ptal.
Ptal jsem se, jak ten olej spalují, aby to FIA mohla odhalit, pokud by to někdo dělal.
Ptal jsem se, jak ten olej spalují, aby to FIA mohla odhalit, pokud by to někdo dělal.
Situs
16:26 24.04.2019 85.70.164.XXX
No hlídej si co chceš, že se vždy nedozvíš proč se něco mění je podle mě jasná věc a musíš s tím mít problém. Tohle že jsme se dozvěděli bylo od Hondy tak trochu štěstí, jinak by si žil v tom že Helmut mluvil jen o navýšeném výkonu a jak to jde podle plánu Tabulka je v poho a prostě se pleteš že má nulovou hodnotu. Zabývat se jen odpadnutím v závodech, to prostě nestačí a když si to přiznáš možná něco v té tabulce přece jen uvidíš
uzivatel003302
16:18 24.04.2019 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Mike17
16:09 24.04.2019 185.149.130.XXX
Ty jsi fakt komik. Opět tu 100x napíšu, že tuto tabulku neberu jako měřítko spolehlivosti nikdy. Stejně tuto stupiditu napíšeš znovu a znovu a znovu.
Třeba tady:
Mike17 13:02 24.04.2019
Od začátku tvrdím, že má vypovídací hodnotu "nulovou".
Napíšu že kouř není jediný indikátor poruchy, třeba tady:
Mike17
Mike17 13:02 24.04.2019
Pro tradiční slovíčkaření dodávám, že "kouřící" je metafora. Může kleknout i bez kouře. (jako kdybych to slovíčkaření tušil co? )
Všechno marný. Můžu si to psát klidně dál a dál a ty mi stejně napíšeš, že tvrdím opak.
A nakonec si vezmeš větu, která nemá evidentně spojitost s žádným konkrétním příkladem, je zcela evidentně obecná a přisoudíš ji Číně. Proč? Nechápu. Asi se ti prostě chtělo mi to přiřknout abys měl aspoň nějaký pseudoargument.
Klidně si to dej do ctrl-C. Tabulku nebudu brát jako měřítko spolehlivosti, ani když bude mít Renault 150 komponent a Honda to odjede na jednu. Protože to prostě nemá smysl.
Tímto tuto opět velmi inteligentní debatu končím. Něco ti psát zcela zřejmě postrádá smysl. Stejně to nebudeš registrovat.
Třeba tady:
Mike17 13:02 24.04.2019
Od začátku tvrdím, že má vypovídací hodnotu "nulovou".
Napíšu že kouř není jediný indikátor poruchy, třeba tady:
Mike17
Mike17 13:02 24.04.2019
Pro tradiční slovíčkaření dodávám, že "kouřící" je metafora. Může kleknout i bez kouře. (jako kdybych to slovíčkaření tušil co? )
Všechno marný. Můžu si to psát klidně dál a dál a ty mi stejně napíšeš, že tvrdím opak.
A nakonec si vezmeš větu, která nemá evidentně spojitost s žádným konkrétním příkladem, je zcela evidentně obecná a přisoudíš ji Číně. Proč? Nechápu. Asi se ti prostě chtělo mi to přiřknout abys měl aspoň nějaký pseudoargument.
Klidně si to dej do ctrl-C. Tabulku nebudu brát jako měřítko spolehlivosti, ani když bude mít Renault 150 komponent a Honda to odjede na jednu. Protože to prostě nemá smysl.
Tímto tuto opět velmi inteligentní debatu končím. Něco ti psát zcela zřejmě postrádá smysl. Stejně to nebudeš registrovat.
Situs
15:30 24.04.2019 85.70.164.XXX
Ty píšeš spousta věcí a když na to přijde tak se schováš za srandu, za ironii nebo to zakecáš něčím jiným atd. Máš pravdu, už nějakou dobu tě neberu vážně, to je o tvém stylu psaní. Psal jsi že "Kouř se neobjeví proto, že chceš přístí závod nasadit o 20k výkonnější motor. Objeví se, když se něco porouchá. A počet poruch dělá spolehlivost." Což je sice pěkné ale kouř není jediná veličina která mluví o spolehlivosti. Ale to asi nemůžeš pochopit když tabulku nebereš vážně Neber, rýpej s ní když se něco zvorá u Renaultu, nic jiného od tebe stejně nečekám.
Mike17
15:07 24.04.2019 46.135.85.XXX
Hmmm, kdybych tak psal, že mají jednu poruchu že? Moment já to před chvílí psal, ne? A kdybych tak psal, že se nemusí z motoru zakouřit, aby byl porouchaný, to by bylo super. Jé já to vlastně před chvílí psal, že?
Zase tvá známá hra: napiš si co chceš, já si z toho budu číst co se mi líbí a budu tvrdit, žes to nepsal.
Zase tvá známá hra: napiš si co chceš, já si z toho budu číst co se mi líbí a budu tvrdit, žes to nepsal.
HellHogr
14:43 24.04.2019 37.48.7.XXX
Oil burning brings an advantage in a fuel flow limited engine formula. The fuel flow cannot exceed an instantaneous rate of 100kg/hour and so beyond a certain threshold (typically around 11,000rpm) extra revs will not bring any further power. But if in addition to the fuel you can feed the combustion chamber something else with burnable calories – such as oil – then you get around that limitation.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek