DISKUZE K ČLÁNKU Motorové penalizace na spadnutí: Ferrari nasazuje novou řídicí elektroniku, Renault MGU-K
Ferrari do Číny po selhání motoru v předchozím závodu přivezlo novou řídicí elektroniku (CE), Renault po sérii potíží, kdy v Bahrajnu nedojel do cíle s žádným ze svých vozů, nasazuje novou specifikaci motorgenerátoru pro rekuperaci kinetické energie (MGU-K) a věří, že tím jeho spolehlivost vyřešil.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Motorové penalizace na spadnutí: Ferrari nasazuje novou řídicí elektroniku, Renault MGU-K
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovali 4 lidé)
12.04.2019 10:49
No někteří vloni podle počtu nasazených kusů PJ u… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
14:21 12.04.2019 185.149.130.XXX
Ano, dneska. Jen nevíme, jak velký ten problém je a jestli ten motor třeba ještě nepoužijí. Inu to je tak, když máš volnost a dopředu víš, že máš povolení měnit co chceš.
Celý loňský rok měnili součástky z taktických důvodů (nejen) a letos to říkají dopředu, že to budou dělat.
Celý loňský rok měnili součástky z taktických důvodů (nejen) a letos to říkají dopředu, že to budou dělat.
Mike17
14:17 12.04.2019 185.149.130.XXX
Tak to si pamatuješ hodně blbě. Vždycky jsem trdil, že počet součástek nemá smysl brát. Protože se vyměňují zcela evidentně i součástky, které jsou v pořádku.
Proti Renaultu jsem používal výhradně počet kouřících motorů. Zejména v roce 2017, ale i loni. S tímto jsem si pohodlně vystačil.
Proti Renaultu jsem používal výhradně počet kouřících motorů. Zejména v roce 2017, ale i loni. S tímto jsem si pohodlně vystačil.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek