DISKUZE K ČLÁNKU Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?
Honda v Baku nasadí nové spalovací motory (ICE) u všech svých vozů. Analýza problému z GP Číny totiž odhalila nedostatečnou kvalitu pří výrobě jeho komponent.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
13:57 26.04.2019 185.149.130.XXX
HellHogr
HellHogr 14:21 24.04.2019
"A zase se jen ppotvrdilo jak Mike plácal celou dobu nesmysly, jako vždy, ještě teď studuje jak se spaluje olej 18"
Aha, takže jsi tím chtěl říct, že Honda spaluje olej, ale ne v RB, ale jen u STR?
Nezdá se ti, že se do toho trochu zamotáváš?
HellHogr 14:21 24.04.2019
"A zase se jen ppotvrdilo jak Mike plácal celou dobu nesmysly, jako vždy, ještě teď studuje jak se spaluje olej 18"
Aha, takže jsi tím chtěl říct, že Honda spaluje olej, ale ne v RB, ale jen u STR?
Nezdá se ti, že se do toho trochu zamotáváš?
Kaša
08:46 26.04.2019 82.142.123.XXX
Nesouhlasím s tvým názorem, já sám občas někomu kliknu mínus a někomu plus, a to v případě že s jejich názorem souhlasím nebo nesouhlasím.
Odpovídat se mi jen často nechce protože si třeba myslím že je to zbytečné (nelze s ním diskutovat), nebo třeba proto že to co bych napsal bylo dotyčnému už jinými napsáno a nebude to zbytečně opakovat.
Proti tobě Airwar nic nemám ... píšu to obecně.
Odpovídat se mi jen často nechce protože si třeba myslím že je to zbytečné (nelze s ním diskutovat), nebo třeba proto že to co bych napsal bylo dotyčnému už jinými napsáno a nebude to zbytečně opakovat.
Proti tobě Airwar nic nemám ... píšu to obecně.
HellHogr
13:05 25.04.2019 37.48.7.XXXMike17
Mike17 10:39 25.04.2019 185.149.130.XXX
Tak ono se spalování oleje řeší u Red Bullu? No to je mi novinka. 12 Tak to se moc omlouvám. Promiň. Jsi prostě první, kdo olej řeší v souvislosti s Red Bullem. 12
+ 0 / − 3
Nepsal jsem ani o RB ani o Ferrari, čistě spalování motoru, toť vše a upozornil, že článek je o Hondě, ne RB, ale očividně máš silné problémy ne jen se čtením
airwar1939
08:31 25.04.2019 176.74.141.XXX
Sakra pět flustrovanejch na jednu diskuzi, není to trochu moc?
Situs
08:09 25.04.2019 85.70.164.XXX
Jako promiň, ale zpřísňování či úprava pravidel se dělá hlavně proto aby se zalepovaly díry které něco umožňují. Cílem není někoho diskvalifikovat, to už je pozdě, cílem je něco konkretizovat a mít to případně jak prokazovat. Před zavedením 1,2l oleje pokud vím neexistovala žádná hranice a postupně se to uzavírá. A nejen v objemu. O tom kdo jak ztratil těžko spekulovat ale přiblížení středu pole ke špičce tam je. A o tom že s olejem se přestává otravovat je nejlepší znamení že zavedené věci jdou dobrým směrem Jestli opravdu trváš na tom jak jsi posledně napsal že spalování oleje pro výkon je v F1 nesmysl, tak co by jsi chtěl od ostatních jako slyšet? Z mého pohledu ti už ani není na toto téma co říci, nevíš jak by to dělali tudíž to pro tebe neexistuje. Ačkoliv jsem ti sem dával i konkrétně věci které ty mezery uzavíraly a měly se za to že se používaly. Nechceš to vidět. Prostě nikdo nebyl potrestán. Dám ti příklad třeba v ohebnosti křídel, RedBull si s tím dlouho pohrával a tuto výhodu pro sebe perfektně využil, protože ohebné sice nemohlo být nic ale jaksi způsob měření byl nedostatečný. Pak to postupně FIA zpřísnila a RedBull se jen přizpůsoboval. Nebyl potrestán ale všichni vědí že to dělal, FIA neměla dostatečné nástroje pro měření a tudíž ani pro trest. Takže to není o tom že se pravidla dodržují nebo nedodržují, je to taky o tom jestli máš jak na ty pravidla dohlížet.
Miroslav D.
21:02 24.04.2019 37.188.231.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
20:56 24.04.2019 37.188.231.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
airwar1939
20:35 24.04.2019 176.74.141.XXX
Tohle je Formule 1, i Ron Dennis by ti řekl, že v první řadě musíš mít výkon, spolehlivost řešíš pak.
airwar1939
18:56 24.04.2019 176.74.141.XXX
Mě to nevadí, to je problém těch lidí, co si tímto způsobem vybíjejí svou flustraci.
PS: Ale zase je lepší, když si ji vybíjí zde v diskuzi na mě, než na někom jiném v reálné životní situaci. S trochou nadsázky, lepší je dívat se doma na porno, než obtěžovat na pískovišti holčičky.
PS: Ale zase je lepší, když si ji vybíjí zde v diskuzi na mě, než na někom jiném v reálné životní situaci. S trochou nadsázky, lepší je dívat se doma na porno, než obtěžovat na pískovišti holčičky.
uzivatel003302
18:34 24.04.2019 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
airwar1939
18:16 24.04.2019 176.74.141.XXX
Koukám, že někdo má neustálou potřebu mě mínusovat za slušně předkládané názory. Možná Vám to chlapci ještě nedošlo, ale ty mínusy nevypovídají nic o úrovni napsaného příspěvku, ale naopak o úrovni autora toho mínusu. Je to totiž o neschopnosti respektovat názor, s kterým nesouhlasím.
airwar1939
18:04 24.04.2019 176.74.141.XXX
Nevím jak ty, ale já nepochybuji, že se FIA snaží dohlížet na dodržování předpisů. Zaznamenal jsem, že FIA provedla na poli boje proti možnému spalování oleje určitá opatření, a to jak v úpravě pravidel, tak i v zvýšení kontrol. Ty změny zatím nepřinesly žádný pozitivní výsledek, pozitivní v tom smyslu, že by byl někdo přistižen při podvádění a potrestán.
Přiznávám, že nevím jaký byl limit na množství spotřebovaného oleje na 100 km v letech 2014 až 2016, ale v sezoně 2017 byl tuším 1,2 litru na 100 km, od Bahrajnu 2018 0,9 litru na 100 km, a od roku 2019 pak 0,6 litru.
Olej se může do spalovacího prostoru dostat netěsností mezi pístem a válcem, či mazacími kanálky, a nebo přetlakem z klikové hřídele který je směrován do sacího systému motoru. Ale to vše musí být neřízení,pokud by to bylo řízené (myšleno dávkované), FIA by už to musela odhalit.
Tudíž se tam ten olej dostává přirozenou cestou, a nepochybně u všech motorářů. Mimochodem, které dva motoráře bay měla podle tebe FIA zlikvidovat? Renault a Hondu??? Co nikdy nebylo řečeno, kolik který motor toho oleje spotřeboval, celkem by mě zajímala současná spotřeba oleje u jednotlivých motorářů? Kolik třeba spotřebovali oleje jednotlivé monoposty při VC Číny.
Co je ale viditelné, že zpřísnění předpisů z 1,2 litru na 0,6 litru nevedlo ke snížení výkonnostního rozestupu mezi výrobci. Což mě logicky svádí k dohadu, že spalování oleje v takovém rozsahu, jak tvrdí různé konspirační teorie ve Formuli 1 opravdu nefunguje.
Jinak jakou šedou zónu máš na mysli: jsou pravidla a ty se buďto dodržují a nebo nedodržují. Z logiky věci, pokud nikdo zatím nebyl přistižen a nebyl potrestán, tak nikdo zatím nepodváděl. A to je to, co mě na této aféře vadí nejvíce, neustálé obviňování kohokoli bez jediného předloženého důkazu. Trošku to ve mě evokuje padesátá léta u nás, nebo období honu na čarodejnice...
Přiznávám, že nevím jaký byl limit na množství spotřebovaného oleje na 100 km v letech 2014 až 2016, ale v sezoně 2017 byl tuším 1,2 litru na 100 km, od Bahrajnu 2018 0,9 litru na 100 km, a od roku 2019 pak 0,6 litru.
Olej se může do spalovacího prostoru dostat netěsností mezi pístem a válcem, či mazacími kanálky, a nebo přetlakem z klikové hřídele který je směrován do sacího systému motoru. Ale to vše musí být neřízení,pokud by to bylo řízené (myšleno dávkované), FIA by už to musela odhalit.
Tudíž se tam ten olej dostává přirozenou cestou, a nepochybně u všech motorářů. Mimochodem, které dva motoráře bay měla podle tebe FIA zlikvidovat? Renault a Hondu??? Co nikdy nebylo řečeno, kolik který motor toho oleje spotřeboval, celkem by mě zajímala současná spotřeba oleje u jednotlivých motorářů? Kolik třeba spotřebovali oleje jednotlivé monoposty při VC Číny.
Co je ale viditelné, že zpřísnění předpisů z 1,2 litru na 0,6 litru nevedlo ke snížení výkonnostního rozestupu mezi výrobci. Což mě logicky svádí k dohadu, že spalování oleje v takovém rozsahu, jak tvrdí různé konspirační teorie ve Formuli 1 opravdu nefunguje.
Jinak jakou šedou zónu máš na mysli: jsou pravidla a ty se buďto dodržují a nebo nedodržují. Z logiky věci, pokud nikdo zatím nebyl přistižen a nebyl potrestán, tak nikdo zatím nepodváděl. A to je to, co mě na této aféře vadí nejvíce, neustálé obviňování kohokoli bez jediného předloženého důkazu. Trošku to ve mě evokuje padesátá léta u nás, nebo období honu na čarodejnice...
HellHogr
18:02 24.04.2019 37.48.7.XXX
Nevím co máš s Ferrari? já psal o spalování oleje a ty - co máš s Ferrari, co máš s Ferrari, neví, Miku fakt nevím co máš s Ferrari já tam nmám o nich zmínku stejně tak nechápu, jak stále neumíš číst viz - proč píšeš o FERRARI u článku o RB - nepíšu o Ferrari a není to článek o RB, je to článek o Hondě, tvoje impotence myslet intelgientně je opravdu neskutečná až smutná
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek