DISKUZE K ČLÁNKU

Triumf Mercedesu při kvalifikaci v Číně. Verstappen a Vettel si zřejmě servítky brát nebudou

ŠANGHAJ - KVALIFIKACE; Pole position v Čínské GP získal Valteri Bottas, který o 23 tisícin porazil týmového kolegu z Mercedesu Hamiltona. Na Ferrari zbyla druhá řada. Emoce se dají čekat v prohlášení Verstappena, kterého Vettel připravil o měřený čas, když porušil gentlemanskou dohodu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Triumf Mercedesu při kvalifikaci v Číně. Verstappen a Vettel si zřejmě servítky brát nebudou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 98, poslední 14.04.2019 16:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hormón (Hlasovalo 6 lidí) 13.04.2019 14:24
Nejsem si jistej jestli rozumim tomu tvymu… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 13.04.2019 14:32
Ale, ale. Už se neporovnává ztráta na PP, s… »
» Hormón (Hlasovali 4 lidé) 13.04.2019 13:53
Kolik oproti lonsku ztratilo Ferrari? Ferrari… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Grahame, Ferrari v Austrálii ztrácelo 7 desetin a v Bahrajnu naopak bylo 3 desetiny v plusu. Mezi tratěmi můžou být u jednotlivých týmů velké rozdíly.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    85.239.64.XXX
    Zbytek světa F1 je hodně zajímavý. Checo a Lance v závodě poskočí hodně do předu, za to dám ruku do ohně,. 11

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    2Hell : Tak ono to nebylo ani tolik na tebe, jako spíše kritika na Mclaren. Nelze už akceptovat ztrátu 2 vteřiny na nejlepšího a neříci to natvrdo. To ať jdou hrát kuličky a ne jezdit F1. Dvě vteřiny nejsou ani světelná léta, to je mnohem více,!!! Co tam jako ve vývoji dělají že jsou takové tristní vysledky ? Jako nelze se spokojit s konstatovaním, že jim nesedla trať, to je kapku jinak a mělo by to být slyšet. Teď na rovinu řečeno, si dělají jako hodně velkou ostudu. Tak to vidím já a nejde to okecat. Do vteřiny bych byl spokojený a to jsou ty světelná léta. V zásadě mohou už začít vyvíjet na další rok. Bohužel, to vypadá že v sestavě co navrhuje v poslední době monopost, by si v žadném případě neměli klást žádné cíle. Jen zúčatnit se..., jako na Olympiádě. Za mne je to velká ostuda. 02

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      37.48.7.XXX
      Nepřeháníš to? je to jedna kvalifikace a McLaren řekl, že tenhle okruh odhlail jejich slabiny, oni na tom pracují, já nevím proč nepřipomeneš Bahrajn? každej víkend není posvícení, ano ztárta je velká, mohla být daleko menší, uý to tak je, já si počkám na závod, abych to mohl analyzovat jako kompletní víkend, mimochodem, to že McLaren má tvrdou a dlouho cestu před sebou řekli už před sezonou, sorry, ale co si čekal, že letos najednou půjdou na 4 flek mezi týmama a příští rok vyhrávat? musí se dát dohrmady a to sezonu, dvě, možná tři potrvá, stejně to stihnou dřív, než vyhrát Ferrari tutl, tak bych byl v klidu 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        2 vteřiny ztráty je amaterština. A je na velkou kritiku. Nic nepřeháním, jen to pojmenovávámm, jak by měli mluvit oni. To jest realitu.
        Bahrajn klidně připomenu, tam to byli ty světelná léta. Do vteřiny to akceptuji , nad vteřinu zcela určitě ne. Je to ostuda, za tím stojím. A velká....

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          37.48.7.XXX
          Ostuda? tak to jo, já myslel, že je ostuda nevyhrát titul s nejlepším autem a protáhnout čekání na titul na 12 let 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Ztrácet 2% je o ničem, souhlas, přesto bych ještě počkal protože ta ztráta u McLarenu se opravdu může připsat na vrub tomu náhlému zvýšení minimálního tlaku pneu. Doufám, pokud by měl být 2%+- standard tak by to bylo zklamání.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            37.48.7.XXX
            No pokud se podíváš na sektory z dnešní Q, tak je vidět, že na ten tlka pneu doplatili viz ztráta v S1 a S2, kde v pátek byli před Renaultem i Haasem

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Cooper

        Cooper

        194.12.34.XXX
        Co stihnou dřív než vyhrát Ferrari Titul? probojovat se do první 10? nebo vyhrát nějaký to podium? já celkem chápu proč všichni zdejší fanoušci McL si tak strašně moc přejou rozpočtový stropy! tak nějak všichni tajně doufáte že když se připravý M,F a RB přesně v tomhle pořadí (pěkně po bolševicku) o prachy budou mít zase tragédi s nejlepším šasí (posledních let) šanci aspoň občas zabrousit na podium! Byl bych fakt naštvanej kdybych byl v motorsportu přez 50 let a nakládal mě výrobce limonády... s nejslabším a nenespolehlivějším motorem ( to tvrdíš ty) už dvě sezony...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Slovo po Bolševicku je zhola zcestné, to slovo znamená úplně něco jiného. A za druhé, stropy nikomu nic nezajistí, jen se srovnají možnosti vývoje.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • SergioPÉREZ

      SergioPÉREZ

      85.239.64.XXX
      Právě typ tratě má největší vliv na Mclaren. Třeba v Monaku půjde na Bednu,. 05

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      To je nesmysl, je třeba to brát reálně, střed pole ztrácí na TOP týmy cca. 1,5 sekundy, pokud příjde ideální trať (Bahrain), bude ten rozdíl kolem sekundy. Na méně vhodné trati pak bude rozdíl 2. sekundy. Všechny týmy středu pole nepochybně dělají co umí, ale holt nemají tak schopné lidi, a dostatek peněz... a při kvalitě TOP týmů nelze očekávat dotažení na čelo v krátkém čase... je třeba systematicky hledat problémy a průběžně vylepšovat. Zabalit sezonu a vyvíjet vůz rovnou na příští rok k lepším výsledkům nevede.

      Problém je, že jak se srovnaly rozdíly v PU, tak se ukázalo, že koncept Mercedesu (větší rozvor a menší sklon vozu) asi není tak špatné řešení. Ale jak z toho ven? Pouhým kopírováním TOP týmů se vyhrávat nedá.

      Prostě před týmy středu pole je dlouhá cesta... i Mercedesu či RB to trvalo řadu let než se výkonnostně dostali tam kde jsou.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tak Giovinazzi měl stejný problém s motorem který měl i Leclerc v Bahrajnu. Alfa totiž nepřešla na ty staré řídící jednotky jako to učinilo Ferrari a Haas, prý z důvodu problematické instalace na který Alfa nebyla připravena. (takové problémy se teda u Alfy asi můžou vyskytnout i v závodě)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      37.48.7.XXX
      McLaren upravil po FP3 nastavení kvůli tlakům v pneu a zvýšil si tak přítlak, tu ztrátu tedy získali na rovnikách, ale měli by tohohle využít více v závodě

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen v čínském duelu se Sebastianem Vettelem

Verstappen se nadějí na titul s Hondou nevzdává, od poloviny sezóny chce začít vyhrávat

Nico Hülkenberg s nespolehlivým Renaultem RS19 v Číně

Opět to MGU-K: "Rozdáváme body zdarma," stěžuje si Hülkenberg. Proč byl Ricciardo mizerně pomalý?

Carlos Sainz během kvalifikace v Číně

Závodní tempo McLarenu bylo nejlepší ze zbytku pole, poukazuje Norris

Pierre Gasly v GP Číny předvedl nejrychlejší kolo, s vozem RB15 se ale pořád trápí

Red Bull slevuje ze svých cílů: "Pět vítězství vymyslel optimista Marko," říká Horner

McLaren s číslem 66 postavený pro Fernanda Alonsa na závod Indianapolis 500

VIDEO: Stavba McLarenu 66 pro Alonsův závod v Indy 500 (zrychleně)

Sebastian Vettel s Ferrari SF90 během sezónních testů v Bahrajnu

"Ferrari zvolilo špatný aerodynamický koncept, s předěláním bude mít hodně práce," myslí si Rosberg

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama