DISKUZE K ČLÁNKU Motorové penalizace na spadnutí: Ferrari nasazuje novou řídicí elektroniku, Renault MGU-K

Ferrari do Číny po selhání motoru v předchozím závodu přivezlo novou řídicí elektroniku (CE), Renault po sérii potíží, kdy v Bahrajnu nedojel do cíle s žádným ze svých vozů, nasazuje novou specifikaci motorgenerátoru pro rekuperaci kinetické energie (MGU-K) a věří, že tím jeho spolehlivost vyřešil.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Motorové penalizace na spadnutí: Ferrari nasazuje novou řídicí elektroniku, Renault MGU-K

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 12.04.2019 17:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 12.04.2019 14:18
Poruchy Renaultu jsou také konstatování faktu a… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 12.04.2019 10:49
No někteří vloni podle počtu nasazených kusů PJ u… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 12.04.2019 09:19
Pockejme po konci sezóny Miku. Ja jednu stranu me… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

85.70.164.XXX
Renault má problém který ta tabulka zobrazuje, nevidím důvod proč tu tabulku najednou nebrat. Krom toho že by se to někomu nehodilo, ale takto najednou něco přehlížet je podobné spíše jen tomu autorovi rýpance 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A já viděl 3x kouř z Renaultu. 12
Ale je mi jasný, že u mne jde vždy jen o rýpání, což ty nikdy neděláš. Ty pouze konstatuješ fakta.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
No narážka na nýnější situaci u Renaultu právě byl ten vtip, to rejpání.
To, že nikdo nechce měnit motor jen tak, přeci nemusí platit u testovacích B týmů. Však počkáme půl roku a uvidíme jak na tom bude RB. Tam to bude jasné.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Proto nemáme brát v potaz teď ty kusy u Renaultu? To je mimo a hloupé. Ta tabulka je pořád to nejlepší co máme a koresponduje. Nikdo určitě nechce měnit komponenty jen tak. Ani u Renaultu, ani u McLarenu, a ani Kvjat to nemění jen tak, mají problém. Nebrat to v potaz jen proto že se to nehodí nebo jak?

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Však u TR taky dopředu tvrdili, že budou testovat pro Hondu, takže tam to bylo taky absurdní brát absolutní počet použitých PJ jako dogma.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já to rejpání nechápu, protože tenhle případ u Renaultu je rozhodně jasný takže tyhle kusy nebrat v najednou v potaz by mělo co za smysl?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

95.143.138.XXX
Tak tohle hraje ještě víc Mercedesu do karet. Hamilton si jede pro další titul. Ani nemusí vyhrávat závody, ale budou jenom šetřit svojí spolehlivou jednotku.. Doufám, že se mýlím.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Můžou to mít z poznatků ještě z předsezonních testů. Ale uvidíme, pokud problém nevyřešily tak se objeví nejspíše brzy znova, to rozhodně nechceme.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
No někteří vloni podle počtu nasazených kusů PJ u TR usuzovali, že Honda pořád spolehlivostně nestačí. Přitom prokazatelně nasazovali nové PJ takticky.
Takže to rejpání Mika chápu.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Na můj vkus je ta reakce až dost rychlá na to aby to mohli vyřešit.
Ale tohle je jen názor brblala z gauče. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Čím rýpu s RedBullem? Že to na ně byla v Bahrajnu bída? To není rýpání ale moje konstatování toho co jsem viděl.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Uvidíme. Je dost možný, že vyřešili něco, co jim to kazilo. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano rýpu. Úplně stejně jako ty s RB a Vettelem. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Uvidíme, nějaká změna s cílem dostat spolehlivost pod kontrolu tam asi proběhla tak snad to bude to pravé. Jinak samo tohle se počítá, nechápu narážky na to proč by se tyto nové kusy neměly počítat, selhání tam je. Ten Miku už jen rýpe za každou cenu a čeká kdo se chytne.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já se přiznám, že upravené jednotce MGU-K moc nevěřím. myslím že kapku lakujou.... na druhou stranu, dostal ji i Norris a tam by to nemělo logiku.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Neboj. Já nejsem ten, kdo počítá spolehlivost podle počtu vyměněných součástek. Nějak věřím, že je týmy mění i kvůli vylepšením a ze strategických důvodů. 03
Už sis všiml, že neměli jen jednu poruchu motoru, ale 3?
No, já tam vidím ztrátu 0,9s. Je trochu zvláštní tomu říkat "ne daleko". Ale já nedělám závěry z volných tréninků, v kvaldě to může být jinak a v závodě zase jinak. Renaultu tu špici středu přeji. Ale být tebou, byl bych opatrný na spojení "špička středu pole" a " nedaleko za Maxem". Podle některých ty 2 věci nejdou dohromady, protože Max je střed pole. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

185.10.235.XXX
Pockejme po konci sezóny Miku. Ja jednu stranu me štve, ze jsme v Bahrajnu přišli o hodně bodu, ale jestli našli problem a nasadili upravenou jednotku MGU-K a slibuji, ze je problem “solved”, tak snad konečně začnou poradně bodovat, pze zatím to vypadá, ze jsme v Číně špička středu pole ne daleko za Maxem.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Mám takové tušení, že letos se nebude spolehlivost počítat podle počtu použitých dílů. 04

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama