DISKUZE K ČLÁNKU Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?

Honda v Baku nasadí nové spalovací motory (ICE) u všech svých vozů. Analýza problému z GP Číny totiž odhalila nedostatečnou kvalitu pří výrobě jeho komponent.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 27.04.2019 16:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr Hloušek (Hlasovalo 7 lidí) 24.04.2019 12:15
Nedělal bych z toho tragédii. Honda avizovala… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 24.04.2019 13:08
Proč to mám psát jinak? Je na tom moc vidět, jaký… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 24.04.2019 15:22
Co to zase meleš??? Kdo mne tu utřel? Čím? Že je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Tohle je Formule 1, i Ron Dennis by ti řekl, že v první řadě musíš mít výkon, spolehlivost řešíš pak.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Neboj, my to neignorujeme. Jen z ní neděláme závěry, že každá vyměněná součástka byla vadná. Nějak věříme, že nikdo nezůstane u jedné komponenty na sezonu. 12

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Není to jen o vadnosti. Je to také především o životnosti. Pak v tom hraje roli i příležitost, riziko, přínos, ztráta atd a často vše spolu v kombinaci. Honda tohle měnit zdá se musí, kdyby nám neřekla proč a zůstalo jen u slov Helmuta tak žijeme v bludu jak to bylo plánované a Honda prostě nasazuje vyšší výkon což je super 03

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tak pokud nebudeš poslouchat Marka, tak se vše dovíš. Ale jinak dobý. Už vidíš hned několik důvodů k výměnám. 01

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Já je někdy neviděl? Ale jdi ty 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Vzpomínám si na diskuse na konci roku 2017, kde jsi měl tu tabulku za nejobjektivnější kritérium spolehlivosti. Tenkrát se to hodilo, když hořel jeden Renault za druhým a Honda měnila součástky preventivně ve velkém. 03

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Jj, prevence je důležitá. 12

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Už jsem ti říkal že ne každý mění váhu tabulky dle výsledku. Stále si myslím že nic lepšího než tato tabulka na posouzení jak jim to drží není 03 Zkus také neměnit hodnotu vstupních dat dle toho jak se ti to hodí, pak se možná dočkáš více váhy tvých komentářů a ne jen oponentů. Ale možná to není tvým cílem 04

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Já jsem někdy váhu té tabulky měnil? Nějaký odkaz na to, jak tvrdím, že je důležitá? 12
                  Od začátku tvrdím, že má vypovídací hodnotu "nulovou". Preventivně měněné součástky nejsou vadné, přesto v tabulce jsou. Počet kouřících motorů je jednoznačně relevantnější kritérium spolehlivosti. Zakouřilo se, byl vadný.
                  Pro tradiční slovíčkaření dodávám, že "kouřící" je metafora. Může kleknout i bez kouře.

                  + 0 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Však jak jsi najednou přispěchal když se tam čísla u Renaultu začali navyšovat 18 Ale to když jim to odpadne v závodě je samo vidět nejvíce, ale to kolik toho nakonec vymění a kolik dostanou penalizací to vypovídá o tom všem jako celku. Když máš motor na 3 závody nebo na 7 je sakra rozdíl. Však uvidíme na konci ne 03 Nebo teď už tabulku zase zapomeneš? 18

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      No, žádný odkaz na to, kdy jsem ji bral vážně. To se divím... 12
                      Kecám.
                      Jo zapomenu. Když jsem ji nebral vážně nikdy, nevidím důvod ji brát vážně na konci. 13
                      To, že se něco vymění po 3 závodech neznamená, že nemohla vydržet závodů 10.
                      Kouř se neobjeví proto, že chceš přístí závod nasadit o 20k výkonnější motor. Objeví se, když se něco porouchá. A počet poruch dělá spolehlivost. Tedy kromě fandů Renaultu. 12

                      + 0 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        85.70.164.XXX
                        Přečti si článek, maj problém a proto to mění. Není to jen navýšení výkonu 20k jak ti napovídal Marko 18 Spolehlivost a výdrž nepoznáš jen když ti něco začoudí, trochu rozumu Miku.

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          46.135.85.XXX
                          Hmmm, kdybych tak psal, že mají jednu poruchu že? Moment já to před chvílí psal, ne? A kdybych tak psal, že se nemusí z motoru zakouřit, aby byl porouchaný, to by bylo super. Jé já to vlastně před chvílí psal, že? 12 12 12
                          Zase tvá známá hra: napiš si co chceš, já si z toho budu číst co se mi líbí a budu tvrdit, žes to nepsal.

                          + 1 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Situs

                            Situs

                            85.70.164.XXX
                            Ty píšeš spousta věcí a když na to přijde tak se schováš za srandu, za ironii nebo to zakecáš něčím jiným atd. Máš pravdu, už nějakou dobu tě neberu vážně, to je o tvém stylu psaní. Psal jsi že "Kouř se neobjeví proto, že chceš přístí závod nasadit o 20k výkonnější motor. Objeví se, když se něco porouchá. A počet poruch dělá spolehlivost." Což je sice pěkné ale kouř není jediná veličina která mluví o spolehlivosti. Ale to asi nemůžeš pochopit když tabulku nebereš vážně 03 Neber, rýpej s ní když se něco zvorá u Renaultu, nic jiného od tebe stejně nečekám.

                            + 2 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Ty jsi fakt komik. Opět tu 100x napíšu, že tuto tabulku neberu jako měřítko spolehlivosti nikdy. Stejně tuto stupiditu napíšeš znovu a znovu a znovu.
                              Třeba tady:
                              Mike17 13:02 24.04.2019
                              Od začátku tvrdím, že má vypovídací hodnotu "nulovou".

                              Napíšu že kouř není jediný indikátor poruchy, třeba tady:
                              Mike17
                              Mike17 13:02 24.04.2019
                              Pro tradiční slovíčkaření dodávám, že "kouřící" je metafora. Může kleknout i bez kouře. (jako kdybych to slovíčkaření tušil co? 12)

                              Všechno marný. Můžu si to psát klidně dál a dál a ty mi stejně napíšeš, že tvrdím opak.
                              A nakonec si vezmeš větu, která nemá evidentně spojitost s žádným konkrétním příkladem, je zcela evidentně obecná a přisoudíš ji Číně. Proč? Nechápu. Asi se ti prostě chtělo mi to přiřknout abys měl aspoň nějaký pseudoargument.

                              Klidně si to dej do ctrl-C. Tabulku nebudu brát jako měřítko spolehlivosti, ani když bude mít Renault 150 komponent a Honda to odjede na jednu. Protože to prostě nemá smysl.
                              13

                              Tímto tuto opět velmi inteligentní debatu končím. Něco ti psát zcela zřejmě postrádá smysl. Stejně to nebudeš registrovat.

                              + 1 / − 3

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama