DISKUZE K ČLÁNKU Triumf Mercedesu při kvalifikaci v Číně. Verstappen a Vettel si zřejmě servítky brát nebudou

ŠANGHAJ - KVALIFIKACE; Pole position v Čínské GP získal Valteri Bottas, který o 23 tisícin porazil týmového kolegu z Mercedesu Hamiltona. Na Ferrari zbyla druhá řada. Emoce se dají čekat v prohlášení Verstappena, kterého Vettel připravil o měřený čas, když porušil gentlemanskou dohodu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Triumf Mercedesu při kvalifikaci v Číně. Verstappen a Vettel si zřejmě servítky brát nebudou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 98, poslední 14.04.2019 16:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hormón (Hlasovalo 6 lidí) 13.04.2019 14:24
Nejsem si jistej jestli rozumim tomu tvymu… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 13.04.2019 14:32
Ale, ale. Už se neporovnává ztráta na PP, s… »
» Hormón (Hlasovali 4 lidé) 13.04.2019 13:53
Kolik oproti lonsku ztratilo Ferrari? Ferrari… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.149.XXX
a taky to tak v závodě bylo, ten kdo dával mínus, ať se raději věnuje fotbalu a pod,. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Slovo po Bolševicku je zhola zcestné, to slovo znamená úplně něco jiného. A za druhé, stropy nikomu nic nezajistí, jen se srovnají možnosti vývoje.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Cooper

Cooper

194.12.34.XXX
Co stihnou dřív než vyhrát Ferrari Titul? probojovat se do první 10? nebo vyhrát nějaký to podium? já celkem chápu proč všichni zdejší fanoušci McL si tak strašně moc přejou rozpočtový stropy! tak nějak všichni tajně doufáte že když se připravý M,F a RB přesně v tomhle pořadí (pěkně po bolševicku) o prachy budou mít zase tragédi s nejlepším šasí (posledních let) šanci aspoň občas zabrousit na podium! Byl bych fakt naštvanej kdybych byl v motorsportu přez 50 let a nakládal mě výrobce limonády... s nejslabším a nenespolehlivějším motorem ( to tvrdíš ty) už dvě sezony...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Grahame, Ferrari v Austrálii ztrácelo 7 desetin a v Bahrajnu naopak bylo 3 desetiny v plusu. Mezi tratěmi můžou být u jednotlivých týmů velké rozdíly.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Na vědeckofantastické filmy nechodím 11

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.7.XXX
Tak on Sainz přiznal, že museli stavět kvůli "dnešku" - nevím co jiného tím mohl myslet, víc na závod než na Q

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Právě, po FP2 to najednou nešlo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.7.XXX
No pokud se podíváš na sektory z dnešní Q, tak je vidět, že na ten tlka pneu doplatili viz ztráta v S1 a S2, kde v pátek byli před Renaultem i Haasem

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ztrácet 2% je o ničem, souhlas, přesto bych ještě počkal protože ta ztráta u McLarenu se opravdu může připsat na vrub tomu náhlému zvýšení minimálního tlaku pneu. Doufám, pokud by měl být 2%+- standard tak by to bylo zklamání.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
To je nesmysl, je třeba to brát reálně, střed pole ztrácí na TOP týmy cca. 1,5 sekundy, pokud příjde ideální trať (Bahrain), bude ten rozdíl kolem sekundy. Na méně vhodné trati pak bude rozdíl 2. sekundy. Všechny týmy středu pole nepochybně dělají co umí, ale holt nemají tak schopné lidi, a dostatek peněz... a při kvalitě TOP týmů nelze očekávat dotažení na čelo v krátkém čase... je třeba systematicky hledat problémy a průběžně vylepšovat. Zabalit sezonu a vyvíjet vůz rovnou na příští rok k lepším výsledkům nevede.

Problém je, že jak se srovnaly rozdíly v PU, tak se ukázalo, že koncept Mercedesu (větší rozvor a menší sklon vozu) asi není tak špatné řešení. Ale jak z toho ven? Pouhým kopírováním TOP týmů se vyhrávat nedá.

Prostě před týmy středu pole je dlouhá cesta... i Mercedesu či RB to trvalo řadu let než se výkonnostně dostali tam kde jsou.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.7.XXX
Tebe nezajímá nic, když zítra McLaren vyhraje, tak to shodíš, že dneska ztratili 2s 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.7.XXX
Ostuda? tak to jo, já myslel, že je ostuda nevyhrát titul s nejlepším autem a protáhnout čekání na titul na 12 let 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Typ tratě mne nezajímá....

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
2 vteřiny ztráty je amaterština. A je na velkou kritiku. Nic nepřeháním, jen to pojmenovávámm, jak by měli mluvit oni. To jest realitu.
Bahrajn klidně připomenu, tam to byli ty světelná léta. Do vteřiny to akceptuji , nad vteřinu zcela určitě ne. Je to ostuda, za tím stojím. A velká....

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ten odkaz je nějaký divný, dávám opravu [odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

85.239.64.XXX
Právě typ tratě má největší vliv na Mclaren. Třeba v Monaku půjde na Bednu,. 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.7.XXX
Nepřeháníš to? je to jedna kvalifikace a McLaren řekl, že tenhle okruh odhlail jejich slabiny, oni na tom pracují, já nevím proč nepřipomeneš Bahrajn? každej víkend není posvícení, ano ztárta je velká, mohla být daleko menší, uý to tak je, já si počkám na závod, abych to mohl analyzovat jako kompletní víkend, mimochodem, to že McLaren má tvrdou a dlouho cestu před sebou řekli už před sezonou, sorry, ale co si čekal, že letos najednou půjdou na 4 flek mezi týmama a příští rok vyhrávat? musí se dát dohrmady a to sezonu, dvě, možná tři potrvá, stejně to stihnou dřív, než vyhrát Ferrari tutl, tak bych byl v klidu 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

85.239.64.XXX
Zbytek světa F1 je hodně zajímavý. Checo a Lance v závodě poskočí hodně do předu, za to dám ruku do ohně,. 11

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
2Hell : Tak ono to nebylo ani tolik na tebe, jako spíše kritika na Mclaren. Nelze už akceptovat ztrátu 2 vteřiny na nejlepšího a neříci to natvrdo. To ať jdou hrát kuličky a ne jezdit F1. Dvě vteřiny nejsou ani světelná léta, to je mnohem více,!!! Co tam jako ve vývoji dělají že jsou takové tristní vysledky ? Jako nelze se spokojit s konstatovaním, že jim nesedla trať, to je kapku jinak a mělo by to být slyšet. Teď na rovinu řečeno, si dělají jako hodně velkou ostudu. Tak to vidím já a nejde to okecat. Do vteřiny bych byl spokojený a to jsou ty světelná léta. V zásadě mohou už začít vyvíjet na další rok. Bohužel, to vypadá že v sestavě co navrhuje v poslední době monopost, by si v žadném případě neměli klást žádné cíle. Jen zúčatnit se..., jako na Olympiádě. Za mne je to velká ostuda. 02

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Se mnou může zajít na pivo a pokecat kdokoliv, stačí přijet na sraz. 04
Pokecám rád.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama