DISKUZE K ČLÁNKU Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?

Honda v Baku nasadí nové spalovací motory (ICE) u všech svých vozů. Analýza problému z GP Číny totiž odhalila nedostatečnou kvalitu pří výrobě jeho komponent.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 27.04.2019 16:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr Hloušek (Hlasovalo 7 lidí) 24.04.2019 12:15
Nedělal bych z toho tragédii. Honda avizovala… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 24.04.2019 13:08
Proč to mám psát jinak? Je na tom moc vidět, jaký… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 24.04.2019 15:22
Co to zase meleš??? Kdo mne tu utřel? Čím? Že je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    37.48.7.XXX

    Mike17
    Mike17 10:39 25.04.2019 185.149.130.XXX
    Tak ono se spalování oleje řeší u Red Bullu? No to je mi novinka. 12 Tak to se moc omlouvám. Promiň. Jsi prostě první, kdo olej řeší v souvislosti s Red Bullem. 12

    + 0 / − 3

    Nepsal jsem ani o RB ani o Ferrari, čistě spalování motoru, toť vše a upozornil, že článek je o Hondě, ne RB, ale očividně máš silné problémy ne jen se čtením 04

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      HellHogr
      HellHogr 14:21 24.04.2019
      "A zase se jen ppotvrdilo jak Mike plácal celou dobu nesmysly, jako vždy, ještě teď studuje jak se spaluje olej 18"

      Aha, takže jsi tím chtěl říct, že Honda spaluje olej, ale ne v RB, ale jen u STR? 12
      Nezdá se ti, že se do toho trochu zamotáváš?

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        37.48.7.XXX
        Ne, tím jsem chtěl říct, že nevíš jak funguje spalování oleje, a proto to ještě studuješ. Očividně se do sebe zamotáváš ty 14

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          46.135.81.XXX
          Já mám ve spalování jasno. V čem jasno nemám je, proč pod článkem o RB řešíš spalování oleje. Když jsi vlastně vůbec neřešil Ferrari ani RB...
          12

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          46.135.81.XXX
          Podle mínusů to vypadá, že pod článkem o Hondě se neřeší Ferrari, RB, ani STR. Tak máme asi další tým s motorem Honda, o kterém to nevíme. 12 12 12
          Že by se tajně vrátil Mclaren? 12

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    A nechceš napsat, jak se ten olej spaluje? A třeba rovnou do emailu FIA? Dost by jim to pomohlo. 03

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      37.48.7.XXX
      Oil burning brings an advantage in a fuel flow limited engine formula. The fuel flow cannot exceed an instantaneous rate of 100kg/hour and so beyond a certain threshold (typically around 11,000rpm) extra revs will not bring any further power. But if in addition to the fuel you can feed the combustion chamber something else with burnable calories – such as oil – then you get around that limitation.

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Ale text o tom, že omezení průtoku paliva při otáčkách nad určitou hodnotu, už nepřináší růst výkonu, není to na co jsem se ptal.

        Ptal jsem se, jak ten olej spalují, aby to FIA mohla odhalit, pokud by to někdo dělal.

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          194.228.59.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Nevím jak ty, ale já nepochybuji, že se FIA snaží dohlížet na dodržování předpisů. Zaznamenal jsem, že FIA provedla na poli boje proti možnému spalování oleje určitá opatření, a to jak v úpravě pravidel, tak i v zvýšení kontrol. Ty změny zatím nepřinesly žádný pozitivní výsledek, pozitivní v tom smyslu, že by byl někdo přistižen při podvádění a potrestán.

            Přiznávám, že nevím jaký byl limit na množství spotřebovaného oleje na 100 km v letech 2014 až 2016, ale v sezoně 2017 byl tuším 1,2 litru na 100 km, od Bahrajnu 2018 0,9 litru na 100 km, a od roku 2019 pak 0,6 litru.

            Olej se může do spalovacího prostoru dostat netěsností mezi pístem a válcem, či mazacími kanálky, a nebo přetlakem z klikové hřídele který je směrován do sacího systému motoru. Ale to vše musí být neřízení,pokud by to bylo řízené (myšleno dávkované), FIA by už to musela odhalit.

            Tudíž se tam ten olej dostává přirozenou cestou, a nepochybně u všech motorářů. Mimochodem, které dva motoráře bay měla podle tebe FIA zlikvidovat? Renault a Hondu??? Co nikdy nebylo řečeno, kolik který motor toho oleje spotřeboval, celkem by mě zajímala současná spotřeba oleje u jednotlivých motorářů? Kolik třeba spotřebovali oleje jednotlivé monoposty při VC Číny.

            Co je ale viditelné, že zpřísnění předpisů z 1,2 litru na 0,6 litru nevedlo ke snížení výkonnostního rozestupu mezi výrobci. Což mě logicky svádí k dohadu, že spalování oleje v takovém rozsahu, jak tvrdí různé konspirační teorie ve Formuli 1 opravdu nefunguje.

            Jinak jakou šedou zónu máš na mysli: jsou pravidla a ty se buďto dodržují a nebo nedodržují. Z logiky věci, pokud nikdo zatím nebyl přistižen a nebyl potrestán, tak nikdo zatím nepodváděl. A to je to, co mě na této aféře vadí nejvíce, neustálé obviňování kohokoli bez jediného předloženého důkazu. Trošku to ve mě evokuje padesátá léta u nás, nebo období honu na čarodejnice...02

            + 5 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Koukám, že někdo má neustálou potřebu mě mínusovat za slušně předkládané názory. Možná Vám to chlapci ještě nedošlo, ale ty mínusy nevypovídají nic o úrovni napsaného příspěvku, ale naopak o úrovni autora toho mínusu. Je to totiž o neschopnosti respektovat názor, s kterým nesouhlasím. 03

              + 6 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel003302

                uzivatel003302

                109.105.39.XXX
                Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                + 6 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.141.XXX
                  Mě to nevadí, to je problém těch lidí, co si tímto způsobem vybíjejí svou flustraci.

                  PS: Ale zase je lepší, když si ji vybíjí zde v diskuzi na mě, než na někom jiném v reálné životní situaci. S trochou nadsázky, lepší je dívat se doma na porno, než obtěžovat na pískovišti holčičky. 03

                  + 4 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • B2SoS

                    B2SoS

                    37.48.48.XXX
                    Já přeci jen ty plusy a mínusy používám, ale mínusy jen u lidí, se kterými se slušně nebo jen prostě diskutovat nedá. Myslím, že z jejich řad máš ty mínusy 😀

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Kaša

                Kaša

                82.142.123.XXX
                Nesouhlasím s tvým názorem, já sám občas někomu kliknu mínus a někomu plus, a to v případě že s jejich názorem souhlasím nebo nesouhlasím.
                Odpovídat se mi jen často nechce protože si třeba myslím že je to zbytečné (nelze s ním diskutovat), nebo třeba proto že to co bych napsal bylo dotyčnému už jinými napsáno a nebude to zbytečně opakovat. 03

                Proti tobě Airwar nic nemám ... píšu to obecně. 11

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Miroslav D.

              Miroslav D.

              37.188.231.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Jako promiň, ale zpřísňování či úprava pravidel se dělá hlavně proto aby se zalepovaly díry které něco umožňují. Cílem není někoho diskvalifikovat, to už je pozdě, cílem je něco konkretizovat a mít to případně jak prokazovat. Před zavedením 1,2l oleje pokud vím neexistovala žádná hranice a postupně se to uzavírá. A nejen v objemu. O tom kdo jak ztratil těžko spekulovat ale přiblížení středu pole ke špičce tam je. A o tom že s olejem se přestává otravovat je nejlepší znamení že zavedené věci jdou dobrým směrem 03 Jestli opravdu trváš na tom jak jsi posledně napsal že spalování oleje pro výkon je v F1 nesmysl, tak co by jsi chtěl od ostatních jako slyšet? Z mého pohledu ti už ani není na toto téma co říci, nevíš jak by to dělali tudíž to pro tebe neexistuje. Ačkoliv jsem ti sem dával i konkrétně věci které ty mezery uzavíraly a měly se za to že se používaly. Nechceš to vidět. Prostě nikdo nebyl potrestán. Dám ti příklad třeba v ohebnosti křídel, RedBull si s tím dlouho pohrával a tuto výhodu pro sebe perfektně využil, protože ohebné sice nemohlo být nic ale jaksi způsob měření byl nedostatečný. Pak to postupně FIA zpřísnila a RedBull se jen přizpůsoboval. Nebyl potrestán ale všichni vědí že to dělal, FIA neměla dostatečné nástroje pro měření a tudíž ani pro trest. Takže to není o tom že se pravidla dodržují nebo nedodržují, je to taky o tom jestli máš jak na ty pravidla dohlížet.

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    37.48.7.XXX
    A zase se jen ppotvrdilo jak Mike plácal celou dobu nesmysly, jako vždy, ještě teď studuje jak se spaluje olej 18

    + 4 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      46.135.85.XXX
      Jé my jsme zase u Ferrari? 12
      Co jsem napsal špatně? Zase odkaz nebude. Jen si něco plácnul a budeš čekat, čím tě utřu? Nezapomeň si pak pobrečet, že na tebe reaguju. 12

      + 4 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama