DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes v 2. tréninku těsně před Ferrari, které je velmi rychlé na rovinkách

ŠANGHAJ - 2. TRÉNINK; Valtteri Bottas dokázal v 2. tréninku sesadit z první příčky jezdce Ferrari, když Sebastiana Vettela předčil o pouhých 27 tisícin sekundy. Třetí pozici obsadil Max Verstappen s Red Bullem, Lewis Hamilton skončil až za ním na 4. místě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes v 2. tréninku těsně před Ferrari, které je velmi rychlé na rovinkách

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 12.04.2019 22:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Nameless_Wonder (Hlasovali 5 lidé) 12.04.2019 10:30
Tak snáď ide v prvom rade o to, či je niečo… »
» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 12.04.2019 11:32
zeptejme se ale PROČ tomu tak je. týmy k tomu… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 12.04.2019 10:21
Mercedes přinesl nové přední křídlo do Číny, ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

85.70.164.XXX
Bude záležet na každém detailu. On Gasly neztrácí zase na Verstappena v závodě tak strašně moc, ale střed pole je blíže a jeho výsledky tak o dost horší. Normálně(loni) by kroužil v zemi nikoho, tady už se zdá ale rezerva je hodně malá.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
já myslim že Kaslíka minimálně jedno vaše auto dá

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.7.XXX
Race pace daleko silnější než u Renaultu, tyre management taky super, jinak Mclaren přivezl takovou zvláštní úpravu podlahy, kdy dokáží nasměrovat vzduch více na difuzor a tím pádem jeho lepší využití a zvýšení přítlaku a zlepšení trakce (proto i lepší trakce tady v Číně oproti Austrálii, jinak co se tak šušká, tak do Barcelony chystají velký balík vylepšení na úpravu bočnic - chtějí jeji súžení a mělo by příjít i uprava brzdových chladičů a nové zadní křídlo, kde by měla být širší DRS klapka

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Přijde mi že McLaren nabírá na síle (po důkladné analýze12), teď už cítím Q3 a body jako povinnost. Začínám si dovolit doufat že naberou směr k čelu 14 To auto poznávají a dostávají z něho více a více. Viděli jste závodní simulaci? Je minimálně tak uspokojivá jako rychlost na jedno kolo, jede jim to a RedBull by z našeho postupu mohl být trochu nervózní. Dle mě nebudeme daleko. Snad se to potvrdí a technika vydrží (a snad jsem to nezakřikl).

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.7.XXX
To zase ne, já bych Williamsu poradil neměnit technické ředitele jako ponožky, přijít na fundementální problém monopostu, a běhm závodního víkendu sbírat data a čekat jestli vypadne polovina pole, nebo například hodně zvláštní podmínky na trati

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

62.240.164.XXX
Tak v tom případě nic.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ne, jen jsem kouknul na výsledky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Možná zkoušeli spalovat olej. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

62.240.164.XXX
No prostě mi to nedá. FP nehodnotíš, ale zeptat se musím a koukáš na FP ???

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

62.240.164.XXX
Oni to u McL vědí. V prvním tréninku jeli jiné nastavení a na rovince jeli 322/320. Trénink je od slova trénovat. 12 11 12 a hledá se optimální nastavení 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Iscarian

Iscarian

89.177.215.XXX
Soustředit se na příští sezónu. 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Podle mne je to s tím testováním ještě trošku jinak. Týmy nestojí o to testovat veřejně a společně. Jelikož se vzájemně hlídají a špehují, tak při společných testech okamžitě zjistí, že soupeři mají "něco" výkonějšího, rychlejšího, lepšího. A přicházejí o časový náskok a moment překvapení.
Tedy není to jen o penězích. Těch se v F1 stejně prošustruje obrovské množství, chudší týmy toto pseudošetření nikam neposunulo, ani jim nevyřešilo jejich situaci. Spíše to pomáhá FIA v kontrole a špičce, aby se mohla vzájemně lépe hlídat. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Co bys poradil Wlliamsu. 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.7.XXX
V tom případě, by měl McLaren ubrat přítlaku aby získal malinko na rovinkách 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ne. Nechce se mi v diskuzi pod tréningem na moje konto číst jak tréningy jsou k ničemu a jejich zlepšení či zhoršení nemají žádnou vypovídající hodnotu. Jednoduše si to nechám pro sebe 13 Mám to připravený na Q tak pro mě dočasně tam hodit čísla z tréningu není moc práce.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já myslím že ano, že to chápeš dobře. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

85.158.196.XXX
On nelže, on řekl, že každý dodavatel motorů tuhle možnost má, což je pravda.

PS: zrovna jsem četl, že Renault a Ferrari se chystají nasadit nadlimitní součástky, takže minimálně tito dva pokud jde o počty komponent si nemají s Hondou co vyčítat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
A ukážeš je plebstvu? 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jestli to dobře chápu, tak i když Ferrari hodně vládne na rovinkách tak přesto mají i nadvládu v pomalých a středních zatáčkách?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Apropo, grafy: do článku jsem doplnil porovnání výkonnosti v pomalých / stř.-rychlých / rychlých zatáčkách a na rovinkách.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama