DISKUZE K ČLÁNKU Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?
Honda v Baku nasadí nové spalovací motory (ICE) u všech svých vozů. Analýza problému z GP Číny totiž odhalila nedostatečnou kvalitu pří výrobě jeho komponent.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
airwar1939
20:35 24.04.2019 176.74.141.XXXTohle je Formule 1, i Ron Dennis by ti řekl, že v první řadě musíš mít výkon, spolehlivost řešíš pak.
-
-
-
-
-
Situs
11:18 24.04.2019 85.70.164.XXXNení to jen o vadnosti. Je to také především o životnosti. Pak v tom hraje roli i příležitost, riziko, přínos, ztráta atd a často vše spolu v kombinaci. Honda tohle měnit zdá se musí, kdyby nám neřekla proč a zůstalo jen u slov Helmuta tak žijeme v bludu jak to bylo plánované a Honda prostě nasazuje vyšší výkon což je super-
-
-
-
-
-
Situs
12:38 24.04.2019 85.70.164.XXXUž jsem ti říkal že ne každý mění váhu tabulky dle výsledku. Stále si myslím že nic lepšího než tato tabulka na posouzení jak jim to drží není Zkus také neměnit hodnotu vstupních dat dle toho jak se ti to hodí, pak se možná dočkáš více váhy tvých komentářů a ne jen oponentů. Ale možná to není tvým cílem-
Mike17
13:02 24.04.2019 185.149.130.XXXJá jsem někdy váhu té tabulky měnil? Nějaký odkaz na to, jak tvrdím, že je důležitá?
Od začátku tvrdím, že má vypovídací hodnotu "nulovou". Preventivně měněné součástky nejsou vadné, přesto v tabulce jsou. Počet kouřících motorů je jednoznačně relevantnější kritérium spolehlivosti. Zakouřilo se, byl vadný.
Pro tradiční slovíčkaření dodávám, že "kouřící" je metafora. Může kleknout i bez kouře.-
Situs
13:13 24.04.2019 85.70.164.XXXVšak jak jsi najednou přispěchal když se tam čísla u Renaultu začali navyšovat Ale to když jim to odpadne v závodě je samo vidět nejvíce, ale to kolik toho nakonec vymění a kolik dostanou penalizací to vypovídá o tom všem jako celku. Když máš motor na 3 závody nebo na 7 je sakra rozdíl. Však uvidíme na konci ne Nebo teď už tabulku zase zapomeneš?-
Mike17
13:34 24.04.2019 185.149.130.XXXNo, žádný odkaz na to, kdy jsem ji bral vážně. To se divím...
Kecám.
Jo zapomenu. Když jsem ji nebral vážně nikdy, nevidím důvod ji brát vážně na konci.
To, že se něco vymění po 3 závodech neznamená, že nemohla vydržet závodů 10.
Kouř se neobjeví proto, že chceš přístí závod nasadit o 20k výkonnější motor. Objeví se, když se něco porouchá. A počet poruch dělá spolehlivost. Tedy kromě fandů Renaultu.-
-
Mike17
15:07 24.04.2019 46.135.85.XXXHmmm, kdybych tak psal, že mají jednu poruchu že? Moment já to před chvílí psal, ne? A kdybych tak psal, že se nemusí z motoru zakouřit, aby byl porouchaný, to by bylo super. Jé já to vlastně před chvílí psal, že?
Zase tvá známá hra: napiš si co chceš, já si z toho budu číst co se mi líbí a budu tvrdit, žes to nepsal.-
Situs
15:30 24.04.2019 85.70.164.XXXTy píšeš spousta věcí a když na to přijde tak se schováš za srandu, za ironii nebo to zakecáš něčím jiným atd. Máš pravdu, už nějakou dobu tě neberu vážně, to je o tvém stylu psaní. Psal jsi že "Kouř se neobjeví proto, že chceš přístí závod nasadit o 20k výkonnější motor. Objeví se, když se něco porouchá. A počet poruch dělá spolehlivost." Což je sice pěkné ale kouř není jediná veličina která mluví o spolehlivosti. Ale to asi nemůžeš pochopit když tabulku nebereš vážně Neber, rýpej s ní když se něco zvorá u Renaultu, nic jiného od tebe stejně nečekám.-
Mike17
16:09 24.04.2019 185.149.130.XXXTy jsi fakt komik. Opět tu 100x napíšu, že tuto tabulku neberu jako měřítko spolehlivosti nikdy. Stejně tuto stupiditu napíšeš znovu a znovu a znovu.
Třeba tady:
Mike17 13:02 24.04.2019
Od začátku tvrdím, že má vypovídací hodnotu "nulovou".
Napíšu že kouř není jediný indikátor poruchy, třeba tady:
Mike17
Mike17 13:02 24.04.2019
Pro tradiční slovíčkaření dodávám, že "kouřící" je metafora. Může kleknout i bez kouře. (jako kdybych to slovíčkaření tušil co? )
Všechno marný. Můžu si to psát klidně dál a dál a ty mi stejně napíšeš, že tvrdím opak.
A nakonec si vezmeš větu, která nemá evidentně spojitost s žádným konkrétním příkladem, je zcela evidentně obecná a přisoudíš ji Číně. Proč? Nechápu. Asi se ti prostě chtělo mi to přiřknout abys měl aspoň nějaký pseudoargument.
Klidně si to dej do ctrl-C. Tabulku nebudu brát jako měřítko spolehlivosti, ani když bude mít Renault 150 komponent a Honda to odjede na jednu. Protože to prostě nemá smysl.
Tímto tuto opět velmi inteligentní debatu končím. Něco ti psát zcela zřejmě postrádá smysl. Stejně to nebudeš registrovat.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek