DISKUZE K ČLÁNKU Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?

Honda v Baku nasadí nové spalovací motory (ICE) u všech svých vozů. Analýza problému z GP Číny totiž odhalila nedostatečnou kvalitu pří výrobě jeho komponent.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 27.04.2019 16:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr Hloušek (Hlasovalo 7 lidí) 24.04.2019 12:15
Nedělal bych z toho tragédii. Honda avizovala… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 24.04.2019 13:08
Proč to mám psát jinak? Je na tom moc vidět, jaký… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 24.04.2019 15:22
Co to zase meleš??? Kdo mne tu utřel? Čím? Že je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

HellHogr

HellHogr

37.48.7.XXX
Jasno v tom očividně nemáš, no a ani jsi nepostřehl, že to není článek o RB, ale Hondě 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.81.XXX
Podle mínusů to vypadá, že pod článkem o Hondě se neřeší Ferrari, RB, ani STR. Tak máme asi další tým s motorem Honda, o kterém to nevíme. 12 12 12
Že by se tajně vrátil Mclaren? 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.81.XXX
Já mám ve spalování jasno. V čem jasno nemám je, proč pod článkem o RB řešíš spalování oleje. Když jsi vlastně vůbec neřešil Ferrari ani RB...
12

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.7.XXX
Ne, tím jsem chtěl říct, že nevíš jak funguje spalování oleje, a proto to ještě studuješ. Očividně se do sebe zamotáváš ty 14

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
HellHogr
HellHogr 14:21 24.04.2019
"A zase se jen ppotvrdilo jak Mike plácal celou dobu nesmysly, jako vždy, ještě teď studuje jak se spaluje olej 18"

Aha, takže jsi tím chtěl říct, že Honda spaluje olej, ale ne v RB, ale jen u STR? 12
Nezdá se ti, že se do toho trochu zamotáváš?

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Nesouhlasím s tvým názorem, já sám občas někomu kliknu mínus a někomu plus, a to v případě že s jejich názorem souhlasím nebo nesouhlasím.
Odpovídat se mi jen často nechce protože si třeba myslím že je to zbytečné (nelze s ním diskutovat), nebo třeba proto že to co bych napsal bylo dotyčnému už jinými napsáno a nebude to zbytečně opakovat. 03

Proti tobě Airwar nic nemám ... píšu to obecně. 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

37.48.48.XXX
Já přeci jen ty plusy a mínusy používám, ale mínusy jen u lidí, se kterými se slušně nebo jen prostě diskutovat nedá. Myslím, že z jejich řad máš ty mínusy 😀

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.7.XXX

Mike17
Mike17 10:39 25.04.2019 185.149.130.XXX
Tak ono se spalování oleje řeší u Red Bullu? No to je mi novinka. 12 Tak to se moc omlouvám. Promiň. Jsi prostě první, kdo olej řeší v souvislosti s Red Bullem. 12

+ 0 / − 3

Nepsal jsem ani o RB ani o Ferrari, čistě spalování motoru, toť vše a upozornil, že článek je o Hondě, ne RB, ale očividně máš silné problémy ne jen se čtením 04

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01
No a máš to. Hned 5 lidí, co si myslí, že osobní invektivy jsou super, když jim tvůj názor nesedí. Asi si pak připadají dospělejší. 12

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak ono se spalování oleje řeší u Red Bullu? No to je mi novinka. 12 Tak to se moc omlouvám. Promiň. Jsi prostě první, kdo olej řeší v souvislosti s Red Bullem. 12

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Sakra pět flustrovanejch na jednu diskuzi, není to trochu moc? 18

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jako promiň, ale zpřísňování či úprava pravidel se dělá hlavně proto aby se zalepovaly díry které něco umožňují. Cílem není někoho diskvalifikovat, to už je pozdě, cílem je něco konkretizovat a mít to případně jak prokazovat. Před zavedením 1,2l oleje pokud vím neexistovala žádná hranice a postupně se to uzavírá. A nejen v objemu. O tom kdo jak ztratil těžko spekulovat ale přiblížení středu pole ke špičce tam je. A o tom že s olejem se přestává otravovat je nejlepší znamení že zavedené věci jdou dobrým směrem 03 Jestli opravdu trváš na tom jak jsi posledně napsal že spalování oleje pro výkon je v F1 nesmysl, tak co by jsi chtěl od ostatních jako slyšet? Z mého pohledu ti už ani není na toto téma co říci, nevíš jak by to dělali tudíž to pro tebe neexistuje. Ačkoliv jsem ti sem dával i konkrétně věci které ty mezery uzavíraly a měly se za to že se používaly. Nechceš to vidět. Prostě nikdo nebyl potrestán. Dám ti příklad třeba v ohebnosti křídel, RedBull si s tím dlouho pohrával a tuto výhodu pro sebe perfektně využil, protože ohebné sice nemohlo být nic ale jaksi způsob měření byl nedostatečný. Pak to postupně FIA zpřísnila a RedBull se jen přizpůsoboval. Nebyl potrestán ale všichni vědí že to dělal, FIA neměla dostatečné nástroje pro měření a tudíž ani pro trest. Takže to není o tom že se pravidla dodržují nebo nedodržují, je to taky o tom jestli máš jak na ty pravidla dohlížet.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

37.188.231.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

37.188.231.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tohle je Formule 1, i Ron Dennis by ti řekl, že v první řadě musíš mít výkon, spolehlivost řešíš pak.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Mě to nevadí, to je problém těch lidí, co si tímto způsobem vybíjejí svou flustraci.

PS: Ale zase je lepší, když si ji vybíjí zde v diskuzi na mě, než na někom jiném v reálné životní situaci. S trochou nadsázky, lepší je dívat se doma na porno, než obtěžovat na pískovišti holčičky. 03

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Koukám, že někdo má neustálou potřebu mě mínusovat za slušně předkládané názory. Možná Vám to chlapci ještě nedošlo, ale ty mínusy nevypovídají nic o úrovni napsaného příspěvku, ale naopak o úrovni autora toho mínusu. Je to totiž o neschopnosti respektovat názor, s kterým nesouhlasím. 03

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Nevím jak ty, ale já nepochybuji, že se FIA snaží dohlížet na dodržování předpisů. Zaznamenal jsem, že FIA provedla na poli boje proti možnému spalování oleje určitá opatření, a to jak v úpravě pravidel, tak i v zvýšení kontrol. Ty změny zatím nepřinesly žádný pozitivní výsledek, pozitivní v tom smyslu, že by byl někdo přistižen při podvádění a potrestán.

Přiznávám, že nevím jaký byl limit na množství spotřebovaného oleje na 100 km v letech 2014 až 2016, ale v sezoně 2017 byl tuším 1,2 litru na 100 km, od Bahrajnu 2018 0,9 litru na 100 km, a od roku 2019 pak 0,6 litru.

Olej se může do spalovacího prostoru dostat netěsností mezi pístem a válcem, či mazacími kanálky, a nebo přetlakem z klikové hřídele který je směrován do sacího systému motoru. Ale to vše musí být neřízení,pokud by to bylo řízené (myšleno dávkované), FIA by už to musela odhalit.

Tudíž se tam ten olej dostává přirozenou cestou, a nepochybně u všech motorářů. Mimochodem, které dva motoráře bay měla podle tebe FIA zlikvidovat? Renault a Hondu??? Co nikdy nebylo řečeno, kolik který motor toho oleje spotřeboval, celkem by mě zajímala současná spotřeba oleje u jednotlivých motorářů? Kolik třeba spotřebovali oleje jednotlivé monoposty při VC Číny.

Co je ale viditelné, že zpřísnění předpisů z 1,2 litru na 0,6 litru nevedlo ke snížení výkonnostního rozestupu mezi výrobci. Což mě logicky svádí k dohadu, že spalování oleje v takovém rozsahu, jak tvrdí různé konspirační teorie ve Formuli 1 opravdu nefunguje.

Jinak jakou šedou zónu máš na mysli: jsou pravidla a ty se buďto dodržují a nebo nedodržují. Z logiky věci, pokud nikdo zatím nebyl přistižen a nebyl potrestán, tak nikdo zatím nepodváděl. A to je to, co mě na této aféře vadí nejvíce, neustálé obviňování kohokoli bez jediného předloženého důkazu. Trošku to ve mě evokuje padesátá léta u nás, nebo období honu na čarodejnice...02

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.7.XXX
Nevím co máš s Ferrari? já psal o spalování oleje a ty - co máš s Ferrari, co máš s Ferrari, neví, Miku fakt nevím co máš s Ferrari já tam nmám o nich zmínku 04 stejně tak nechápu, jak stále neumíš číst viz - proč píšeš o FERRARI u článku o RB - nepíšu o Ferrari a není to článek o RB, je to článek o Hondě, tvoje impotence myslet intelgientně je opravdu neskutečná až smutná

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama