DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes v 2. tréninku těsně před Ferrari, které je velmi rychlé na rovinkách
ŠANGHAJ - 2. TRÉNINK; Valtteri Bottas dokázal v 2. tréninku sesadit z první příčky jezdce Ferrari, když Sebastiana Vettela předčil o pouhých 27 tisícin sekundy. Třetí pozici obsadil Max Verstappen s Red Bullem, Lewis Hamilton skončil až za ním na 4. místě.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes v 2. tréninku těsně před Ferrari, které je velmi rychlé na rovinkách
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Nameless_Wonder
(Hlasovali 5 lidé)
12.04.2019 10:30
Tak snáď ide v prvom rade o to, či je niečo… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
HellHogr
22:00 12.04.2019 37.48.7.XXX
Race pace daleko silnější než u Renaultu, tyre management taky super, jinak Mclaren přivezl takovou zvláštní úpravu podlahy, kdy dokáží nasměrovat vzduch více na difuzor a tím pádem jeho lepší využití a zvýšení přítlaku a zlepšení trakce (proto i lepší trakce tady v Číně oproti Austrálii, jinak co se tak šušká, tak do Barcelony chystají velký balík vylepšení na úpravu bočnic - chtějí jeji súžení a mělo by příjít i uprava brzdových chladičů a nové zadní křídlo, kde by měla být širší DRS klapka
Situs
21:48 12.04.2019 85.70.164.XXX
Přijde mi že McLaren nabírá na síle (po důkladné analýze), teď už cítím Q3 a body jako povinnost. Začínám si dovolit doufat že naberou směr k čelu To auto poznávají a dostávají z něho více a více. Viděli jste závodní simulaci? Je minimálně tak uspokojivá jako rychlost na jedno kolo, jede jim to a RedBull by z našeho postupu mohl být trochu nervózní. Dle mě nebudeme daleko. Snad se to potvrdí a technika vydrží (a snad jsem to nezakřikl).
HellHogr
21:40 12.04.2019 37.48.7.XXX
To zase ne, já bych Williamsu poradil neměnit technické ředitele jako ponožky, přijít na fundementální problém monopostu, a běhm závodního víkendu sbírat data a čekat jestli vypadne polovina pole, nebo například hodně zvláštní podmínky na trati
odin
17:40 12.04.2019 77.240.103.XXX
Podle mne je to s tím testováním ještě trošku jinak. Týmy nestojí o to testovat veřejně a společně. Jelikož se vzájemně hlídají a špehují, tak při společných testech okamžitě zjistí, že soupeři mají "něco" výkonějšího, rychlejšího, lepšího. A přicházejí o časový náskok a moment překvapení.
Tedy není to jen o penězích. Těch se v F1 stejně prošustruje obrovské množství, chudší týmy toto pseudošetření nikam neposunulo, ani jim nevyřešilo jejich situaci. Spíše to pomáhá FIA v kontrole a špičce, aby se mohla vzájemně lépe hlídat.
Tedy není to jen o penězích. Těch se v F1 stejně prošustruje obrovské množství, chudší týmy toto pseudošetření nikam neposunulo, ani jim nevyřešilo jejich situaci. Spíše to pomáhá FIA v kontrole a špičce, aby se mohla vzájemně lépe hlídat.
Situs
15:49 12.04.2019 85.70.164.XXX
Ne. Nechce se mi v diskuzi pod tréningem na moje konto číst jak tréningy jsou k ničemu a jejich zlepšení či zhoršení nemají žádnou vypovídající hodnotu. Jednoduše si to nechám pro sebe Mám to připravený na Q tak pro mě dočasně tam hodit čísla z tréningu není moc práce.
airwar1939
15:15 12.04.2019 85.158.196.XXX
On nelže, on řekl, že každý dodavatel motorů tuhle možnost má, což je pravda.
PS: zrovna jsem četl, že Renault a Ferrari se chystají nasadit nadlimitní součástky, takže minimálně tito dva pokud jde o počty komponent si nemají s Hondou co vyčítat.
PS: zrovna jsem četl, že Renault a Ferrari se chystají nasadit nadlimitní součástky, takže minimálně tito dva pokud jde o počty komponent si nemají s Hondou co vyčítat.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek