DISKUZE K ČLÁNKU Motorové penalizace na spadnutí: Ferrari nasazuje novou řídicí elektroniku, Renault MGU-K

Ferrari do Číny po selhání motoru v předchozím závodu přivezlo novou řídicí elektroniku (CE), Renault po sérii potíží, kdy v Bahrajnu nedojel do cíle s žádným ze svých vozů, nasazuje novou specifikaci motorgenerátoru pro rekuperaci kinetické energie (MGU-K) a věří, že tím jeho spolehlivost vyřešil.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Motorové penalizace na spadnutí: Ferrari nasazuje novou řídicí elektroniku, Renault MGU-K

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 12.04.2019 17:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 12.04.2019 14:18
Poruchy Renaultu jsou také konstatování faktu a… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 12.04.2019 10:49
No někteří vloni podle počtu nasazených kusů PJ u… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 12.04.2019 09:19
Pockejme po konci sezóny Miku. Ja jednu stranu me… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano, i to je možné. Jen ztrátu bodů už nikdo Hulkovi nevrátí.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano, loni na tom Renault s Hondou byli zhruba stejně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

89.24.51.XXX
To je možné, ze půjde použit. Stejně tak je možné, ze půjdou použit 1. Komponenty (mimo MGU-K) PJ Carlose a Hulka.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

89.24.51.XXX
Ja si myslím, ze o tom problému ví již z testů, protože přiznali problémy podobného ražení již od testů, Tzn 2 měsíce a to se dá něco překopat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

89.24.51.XXX
Jenže není kouření jako kouření ;) Napr. Ricci 2x kouřil kvůli spojce, ne kvůli PJ. Již jsem to zmiňoval, počet odpadnutí aut v zavodě kvůli PJ Renault nebylo v průměru vyšší než u Ferrari a Hondy. Mercedes na tom byl o něco lépe...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano, dneska. Jen nevíme, jak velký ten problém je a jestli ten motor třeba ještě nepoužijí. Inu to je tak, když máš volnost a dopředu víš, že máš povolení měnit co chceš.
Celý loňský rok měnili součástky z taktických důvodů (nejen) a letos to říkají dopředu, že to budou dělat. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Poruchy Renaultu jsou také konstatování faktu a přesto to berete jako narážku. 03

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak to si pamatuješ hodně blbě. Vždycky jsem trdil, že počet součástek nemá smysl brát. Protože se vyměňují zcela evidentně i součástky, které jsou v pořádku.
Proti Renaultu jsem používal výhradně počet kouřících motorů. Zejména v roce 2017, ale i loni. S tímto jsem si pohodlně vystačil. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

89.24.51.XXX
TR nemění z taktických důvodu, ale protože zaznamenali těchnicky problem ;)

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

89.24.51.XXX
Konstatování faktu není narážka ;)

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

89.24.51.XXX
Psal jsem to v době, kdy ztráta Hulka na Maxe byla 0,5s ;) Rozhodne patříš mezi lidi, kteří berou spotřebu komponent velmi vážně a jako ukazatel. Hlavně v případě komponent Renault ;) Moc dobre si to pamatuji.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
On by to chápal, kdyby to chápat chtěl. Blbej není. Ale nelíbí se mu to, tak si musí najít argument, proč je to letos jiné. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Aha, tak to by jsme taky měli 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To je fakt, kdybych tu měl kopírovat všechny jen letošní narážky na pomalost RB, nebudu týden dělat nic jinýho. 12

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Dej mu lehčí otázku. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Mě přijde že chápu, ale ty neumíš záměrně uznat že ten rýpanec byl mimo protože záměrně ji najednou nebrat v potaz nemá důvod.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já se ptám čím rýpu s RedBullem, ne s čím rýpeš ty s Renaultem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
No očividně nechápeš princip, co tím chtěl Mike říct. 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jsem rád, že to někdo tady chápe. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama