DISKUZE K ČLÁNKU Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?
Honda v Baku nasadí nové spalovací motory (ICE) u všech svých vozů. Analýza problému z GP Číny totiž odhalila nedostatečnou kvalitu pří výrobě jeho komponent.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
14:31 24.04.2019 176.74.141.XXX
A nechceš napsat, jak se ten olej spaluje? A třeba rovnou do emailu FIA? Dost by jim to pomohlo.
HellHogr
14:18 24.04.2019 37.48.7.XXX
Mě udivuje, že tohle je vůbecp lán Hondy a RB mít pencle, když Helmut hrdě hlásil jaká je to raketa a jak jsou před Mercedesem a Verstappen chce pravidelně vyhrávat ve druhé půlce sezony, tak nevím, jak dlouho jim vydrží se přetvařovat, že s Hondou jsou na tom líp jak s Renaultem
GRAHAM
13:43 24.04.2019 77.236.218.XXX
Pokud by to bylo v módu, že letos na tom chtějí být podobně jako s Renaultem, tak to nevadí. Letos to naladí a za rok nula výmluv. Vyřízeno.
Bylo ale slyšet něco jiného....a proto, sklízej co zaseli. Podobně jako Mclaren, ten ale více hořel, než jezdil. RB je na tom značně lépe a nejde to relevantně porovnat.
Marko "bulel" že za výkonost šáska může bourající Gasly. Co by měl říkat po většině zimních testů z Hondou Mclaren? Každej ať si doplní...
Bylo ale slyšet něco jiného....a proto, sklízej co zaseli. Podobně jako Mclaren, ten ale více hořel, než jezdil. RB je na tom značně lépe a nejde to relevantně porovnat.
Marko "bulel" že za výkonost šáska může bourající Gasly. Co by měl říkat po většině zimních testů z Hondou Mclaren? Každej ať si doplní...
Mike17
13:34 24.04.2019 185.149.130.XXX
No, žádný odkaz na to, kdy jsem ji bral vážně. To se divím...
Kecám.
Jo zapomenu. Když jsem ji nebral vážně nikdy, nevidím důvod ji brát vážně na konci.
To, že se něco vymění po 3 závodech neznamená, že nemohla vydržet závodů 10.
Kouř se neobjeví proto, že chceš přístí závod nasadit o 20k výkonnější motor. Objeví se, když se něco porouchá. A počet poruch dělá spolehlivost. Tedy kromě fandů Renaultu.
Kecám.
Jo zapomenu. Když jsem ji nebral vážně nikdy, nevidím důvod ji brát vážně na konci.
To, že se něco vymění po 3 závodech neznamená, že nemohla vydržet závodů 10.
Kouř se neobjeví proto, že chceš přístí závod nasadit o 20k výkonnější motor. Objeví se, když se něco porouchá. A počet poruch dělá spolehlivost. Tedy kromě fandů Renaultu.
Situs
13:22 24.04.2019 85.70.164.XXX
Tak ono teď v Baku je to zatím nic stát nebude, zaplatí se za to později v sezoně. Uvidíme jak to bude dál a kolikrát nakonec dojde k těm penalizacím. A taky zda si všechny pentle budou moci naplánovat, na některých tratí to samo bolí více. U RedBullu který ale cílí na Mercedes a Ferrari takové pentle zabolí na každém okruhu, protože s penalizací je porazí jen velkou náhodou. A ještě to více zvyšuje šanci na karambol na startu. Snad více jak 2 předem naplánované penalizace u Hondy nebudou.
Situs
13:13 24.04.2019 85.70.164.XXX
Však jak jsi najednou přispěchal když se tam čísla u Renaultu začali navyšovat Ale to když jim to odpadne v závodě je samo vidět nejvíce, ale to kolik toho nakonec vymění a kolik dostanou penalizací to vypovídá o tom všem jako celku. Když máš motor na 3 závody nebo na 7 je sakra rozdíl. Však uvidíme na konci ne Nebo teď už tabulku zase zapomeneš?
airwar1939
13:12 24.04.2019 176.74.141.XXX
Ano tempo je to zběsilé, v motorech ho zvládají dva že čtyř, v týmech pak dva z deseti.
Bylo by super mít celé pole v sekundě a 99% spolehlivost, to ale bez jednotných šasi a motorů nepůjde. Ale nemyslím, že je to pro Formuli 1 vhodná cesta.
Bylo by super mít celé pole v sekundě a 99% spolehlivost, to ale bez jednotných šasi a motorů nepůjde. Ale nemyslím, že je to pro Formuli 1 vhodná cesta.
Mike17
13:02 24.04.2019 185.149.130.XXX
Já jsem někdy váhu té tabulky měnil? Nějaký odkaz na to, jak tvrdím, že je důležitá?
Od začátku tvrdím, že má vypovídací hodnotu "nulovou". Preventivně měněné součástky nejsou vadné, přesto v tabulce jsou. Počet kouřících motorů je jednoznačně relevantnější kritérium spolehlivosti. Zakouřilo se, byl vadný.
Pro tradiční slovíčkaření dodávám, že "kouřící" je metafora. Může kleknout i bez kouře.
Od začátku tvrdím, že má vypovídací hodnotu "nulovou". Preventivně měněné součástky nejsou vadné, přesto v tabulce jsou. Počet kouřících motorů je jednoznačně relevantnější kritérium spolehlivosti. Zakouřilo se, byl vadný.
Pro tradiční slovíčkaření dodávám, že "kouřící" je metafora. Může kleknout i bez kouře.
airwar1939
12:59 24.04.2019 176.74.141.XXX
Tak ono hlavně běží vývoj v F1 takovým kalupem, že pokud máš dohnat ztrátu, musíš hrát vabank a riskovat.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek