DISKUZE K ČLÁNKU Triumf Mercedesu při kvalifikaci v Číně. Verstappen a Vettel si zřejmě servítky brát nebudou
ŠANGHAJ - KVALIFIKACE; Pole position v Čínské GP získal Valteri Bottas, který o 23 tisícin porazil týmového kolegu z Mercedesu Hamiltona. Na Ferrari zbyla druhá řada. Emoce se dají čekat v prohlášení Verstappena, kterého Vettel připravil o měřený čas, když porušil gentlemanskou dohodu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Triumf Mercedesu při kvalifikaci v Číně. Verstappen a Vettel si zřejmě servítky brát nebudou
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
SergioPÉREZ
20:37 13.04.2019 85.239.64.XXXZbytek světa F1 je hodně zajímavý. Checo a Lance v závodě poskočí hodně do předu, za to dám ruku do ohně,.-
SergioPÉREZ
16:45 14.04.2019 78.108.149.XXXa taky to tak v závodě bylo, ten kdo dával mínus, ať se raději věnuje fotbalu a pod,.
-
-
GRAHAM
19:24 13.04.2019 77.236.218.XXX2Hell : Tak ono to nebylo ani tolik na tebe, jako spíše kritika na Mclaren. Nelze už akceptovat ztrátu 2 vteřiny na nejlepšího a neříci to natvrdo. To ať jdou hrát kuličky a ne jezdit F1. Dvě vteřiny nejsou ani světelná léta, to je mnohem více,!!! Co tam jako ve vývoji dělají že jsou takové tristní vysledky ? Jako nelze se spokojit s konstatovaním, že jim nesedla trať, to je kapku jinak a mělo by to být slyšet. Teď na rovinu řečeno, si dělají jako hodně velkou ostudu. Tak to vidím já a nejde to okecat. Do vteřiny bych byl spokojený a to jsou ty světelná léta. V zásadě mohou už začít vyvíjet na další rok. Bohužel, to vypadá že v sestavě co navrhuje v poslední době monopost, by si v žadném případě neměli klást žádné cíle. Jen zúčatnit se..., jako na Olympiádě. Za mne je to velká ostuda.-
HellHogr
20:38 13.04.2019 37.48.7.XXXNepřeháníš to? je to jedna kvalifikace a McLaren řekl, že tenhle okruh odhlail jejich slabiny, oni na tom pracují, já nevím proč nepřipomeneš Bahrajn? každej víkend není posvícení, ano ztárta je velká, mohla být daleko menší, uý to tak je, já si počkám na závod, abych to mohl analyzovat jako kompletní víkend, mimochodem, to že McLaren má tvrdou a dlouho cestu před sebou řekli už před sezonou, sorry, ale co si čekal, že letos najednou půjdou na 4 flek mezi týmama a příští rok vyhrávat? musí se dát dohrmady a to sezonu, dvě, možná tři potrvá, stejně to stihnou dřív, než vyhrát Ferrari tutl, tak bych byl v klidu-
GRAHAM
21:03 13.04.2019 77.236.218.XXX2 vteřiny ztráty je amaterština. A je na velkou kritiku. Nic nepřeháním, jen to pojmenovávámm, jak by měli mluvit oni. To jest realitu.
Bahrajn klidně připomenu, tam to byli ty světelná léta. Do vteřiny to akceptuji , nad vteřinu zcela určitě ne. Je to ostuda, za tím stojím. A velká.... -
Cooper
07:45 14.04.2019 194.12.34.XXXCo stihnou dřív než vyhrát Ferrari Titul? probojovat se do první 10? nebo vyhrát nějaký to podium? já celkem chápu proč všichni zdejší fanoušci McL si tak strašně moc přejou rozpočtový stropy! tak nějak všichni tajně doufáte že když se připravý M,F a RB přesně v tomhle pořadí (pěkně po bolševicku) o prachy budou mít zase tragédi s nejlepším šasí (posledních let) šanci aspoň občas zabrousit na podium! Byl bych fakt naštvanej kdybych byl v motorsportu přez 50 let a nakládal mě výrobce limonády... s nejslabším a nenespolehlivějším motorem ( to tvrdíš ty) už dvě sezony...
-
-
SergioPÉREZ
20:39 13.04.2019 85.239.64.XXXPrávě typ tratě má největší vliv na Mclaren. Třeba v Monaku půjde na Bednu,. -
-
airwar1939
21:12 13.04.2019 176.74.141.XXXTo je nesmysl, je třeba to brát reálně, střed pole ztrácí na TOP týmy cca. 1,5 sekundy, pokud příjde ideální trať (Bahrain), bude ten rozdíl kolem sekundy. Na méně vhodné trati pak bude rozdíl 2. sekundy. Všechny týmy středu pole nepochybně dělají co umí, ale holt nemají tak schopné lidi, a dostatek peněz... a při kvalitě TOP týmů nelze očekávat dotažení na čelo v krátkém čase... je třeba systematicky hledat problémy a průběžně vylepšovat. Zabalit sezonu a vyvíjet vůz rovnou na příští rok k lepším výsledkům nevede.
Problém je, že jak se srovnaly rozdíly v PU, tak se ukázalo, že koncept Mercedesu (větší rozvor a menší sklon vozu) asi není tak špatné řešení. Ale jak z toho ven? Pouhým kopírováním TOP týmů se vyhrávat nedá.
Prostě před týmy středu pole je dlouhá cesta... i Mercedesu či RB to trvalo řadu let než se výkonnostně dostali tam kde jsou.
-
-
Situs
14:40 13.04.2019 85.70.164.XXXTak Giovinazzi měl stejný problém s motorem který měl i Leclerc v Bahrajnu. Alfa totiž nepřešla na ty staré řídící jednotky jako to učinilo Ferrari a Haas, prý z důvodu problematické instalace na který Alfa nebyla připravena. (takové problémy se teda u Alfy asi můžou vyskytnout i v závodě)
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek