DISKUZE K ČLÁNKU

McLaren má pro vývoj a zlepšení vozu velké rezervy, odhaluje Sainz

McLaren má podle svého jezdce Carlose Sainze pro další vývoj letošního monopostu MCL34 velké rezervy a může dosáhnout větších pokroků než soupeři.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren má pro vývoj a zlepšení vozu velké rezervy, odhaluje Sainz

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 11.04.2019 17:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 11.04.2019 09:06
Přišel se přiučit, kluk jeden ušatá. 03»
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 11.04.2019 09:08
No vidíš a to prej Mclaren zkopčil Redbull. 12 »
» shazec (Hlasoval 1 člověk) 11.04.2019 09:24
Ten Alonso asi vážně na*ral bohy. Mám pocit, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Podle Hornera voní Ferrari po grapefruitu ale podle Helmuta voní po jahodách.

    Co na to místní experti? 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Hulk dostane komplet nový motor a všichni s motory Renault mění MGU-K. Mělo by to vyřešit dosavadní spolehlivostní trable Renaultu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mac_

    Mac_

    89.24.109.XXX
    Kdosi analyzoval, že se McLarenu daří dostávat větší množství proudění pod podlahu, díky čemuž efektivněji funguje difuzor. Navíc takhle generovaný přítlak zároveň nepůsobí takový čelní odpor jako křídla, tomu by nasvědčovala i vyšší rychlost na rovinkách. Upgrade v Bahrajnu týkající se lopatek před bočnicemi měl tohle ještě posílit.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Proč ten mínusák nenapíše, proč nesouhlasí. 17

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mac_

        Mac_

        78.102.70.XXX
        Neřeš, nepátrej. Asi některý z diskutujících ze zeleného webu 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mac_

        Mac_

        78.102.70.XXX
        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Ok, to je vyšší divčí pro ty od "vedle".( některé) 11 Ač pro některé je to nemilé překvapení, co se nehodí do krámu. Díky za odkazy. Snad to Petrovi nebude vadit.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          Podle Marka Priestlyho (který to tvrdil v jeho youtube kanálu) byly aerodynamické problémy McL33 způsobeny že difuzory a bočnice byly moc blízko za předními koly a to způsobovalo narušení aerodynamiky kdykoliv vůz zatočil (asi to neříkán tak přesně).
          Priestly má asi pořád dost kontaktů v McLarenu kde dlouho dělal, tak bych tomu i věřil. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Miroslav D.

            Miroslav D.

            194.228.59.XXX
            Zcela správně, v tunelu s kolama rovně to nebylo patrné, ale na trati se spousty let divili a přemýšleli kde je chyba. Letos vypadají mnohem sympatičtější, ještě vydržet nebejt over optimistic......

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Z Hondou se divily zcela jinejm věcem, tam se aero moc řešit nedalo.
              Marko řve, že kvůli Gaslymu že neodjeli to co měli a co měl asi říkat tehdy Mclaren, když oni nejezdily oproti RB vlastně vůbec. A důležité to je, ne že ne.....Mclaren určitě nebyl dokonalej, ale Honda, ta byla zcela mimo mísu.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    85.239.64.XXX
    Střed pole, nebo li zbytek světa F1 je tak na těsno, že budou rozhodovat různé typy závodních okruhů, a zbylé body právě připadnou těm, kterým nejlépe sedne trať,. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    37.188.178.XXX
    Ten Alonso asi vážně na*ral bohy. Mám pocit, že kdyby zůstal tak už má pódium z Bahrajnu

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      no, hmm, co na to říci.... 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Asi nic, Ferny řekne všechno sám, a jedině z jeho pusy je to ta správná pravda pro něj, i pro jeho příznivce........ Já bych to nechal bejt, co bude se uvidí tak jako tak.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen v čínském duelu se Sebastianem Vettelem

Verstappen se nadějí na titul s Hondou nevzdává, od poloviny sezóny chce začít vyhrávat

Nico Hülkenberg s nespolehlivým Renaultem RS19 v Číně

Opět to MGU-K: "Rozdáváme body zdarma," stěžuje si Hülkenberg. Proč byl Ricciardo mizerně pomalý?

Carlos Sainz během kvalifikace v Číně

Závodní tempo McLarenu bylo nejlepší ze zbytku pole, poukazuje Norris

Pierre Gasly v GP Číny předvedl nejrychlejší kolo, s vozem RB15 se ale pořád trápí

Red Bull slevuje ze svých cílů: "Pět vítězství vymyslel optimista Marko," říká Horner

McLaren s číslem 66 postavený pro Fernanda Alonsa na závod Indianapolis 500

VIDEO: Stavba McLarenu 66 pro Alonsův závod v Indy 500 (zrychleně)

Sebastian Vettel s Ferrari SF90 během sezónních testů v Bahrajnu

"Ferrari zvolilo špatný aerodynamický koncept, s předěláním bude mít hodně práce," myslí si Rosberg

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama