DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes v 2. tréninku těsně před Ferrari, které je velmi rychlé na rovinkách

ŠANGHAJ - 2. TRÉNINK; Valtteri Bottas dokázal v 2. tréninku sesadit z první příčky jezdce Ferrari, když Sebastiana Vettela předčil o pouhých 27 tisícin sekundy. Třetí pozici obsadil Max Verstappen s Red Bullem, Lewis Hamilton skončil až za ním na 4. místě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes v 2. tréninku těsně před Ferrari, které je velmi rychlé na rovinkách

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 12.04.2019 22:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Nameless_Wonder (Hlasovali 5 lidé) 12.04.2019 10:30
Tak snáď ide v prvom rade o to, či je niečo… »
» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 12.04.2019 11:32
zeptejme se ale PROČ tomu tak je. týmy k tomu… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 12.04.2019 10:21
Mercedes přinesl nové přední křídlo do Číny, ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Přijde mi že McLaren nabírá na síle (po důkladné analýze12), teď už cítím Q3 a body jako povinnost. Začínám si dovolit doufat že naberou směr k čelu 14 To auto poznávají a dostávají z něho více a více. Viděli jste závodní simulaci? Je minimálně tak uspokojivá jako rychlost na jedno kolo, jede jim to a RedBull by z našeho postupu mohl být trochu nervózní. Dle mě nebudeme daleko. Snad se to potvrdí a technika vydrží (a snad jsem to nezakřikl).

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      37.48.7.XXX
      Race pace daleko silnější než u Renaultu, tyre management taky super, jinak Mclaren přivezl takovou zvláštní úpravu podlahy, kdy dokáží nasměrovat vzduch více na difuzor a tím pádem jeho lepší využití a zvýšení přítlaku a zlepšení trakce (proto i lepší trakce tady v Číně oproti Austrálii, jinak co se tak šušká, tak do Barcelony chystají velký balík vylepšení na úpravu bočnic - chtějí jeji súžení a mělo by příjít i uprava brzdových chladičů a nové zadní křídlo, kde by měla být širší DRS klapka

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      194.79.55.XXX
      já myslim že Kaslíka minimálně jedno vaše auto dá

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Bude záležet na každém detailu. On Gasly neztrácí zase na Verstappena v závodě tak strašně moc, ale střed pole je blíže a jeho výsledky tak o dost horší. Normálně(loni) by kroužil v zemi nikoho, tady už se zdá ale rezerva je hodně malá.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    McLaren zatím slušně a Alonso se v posledních dnech taky nefláká.
    Jen tak dál! [odkaz na stránku]

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      nějakej divnej graf 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Apropo, grafy: do článku jsem doplnil porovnání výkonnosti v pomalých / stř.-rychlých / rychlých zatáčkách a na rovinkách.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Jestli to dobře chápu, tak i když Ferrari hodně vládne na rovinkách tak přesto mají i nadvládu v pomalých a středních zatáčkách?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Já myslím že ano, že to chápeš dobře. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              37.48.7.XXX
              V tom případě, by měl McLaren ubrat přítlaku aby získal malinko na rovinkách 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Co bys poradil Wlliamsu. 18

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Iscarian

                  Iscarian

                  89.177.215.XXX
                  Soustředit se na příští sezónu. 11

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    37.48.7.XXX
                    To zase ne, já bych Williamsu poradil neměnit technické ředitele jako ponožky, přijít na fundementální problém monopostu, a běhm závodního víkendu sbírat data a čekat jestli vypadne polovina pole, nebo například hodně zvláštní podmínky na trati

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Pikaso

                Pikaso

                62.240.164.XXX
                Oni to u McL vědí. V prvním tréninku jeli jiné nastavení a na rovince jeli 322/320. Trénink je od slova trénovat. 12 11 12 a hledá se optimální nastavení 14

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Jede o 106 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Když už jsme u toho rejpání.....
    Míšo, dneska grafy nebudou? 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Já je mám 14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        A ukážeš je plebstvu? 14

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Ne. Nechce se mi v diskuzi pod tréningem na moje konto číst jak tréningy jsou k ničemu a jejich zlepšení či zhoršení nemají žádnou vypovídající hodnotu. Jednoduše si to nechám pro sebe 13 Mám to připravený na Q tak pro mě dočasně tam hodit čísla z tréningu není moc práce.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Haas 09

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama